Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: alkoholisimi  (Luettu 86742 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #180 : 22.10.2006 18:35:28 »

Mä olen kanssa miettinyt hypnoosia, mut toistaiseksi en ole uskaltanut..  Huh
Ja nyt vähän niinku toivon, että reiki-hoito ja rosen-terapia auttaisi näissä menneiden selvittelyssä.

Tuomitse.. Huh *juoksee hakemaan alkometrin* ja sitten piiitkä puhallus.. "Noin, hyvä..
saat jäädä, lukemasi on VAIN 1,9 promillea. Meillä täällä foorumilla on 2,0 raja nykyään.."  :Smiley
Just,, ny tää menee pois.. lipsuu jutut. Anteeks, mut 5 v. seura alkaa lapsettaa.. Grin
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #181 : 22.10.2006 19:14:11 »

OK, ollaanpa sitten vaikka 5.v.
AIVAN SAMA !
EN HÄIRITSE "AIKUISIA" enempää, enkä piittaa "promillerajoista"...
Tämäkin poistuu ja hyvin nopsasti...
Eikä tiedä, koska palaa, joskus sitten, kun on AIKUINEN ja soveltuva foorumille... HEIPPA !  uglystupid2
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #182 : 22.10.2006 19:20:34 »

Itse olen tässä vuosi vuodelta vain tullut koko ajan vakuuttuneemmaksi siitä, että JOTAKIN hyvin kipeää tapahtunut jo lapsuudessani/nuoruudessani...
Ainakin se, etten kai koskaan ole ollut mieleltäni "täysin terve",
mitä se sitten lieneekään... Hmmm...  idiot2
Alkoholismini juontuu varmasti osittain myös tällaisista seikoista...
Mistähän saisi selville moiset, kun perhe/omaiset eivät ainakaan tiedä, muista, kerro tällaisista ?
 

Alkoholismi on tavallaan periytyvä sairaus, jos se kulkee suvussa. Välillä se voi saada eri muotoja, työnarkomania, läheisriippuvuus jne. Tällaisista sairauksista ei välttämättä puhuta, sillä varsinkin alkoholismi pyörittää isoakin ihmisjoukkoa kieltämisen karusellissa pitkäänkin, ehkäpä koko elinajan.
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #183 : 22.10.2006 19:45:00 »

OK, ollaanpa sitten vaikka 5.v.
AIVAN SAMA !
EN HÄIRITSE "AIKUISIA" enempää, enkä piittaa "promillerajoista"...
Tämäkin poistuu ja hyvin nopsasti...
Eikä tiedä, koska palaa, joskus sitten, kun on AIKUINEN ja soveltuva foorumille... HEIPPA !  uglystupid2
Nyt mä en tajunnu..

Et kai Ozzette loukkaantunu lapsellisesta "loppukevennykseksi" tarkoitetusta tekstistäni??

Tarkoitin et MINÄ olen taantunut 5v. poikani tasolle ja jutut on sen mukaisia.
Ja vielä,, Mua ei todellakaan haittaa oletko juubassa vai et.. Olet ihana ihminen..  smitten
ANTEEKSI!! jos loukkasin,, ei ollut tarkoitus!! Embarrassed
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #184 : 22.10.2006 20:56:07 »

No ENHÄN MINÄKÄÄN näköjään tajunnut...
Todellakin kuvittelin, että tuo "heitto" oli juuri MINULLE tarkoitettu.
Piikiksi tai jotain vastaavaa... Eli siis, kyllä loukkaannuin...
Anteeksi myös omasta puolestani sinulle Willow kun olen tällainen "höppänä" !
Ja erittäin hieno kuulla, että olen ihana ihminen, olin sitten juubassa tai en... ! KIITOS !
Hyvä minä, fucking stoopid... HEH !  Embarrassed  idiot2
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #185 : 22.10.2006 22:14:01 »

Ja erittäin hieno kuulla, että olen ihana ihminen, olin sitten juubassa tai en... ! KIITOS !

Ihanaa, että meitä "höppänöitä" on täällä foorumilla.. smitten
Mut kylläpä säikähdin, et luokkaannuit lopullisesti, huh, onneksi et!
Eipä kiittämistä.. kirjoitin mitä ajattelen ja tarkoitan myös sitä..  smitten
tallennettu
Millis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #186 : 08.11.2006 10:45:29 »

En lukenut tätä ketjua ihan kokonaan läpi, joten en tiedä, että onko täällä jo mainittu Jousimiehen merkkiä..? Jousimies esimerkiksi nousussa tai korostunut Jupiter ainakin viittaavat nautinnonhaluun ja addiktiotaipumukseen. Äitini on juonut koko ikänsä ja hänellä Aurinko Kauriissa, kuu Neitsyessä, nousumerkki Jousimies sekä Jousimiehen hallitsija Jupiter Vaa'assa.
tallennettu

Kuuni on vaikeasti aspektoitunut, joten yrittäkää ymmärtää...
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #187 : 10.11.2006 23:45:57 »

Osallistuin t'h'n keskusteluun muutamia kuukausia sitten ja puhelin useinkin *vanhoilla paivillaan* viihteelle heittautuneesta aidistani.

Ilokseni voin kertoa, etta han on nzt sairaalahoidossa ja jopa ilman minun muotavaikutustani! Tasta mennaan vaan ulos pain! Nut kun han on sitten ollut sattuneesta suusta kuukauden kuivilla, olen saanut aitini takaisin! Smiley Jos edes vahaksi aikaa, mutta kuitenkin!

Tsori kirjasinmerkit, olen muilla mailla vierahilla ja t''ll' joku aboriginaali on n'emm' viimeksi k'ztellzt t't' konetta! Mit' t'st' opimme / kzll' suomen kieli on kiva kaikkine ''kk;sineen aakkosineen *kuvittele pisteet em. sanan vokaalien paalle!*

siis vakuutan viela, etten ole maistissa, vaikka topiciin sopii!
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #188 : 11.11.2006 00:45:44 »

Joskus vuosia sitten jostain pänttäsin päähäni että kartallani olisi kolmekin tekijää joiden pitäisi altistaa alkoholismille. En nyt muista mitkä ne olivat, mutta ainakin minulla on

- huonejärjestelmästä riippuen 2 - 3 planeettaa 12. huoneessa: Jupiter/Uranus-yhtymä + mukaan yhtyneenä Pluto

- Kuu/Neptunus-yhtymä + mukaan yhtyneenä Mars (minusta tuntuu että tämä systeemi välillä repii ja sekoittaa tunne-elämääni, joku saattaisi ehkä hakea lohtua pullostakin moiseen)

- Aurinko Kaloissa (muttei sitten ko. merkissä mitään muuta)

En kuitenkaan juo. a) Isäni oli alkoholisti, joten on nähty mitä se on, eli ällöttäväähän se on. b) Alkoholi on minusta pahan makuista. c) En halua humaltua. d) Erinäisiin sairauksiini alkoholi olisi myrkkyjen myrkky.

Katsonkin että sikäli mikäli alkoholismin on ollut jotenkin "pakko" toteutua minun elämässäni, niin ilmeisesti sen ovat hoidelleet muut tahot minun ulkopuolellani mutta siten että ovat vaikuttaneet elämääni. Isäni lisäksihän olen kärsinyt myös naapuruston risaisesta elämänmenosta ja exäni lääkeriippuvuudesta.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
MetalLady
Vieras
« Vastaus #189 : 11.11.2006 00:53:24 »

Itse olen jouskari eikä alkoholi koskaan ole ollut mulle tärkee. Jos otan niin kerran kuukaudessa. Mun mielestä sillä ei ole merkitystä mikä horoskooppi merkiltään on, alkoholisteja on joka merkissä. Tämä vaan siksi kun aina korostetaan, että jouskarit ryyppää enemmän, ja pöh sanon minä. Angry
tallennettu
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #190 : 13.11.2006 16:01:18 »

Muusikoissa tuntuisi olevan paljon Jousimiehiä, joten olisikohan se "juhliminen" sitten sitäkautta liitetty Jousimiehiin. En kyllä olettaisi Jousimiehiä sen juopommiksi sinänsä kuin muutkaan merkit... Tai hieman olen tietysti tavannut pitää omaa merkkiäni Kalaa alttiina kosteisiin harrastuksiin...

 :Smiley
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Oikku67
Vieras
« Vastaus #191 : 13.11.2006 18:59:14 »

aina korostetaan, että jouskarit ryyppää enemmän, ja pöh sanon minä. Angry
Pöh, tosiaan.. eiköhän juomareita löydy ihan tasaisesti jokaisesta merkistä..
Ainakin mun (aiemmassa) ystäväpiirissäni oli tasaisesti kaikki edustettuna..
Mulle usein sanottu, että "kyllä leijonat alkohoilisoituu herkimmin"...pöh.. uglystupid2

Nut kun han on sitten ollut sattuneesta suusta kuukauden kuivilla, olen saanut aitini takaisin! Smiley Jos edes vahaksi aikaa, mutta kuitenkin!

Mukavaa, että äitisi voi paremmin ja sinä saat nauttia hänestä äitinä!!
Nyt on nyt ja murehdimme murheita sitten kun on aihetta, emme etukäteen..
Eiks niin? Alkoholismi on paha tauti ja takapakit kuuluvat valitettavasti asiaan,
mutta joku kerta voi muuttaa kaiken.. EHKÄ TÄMÄ KERTA!
  smitten  smitten
tallennettu
Sofie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Itsepuolustuslajin harrastaja;P


Profiili
« Vastaus #192 : 19.12.2006 17:52:38 »

Kaurisenergia!!!

Suurkiitos sinulle tulkinnastasi Smiley

*pikapiipahduksella oleva kiitollinen Sofi*
tallennettu

"Olenko olemassa ajattelussani – vai onko ajatteluni olemassaoloani?"
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #193 : 21.12.2006 11:22:28 »

Lainaus käyttäjältä: Oikku67 link=topic=8267.msg100147#msg100147 Mukavaa, että äitisi voi paremmin ja sinä saat nauttia hänestä äitinä!!
[i
Nyt on nyt ja murehdimme murheita sitten kun on aihetta, emme etukäteen..
Eiks niin? Alkoholismi on paha tauti ja takapakit kuuluvat valitettavasti asiaan,
mutta joku kerta voi muuttaa kaiken.. EHKÄ TÄMÄ KERTA!
[/i]  smitten  smitten

Moikka Oikku/Willow, Sofie ja muut. Joulurauha lähestyy ja suurin osa meistä saa taas nauttia alkoholioituneista sukulaisistamme kylliksi! Eikös ole rattoisaa. Onnea ja jaksamista kaikille angel

Myös oma äitini pääsee luultavasti sairaalasta kotio. Varastettu aika (rukousvastaus?) kuluu loppuun mutta hauskaa oli.

 smitten
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Jasca
Vieras
« Vastaus #194 : 21.12.2006 16:10:52 »

Tämä ei nyt varmasti kannusta ketään, mutta minä olen päättänyt viettää yhden joulun elämässäni alkoholin kera. Koskaan en ole aikaisemmin nauttinut alkoholia joulun pyhinä ja nyt päätin poiketa rutiinista. Sanoin ukolle, että käydään ostamassa jouluksi viinaa, vaikka hän ei  varmaan suostu juomaan kuin yhden siiderin. Minä kokeilen alkoholistin joulua ja sitten palaan entiseen traditioon. Uteliaan on kokeiltava kerran eläessään kaikkea. Tällä varjolla tietysti voisin ehdottaa vaihtareita. Jos joku on yleensä nauttinut jouluna alkoholia, niin voisi maailman viinabalanssin säilyttämiseksi tänä jouluna tehdä poikkeuksen.  2funny   Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: