Äänestys
Kysymys: kuu merkkisi?  (Äänestys päättynyt: 07.06.2007 22:46:04)
Kauris - 2 (3.4%)
Vesimies - 3 (5.2%)
kalat - 6 (10.3%)
oinas - 6 (10.3%)
härkä - 8 (13.8%)
kaksonen - 8 (13.8%)
rapu - 5 (8.6%)
leijona - 5 (8.6%)
neitsyt - 6 (10.3%)
vaaka - 3 (5.2%)
skorpioni - 4 (6.9%)
jousimies - 2 (3.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 48

Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuu merkkisi ja miten sen itsessäsi koet?  (Luettu 76799 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« : 28.05.2007 22:46:04 »

niin siis täällä kun on kysytty tuota nousevaa merkkiä ynnä muuta niin mites sitten kuumerkki.

mitä merkkiä edustatte ja eriton miten se teissä kussakin ilmenee?
tallennettu

sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #1 : 28.05.2007 23:11:14 »

Kaksoskuu.

Erittäin hyvä kysymys tuo, miten vaikuttaa...

Kartallani on paljon kaksosta, joten vaikea aina eritellä mikä johtuu mistäkin.

Täytyy varmaan oikein alkaa asiaa pohtimaan. Kaipa minä olen melko hetkellinen. Tuttavia on jonkinverran mutta ystäviä vähän. En aina edes jaksa intensiivisiä ihmissuhteita vaan mielelläni ajelehdin kiinnittymättä mihinkään.

Ei sillä, ettenkö arvostaisi läheisiä ihmissuhteita.

On kuin minun kohtaloni olisi olla ulkopuolinen, jopa itselleni. Embarrassed
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #2 : 28.05.2007 23:52:50 »

Olen Oinaskuu ja kun on venus ja aurinkokin samassa merkissä niin yhdyn sangviinikon lauseeseen, vaikea eritellä. Varmaan ylitsepursuavaisuus ja lapsenmielisyys vois tavallaan olla oinaskuun tekosia, kuin uudenvuoden ilotulitus on tämä meikäläisen luonto välillä...
Mutta varovainen olen kuitenkin tunteiden suhteen ( en myöskään rakastu kovin helposti ), onko se sitten vain tervettä maalaisjärkeä ja kokemuksen tuomaa varovaisuutta.
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 29.05.2007 01:26:04 »

Itse olen Kuu-Rapu. Sen kummemmin en osaa kertoa, mitkä ovat ihan oikeasti Kuu-Ravun "oireita" ja mitkä muun kartan vaikutusta, kun en astrologiaa sinänsä tunne. Omat päämerkit on tullut luonteensa puolesta kahlattua läpi Grin

Rapu tekee minusta Nousu-Kauriin lisäksi syrjäänvetäytyvän. En viihdy ihmispaljoudessa ja puuhastelen mieluusti yksikseni. Odotan, että ihmiset ottavat kontaktin minuun ennen kuin otan kontaktin heihin. Rapumaisesti rakastan huumoria ja hulluttelua, mutta lähinnä vain hyvässä ja tutussa seurassa. .. Tai siis täysi pontenttiaalini pääsee esiin tutussa porukassa Grin

Rakastan historiaa ja kaikkea vanhaa yli kaiken, mutta Ravun hamstraamista ja nostalgiasäästöjä minusta ei löydy - päinvastoin! Grin Yritän aina päästä ylimääräisestä kamasta eroon jolloin tapaa.

Loukkaannun ihmisten keskuudessa pelottavan helposti ja se johtuu lähinnä Ravun itsekriittisyydestä. Otan kaiken itseeni hyvin helposti ja alan epäillä itseäni. Erittäin rasittava piirre, siis! Muistaakseni minulla on Rapu huoneessa 7 ja tuon kyllä huomaa juuri tuossa loukkaantumisherkkyydessä. Sen sijaan en tunne kaipaavani parisuhdetta, vaikka käsittääkseni se liitetäänkin Rapuun huoneessa 7? Viihdyn parhaiten sinkkuna.

Ravun tapaan olen herkkä "yliluonnolliselle" maailmalle ja rakastan vettä (ja samaan aikaan kammoan sitä! Grin)

tallennettu
Sala-astroilija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #4 : 29.05.2007 01:53:18 »

Mun kuu-Oinas näkyy siinä, että en oikein pidä odottamisesta. Varsinkin jonottaminen on sietämätöntä. Liikenteessä täytyy liikkua ripeästi paikasta A paikkaan B, oli kulkupeli sitten apostolinkyyti, pyörä tai auto.
tallennettu

askendentti jousimiesaurinko skorpionikuu oinasmerkurius skorpionivenus neitsytmars jousimies
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #5 : 29.05.2007 10:30:58 »

Olen Oinaskuu ja kun on venus ja aurinkokin samassa merkissä niin yhdyn sangviinikon lauseeseen, vaikea eritellä. Varmaan ylitsepursuavaisuus ja lapsenmielisyys vois tavallaan olla oinaskuun tekosia, kuin uudenvuoden ilotulitus on tämä meikäläisen luonto välillä...
Mutta varovainen olen kuitenkin tunteiden suhteen ( en myöskään rakastu kovin helposti ), onko se sitten vain tervettä maalaisjärkeä ja kokemuksen tuomaa varovaisuutta.

Minäkin oinaskuu mutta kun on aurinko, venus ja marskin oinaassa niin hankala sanoa. Tempperamentti, kiihkeys, lapsenmielisyys. Teen kaiken täysillä ja kiihkeydellä tai sitten jätän tekemättä kokonaan, täytyy todella olla tunteella mukana hommassa ja intohimoa siihen mitä tekee. Tunteet vaihtelee nopeasti, hetkessä leppyvä persoona  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #6 : 29.05.2007 10:33:51 »

Mun kuu-Oinas näkyy siinä, että en oikein pidä odottamisesta. Varsinkin jonottaminen on sietämätöntä. Liikenteessä täytyy liikkua ripeästi paikasta A paikkaan B, oli kulkupeli sitten apostolinkyyti, pyörä tai auto.

Odottaminenhan on kamalinta maailmassa, nyt heti pitää tapahtua  Grin Odotappa vaikka jonossa vuoroasi, hitto kun jalka vipattaa ja hermo menee  Cool
Kärsivällisyyttä saa antaa minulle lahjaksi jos joku omaa sitä liikaa  Smiley
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #7 : 29.05.2007 14:19:35 »


Olen Kuu - Neitsyt ja ehkä selvimpänä nousee tietynlainen viileys ja käytännöllisyys, eli en juuri ollenkaan ole romanttinen luonteenlaatu.  Tuo tunnepuoli jää usein järjen alle, käsittelen aikas rationaalisesti tunteita. Ja analysoin asioita niin pitkälle ettei valmista tahdo tulla joskus ollenkaan  Undecided 
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 29.05.2007 19:13:20 »

Kuu-Kalat !

Ehkäpä siinä minun mystisin puoleni.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Bilancia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Vain köyhillä on kiire.


Profiili
« Vastaus #9 : 29.05.2007 22:16:45 »

Minä olen kuukaksonen. Mihin asioihin kuu merkki vaikuttaa? En tunne astrologiaa niin hyvin, että tietäisin. Olisi todella kiva jos joku viitsisi tätä parilla lauseella valottaa minulle. Olen kyllä hyvin kaksiajakautunut persoona ja lapsen mielinen  Cheesy Lieneekö kuu merkissä sen selitys miksi näin?
tallennettu

Nouseva Jousimies, Aurinko Vaaka, Kuu Kaksoset, Merkurius Vaaka, Venus Skorpioni, Mars Skorpioni
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #10 : 30.05.2007 10:57:53 »

Mihin asioihin kuu merkki vaikuttaa?

Tunteisiin, vaistoihin, reaktioihin, tarpeisiin, turvallisuuteen, alitajuntaan..

Olen kuu skorpioni ja se vaikuttaa tekemällä minusta vähän vakavan sielun kun muuten minulla on suuri tulipainotus, optimismia ja lapsekkuutta ja kuu varhaan tuo myös lisäenergiaa ollessaan elinvoimaisessa skorpparissa. Olen myös tosi lojaali, leijona ja skorppari sen tekee.

Kaikki salaperäiset asiat viehättää... 

Helposti tunteet jää patoutumaan ja otan itseni vakavasti, olis elintärkeää oppia ottamaan iisisti. buck2 

tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #11 : 30.05.2007 11:05:04 »

Kuu Vesimiehessa
Tunteiden maailma ei tule sinulle koskaan tutuksi, koska saat niin paljon virikkeita-etta et pysy mukana tahdissa ja reakoit joskus hyvinkin voimakkaasti alakynnessa olevien puolesta kirjoittaa Seppo Tanhua.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #12 : 30.05.2007 13:12:39 »

 kuu  skorpioni huone 1, yhtyy  askendentti  skorpioni Ja on siinä muitakin planeettoja mutta aiheesta keskusteltu toisaalla.

Mikään asia ei ole minulle itsestäänselvyys, haluan kaivaa perimmäiset syyt ja tarkoitukset, varsinkin jos kyse on minuun kohdistuvista arvosteluista... Mutta sen kuunteluun minulla ei oikein ole mielenkiintoa. Ja muistan kyllä vanhat loukkaukset, aina.

tunneasioissa voin olla liian ehdoton. Turvallisuus voimakkaista ja alati uudistuvista tunteista. Pysähtynyt ilmapiiri on myrkkyä.

Henkimaailman asiat kuuluvat väistämättä elämääni ainakin jollain tavalla. Ja olen innokas tutkimaan toisten ihmisten sisäistä elämää. Omat sisäiset tuntemukset ja salaisuudet eivät ole kenekään saavutettavissa. Psykiatrikin saa varautua ennenaikaiseen hiustenlähtöön kanssani.

yllä oleva on lyhennelmä sepon tekemästä syntymäkoopista  kuu  skorpioni.

Ja tunnustan kyllä osan osuvan oikeaan mutta tuon yhtymän takia tulkintaan kuuluu myös pajon muuta.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #13 : 30.05.2007 14:07:15 »

Oikkukuu ja muuten Kaksonen, myös nousevana. Vähän vaikea eritellä miten Oinas eroaa kaksosesta, mutta luulen että tuo sellaista jämäkkyyttä, tulisuutta ja asioiden eteenpäinviemiskykyä Kaksosen "tuhat rautaa tulessa"-luonteenpiirteeseen.
Sala-astroilijan kanssa olen ihan samoilla linjoilla ja allekirjoitan myös nuo luonteenpiirteet, tosin en tiedä onko se kaksosta vai oinasta minussa. :Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
a.ankka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #14 : 31.05.2007 15:14:26 »

Kuu kala + huone 12
kaikenlainen herkkyys varmaan on suurin vaikutus.. Olen itkuherkkä - itken elokuvat, jotkut musiikkikappaleet saavat kyyneleet valumaan (varsinkin kirkossa urkumusiikki), itken "omaa kurjaa elämääni" ja sattuupa toisinaan, että liikutun omista (kauniista) sanoistanikin Grin
Loukkaannun muiden sanoista helposti ja joudun välillä itselle järjellä selvittämään, että eihän siinä mitään ollut.

Pistän myös ajoittaisen saamattomuuteni kala-kuun piikkiin, varmasti olisin opiskellut ja saanut enemmän aikaan jos en välillä vaipuisi flegmaattisuuteen. Siitä heti tuli mieleeni unelmoiminen, varsinkin nuorempana saatoin unelmoida pitkät tarinat.
Ja mikäs kuukala se sellainen olisi joka ei alkoholin kanssa läträisi, kyllä minä senkin taidon osaan.  Mutta toisaalta minulla on neitsyessä jokunen planeetta ja luulen, että ne pitävät sen verran kuria ja järjestystä, että ihan hulvattomaksi ei meno pään sisällä pääse. Toivottavasti ainakaan.
tallennettu

"kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäköinen"
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: