Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silmät  (Luettu 163205 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #270 : 27.01.2009 14:38:57 »

Googlatus  [hakusana: astrology physical appearance ] ja tällaista löytyi:

http://www.astrologyweekly.com/sun-signs/cancer-origin-representation.php
http://tribes.tribe.net/astrouniversal/thread/e725f3c7-cc5a-4de9-b693-6eb9a39774d2

nuo painottuvat enemmän  aurinko merkin ominaisuuksiin mutta 1. huoneestakin saattaa löytyä jotain vihjeitä ulkonäöstä (merkki+planeetat huoneessa).


tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Ave^^
Vieras
« Vastaus #271 : 27.01.2009 14:52:50 »

Itsellä on kovinkin lapsekas ja viaton ulkonäkö ja tuntuu, että nuo silmät oikein korostaa sitä lapsekkuutta ja viattomuutta. Minun tapauksessani ulkonäkö kyllä pettää. Vai liekö sitten lapsekkuus ja viattomuus säilynyt sielussa kun silmäthän ovat sielun peili.

Minusta taas nuo silmäs näyttivät sellaisilta salaperäisen viisailta ja aikuismaisilta.
Se on muuten jännä miten ihminen näyttää aivan eriltä kun katsoo vain silmiä.
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #272 : 27.01.2009 17:46:37 »


Kolme erilaista kuvaa.

En osaa sanoa itse hirveästi, mutta kuullut olen että mun silmistä näkee kyllä kaiken, eli raivosta suruun..
Ovat kuulema usein pistävät mutta usein myös nauravat, varsinkin nuorempana. Muistan parikymppisenä, eräs mies sanoi baarissa mulle että "oletkos ryssä kun silmäs loistaa noin?" idiot2  Voi elämä!!!
Luulen että suurin osa loisteesta on jäänyt jonnekin, elämän kovan koulun taakse.

Itse ajattelen että ne on yleensä lempeän näköiset, mutta exäni mielestä silmät/minä olin ärsyttävän koppavan akan tai psykoottisen hullun näköinen Grin Grin Grin Paraskin sanomaan, itsellään vahva  skorpioni kartalla. 

Muistan myös kun kymmenisen vuotta takaperin silloin hermoratahierojani, joka toimi myös astrologina, kertoi että oli jo ensitapaamisellamme oven raossa huomannut kasvoissani "leijonaa", ja kun kyselin että millä tavalla, niin hän kertoi että varsinkin hymyillessä kasvoille tuli eräänlaista valoa..

(Ja keskusteluista siinä hoitopöydällä maatessani alkoi heräämään kiinnostukseni astrologiaan. Mulla on vieläkin se ensimmäinen kartta tallella jonka hän teki mulle ja se on ollut kuin aarre konsanaan!!!)

Selasin nopeasti noita vastauksia läpi ja nyt mua jää askarruttamaan kysymys että kuinka se leijona sitten näkyy SILMISSÄ?

Joku puhui Jupiterista, se löytyy leijonasta.

Eli..

 aurinko merkurius mars vesimies
 askendentti kuu jupiter leijona
 venus kauris
 saturnus neitsyt
 kuu mollottaa 1.huoneessa

Mitkä aspektit vaikuttavat? Auringon ja AC:n? Pääasiassa yhtymät vai muutkin?

 aurinko  aspect_con marsaspect_con merkuriusaspect_tri plutoaspect_sex neptunus
 askendentti  aspect_con kuuaspect_tri neptunusaspect_ssx jupiter ....

« Viimeksi muokattu: 27.01.2009 23:26:19 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #273 : 27.01.2009 17:58:58 »

Kiitti Ezku linkeistä! Ykkös huone on mulla neityessä, planeettoja siellä ei ole. Eniten kuitenkin koin muistuttavani tuota vaa'an kuvausta, vaikka muuten minulla ei oikein vaakamaisia luonteenpiirteitä ole. Vaaka hallitsee mulla 2-3 huoneita. 3-huoneen kärki on vaa'assa.

"...makes one look young for their age (kyllä..).. They have cheeks you wanna just pinch (on koettu)..
...she has the typical Libra cheeks - dimples and all (kyllä, hymykuopat on  tickedoff Vihaan niitä!). They dont typically puff out naturally like Taurus, but when they smile you can see what I mean (joo, on huomautettu ja sanottu hamsteriksi)."

Ave; Tunnistan itsessäni myös tuonkin puolen (joskus tuntuu, että olen ikäisiäni paljon kypsempi), se ei tosin useinkaan tule esille, sillä minua kohdellaan lapsekkaana.. Koska näytän lapsekkaalta.

tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #274 : 27.01.2009 18:01:59 »

Marixin silmät ovat muuten vähän kissamaiset.  Wink
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #275 : 27.01.2009 18:11:46 »

Tanita, on noissa sun silmissä kyllä jotain leijonamaista.. Ylpeyttä ja rohkeutta.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #276 : 27.01.2009 21:10:46 »

mulle on sanottu monesti, että mulla on kissansilmät. ja sehän passaa mulle, oon jotenki niin kissanainen muutenkin Cheesy sanon kurnauskis ja kehrään, mutta möksään helposti jos en saa sitä mitä haluun ja pyydystämistä en lopeta ennen ku saan kiinni.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #277 : 28.01.2009 20:10:06 »

Jeah, mun 1. huoneen kärki (=  askendentti ) on  kauris :ssa, 1. huone on valtavan iso, 1. huoneen sisään komeroon jää kokonaan piiloon  vesimies kalat , 2. huoneen kärki sijoittuu  oinas . Eli mä näytän siis tyyylsältä aikuiselta jo valmiiksi - joo, tosi kiva näyttää kuivalta käppänältä jo tässä iässä.. 2funny  Joo, ja siellä 1. huoneessa mollottavat  mars vesta  juno ja Lilith.

Ja  jupiter on  skorpioni :ssa - miten tämä nyt näkyy silmistä.. Omasta mielestäni huolestunut perusilme on enemmän omiaan Kauriille kuin Skopulle..

Lainaus
There's no doubt that Sagittariuses tend to have longer faces, but in a cute way! If you can't tell by their face or head, you can spot a Sag or Sag-rising by the extra weight they tend to carry, but again, the rising sign plays a huge role so it varies on how much Sag they have in their chart. Sag Risings almost always have thick thighs.

The easiest trait to spot in a Capricorn is seriousness. I know it's cliche and every astrology description says this, but it's true. It does fade with age though - young Cappies being the easiest to spot because they seem like adults, at least emotionally. Cap Risings tend to be pretty bony and usually have a petite torso. Capricorns also tend to have prominent noses with the face a little on the long side, but not always. There is also a physical youthfulness similar to Libra that accompanies the Capricorn influence - the only difference is that Caps look younger as they get older whereas Libras always look young for their age.

No ihan kaikki ei sovi muhun! Olen siis  aurinko jousimies askendentti kauris . No, ainoa kuvaus mikä sopii muhun on se, että mulla on paksut reidet ja iso perse 2funny  Ja se, että perusilme on aika vakava -  askendentti kauris vaikutusta. En ole pieni ja "luinen" Kauriin tapaan, pikemminkin pyöreä ja pehmoinen, heh - moninkertainen Jouskari siis Tongue  Nenä ei ole mitenkään mikään konkkanokka, enemmänkin leveää pottumallia, nenänvarsi ei ole mitenkään esilletunkeva. Ja naama ei ole pitkää hevosmallia, pyöreä pallinaama kuvaa paremminkin mun nassua :Smiley

Joo ja Tanitan silmistä tosissaan tunnistaa, että kissaeläin on kyseessä - tosin en osaa järjellisesti selittää, miten Wink
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #278 : 14.02.2009 13:13:01 »

Mulla on pyöreät ja vihreät silmät, iiristä rajaa tummanvihreä väri.Monet ihmiset, jotkai ei tunne mua kunnolla tuntuu pelkäävän mua, johtuukohan sitten silmistä...On ne aika läpitunkevat ja kylmät.Mulla on aurinko skorpionissa, kuu jouskarissa ja nousumerkki on vaaka.Pluto tekee sekstiiliä nousumerkille, neptunus ja uranus neliötä nousumerkille, merkurius yhtymää nousumerkille ja kuu sekstiiliä nousumerkille.Eikös nousumerkki ole jollain lailla yhdistettävissä ulkonäköön ja sitä kautta vähän silmiinkiin?  Smiley Ja ykköshuoneesta löytyy mulla arska ja venus.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #279 : 11.03.2009 16:40:07 »

Minulla on  askendentti kauris, ja se näkyy silmissä(kin), eli tummat ovat. neptunus on 1. huoneessa, mutten tiedä tuoko se jotain lisää. Herkkyyttä? aurinko  rapu ja  kuu kaksoset, vaikutusta? Hymyilen tuossa kuvassa, toivottavasti se näkyy... ja toivottavasti rillit ei haittaa. Ei ollut hyviä kuvia ilman niitä.

http://i270.photobucket.com/albums/jj100/GatoGatto/silmtcopy-1.jpg

Kauniita silmiä teillä, immeiset  Smiley
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #280 : 11.03.2009 18:16:26 »

Ebenialla on ihanat silmät  smitten

Niin on ja marixilla myös!  Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #281 : 13.03.2009 15:26:13 »

Adele: Sun silmien väri on kuin eräällä miehellä josta jo mainitsin Silmät on sielunpeili- topikissa Smiley Wautsi!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #282 : 13.03.2009 21:10:03 »

Adele: Sun silmien väri on kuin eräällä miehellä josta jo mainitsin Silmät on sielunpeili- topikissa Smiley Wautsi!

Kiitos Tuuli-Hiuksissa Smiley
Silmiäni on sanottu noidan silmiksi  Grin  Shocked
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #283 : 14.03.2009 08:42:01 »

Adele: Sun silmien väri on kuin eräällä miehellä josta jo mainitsin Silmät on sielunpeili- topikissa Smiley Wautsi!

Kiitos Tuuli-Hiuksissa Smiley
Silmiäni on sanottu noidan silmiksi  Grin  Shocked

Ei ne ole noidan silmät. Minusta pehmeät ja arvoitukselliset Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #284 : 14.03.2009 10:57:16 »

Adele: Sun silmien väri on kuin eräällä miehellä josta jo mainitsin Silmät on sielunpeili- topikissa Smiley Wautsi!

Kiitos Tuuli-Hiuksissa Smiley
Silmiäni on sanottu noidan silmiksi  Grin  Shocked

Ei ne ole noidan silmät. Minusta pehmeät ja arvoitukselliset Smiley


Adelen silmissä on sellaista vaaleutta ja kirkkautta,
jota usein näkee   leijona vaikutteisilla ainakin näillä leveyspiireillä.

Hyvin eläväisen näköiset myös, ja hieman sellaista v-muotoakin silmien alueella,
mikä on taas  oinas merkkisille tyypillistä.


tallennettu
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: