Sivuja: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3022264 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1500 : 21.06.2008 16:46:03 »


En ole  Cheesy Wink

Miten ( millä pelillä   Wink Cheesy) mieluusti liikut kesässä  Wink Cheesy Kiss
« Viimeksi muokattu: 21.06.2008 16:54:47 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1501 : 21.06.2008 17:45:29 »

Kottikärryillä!!! Grin

Niiden kanssa nytkin kyykin tuolla pihalla, repien rikkaruohoja ja vanhoja kukintoja penkeistä, poimien puista pudonneita oksia ja kaikenlaista. Huomaan että ne käsissä kuljen aika paljon!

Mutta muuten hiippailen hiljalleen pitkin pihaa ja kotometsää, ihastellen, haistellen, imien itseeni kaiken mahdollisen kauniin, sipaisten silittäen kasveja, puita, itseäni, ukon poskea.

Mikä saa sinut heltymään?  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1502 : 21.06.2008 19:21:15 »

Kottikärryillä!!! Grin

Niiden kanssa nytkin kyykin tuolla pihalla, repien rikkaruohoja ja vanhoja kukintoja penkeistä, poimien puista pudonneita oksia ja kaikenlaista. Huomaan että ne käsissä kuljen aika paljon!

Mutta muuten hiippailen hiljalleen pitkin pihaa ja kotometsää, ihastellen, haistellen, imien itseeni kaiken mahdollisen kauniin, sipaisten silittäen kasveja, puita, itseäni, ukon poskea.

Mikä saa sinut heltymään?  smitten

 2funny 2funny 2funny ... ja varmasti vatsatansin liikkein välistä pyörähtelet - ihana sie  smitten Kiss angel

Että mikä saa heltymään - Rakas metsätonttu   ( 14v. koirani josta tuli enkelikoira viime elokuussa  Kiss angel ) osasi oikein mahtavasti saada meigän heltymään - kun se oli American c.spanieli niiin sillä oli kaikki edellytykset joko katsoa aivan todella pyytävästi syvälle silmiini , tai ruinata ja ruinata eli läpsästä tassulla uudelleen ja uudelleen TAI melkein paras oli ilme " ei voi olla totta etkö todellakaan aio antaa minulle mitään .. Shocked " aivan ihanan viattoman hämmästyneenä  Grin Kiss

Muuten ruinaaminen ja jankutus ja kiljuminen ja raivoaminen ja itkeminen ja manipulointi - lasten tai jopa aikuisten taholta EI minuun tehoa - olen vuosien mittaan oppinut siinä suhteessa mestariksi - no joskus joku pääsee hetkellisesti yllättämään mutta mutta  :Smiley Grin Wink

Miten vastustat "kiusausta" ja mitä  Shocked Shocked ShockedHuh
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1503 : 21.06.2008 21:30:21 »

Haaveilemalla tietysti.  Cheesy keskityn johonkin, vaikka siis haaveeseen tai ajatukseen. Se vie ajatukset pois tylsyydestä. Niin ja toinen, alan etsimään kaikkea kaunista ympäriltäni. Kauneutta kun huomaa niin ei ole koskaan tylsää.  smitten

Sitten kysymys:
Onko sinulla jotain sanaa tai lausetta/sanontaa tai sellaista, joka nyt liikuttaisi syvästi ja joka jotenkin koskettaisi sisintäsi.

Minulla se on tällä hetkellä vapaus

Vapaus stressistä, vapaus tehdä mitä todella sydämessään haluaa, vapaus toteuttaa itseään. Näistä haaveilen.  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1504 : 21.06.2008 21:56:04 »

No jopas...  Grin Cheesy

Niinhän se usein menee...  Smiley Todellakin toivon, että löydän.  smitten

Tämän päivän huippukohta oli kävely ulkona kun aurinko paistoi ja vettä satoi ihan kaatamalla samaan aikaan. Niin mielettömän kaunista.  smitten

Jäinpäs miettimään tuota toivo sanaa minäkin...

Kysymys kuuluukin, mikä herättää sinun toivosi?

Minulla se on juurikin nuo haaveet ja ajatukset, jotka vain putkahtaa mieleen yhtäkkiä epätoivon tai surun tai masennuksen hetkellä.  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1505 : 21.06.2008 22:01:27 »

Minulla herättää toivon kun joku asia antaa itsestään toivoa, tai se kun aavistan että jotain toivomaani voisi kohta tapahtua... Grin Minulle on kehkeytynyt aika hyvä intuitio, joka antaa kuulla itsestään, saan paljon "vahvistuksia" silloin kun teen ja valitsen niinkuin on tarkoitus..

Tiedätkö sinä mitä sinun on tarkoitus tehdä, vai haahuiletko etsien?
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1506 : 21.06.2008 22:09:11 »


Sitten kysymys:
Onko sinulla jotain sanaa tai lausetta/sanontaa tai sellaista, joka nyt liikuttaisi syvästi ja joka jotenkin koskettaisi sisintäsi.

Minulla se on tällä hetkellä vapaus

Vapaus stressistä, vapaus tehdä mitä todella sydämessään haluaa, vapaus toteuttaa itseään. Näistä haaveilen.  Smiley






Käsittämätöntä! Cheesy Mulla on just tuo Lizzyn haaveilema tilanne eli vapaus toteuttaa itseään kaikin voimin -ja koko ajan kaipaan jotain päinvastaista 2funny Kai se on siinä että kun oikeasti on ollut kaikki mahdollisuudet ja tehnyt sitten sen edestä niin alkaa kaipaamaan rutiineja ja muuta mikä "pitää aisoissa". Mutta ei voi muuta sanoa kuin toivottavasti saat tuon vapauden smitten

Mun oma sanani on toivo

Toivo pitää yllä sitä ajatusta että kaipaamani asiat toteutuvat jonain päivänä.. miten nyt toteutuvatkaan :Smiley coolsmiley

Tämän päivän huippukohta?

Omani ehdottomasti taistolaislaulut Youtubesta ja sitä kautta Irwinin hieno tuotanto Grin


 Cheesy Elwyn - aivanko todella " taistolaislaulut"  Shocked - eikun sitä vain että minun nuoruuteeni kuuluu vuodet sinipaidoissa ja " meill vapauden laulut  silloin soi " vaikka omat suosikkini oli eittämättä esmes " Elämälle Kiitos  ymv. eli olin mukana ohjelmaryhmässä ... no offiin menee mutku niin  Cheesy Grin Shocked Kiss ... no mites tästä jatkaisin  ~oma sanani on tällä hetkellä VAPAUS ... vapautuminen monista monista menneisyyteen kuuluneista "jutuista" jotka jumittivat oikein totaalisesti ... vapaus johon lisään vielä sanan eteenpäin ... irti "kiusauksista"  Wink vai mitä Elwyn - ja toisaalta voihan sitä kokeilla sitäkin että oikein itsensä kyllästytyttää  crazy2  2funny

No jatketaan vielä keräilyä - tämän päivän huippukohta ? Juuri tuon VAPAUS-fiiliksen kokeminen ja siihen asettuminen ja todella todella i r t i pä ä st ämi nen  Cheesy Kiss NO ainakin kaikki tämä mitä kirjoitan koskettaa ja ihanasti sisintäni smitten että kiitoksia aiheista elikkäs kysymyksistä  Kiss

Hei  Shocked taidan olla allikossa näiden tekstieni kanssa  2funny vaan souwattia - rämmin täältä tielle taas ja kysyn ETTÄ :



Tsadaa taisi Lizzy ehti "painaa lähetä nappia" just ennen ELI vastaan sitten vielä tähänkin ;
Mikä herättää minun toivoni?

Joskus jokin pieni lähes huomaamaton tapahtuma, kokemus, sana jossain, lause vaikka ohikulkevan pakettiauton kyljessä, tai sitten vahva kokemus " näkymättömän maailman lähelläolosta" siitä ettei ole yksin
asiat järjestyy ... odottamattomallakin tavalla, tai jokin ihminen tuntematonkin sanoo jotain hymyilee tai katsoo ... eli joskus jotain "elämää suurempaa " ja joskus jotain ohikiitävää - niin että tavoittaa itsestänsä sen kohdan " missä on kaikki" missä toivo asuu - toivonliekki palaa ....

ja tsadaa uudelleen nyt ehti Kaylee ekaksi  Grin eli vastaan pikanopeesti ETTÄ tiedän - ja ihanaa ettei tarvitse enää etsiä , siihen kuluikin melkein tämänastinen elämä  2funny

Ja sitten : Voi olla että tää on ollutkin täällä MUTTA;

Kirja joka oikein todella kolahti  ?- eikä niin että putosi päähän  2funny vaan jollain muulla tavalla  Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.06.2008 22:15:45 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1507 : 21.06.2008 22:13:39 »

Diana Cooperin Ihanat enkelit,
Vihkimys (kirjoittajaa en muista, mutta oli melko rankka ja tajuntaa räjäyttävä teos kun sen 16-vuotiaana luin),
Herman Hessen Arosusi,
Lokki Joonatan...

Onhan noita ihania kirjoja. Harmi vaan että en koskaan malta mennä kirjastoon asti.  Grin

Mikä sinun vahvuutesi on?
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1508 : 21.06.2008 22:31:51 »

Diana Cooperin Ihanat enkelit,
Vihkimys (kirjoittajaa en muista, mutta oli melko rankka ja tajuntaa räjäyttävä teos kun sen 16-vuotiaana luin),
Herman Hessen Arosusi,
Lokki Joonatan...

Onhan noita ihania kirjoja. Harmi vaan että en koskaan malta mennä kirjastoon asti.  Grin

Mikä sinun vahvuutesi on?

Parit kommentit  Wink Kaylee ; Vihkimys kirjan tekijä on Elisabeth Haichin
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=24992.msg195424#msg195424 oli minullekin melkoinen elämyskokemus - ja ihan oikea Vihkimysreitti tuli kuljettua ...  angel

Elwyn  Kiss smitten


Keneen tai mihin samaistut eniten? Miksi?

Hyvä kysymys  Cheesy ja vastaan että päivä päivältä omaan sisimpääni  - on sen aika , tulla omaksi itsekseen oikein todella elää sitä todeksi EIKÄ vain ajatella  smitten

Jatkan samaa

Keneen tai mihin samaistut eniten?  Oletko ajatellut mitä varten niin teet?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1509 : 22.06.2008 00:34:35 »

En tiedä onko minulla ketään tiettyä kehen samaistun, mutta pelaamisen puolelta olen löytänyt paljon hahmoja jotka ajoittain samaistavat minut itseensä. Yleensä jokin hahmo alkaa hääriä aurassa ja silloin tiedän mikä osa-alue elämässäni on samanlainen kuin hahmon elämässä ja miten minun tulee toimia.

Esimerkiksi jos avataaran Dante tulee auraan pyörimään tiedän, että minun täytyy sillä hetkellä tasapainoilla tämän fyysisen maailman (jonne en kuulu) ja henkimaailman (jonne en kuulu juuri nyt) välillä, koska Dante itse pouliksi ihmisenä ja puoliksi demonina (kuten itse puoliksi maallisena ihmisenä ja ikuisena sieluna) heiluu kahden maailman välillä: ihmisten maailman kuulumatta ihmisiin ja demonien maailman kuulumatta demoneihin, mutta ollen osa kumpaakin. Yksinäinen tie, kuten tämä hengen tiekin, mutta kuljettavissa.

Asia, jota et vain yksinkertaisesti ymmärrä, vaikka  miten tahtoisit?
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1510 : 22.06.2008 08:39:30 »

Rakkauden olemus.

ensimmäinen sana, minkä sinun on kerrottu sanoneen ihan pienenä, tai joku niistä ensimmäisistä?. (jos jätetään ne äiti, isi ja sellaiset pois)

sellainen sana joka on jotain muuta...voi olla myös pieni lause.
" EI TAA UUTAA! "  Shocked  Cry Lips Sealed


Sinun ensimmäinen lauseesi ?

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1511 : 22.06.2008 12:13:04 »

Yksi mistä usein muistutetaan on:
"Jeppe ei keljää!"
Jeppe ei kerjää Jeppe oli siis koira ja kova kerjäämään ruokapäydän vieressä kun syötiin. Grin
  Se koira oli mulle tärkee. Äiti yllätti mut jopa kerran pureskelemasta sen puruluuta, koira toisessa ja minä toisessa päässä. Makoiltiin sen kanssa aina meidän alapihan nurmikolla ja mä lauloin sille jotta se nukahtais..  smitten


Miksi ensimmäinen (asia, tunne tms) on aina se merkittävin?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1512 : 22.06.2008 12:31:34 »

Miksi ensimmäinen (asia, tunne tms) on aina se merkittävin?

Vaikka sen vuoksi ETTÄ sen äärelle voi pysähtyä .... mutta ei jumittua ; kuunnella viesti " minkä saa " kuunnella mistä se tulee mitä se kertoo miten siihen reagoida vaiko eikö reagoida ollenkaan - todeten että ok. ei ole mun juttu ... ja mikä tärkeintä , ei kirjoita kokemusta ns. kiveen esm arviona jostain ihmisestä ... joskus voi olla niinkin ETTÄ juuri siinä ensimmäisessä "tunne tai muussa kokemuksessa" kohtaa vasta pinnan ja totuus onkin jotain ihan muuta .... sen kyllä olen havainnut että todella " silmät ovat sielun peili" eli siellä näkyy se mikä on pintaa syvemmällä .... tässä nyt päällimmäiset kokemukset ja ajatukset  smitten

Laitan tämän AthaMaaritin kysymyksen kiertoon  smitten

Asia, jota et vain yksinkertaisesti ymmärrä, vaikka  miten tahtoisit?
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1513 : 22.06.2008 15:35:50 »


Miten päästä eroon alitajuisista murheista tms?
Tuntemalla ne - tunteella  Kiss ja sitten keskittyy iloon  smitten

Painavin murheesi juuri nyt?

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1514 : 22.06.2008 15:44:12 »

Nyt juuri tällä hetkellä pahin murheeni on tuo lähestyvä ukkonen, jonka myötä on laitettava kone kiinni ja minulla kun tuo LimeWire lataa noin 200 biisiä tällä hetkellä, eli ehtiikö nuo latautua ennenkö menee kone kiinni.. Niin ja pidemmän tähtäimen murheena on tuo rahapula ja pieni velka.. Mut näääh, mä jaksa ny miettiä niitä  Grin


Kerro jokin kokemuksesi ukkosesta.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: