Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aidot taitajat ja huijarit  (Luettu 53227 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jasca
Vieras
« Vastaus #15 : 17.01.2007 16:15:23 »

Pointtinne olivat toki hyviä ja asiallisesti selostettuja, mutta en vain tosiaan voi uskoa sen toimivan. Uskon suurimman osan niistä, jotka mainostavat itseään näkijöinä tai minä tahansa, olevan huijareita.

Tässä olen samaa mieltä kanssasi, että vähintään yli puolet nk. näkijöistä on puhtaasti huijareita. Tarkoitin aikaisemmin sitä, että oikeat näkijät kyllä voivat katsoa etänäkin ihan nappiin. Se vaatii yleensä ensin vähän harjaantumista. Näkijöissäkin on erilaisia ja kukin toimii omaan persoonaansa sopivalla tyylillä, joten kaikki eivät kykene tai edes halua katsoa etänä. Ei siinä mikään ole enemmän oikein tai väärin vaan jokainen taaplaa tyylillään. On vaan ensin tunnistettava se oikea näkijä, ettei tuhlaa rahojaan feikkiin.    Smiley
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 21.01.2007 11:35:38 »

Jos auttaja ottaa maksun, Hän on huijari.

Jos Jumala = antanut lahjan auttamiseen,
Hän myös hoitaa tarvittavat rahat Hänen tahtonsa
välittäjälle.
Auttaja itse = vain mitätön "kikkares".

Näin sanoo Raamattu ! angel
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #17 : 21.01.2007 11:52:16 »

Näkijät on persoonia kuten kysyjätkin. Joskus ei vain henk. koht kemiat/verbaliikka pelaa niin että voisi edes alkeellista yhteyttä saada.

Tiedän monta näkijää, joita on suositeltu, mutta joiden luokse en itse menisi. Tiedän monta tapausta, joilla ei ole oikeasti alkeellistakaan selvänäkökykyä, mutta jotka silti onnistuvat tuomaan helpotusta asiakkailleen. Jotkut näistä viimeksi mainitsemistani näkijöistä kuvittelee olevansa näkijöitä, ja vieläpä suuria sellaisia, toiset taas sanovat suoraan, että eivät ole näkijöitä, vain kuulijoita.

Että kaikenlaista on tällä saralla, ja hyvä niin. Eiks se oo vähän niin että kun tarve syntyy, syntyy myös tekijä.

Erilaisten iltapäivälehtiennäkijät (nää näkijälinjoilla toimivat) on sitten luku erikseen. Siellä saattaakin olla ihan oikeita näkijöitä töissä (en tiedä kun ei ole kokemusta), mutta luulen suuremman osan vain kuuluvan "ennustelijat" kategoriaan.
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 21.01.2007 14:47:41 »

Luottakaa omaan sisäiseen näkijäänne!  Wink angel
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #19 : 21.01.2007 15:41:57 »

Luottakaa omaan sisäiseen näkijäänne!  Wink angel

Täähän olisi ideaalitilanne smitten, mutta tosiasia on se, että moni sellainen ihminen, joka on solmussa itsensä kanssa, ei voi luottaa omaan sisäiseen näkijään. Eikä sellaista kannata mennä neuvomaan ihmiselle, joka on solmussa joskus ehkä pahojenkin elämänkokemusten vuoksi.  Wink
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #20 : 21.01.2007 15:46:32 »

Luottakaa omaan sisäiseen näkijäänne!  Wink angel

Täähän olisi ideaalitilanne smitten, mutta tosiasia on se, että moni sellainen ihminen, joka on solmussa itsensä kanssa, ei voi luottaa omaan sisäiseen näkijään. Eikä sellaista kannata mennä neuvomaan ihmiselle, joka on solmussa joskus ehkä pahojenkin elämänkokemusten vuoksi.  Wink

Ensin on toki avattava niitä solmuja.  Wink
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #21 : 21.01.2007 15:53:23 »

Ensin on toki avattava niitä solmuja.  Wink

Aivan  Smiley
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
astraali
Vieras
« Vastaus #22 : 21.01.2007 19:13:42 »

Jos auttaja ottaa maksun, Hän on huijari.

Jos Jumala = antanut lahjan auttamiseen,
Hän myös hoitaa tarvittavat rahat Hänen tahtonsa
välittäjälle.
Auttaja itse = vain mitätön "kikkares".

Näin sanoo Raamattu ! angel

Se on näinä päivinä vähän niin ja näin... Uuden ajan myötä on poistunut askeettisuuteen pyrkiminen ja sen kautta valoon pyrkiminen. Tämän päivän avainsana on runsaus. Omalla työllään pitäisi pystyä myös elämään.
Tänäpäivänä ihmiset ymmärtävät antaa myös toisen työlle arvon ja maksaa siitä.
Voisiko olla, että se on Jumalan tapa "hoitaa tarvittavat rahat hänen tahtonsa välittäjälle"?

Kohtuus siinä täytyy tietenkin olla ja halu tehdä työtä sen työn itsensä takia -ei sen rahan.

Lisään tähän vielä sen, että aidon taitajan tunnistaa myös siitä, että sanoma on aina positiivinen -ei koskaan negatiivinen.
« Viimeksi muokattu: 21.01.2007 19:15:25 kirjoittanut *~*astraali*~* » tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #23 : 21.01.2007 19:53:01 »

Astraalin kanssa samoilla linjoilla. Auttamisen lahjoja on monenlaista laatua, kaikki lahjat yhtä arvokkaita ja jokaiselle työlle on tilauksensa. Ihan vaikka esimerkkinä lääkärit, sairaanhoitajat, psykologit... palkkaa heillekin maksetaan, miksei siis näkijälle! Sehän on jokaisen omassa vallassa valita käyttääkö kyseisiä palveluita ja laittaako niihin rahansa.   Cool
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #24 : 21.01.2007 20:43:44 »

Jos auttaja ottaa maksun, Hän on huijari.
...........
Olen kyllä samaa mieltä, koska ei hän silloin auta vaan rahastaa. Tai auttaa vain rahakkaita, vaikka apua tarvitsevat myös rahattomat - KUKA silloin heitä auttaa, jos kaikki punnitsevat apunsa rahalla  Huh :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #25 : 21.01.2007 20:48:07 »

Astraalin kanssa samoilla linjoilla. Auttamisen lahjoja on monenlaista laatua, kaikki lahjat yhtä arvokkaita ja jokaiselle työlle on tilauksensa. Ihan vaikka esimerkkinä lääkärit, sairaanhoitajat, psykologit... palkkaa heillekin maksetaan, miksei siis näkijälle! Sehän on jokaisen omassa vallassa valita käyttääkö kyseisiä palveluita ja laittaako niihin rahansa.   Cool

Lääkärit, sairaanhoitajat, psykologit... ovat opiskelemalla saaneet mahdollisen työpaikkansa.

Jumalan armolahjan saaneet kuuluvat aivan eri katekoriaan, jos Jumala on tämän lahjan antanut,
raamattu kertoo aivan selvästi miten pitää toimia,
itse en ota mitään maksua ja aivan hyvin pärjään, liiankin hyvin eli annan myös rahaa ja muita tarpeita sekä tarvikkeita elämän ongelmiin, minulla ei ole enää ongelmia kun opin olla murehtimasta huomisesta ja rahasta, raha on pirun väline saattaa ihmiset kurjuuteen,
markkinatalous kun kohta romahtaa, ihmiset alkavat voimaan paljon paremmin....esim. Suomi EI ole hyvinvointi valtio, sen tietää Erkkikin....jne... angel
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #26 : 21.01.2007 21:23:15 »

Miksikähän minä otin esille Tarot-kortit? Uteliaisuudesta. Ehkä myös että niillä voi tehdä ryhmäistuntoja, aivan mielenkiintoisia kun kaikki panevat panoksensa tulkintoihin.

Mutta...myönnän, että olen niitä lukenut ihmisille, usein alussa harjoitellakseni. Ja huomasin erään tärkeän seikan. Ihmisten on joskus vaikea kohdata ongelmaansa, puhua siitä, pyytää apua. Tarotistunto on siinä oiva apu, ja niin kuin edellä joku sanoi, niin myös neutraali apuväline keskusteluun ja itsetutkiskeluun.

Minä kutsuisinkin tarotkortteja filosofisiksi ja psykoligissiksi apuvälineiksi, en ennustuskorteiksi. En ennusta. En salli itseni ennustavan. Enkä uskoisi omiin ennustuksiin itsekään. Vaikka sitä pyydetään, kieltäydyn, koska silloin olen osana/manipuloijana osoittamassa toisen tietä. JOkainen valitsee itse mitä tehdä. Joten en voisi tätä käyttää puhelimitse.

Mutta tukena voin olla paikan päällä. Olen näin ollut jopa vuosia muutamille ihmisille. Esitän korttien myötä mahdollisuuksia, näkökulmia, jos-suuntia, mutta-suuntia, varotoimenpiteitä, huomioonotettavaa, kysymyksiä. Tulkittava tulkitsee itse huomaamatta suurimman osan, ymmärtää yhtäkkiä jotakin paremmin, avautuu ja purkaa huomaamattaan pelkojaan.

Se on istunto neljän silmän välillä jossa keskitytään välikäsien (korttien) kautta ongelmaan.

Mutta en kiellä intuitioni voimaa, joskus kysyn juuri sitä, mikä on toisella herkimmillään, vaistoan sen mihin hän haluaa lopulta mennä, sen mistä asia puristaa. Kyllä siinä pikkuisen rohkeutta ja itsevarmuutta tarvitaan.

Kuitenkaan en ole mikään näkijä! Mutta mielelläni kuuntelen toisen intuitiota, sittenkin vaikka hän näkijäksi itsensä nimittää. Tiedän että erehtyvyyttä on. Henkioppaillakin, enkeleilläkin jopa.

En ota koskaan maksua. Katson lahjaksi sen hetken, jonka saan olla toisen kanssa jutellen 'oikeista asioista  smitten Niitähän ei mahdu aina arkipäivään.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #27 : 21.01.2007 21:51:39 »

Olen käynyt useilla näkijöillä ja työskentelytavoissa on ollut hurjia eroja.

Paras korteista katsoja sanoi minulle heti kortteihin tarttuessaan, että "Älä sano sanaakaan, annetaan korttien kertoa". Kortit kertoivat lähes 100%:sti tuolloisen tilanteen Smiley Uskon hänen tulkintoihinsa, sillä ne ovat käyneet toteen monella muullakin.

Kun taas monet muut ennustajat kyselevät ja johdattelevat keskustelua (usein lähes huomaamattomasti) tehdäkseen tulkintojaan asiakkaan "mieleiseksi". On tietysti hienoa, jos siitä saa uskoa tulevaan, mutta... Niin, ja asiakkaat hieman turhan innokkaasti haluavat kertoa omasta tilanteestaan ennen tulkintaa ja sen aikana, joten sitä saa mitä tilaa Grin

Viime viikolla vieraisin pitkästä aikaa jälkimmäiseen joukkoon kuuluvan ennustajan luona -onnekseni osaan jo itse tulkita hänen puheitaan, olla tarkkakorvainen ja kieli keskellä suuta hänen kanssaan.

Puolet ennustuksesta oli minun puheitani mukailevaa (yritin todella olla puhumatta ja pakko myöntää hänen kunniakseen, että hän on taitava) ja toinen puoli jää sitten nähtäväksi...

Puskaradio on varmasti luotettavin ennustajista kertova tiedottaja. Lehtimainosiin en sorru  Wink
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #28 : 21.01.2007 22:17:57 »


Lääkärit, sairaanhoitajat, psykologit... ovat opiskelemalla saaneet mahdollisen työpaikkansa.

Jumalan armolahjan saaneet kuuluvat aivan eri katekoriaan, jos Jumala on tämän lahjan antanut,
raamattu kertoo aivan selvästi miten pitää toimia,
itse en ota mitään maksua ja aivan hyvin pärjään, liiankin hyvin eli annan myös rahaa ja muita tarpeita sekä tarvikkeita elämän ongelmiin, minulla ei ole enää ongelmia kun opin olla murehtimasta huomisesta ja rahasta, raha on pirun väline saattaa ihmiset kurjuuteen,
markkinatalous kun kohta romahtaa, ihmiset alkavat voimaan paljon paremmin....esim. Suomi EI ole hyvinvointi valtio, sen tietää Erkkikin....jne... angel

Niin minustakin kuuluvat  angel
Tervetuloa foorumille AUTTAJA smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #29 : 21.01.2007 22:38:03 »


Lääkärit, sairaanhoitajat, psykologit... ovat opiskelemalla saaneet mahdollisen työpaikkansa.

Jumalan armolahjan saaneet kuuluvat aivan eri katekoriaan, jos Jumala on tämän lahjan antanut,
raamattu kertoo aivan selvästi miten pitää toimia,
itse en ota mitään maksua ja aivan hyvin pärjään, liiankin hyvin eli annan myös rahaa ja muita tarpeita sekä tarvikkeita elämän ongelmiin, minulla ei ole enää ongelmia kun opin olla murehtimasta huomisesta ja rahasta, raha on pirun väline saattaa ihmiset kurjuuteen,
markkinatalous kun kohta romahtaa, ihmiset alkavat voimaan paljon paremmin....esim. Suomi EI ole hyvinvointi valtio, sen tietää Erkkikin....jne... angel


Minä uskon, että Jumala lahjoittaa meille hyvin monenlaisia kykyjä, ja opiskelemalla niitä voi vahvistaa. Kun ihminen kokee jonkun asian omakseen ja toteuttaa sitä rakkaudesta, niin se on taatusti Jumalan lahja silloin.  smitten

Toki ihmiset harjoittavat ammatteja monista eri syistä, yksi on raha mutta monille ihmisille alan valintaan vaikuttaa myös kutsumus. Se on toisarvoinen seikka miten työpaikkansa on saanut. Tämä yhteiskunta vain vaatii näytöksi koulutuksia ja todistuksia, pitääkseen jonkinlaista järjestystä yllä. Ehkä siksi esim. selvänäkijän ammattia ei virallisesti ole olemassa, sitä kun on niin vaikea todistaa onko todellisia kykyjä vai ei, eikä sitä voi opiskella missään oppilaitoksessa.  Grin Silti en näe siinä mitään pahaa, jos ihminen haluaa keskittyä auttamiseen kokoaikaisesti, päinvastoin, ja jostainhan se leipä on saatava elääkseen. Ikävä kyllä jotkut näkijöistäkin ovat huijareita, mutta vilpillisiä ihmisiä löytyy paljon ja joka alalta! Riippuu vähän missä kohtaa palvelun ostaja hoksaa kyseenalaistaa.

Hienoa, Auttaja, että pärjäät taloudellisesti noin hyvin! Niinhän se on että kun antaa paljon niin saa myös paljon, ja hyvät teot palaavat aina tekijänsä luo!  angel
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: