Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: seksuaalisuus kartalla  (Luettu 74925 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« : 22.04.2010 09:43:44 »

olisko ihanteellista  venus huoneessa 5 tai onko se enemmän  mars  :n heiniä?
mikä olis huonoin mahdollinen kartta tähän  Smiley

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.04.2010 10:40:39 »

Seksuaalisuus on niin monimuotoinen alue ja sitä voi ilmaista mitä erikoisimmin ja monipuolisimmin keinoin ja siitä sitten ne kartan erilaiset variaatot kertovat.

Syvällisen ja kahden ihmisen välisen henkisen yhtymisen seksuaalisena kuvaajana voidaan nähdä olevan 8.huone.

Kuitenkin esimerkiksi todella täysinäinen 8.huone ei takaa hyvää seksielämää, koska elämässä on myös toisaalta muita osa-alueita ja itse tiedän esimerkiksi tapauksen, jolle seksi on lähes ainoa tyydytystä ja mielihyvää aiheuttava asia elämässä ja kaikki muu sitten jää. Sekään ei ole ideaalia.

Ehkä hankalimpia aspekteja mitä seksuaalisuuden ilmaisemiseen liittyen olen nähnyt, oli T-risti, jossa olivat osallisina mars, venus ja saturnus. Saturnus oli muistaakseni vielä 8.huoneessa ja Chironkin liittyi soppaan jotenkin (en löydä karttaa enää mistään vaikka yritin). Tämä oli kuitenkin siis miehen kartalla ja hänen oli todella vaikea ilmaista seksuaalisuutta mitenkään ja siihen liittyi paljon pelkoja ja ahdistusta ja hänen oli vaikea ilmaista elämässään sellaista raakaa miesmäistä energiaa ja olla millään tasolla seksikäs tai seksuaalinen.

Minulla on myös eräs naispuolinen ystävä, jolla on vaikeuksia ilmaista omaa seksuaalisuuttaan ja hänellä on Skorpionin merkissä Venus 12.huoneessa. Hän ikään kuin piilottelee seksuaalisuuttaan ja ilmaisee lähes kaikkia osa-alueita itsessään, muttei tätä puolta lainkaan. Hän ei esimerkiksi koskaan elämässään ole suostunut tanssimaan ja vuosien itsetutkiskelun jälkeen selvisi, että se johtuu siitä, että hän pitää tanssimista seksin ja seksuaalisuuden ilmaisemisena ja kun tämä alue on muutenkin jotenkin lukossa hänen elämässään, niin ei mikään siihen viittaavakaan luonnistunut.

Jännittävä aihe kyllä kieltämättä. Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.04.2010 10:42:22 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 22.04.2010 12:18:04 »

Tuon vitoshuoneen  venus tai  mars tulkitsisin lähinnä sellaiseksi kevyeksi orientoitumiseksi seksiin ja suhteisiin. Ihminen joka pitää ihastumisen tunteesta ja romansseista. Leikkii ja nauttii ja kokeilee.

8. huone taas on jotain hyvin syvää, seksin pitää olla jollain tapaa räjäyttävä kokemus tai miten sitä sanotaankaan. Siihen yhdistyvät silloin aina tunteet ja sisin mukaan, kietoutuvat sellaiseksi sopaksi että siitä on vähän vaikeampi pyristellä vapaasti liikkeelle, niinkuin tuolla viitoshuoneessa sitten taas. Vaikka ehkä 7.huoneessa ne kertoisivat juuri sitoutumishalusta (verrattuna 5.huoneeseen), niin taas kasihuoneessa kyse on sitten enemmän sellaisesta halusta toisen ihmisen tunneperäiseen omistamiseen, sekin on sitoutumista silloin, mutta eri tavalla.

Ykköshuoneessa voisi olla yksi missä itsensä ilmaiseminen on helppoa, eli silloin tämän seksuaalisen puolenkin.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #3 : 22.04.2010 12:23:18 »

jep. mulla on 1, 6,7,8  tyhjiä. selittääkö se sitten sen että en pidä koko seksiä juuri minään. parisuhde tuntuu välillä "rakoilevan" kun toinen luulee että vika on hänessä.

5 huoneessa on  kuu ja merkurius
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #4 : 22.04.2010 12:30:09 »

Tossa tilanteessa kattoisin ehkä ensisijasesti  venus ja  mars merkkejä, nousumerkkiä sekä minkätyyliset merkit kartalla yleensä ovat vallitsevina.. niin ja saturnuksen aspekteja.

muok. ja lähinnä juuri sitä miten kahden ihmisen nämä sopivat yhteen vai ovatko tarpeet erilaisia..
« Viimeksi muokattu: 22.04.2010 12:34:27 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 22.04.2010 18:37:02 »

Apu-va!  Shocked Mitä se sitten mahtaa tarkoittaa tuohon seksuaalisuuteen liitettynä, että minun venus  kalat :ni löytyy huoneesta 6, eli työn ja velvollisuuksien huoneesta. Sitten taasen  mars rapu :ni löytyy puolestaan 10 huoneesta, eli uran ja ammatin huoneesta?  :Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #6 : 22.04.2010 20:49:19 »

Minua taas pidetään jostain syystä seksuaalisempana oliona kuin olenkaan, vaikka olen oikeasti lähinnä vannoutunut voyer . Mars on juu ylennyksessä vaikkakin neutraalissa kolmoshuoneessa ja väsyneessä aspektissa Saturnukseen, mutta mä olen katsonut vaan että se tuo fysiikkaan tiettyä kolkkoa kulmikkuutta.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 23.04.2010 12:23:11 »

Apu-va!  Shocked Mitä se sitten mahtaa tarkoittaa tuohon seksuaalisuuteen liitettynä, että minun venus  kalat :ni löytyy huoneesta 6, eli työn ja velvollisuuksien huoneesta. Sitten taasen  mars rapu :ni löytyy puolestaan 10 huoneesta, eli uran ja ammatin huoneesta?  :Smiley

Näyttääkö tämä niin kamalalta, ettei kukaan uskalla kommentoida?  :Smiley Rohkeasti vain.  Wink
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #8 : 23.04.2010 12:27:52 »

Minulla 7 ja 8 tyhjiä mutta vitosesta löytyy pluto, uranus, lilith. Uranus ja lilith skorpparista ja pluto vaa'asta.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #9 : 23.04.2010 12:36:09 »

Apu-va!  Shocked Mitä se sitten mahtaa tarkoittaa tuohon seksuaalisuuteen liitettynä, että minun venus  kalat :ni löytyy huoneesta 6, eli työn ja velvollisuuksien huoneesta. Sitten taasen  mars rapu :ni löytyy puolestaan 10 huoneesta, eli uran ja ammatin huoneesta?  :Smiley

Näyttääkö tämä niin kamalalta, ettei kukaan uskalla kommentoida?  :Smiley Rohkeasti vain.  Wink

Tuli vain mieleen tuosta, että eiväthän nuo venus ja mars ole pelkästään seksuaalisuuden merkkejä. Esimerkiksi uran kannalta voi olla aika hyödyllistä, että  mars on 10.huoneessa, ainakin luulisi motivaatiota työnsaralla olevan. Eikö voisi tavallaan sanoa, että mars näyttää miten tuomme niitä  venus asioita esille. Ehkä tuo  venus kalat voisi tarkoittaa herkkyyttä ja hoivaamista ja velvollisuuksien huoneessa sen voisi ehkä nähdä siten, että koet tarpeeksesi auttaa ihmisiä? Ja luulisi  mars rapu olevan aikalailla tunteella toimiva ja koska 10.huoneen voi nähdä myös elämänpäämääränä, niin ehkä tavoitteenasi on kulkea oman sisäisen intuitiosi ja tuntemuksiesi pohjalla? Kyllähän seksuaalisuudessa voisi ajatella, että noinkin herkät merkit loisivat sitä aistillisuutta ja herkkyyttä, tarvetta täyttää kumppanin toiveet?

Nämä nyt ovat sitten ihan mututuntumalla, että ei kannata liian vakavasti ottaa =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10 : 23.04.2010 12:40:41 »

Toisaalta tuo  rapu on vähän kaksiteräinen merkki. Äärettömän herkkä ja rakastava, mutta saattaa sulkeutua kuoreensa ja loukkaantua helposti, jolloin kontaktin ottaminen on vaikeaa. Ehkä  mars toimintamallina herkkä ulkoisille ärsykkeille ja 10.huoneessa voisi tarkoittaa myös pakenemista helposti velvollisuuksiin kun kokee itsensä loukatuksi?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #11 : 23.04.2010 13:44:06 »

Mulla on 5. huone tyhjä, 7. huoneessa  kuu leijona (joka samalla DC:n hallitsija), 8. huoneessa  pluto aspect_con saturnus .

 venus jousimies 11. huoneessa ja  mars kauris 1. huoneessa. Ja tunnen olevani jotain ihan muuta kuin über-seksuaalinen ihminen! Grin Pärjään (liian) pitkään ilmankin :Smiley

Osaisko joku kertoa noista tarkemmin?
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12 : 23.04.2010 14:00:30 »

Itselläni on  venus  rapu 8.huoneessa ja  mars  oinas 3. huoneessa. Venus on minulla lähes aspektiton ja marsilla on aspekteina

 mars aspect_tri askendentti
 mars aspect_kvi aurinko
 mars aspect_squ neptunus
 mars aspect_squ chiron
 mars aspect_kvi pluto

Tuo mars 3.huoneessa kaiketi pitäisi tulkita siten, että minulle se verbaalinen puoli seksuaalisuudessa on erittäin tärkeää ja astro.com:in mukaan tiedän miten kumppani puhutaan sänkyyn tai saatan kirjoittaa rakkausrunoja. Toisaalta kyllä tiedän miten toista provosoidaan verbaalisesti jos seksuaalisuudesta puhutaan.  oinas tekee minusta mielestäni suhteellisen suoraviivaisen.
 aspect_tri askendentti vaikuttaa mielestäni siten, että minulle on luontevaa ilmaista itseäni seksuaalisuuden kautta. Ja kun  askendentti jousimies niin se mielestäni korostaa omaa suoraviivaisuuttani.
 pluto kontakti marsiin kaiketi lisää intensiteettiä, mutta saattaa käsittääkseni lisätä "paineita" suorittamisen näkökulmasta. Ja sen kyllä allekirjoitan itsessäni, minulle tuntuu olevan välillä vähän liiankin tärkeää olla hyvä rakastaja.
 neptunus aspect_squ kaiketi tarkoittaa sitä, että en välttämättä koe pystyväni vastaamaan kumppanini tarpeisiin, jolloin tuon 3. huoneen kommunikaatio korostuu. Joten periaatteessa kaiketi olen enemmän pidempien suhteiden ihminen, kun ymmärtämys kumppanin tarpeista kasvaa ajan myötä.
Tuossa nyt jotain noista aspekteista.

Olen myös ajatellut, että se, että  venus ja  mars ei ole keskinäistä kontaktia voisi näkyä siinä, että aika usein pidän tunteita ja itse aktia aika eri asiana. Toki koska  venus on  rapu niin syvät tunteet vahvistavat seksuaalisuutta, mutta en koe välttämättä tarvitsevani niitä välttämättä seksin onnistumiseen.

Koen itse olevani vahvasti seksuaalinen, mikä varmaan juontaa juurensa tuolta 8.huoneesta ja tulisesta  oinas.

Tämä ei kyllä nyt varsinaisesti vastannut ensimmäiseen kysymykseen, mutta kaiketi tässäkin voi puhua asiasta noin muutenkin.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2010 14:02:04 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #13 : 23.04.2010 14:06:08 »

Mulla on venus skorpparissa 7. huoneessa, yhtymässä plutoon ja pallakseen. Oon ajatellut tuota 7. huone sijaintia seksuaalisuuden suhteen niin, että sitä seksuaalisuutta ilmennetään sitten pitkälti parisuhteessa. Tämä pätee ainakin minuun ja mieheenikin, jolla on venus myös 7. huoneessa.

Vaikkei tuo venus ole 8. huoneessa, niin tuo skorppioni ja pluton yhtymä tuo paljon sellasta syvällisyyttä seksuaalisuuteen. Koen myös seksin kautta hellyyttä, rakkautta ja huolenpitoa, läheisyyttä. Ja toisaalta välitän sitä kaikkea toiselle juuri seksin kautta. Jos seksistä tulee taukoa, niin mä tarviin kauheesti sitten muuta huomiota ja fyysistä kosketusta, koska sitä kautta tunnen itseni rakastetuksi. Oon jotenkin mieltänyt, että olen seksuaalisuudeltani aika skorppari, hyvässä ja pahassa..

Mars mulla on kaloissa 1. huoneessa. Toimintani on aika tunne sidonnaista, mutta 1. huone sijainti tuo myös aika lailla aloitteellisuutta ja kokeilunhalua. Sitten mulla on  mars aspect_tri venus , eli kait ne romanttiset tunteet ja toiminta on harmoniassa keskenään(?). Ja sitten myös koen aika vahvasti, että seksi kuuluu rakkauteen omassa elämässäni, en tiiä tuleeko se sitten seiskahuoneesta vai marsin ja venuksen kolmiosta vai molemmista..

muoks. Niin ja sitten mulla on  mars aspect_con jupiter , mietin että lisäiskö se nautinnonhaluisuutta tällä saralla... Ja vielä  mars aspect_squ saturnus , vaikeaa asettaa omia rajoja petipuuhissa(?).
« Viimeksi muokattu: 23.04.2010 14:15:08 kirjoittanut faithful » tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #14 : 23.04.2010 14:08:08 »

Mietin noita saturnuksen aspekteja niin ajattelitteko te niitä siltä kannalta, että rajoittavatko ne seksuaalisuuden ilmaisua vai eivät?

Tuli muuten mieleen tuosta 5.huoneesta  venus näkökulmasta rokokoo, rietasta ja kevytmielistä leikittyä =D Jännä mielleyhtymä vain.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: