Sivuja: 1 ... 18 19 [20]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silmät  (Luettu 163206 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #285 : 23.02.2010 21:45:23 »

Aww, ihanat silmät sulla aamunsäde! Tosi nätit!  Cool
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #286 : 23.02.2010 22:18:19 »

Minustakin sulla on tosi kauniit silmät. Sellaiset, joista ajattelen, että ajattelet paljon, kuuntelet musaa ja harrastat käsitöitä.  Smiley Herkän ihmisen silmät.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #287 : 24.02.2010 16:31:35 »

Minulle on käynyt se kuuluisa;
Äiti oli japanilainen, isä oli
kiinalainen, voi lapsi parkaa  Grin

Ehkä liioittelin, mutta hieman
vinot silmät siispä..

Väriltään ne ovat
vihreäruskeat ja aurinko saa
niihin oranssit renkaat, joista
olenkin sitten saanut kehuja :Smiley

Wink
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #288 : 24.02.2010 17:16:59 »

Onpas ollut mielenkiintoinen ketju, joten jatketaan tätä nyt sitten. Itsellä on sellainen vauvannaama ja silmistä näkee yleensä kaiken mitä ajattelen, siksi en varmaan osaa valehdellakaan, kun naamasta sen aina näkee ^^ Olen miettinyt, että vaikuttaako  neptunus ykkösessä tähän vauvannaamaan, toisaalta sieltä löytyy myös  uranus, ja se kuulemma antaisi ulkonäölle jonkun erikoisen uraanisen piirteen, mutta itsehän sitä on vaikeaa arvioida. Mielestäni silmistäni näkyy  askendentti jousimies, sellainen leikkimielinen katse yleensä kuulemma, mutta se on huono asia, että minua ei kukaan ota vakavasti jos suutun, koska silmäni ovat sellaiset iloiset aina.  buck2

Laitan tuohon nyt pari kuvaa, ensimmäisessä menköön nyt koko naama, kun se näyttää niin hölmöltä leikattuna kun naama on vinossa.

Kaikilla on ollut upeita silmiä, ihanaa katsella, kun heti tulee sellainen konkreettisempi kuva kaikista =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #289 : 24.02.2010 18:58:12 »

Ihanaa, tämä ketju on nostettu taas.  smitten

Aamunsäde, TODELLA kauniit silmät, tuollaiset kalamaisen lempeät, ehkä vähän surumieliset, todella kauniit.  Smiley


Olen niin innostunut silmistä, että laitan tänne omistani vielä lisää.  Wink Cheesy Grin
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #290 : 24.02.2010 21:26:50 »

Kuuluisikohan neptunus vaikutukseen myös silmäluomet?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #291 : 24.02.2010 21:52:10 »

Hmm, mietin noita silmäluomia, että voisi ainakin kuvitella, että se voisi liittyä silmäluomiin, toisaalta itsellä ei ehkä ole mitkään erikoiset silmäluomet, mutta toisaalta oma  neptunus on  kauris, joten en tiedä sitte miten se vaikuttaa. 

Hmm, itseltänihän siis löytyy 1. huoneesta myös  saturnus, joten tiedä sitten miten tuo soppa yhdistettynä oikein toimii, kun olen kokenut, että saturnus ja uranus ovat aika vastakkaisia planeettoja, joten naamassani tarkoittaen siis pullaposkia ja sitten toisaalta terävää nenää? xD
Mutta tämä nyt menee enemmän kasvoihin kuin silmiin. Silmissä en tiedä miten tuo saturnus vaikuttaa.

Mutta niin, kyllä kieltämättä itsekin tulee vahingossa paljastettua asioita silmien kautta ja vahingossa yleensä tulee flirttailtuakin, kun hymyilee silmillään ja kaikki huomaavat jos pidän jotain herrasmiestä viehättävänä. Vasta jälkeenpäin tajuaa, että niin, kyllä tämä on useimmille flirttiä, itse sitä ei aina vaan tiedosta. Ja niin minun 15-vuotiasta pikku siskoani luullaan vanhemmaksi kuin minua =/

tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #292 : 24.02.2010 22:37:15 »

Itsellä  saturnus ja  uranus  jousimies, joten sinulla taitaa olla vielä laajempi tuo 1. huone kuin minulla. ^^ Ehkä itsellä nuo jouskari planeetat sitten tekevät sitä ilkikurisuutta enemmän. =/
Itse asiassa juurikin niin, että naama kyllä levenee todella paljon kun hymyilee ja nauraa ja posket sillä lailla tulee esille aika vahvasti =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #293 : 24.02.2010 23:07:52 »

Hmm, oikeastaan minulle ei ole mikään kynnys laittaa kuvaani tänne, en hirveästi kirjoittele tänne mitään sellaista mitä en välttämättä voisi kertoa muutenkin. En ole hirveän salailevaa tyyppiä, kun ei millään asioilla mitä tänne kirjoitan voi minua juurikaan satuttaa. ^^ Mitäs sitten jos joku tietää mitä tunnen tai ajattelen, voin varsin hyvin kertoa jokaiselle vastaantulijalle, että minua panettaa tai että nyt menee huonosti, ei sillä niin väliä ole. Jos haluan, että asiasta ei kukaan tiedä, niin sitten en sitä tänne raapustele ^^ Ehkä olen sitten vähän turhan avoin, mutta toisaalta, väliäkös tuolla, eipä kukaan voi kuitenkaan sieluani satuttaa tietämällä minusta jotain. =/

Sanopas jos auraani näet tuosta kuvasta, mielenkiinnolla odotan =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #294 : 25.02.2010 00:53:50 »

Kieltämättä kyllä vahvistaa tuo kuva sitä kalamaisuutta, tuollaiset herkät silmät =) Mitä sulta löytyy 1. huoneesta?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #295 : 14.07.2010 23:38:03 »

Hei tätäkin nosteltu! Cheesy

Nauruvi, mielestäni ulkonäöstäsi näkyy hyvin kaikki nuo päämerkkisi,
jännää Shocked Tongue

Tässäpä Suljinin silmä kun sen olisin joskus aiemmin lähettänyt, jos
olisi kuva ollut olemassa.. Anteeksi silmääni ympäröivä huono iho :Smiley

On kyl pakko sanoo et sun silmäs näyttää semmosel tosi viisaalta, niinku ois nähny paljon ja että niissä piileis paljon tietoo jota moni muu ei tiedä ;o
« Viimeksi muokattu: 15.07.2010 09:16:38 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #296 : 15.07.2010 09:16:11 »

Hmmm tää on kyl jännä aihe Cheesy Kun olin pikkuinen niin mulle kaikki sanoivat aina että mun silmät ovat suuret kuin lautaset, hyvällä tavalla siiis :------D Äiti kertoi että esim. ruokakaupassa jotkut tuntemattomatkin saattoivat ihmetellä ja kehua suuria sinisiä silmiäni :----------D
  Mulla on siis  aurinko rapu ssa,  kuu kalat ssa ja  askendentti leijona ssa (; Ja tiedän myös että mun silmistä näkee helposti "totuuden" eli jos yritän huijata niin pitää tosiaan keskittyä miten ne silmät päässä pörräävät :------D Hah, kuulostaa siltä kuin olisin joku huijari tms Cheesy En nyt sentään ole.

Muutamalla tuntemallani kaurisihmisellä on suuret ja todella ilmeikkäät silmät :------D

PS. Tässä lisäksi kuva omista silmistäni ;q Kuvalla ikää parisen vuotta, mutta kyllä ne "silmänpiirteet" samoina on pysynyt silti. Ja on muute vähän poissaoleva katse tuossa kuvassa, eli ei mikään mun perusilme, piti tehdä ihqgaltsupose :-------DD Ainiin ja piti sanoa vielä se, että mun silmät on sinänsä todella herkät että ne vetistyy kauheen helposti. Nytkin kun  alkaa miettiä silmien vetistymistä niin mites kävikään, ei toki silmät vetistyneet yhtään, ei... :-----D
tallennettu
7528620xs
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #297 : 16.07.2010 10:58:53 »

Itselläni on kyllä Ravun ja Kalojen ilmeikkäät kasvot, mutta silmät... hmm...
Jostain muistaisin että eikö 6.huoneen kärki liitetty jotenkin myös ulkönäköön?


------------------------------------------------------------------------------------------------
discount ed hardy/pandora style charm/cheap ed hardy clothing/pandora beads on sale
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #298 : 14.08.2010 13:04:55 »

Tässä mun silmä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #299 : 14.08.2010 13:06:09 »

Suljin, olisi tavattoman kiinnostavaa kuulla, mikä on mielestäsi vesimiesmäistä. ^^

Mielestäni se näkyy hyvin silmissäsi ja tietyllä tapaa
olemuksessasi. Semmoinen tietty keveys Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: 1 ... 18 19 [20]
  Tulostusversio  
 
Siirry: