Sivuja: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3022427 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1590 : 12.07.2008 23:21:15 »

Lionlandissa. Jos joku nykyisistä maista pitäisi valita niin Espanja tai Australia olis kivoja. Australiaan haluun vielä joskus matkustaa.


Jos sinulla olisi mahdollisuus herättää henkiin joku kuollut julkisuuden henkilö tai muuten vain tunnettu henkilö, niin kuka hän olisi?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1591 : 12.07.2008 23:46:54 »

Nykyinen pomoni on suuri Marilyn Monroe ihailija, joten herättäisin varmastikin hänet henkiin ja soisin viimeisen työpäivän kunniaksi mukavalle pomolle tuokion Marilynin kanssa Grin

Minne mennä, kun on niin tylsää, että hyvä kun jaksaa hereillä olla? Grin
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #1592 : 13.07.2008 00:37:21 »

Noh, untenmaille sitten vaan tietenkin, siellä ei ole koskaan tylsää! Grin

Vai onko? coolsmiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1593 : 13.07.2008 06:13:29 »

No ei ole tylsää kun aamulla herää siihen että puhelimeen on tullut pari järjettömän runollista ja hempeetä viestiä... Aika hauskasti sanottu, jos joku haluaa olla kaikki maailman viikonloput minun seurassani... Meneeköhän jo liioittelun puolelle, noh, annan sen anteeksi kun se oli silti suloista.  Grin Kun mä luin ne niin en kyllä ois halunnut herätä vaan oisin jäänyt vaan miettimään niitä ja nukahtaan uudelleen jos kerran nukkuminen saa aikaan sen, että tulee noita tuollaisia viestejä... Cheesy Mutta nyt pitää mennä töihin, mummot pitää herättää...!  Grin

Oletko kana vai muna?  Grin

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1594 : 13.07.2008 07:19:12 »

En taida olla kumpikaan.

Tietääkö sielu kaiken? Vai onko elettävä monta elämää, että se tietäisi? Tietääkö se jo nyt jollain tasolla kaiken, mutta ei muista, pitää mennä eri tietoisuudentilaan?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1595 : 13.07.2008 11:23:16 »

Kiitti Aaviisuinen jalkapallo infosta! Cheesy smitten




Kiitos itsellesi SASHA
  http://www.spiritopics.net/images/angel032.jpg Kiss angel ~mie olen saanut "jo syntyissäni  Grin " rakkauden jalkapalloon - no en nyt suorasnaisesti  pelkästään palloon 2funny mutta kaikkeen "siihen" liittyvään - olen aiheesta täällä kirjoitellutkin  :Smiley - JA kiitos teille http://img405.imageshack.us/img405/2199/euro2008logouf5.jpg tuli katsottua melkein kaikki ottelut  Cheesy ..... ja kuules ajattelin Sinua aikas usein sen kolmen viikon aikana - että " siellä sinä olet "  smitten

Ja sitten kysymykseen - laitan vielä kiertoon tämän ***Wild Star*** :n kysymyksen ELI
Tietääkö sielu kaiken? Vai onko elettävä monta elämää, että se tietäisi? Tietääkö se jo nyt jollain tasolla kaiken, mutta ei muista, pitää mennä eri tietoisuudentilaan?
« Viimeksi muokattu: 13.07.2008 11:37:07 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1596 : 13.07.2008 17:10:45 »



Kiitos itsellesi SASHA http://www.spiritopics.net/images/angel032.jpg Kiss angel ~mie olen saanut "jo syntyissäni  Grin " rakkauden jalkapalloon - no en nyt suorasnaisesti  pelkästään palloon 2funny mutta kaikkeen "siihen" liittyvään - olen aiheesta täällä kirjoitellutkin  :Smiley - JA kiitos teille http://img405.imageshack.us/img405/2199/euro2008logouf5.jpg tuli katsottua melkein kaikki ottelut  Cheesy ..... ja kuules ajattelin Sinua aikas usein sen kolmen viikon aikana - että " siellä sinä olet "  smitten

Tässä vähän fiilistelyä - ja mun suosikkijoukkue eli Espanja otti ja voitti " OLEE OLEE OLEE OLEE  Cheesy "
 

Ai-jai...! Cheesy Jalkapallo huuma on jo ohitse, mutta kyllä kaupunki
oli yhtä hullunmyllyä jo monia viikkoja ennen varsinaisia otteluita. Cheesy

Olin Vaakani kanssa katsomassa muutaman gamen kaupungissa isolta screeniltä,
mutta Vaaka oli onnekas; hän oli kutsuttuna Itävalta-Saksa otteluun
stadionille, jossa Itävalta tietenkin tippui (odotetusti)
ja sitten tuon loppumatsin, jossa juhlittiin Espanjan voittoa. Smiley

Nyt kaupunki vilisee vain tavallisia turisteja. Tongue


Ja sitten kysymykseen - laitan vielä kiertoon tämän ***Wild Star*** :n kysymyksen ELI
Tietääkö sielu kaiken? Vai onko elettävä monta elämää, että se tietäisi? Tietääkö se jo nyt jollain tasolla kaiken, mutta ei muista, pitää mennä eri tietoisuudentilaan?

Suosittelen kirjaa Jonathan Black; The secret history of the world.

Paksu opus kuvineen, mutta hyvin valaiseva tuohon kysymykseen,
kuten myös moneen muuhun "perustavaa laatua olevaan" kysymykseen. Smiley
Kirja on niin uusi, että en ole varma, onko se jo myynnissä Suomessa,
mutta netin kautta sen voi tilata englanniksi.
Saksaksi se ei ainakaan Itävallassa ole vielä,
muuta kuin alkuperäinen englannin kielinen versio. Smiley

Jos kysymys on sielun muistista~unohduksesta, niin onhan noita
metodeja olemassa, joiden kautta muistia voi parantaa.  Wink

Minkä kirjan luit viimeksi? Smiley

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1597 : 13.07.2008 17:17:47 »

Jos tarvitsee olla kannesta kanteen eikä pari sivua sieltä ja pari täältä  Grin (niinkuin kävi viimeksi kun lainasin kirjastosta ison pinon kirjoja, ainuttakaan en lukenut kokonaan mutta kaikista vähintää 1/3  2funny), niin sitten taitaakin mennä koulukirjojen puolelle... Minä mielenterveystyön tekijänä, jossa siis kerrotaan oleellisimpia asioita hoitosuhteesta, mistä kaikesta terapeuttinen hoitosuhde koostuu...

Minkälainen auto olisit, jos olisit auto...?  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1598 : 13.07.2008 17:35:39 »

Minkälainen auto olisit, jos olisit auto...?  Smiley

Heh..! Cheesy Smart tottakai! Cheesy Grin 2funny
Pieni, ketterä ja capriolet mallinen, siis avopäinen. Cheesy Grin 2funny

Coca-cola tavallinen, light vai Zero?
Jääkaappi-kylmänä, jäillä ja/tai sitruunalla? Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1599 : 13.07.2008 20:02:24 »

No jos on IHAN pakko ottaa Cokista, niin tavallinen (hyi aspartaamit!) ja jääpaloilla sekä sitruunalla. Smiley Muuten välttelen Cokista viimeiseen, se on hyvää ainoastaan drinkkipohjana, aahhahaha Grin

Oletko sipsien ystävä?
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1600 : 13.07.2008 20:08:16 »

Enpä oikeastaan.


Pilkunviilausta: Kun on sanonta "Kerta kiellon päälle", niin kielletäänkö sen 'kerran' jälkeen vielä uudestaan? Jos kielletään niin ketjuhan on loputon.. eikö?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1601 : 13.07.2008 22:32:59 »

jollain varmaan ketju jatkuu loputtomiin ja jotkut toivottavasti kasvavat ja tajuavat ettei kaikkia sääntöjä ole tehty rikottaviksi.

onko sellaista sääntöä jota ei ole tehty "rikottavaksi" minkäänlaisissa olosuhteissa ja jos on niin millainen?
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1602 : 14.07.2008 08:29:38 »

onko sellaista sääntöä jota ei ole tehty "rikottavaksi" minkäänlaisissa olosuhteissa ja jos on niin millainen?

No on ;  kunnioitan itseäni, omaa  arvoani, olemisen merkitystä, loukkaamattomuutta , huomioin oman hyvinvoinnin niin henkisen kuin fyysisenkin eli tasapainon,  - eli en huijaa, en hylkää,  en petä en jätä itseäni - en aiheuta kärsimystä itselleni niin että teen jotain sellaista joka on toisten tahto tai tarve tai vaatimus - silloinkun se selkeästi toimii itseni vastaisesti.    Ja uskokaa että tuo itsensä huijaaminen "on kaikista ovelin"  Wink


Seuraatko päivittäisiä uutisia Huh Tiedätkö mitä meillä ja muualla tapahtuu Huh

tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #1603 : 14.07.2008 11:47:44 »

Ennemminkin uutiset seuraavat minua - joka tuutista ja torvesta crazy2

Maailman tapahtumat, esim maankuoren liikkeet sekä kaikki kollektiivinen uutisointi,
myös astrologiset kuviot
vaikuttavat jokaisen ihmisen elämään
ja sitä kautta uutiset löytävät kuuleviin korviin.

10-v. tyttäreni kysyi tänä aamuna erästä 'uutista' pohdittaessa, että
miksi jotkut ihmiset ovat tyhmiä
- miksi?
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #1604 : 14.07.2008 14:38:07 »

 Muuttaisin tietämättömyyden tiedostamiseksi, koska tiedonpuute sekä tiedostamattomuus on iso syy monille ongelmille pallolla. Vaan tämä taitaa olla muutoksen alla koko ajan  Smiley

 
 Kuinka kriittisesti suhtaudut mediaan ja sen antamaan kuvaan maailmasta?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: