Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suhde-kysymys. Miehet *huokaus*  (Luettu 43015 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #15 : 03.03.2007 20:08:26 »

Minäkin koetin aika montakin kertaa kymmenen vuotta erota miehestäni joka oli kuin veli ja ihastuilin milloin kulloinkin päässäni muihin, kunnes sen miehen "vikaisuuden" parantumisen sijaan aloin tehdä työtä itseni kanssa ja kas kummaa - peilasinkin vain itseäni ja omaa tylsyyttäni minkään efforttien tekemättömyydessä.. Ja toisaalta peilasin omaa epävakauttani vaikkapa renttutyyppiin ihastumisessa. Meinaan nyt niitä vuosia on takana montatoista ja nythän se vasta alkaa se elämä, siis aitoina kumppaneina toisillemme, joka joskus sisaruuttakin lähenee, mutta myös huh huh muutenkin  Wink

Mutta se on kyllä jotenki niin hohdotonta Smiley alkaa rehkiä itsensä kanssa ja löytää se oikea viereltään, vaikka loppupeleissä ei ole sitä oikeaa ja sitä väärää edes.

Toim. huom. totesin lisäksi olevani vastuussa omasta onnellisuudestani ja rakkauden antamisesta itselleni

toim. huom. 2 ei se tietenkään näin kaikilla mene mutta sydämellään harkitseminen on poikaa


No näinhän se juuri on. Helpompi vaihtaa miestä kun katsoa peiliin. Omakin menojalka niin vipattaa aina väärään suuntaan. Ja omaan tyytymättömyyteen haen syytä siitä vierestä. Kuten olen taas viime aikoina tehnyt - unohtanut sen että itsekin vois jotain onnellisen suhteen (ja näin oman innellisuutensa) eteen tehdä!

Aloittajan tilanne toki eri. On nuita myös niitä vääriä miehiä. Joskus paranee vaihtamallakin Smiley
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #16 : 03.03.2007 21:25:07 »

Jepjep. Mutta olen kanssa nuoresta iästä huolimatta tullut siihen tulokseen, että pitäisi "uskaltaa" katsoa suhde loppuun asti (katkeraan loppuun asti), sillä niistä aina kumminkin oppii jotain arvokasta. Jos minulla on nyt menossa jokin renttuun-retkahtaja-vaihe, niin en minä pysty kiintymään tai edes ihastumaan "kunnon miehiin", sillä niitäkin on ollut ehdolla, mutta ne eivät vain sytytä.
Meinaakohan se sitten sitä, että joku renttu vaan on minulle se oikea, vai sitä, etten minä itse ole vielä valmis kunnon suhteeseen kunnon miehen kanssa.
En minä tätäkään sanoisi huonoksi mieheksi, sillä sitä hän ei ole. Kiltti, mukava, hellä, ja hän saa minut nauramaan aidosti, mihin kukaan aikaisempi ei ole pystynyt. Huonoja puolia? totta kai, mutta enhän minäkään täydellinen ole.

Virheestä kumminkin sakotetaan, joten pakko sanoa, että nyt minä ehkä suhtaudun enemmän varauksella tämän miehen antamiin tapaamislupauksiin, jos hän on kerran niin tunteiden vietävissä, että paskapäivä tarkoittaa päätäyteen-päivää. Sinänsä se ei haittaa, mutta jos siitä ei kerrota minulle vaan "kadotaan" niin SE haittaa. Kerran voi antaa anteeksi samasta virheestä, mutta ei kahdesti. Tosin ainahan sanotaan, että jos tekee virheen, sen myös toistaa.. mutta voikai virheistään myös oppia? Ja jos tämä "katoamis"-episodi toistuu niin itteni takia on pakko vaihtaa parempaan, vaikka muuten tyyppi vaikuttaisikin ihastuttavalta.

Huoh.. suhteet. Onneksi tämä on vielä niin nuori ja uusi tapaus, ettei ole liian kiinteitä tunteita ehtinyt kehittyä. Nyt pystyisi vielä irrottautumaan toisesta "helposti".
Tosin saattaahan se olla, että pitkässä suhteessa, jossa on "kasvettu erilleen" niin siitä on helpompi lähteä, kun alkuhuuma-suhteesta.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #17 : 03.03.2007 21:33:01 »

Kyllä sen sitten syrämensä syvyyksissä tietää jos mentävä on  Wink
Parempi kun jossitella.

Ja tosiaan nuorenahan sitä muuttuu itsekin vielä koko ajan, ettei kannata ehdoin tahdoin palloa jalkaansa ottaa kenestäkään - ei tunnollisen kunnollisesta eikä rentusta.

Katoamistempusta... jos miekkonen on sellainen luonnoltaan että tarvitsee välillä ilmaa, voinet sen hänelle suoda, kun luottamus on rakennettu.  coolsmiley

 smitten kaikkea hyvää sulle Cheva!
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #18 : 03.03.2007 22:06:53 »

Jeps.. sanoinkin hänelle, että mie kyllä ymmärrän huonot päivät, mutta jos on sovittu jotain yhdessä niin ois kiva, jos edes tekstiviestillä ilmottaisit, ettei kykene. Sillä se sattuu jos vaan "Puff"-häippäsee. Kertomisen jälkeen saa olla herra niin paljon rauhassa ku sielu sietää.. Miehet *huokaus*
Ne ei välillä muista ajatella muiden näkökulmasta asioita Cheesy

Mistähän se sitten johtunee?
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #19 : 03.03.2007 22:56:48 »

Cheva tiedän hyvin ton tunteen miten rentut vetää puoleensa. Valitettavasti pidemmän päälle suhteet näiden "hurmurien" kanssa käy raskaaksi Embarrassed Itse tajusin "rentunkaipuuni" johtuneen siitä etten syvällä sydämessä uskonut kelpaavani "kunnon miehelle". Nyt olen päättänyt "ansaita" hyvän kumppanin vierelleni (lienee turha mainita olevani sinkku  Grin ).

Huonolta vaikuttaa tuo häipyminen..  knuppel2 mutta seuraa sydänta ja pidä jalat sitäkin tiukemmin maassa.

Rakkautta tiellesi  smitten

tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #20 : 03.03.2007 23:23:40 »

voi Cheva miten tuttua juttua heität.  buck2 Minulla sama homma kuin Sula kertoi. En arvostanut itseäni tarpeeksi joten kapsahdin kaiken näköisten renttujen kaulaan.  buck2  buck2  buck2 No, nyt en kapsahda kenenkään kaulaan  Grin
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #21 : 04.03.2007 17:45:14 »

hmm.. mie itse kyllä koen arvostavani itseäni ehkä liiankin kanssa  idiot2 Ehkä tämä minun renttukaipuuni johtuu "pelastan teidät rakkaudellani" tjsp. vaistosta Cheesy tai sitten mulla on vain jotain opittavaa näistä suhteista. Noh, sen  näkkeepi sitten. Pitää nyt kattella jos tuo häipyminen uusiintuu niin sitten otan itteäni niskavilloista ja potkasen miehen pihalle ja soitan täysillä Tarja Ylitalon - Kerrasta poikka - tsipaletta Cheesy

Inhottavaa suhteissa on se, ettei sitä oikiasti koskaan tiedä mitä siitä tulee. Joskus kaikki rentutkin kunnollistuu ja kunnon miehet voi rentustua ja naisille käy samoin. Ja kumminkin kun suhteen pitää perustua luottamukseen niin miten sitä rakentaa, jos ei ole varma miten tässä käy  buck2
Ajattelinkin nyt sitten luottaa tähän mieheen ja katsoa onko se aikuistunut vai jatkaako samallalinjalla, mitä on jatkanut viitisen vuotta jo. Kai ne JOSKUS aikuistuu? Tai sitten ei.

Hulluksihan tässä tuleepi :|

Ennusteet ja ennustukset yms. on olleet kumminkin suhteellisen kannustavia. Kertaakaan ei ole tullut "käskyä"/"kehotusta" häipyä tai miettiä toisen kerran. Meditaatioissakin näkynyt kannustavia merkkiä (tosin meditaatiossa ehkä minun omat haluni pyrkivät pinnalle todellisuuden sijasta). Ehkä se sitten pitää heittäytyä jalat maassa ja pää sopivasti pilvissä.  :Smiley Kuukauden sisällä ainakin vastauksen tulee saamaan Cheesy tuskin tuokaan ukko jaksaa koko kevättä esittää jos ei meinaa olla tosissaan.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #22 : 04.03.2007 22:11:24 »

Hmm.. Pitää eka kysyä tuolta tarkka syntymäaika, niin sittenhän se onnistuisi Smiley Tosin miehet harvemmin sitä tietää. Mutta pitää ilmottaa ne tänne jos vaikka saisin ne selville Cheesy
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #23 : 05.03.2007 12:50:10 »

No mulla on tiennyt vain yksi, ja sekin kysyi äidiltänsä.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #24 : 05.03.2007 13:10:06 »

Tässä ketjussa tuli muutamalta kirjoittajalta rivien välistä se hyvä huomio, että parisuhteen tulisi perustua kahden kokonaisen yksilön yhteiseloon. Niin, ettei kumpikaan lähde suhteeseen hakemaan mitään tai tyrkyttämään mitään - ihan vain olemaan. Ensin täytyy olla hyvässä parisuhteessa itse Itsensä kanssa, ennen kuin hyppää parisuhteeseen toisen kanssa - minun mielestäni Grin Hyvin moni parisuhde nimittäin perustuu sanattomaan sopimukseen "anna sinä minulle tätä niin minä annan vastaavasti tuota". Jakaminen kuuluu parisuhteen olemukseen tietysti, muttei se suhteen ole minusta hyvä syntyä tuollaisten puutteiden paikkaamiseen toisen avulla tai toisen laastarointiin. Minusta. Wink

Tietysti on olemassa myös näitä ihmisiä, jotka ihan oikeasti tarvitsevat vierelleen jonkun tukipylvään. He eivät ole yksinäisiä susia, mutteivät mitään epäonnisia luusereitakaan. He vain tarvitsevat jonkun siihen viereen. Vastakohtina sitten he, jotka eivät tarvitse ketään ja joihin itse tunnun pelottavasti kuuluvani! Cheesy (Parisuhde olisi ihana, mutten koe tarvitsevani sitä. Tulee jos on tullakseen, en jaksa miettiä moista)

tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #25 : 06.03.2007 13:07:44 »

Samaa mieltä Athamaaritin kanssa.

Pitäisikö meidän kumminkin pysyä aiheessa täällä? Smiley koska tämä on "selvänäkö ja ennustukset"-osiossa, niin jatkossa voisi pysyä juuri tuossa alkuperäisessä pyynnössäni. Tosin mielenkiintoinen keskusteluhan tämä on, ja neuvoja on aina kiva saada ihan "tavistasoltakin", mutta tämä on väärässä fooruminkohdassa ihan vain yleiseen löpinään Smiley
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #26 : 07.03.2007 18:06:21 »

No juuri tätä mitä tässä ketjussa on harrastettu! siis yleiseltä tasolta keskustelua aiheesta "parisuhde", ja koska tämä on osiossa "selvännäkö ja ennustukset" niin ajattelin, että tätä nimenomaista löpinää on enää turha jatkaa tässä. Piste.

Tästä voi jatkaa vaikka tuolla "yleistä" osiossa, kun siellä suhteista puhutaan muutenkin, mutta jatkossa tähän voi pistää noita selvännäkö/ennustus juttuja, jos niitä tulee halu tehdä. Siis minulle ja muillekin, jotka haluavat kysyä neuvoa parisuhteeseensa "toisesta todellisuudesta".

Pysykäämme siis aiheessa. Kiitoksia hjyvin paljon.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Asterix
Vieras
« Vastaus #27 : 07.03.2007 20:05:47 »

Nostin parit tarotit tuossa pikaisesti kysymyksellesi. Smiley

Tällä hetkellä näyttäisi sille, että mies tuntee sinua kohtaan
vähän niin kuin tuollaista epävarmuutta ja hänellä on epäilyjä,
mutta kuitenkin ikään kuin tykkäisikin kovasti
ja olisi valmis tulemaan "puolitiehen" vastaan sinua.

Olet kyllä oikeassa tuntemuksessasi,
että hän vähän kyllä pitää tuollaisena "voittona" sinua,
mutta eikö ne miehet aina vähän ylpeile ja pullistele
kavereille..? Wink

Se on yleensä ohimenevää, kun miehen tunteet syvenevät
ja aina parempi, että mies ylpeilee sinulla kuin häpeilee
sinua. Wink

Sinun energiasi häntä kohtaan näyttäisi sille,
että olet tässä se kypsempi ihminen ja olet innoissasi
hänestä, mutta se ei suinkaan ole vielä sinun suurinta rakkauttasi.

Onkos nyt niin, että sinulla ei ole ollut kauheasti vipinää
rakkausrintamalla ja tämä mies on vähän
kuin ainoa vesilähde aavikolla?

Suruakin olet jo ehtinyt jo kokemaan sydämessäsi tämän miehen vuoksi,
joka voi olla hyvinkin sinun itsesi aiheuttamaa,
koska jahkaat, että onko se nyt hyvä juttu vai ei.

Lähitulevaisuus näyttäsi sille, että yhdessä oloa on ja hauskaa
on, mutta syväksi rakkaudeksi se ei ainakaan näillä näkyminen
tule muodostumaan.

Siellä nousi tuollaiset kortit pöytään, että pilvilinnat
hiukan särkyisi, mutta sinä uit elämän virran mukana,
eikä se jää pahemmin edes kaivelemaan. Smiley

Jäisikö tuo suhde kuitenkin enemmän ystävyyspohjalle? Smiley

No mikään ei ole kiveen kirjoitettua ja sinulla on
valta omaan elämääsi ja tulevaisuuteesi muuttaa
vallitsevia energioita. Smiley

Tälläiset kortit nousivat minulle.
Kerrohan kuulumisia, menikö yhtään kohdalleen.
Voimia ja aurinkoa kevääseen! smitten
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #28 : 07.03.2007 21:18:44 »

Kiitoksia, tämä tuntui hyvin osuvalta, ainakin omien tuntemuksieni mukaan ja sen mukaan, mitä tunnen miehestä tulevan Smiley
En osaa odottaakaan tästä vielä "suurta rakkautta", nuoriahan tässä ollaan molemmat. Tosin ennustuksethan näyttävät usein sen, mitä tulee tapahtumaan jos jatkaa näin miten nytkin,  ilman että tekee radikaalia muutoksia, joten eihän sitä tiedä  laugh

Eihän tässä avioliittoa harkitakkaan vielä vuosikausiin. Kiitoksia tästä hyvin paljon  smitten avartavia sanoja!
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Asterix
Vieras
« Vastaus #29 : 09.03.2007 17:08:21 »

Ole hyvä vain Cheva! smitten

Kannattaa luottaa siihen omaan intuitioon,
sillä harvoin se on väärässä. Wink
Ajatuksia toki nousee päähän vaikka kuinka paljon tuossa tilanteessa,
mutta kun luottaa omaan sisäiseen tunteenseensa ja vaistoonsa,
niin ei voi ainakaan pahasti mennä vikaan. Smiley

Mikään ennustus ei ole kiveen kirjoitettu (luojan kiitos!),
vaan siihen vaikuttaa monet energiat, usein ihmisen oma tahto. Wink

Tuli mieleen, että tuollaisen naisten kaatajan kanssa
toimii usein loistavasti sellainen juttu,
että ei ole niin itsestään selvä sille miehelle. Wink

Ne ovat tottuneet saalistamaan, eikä olemaan saalis
ja ne hakee naista, eikä vahtivaa äitiä,
joten seuraavan kerran kun se tekee katoamistempun,
niin älä ole heti kyselemässä ja tenttimässä ja ruikuttamassa perään,
että miksi ja miten ja missä,
vaan ole itsevarma ja pidä hauskaa itsekin sillä välin,
äläkä edes kysy hänen kuulumisiaan,
vaan anna hänen huomata,
että olet tavoittelemisen arvoinen, etkä mikään ovimatto,
johon käydään aina silloin tällöin pyyhkimässä jalat. Wink

Kyllä se sitten alkaa ruikuttamaan sinun perään,
miksi sinä et ruikuta hänen perään. Wink

Toimii 110% joka ainoan miehen kanssa. Wink


tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: