Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 6. HUONE  (Luettu 37699 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 101


Profiili
« Vastaus #15 : 22.11.2005 21:43:09 »

Hei,

voipi tuo Neptunus kutosessa vaikuttaa luulosairauteen tai kiinnostukseen terveyttä ja lääketiedettä kohtaan... Löytyisiköhän siihen joitakin tulkintaa vahvistavia aspekteja? Minulla on sen kutosen stelliumin (jossa mm. Neptunus) kanssa oppositiossa Saturnus kaksosissa. Astrothemessä tulkintaan tuli Saturnuksesta tuossa kohtaa "a scientific mind". Ilmankos ajauduin tekniselle alalle, kun on  saturnus aspect_tri keskitaivas. Menestystäkö pitäisi vielä joskus olla luvassa kun niistä muodostuu toisessa keskustelussa mainitsemani suurkolmio  pluto:n kanssa? Plutoko sen teettää, että ei se menestys helpolla tule?

Mutta takaisin kutoseen. Olen myös eläinrakas. Minusta oikeastaan piti tulla tässä mielessä kutoshuoneeni mukaisesti eläinlääkäri. Jotenkin Saturnus vastapäätä vei voiton. En ole Saturnukselle katkera, vaikka se taitaa hankaloittaa montaa muuta juttua. Olisinhan lääkärinä saattanut määrätä itselleni luulosairaana vaikka mitä. Ajatuskin on Luojalle kiitos useimmiten muualla kuin lääkärikirjoissa...

Terv. Tonde
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #16 : 22.11.2005 22:08:27 »

Olen kuitenkin sen verran analyyttinen luonne, että analysoin sen luulosairauden pois. Minusta piti tulla lääkäri ja olen myös kiitollinen, ettei tullut. Olisi voinut kehittyä aika hysteerinen elämä, jossain vaiheessa mietin vakavasti psykologin uraa, pelottaa ajatuskin mitä luulosairaus voi sillä saralla tehdä... Neptunus tekee Neliön Kuulle 11. kaloissa, kolmion Saturnukseen ja sekstiilin Plutoon... muistaakseni.
Totuus ei löytynyt lääkäri eikä psykologian kirjoista, joten lähdin etsimään muualta.

Taiteiden pariin olen lopulta päätynyt ja hyvä näin  smitten

Eläinrakas olen myös, vaikka omaa lemmikkiä ei koskaan olekaan ollut, lähinnä käytännön tekijöistä johtuen.

Kyllä se 6. huoneen terveysteema on silti vahva, mutta jos joskus jotain siihen liittyvää teen työkseni tai muuten niin on se sitten vaihtoehtoista.
tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #17 : 23.11.2005 10:58:59 »

6 huoneessa vain neptunus

stressiin reagoin kehollani, minulla on lukuisia salaperäisiä sairauksia/kiputiloja. Joskus jopa luulen olevani tai tulevani hulluksi  Wink

Lapsena olin kokoajan nuhassa, niin pahassa että opettajat lähetti sen vuoksi kotiin.

minusta meinasi tulla myös alkoholisti, sairaus sekin  Sad
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #18 : 23.11.2005 11:39:28 »

Minä unohdin mainita tuon Neptunuksen 6:ssa eli sekin löytyy sieltä. Ja sama juttu kuin sulla boboo eli reagoin stressiin kehollani, ja mulla oli myös lapsena paljon salaperäisiä sairauksia joille lääkäreiden oli vaikea löytää diagnoosia tai he määräsivät väärät lääkkeet.

Ja kuten Alzbeta, lemmikit ja lääketiede kiinnostaa ( skorpioni), lähinnä mielenterveys- ja sairaus. Haluaisin olla Dr.Phil.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #19 : 23.11.2005 15:49:17 »

Jälleen yksi 6.huonepainotteinen tapaus ilmoittautuu!

Minulla siellä   jupiter uranus neptunus sekä vielä onnenpistekin. Huoneen kärjessä on Skorpioni, mutta mainitut planeetat ovat kaikki jousimiehessä.

Lisäksi kuumerkkini on Neitsyessä (5.huone)

Minulla on taipumusta työnarkomaniaan (ja sitä kautta uupumuksesta ja stressistä johtuvaan sairasteluun) ja olen myös erityisen herkkä monille nautintoaineille (kofeiini jne.).
 uranus taitaa vaikuttaa...
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
tonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 101


Profiili
« Vastaus #20 : 23.11.2005 17:09:02 »

Hei Saiga,

minullakin on aspekteissa  pluto aspect_sex neptunus sekä  neptunus aspect_con merkurius.

Sepon aspektitulkinnassa minulla on, että pluto aspect_sex neptunus -aspektin haltijoilla on tavallista enemmän kosmista latausta ja mediaalisia kykyjä. Eikä kuulemma elämän tapahtumissa aina edes oikein voi olla perillä, että missä mennään ja miksi, koska aivot eivät pysty rekisteröimään näiden planeettojen energioita. Siltä kyllä joskus tuntuu...

neptunus aspect_con merkurius liitetään kykyyn välittää herkän alitajunnan, mielikuvituksen ja intuition tuottamaa tarinaa muille.

No, saa nähdä, josko ne selvänäkijän kyvyt tästä voimistuvat...

Terv. Tonde (aivan tonttumainen nimimerkki)
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #21 : 23.11.2005 18:40:40 »

Linn!
Ehdottomasti luulosairautta! Olen kiinnostunut kaikista sairauksista (juu friikki  Smiley)
Ja kuvittelen usein sairastavani jotain vakavaa sairautta. Se on kamalaa, pelkään ja pelkään. Aina ajoittain iskee kamala sairauden pelko... Minua kutsutaan työpaikallani tohtoriksi  Wink Koska tiedän paljon taudeista. Olen varmaan ihan hullu. Luulosairaus ei ole hyvä homma.
Tiedostan kaikki pienetkin kivut ja säryt ja yhdistän oireet aina johonkin kamalaan sairauteen. Psykiatrillekko?
tallennettu
Vilja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


leij,ac-leij valkoinen yliääni peili


Profiili
« Vastaus #22 : 23.11.2005 23:13:42 »

Minulla 6.huoneen kärki  jousimies , ja onnenpiste möllöttää  kauris :ssa  aspect_sex

 MC/ Lilith   kalat ja  aspect_tri 3,4 huoneen  mars pluto yhtymään , luulen sen eniten näkyneen työsaralla joka on yleensä mennyt niinkuin olen toivonut
 onnea on ollut sairaudenkin suhteen
« Viimeksi muokattu: 23.11.2005 23:16:04 kirjoittanut Vilja » tallennettu
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #23 : 24.11.2005 14:45:17 »


Joku on ainakin muistaakseni Chironia kuudennessa tulkinnut siten, että työhön voisi liittyä parantaminen ja/tai opettaminen (Chironin teemat). Tai ehkä työnteolla voisi olla parantava tai opettava vaikutus.. (oma arvelu  Cool) Tai miksi se ei terveyteen voisi liittyä esim. siten, että on terve? Parantaja-Chironin majaillessa siellä. Tämä nyt vain pälkähti päähäni, kun en itse ole oikein koskaan kipeä.


linn,


...joo. itse kanssa harvemmin kipeänä mitä vanhemmaksi tulen, ja vakavin tauti on varmaan ollut korvatulehdus... hassua  :Smiley kyllä, yhym, olen astelemassa polulle jossa on sekä parantamista että opettamista. juuri viime päivinä olen miettinyt, että on aika ottaa Se Askel; tai tietyt asiat ovat ilmentyneet levottomuutena mielessä ja kehoissa. astrokielellä tää vois olla härkä-rapuilua, empimistä, varoivaisuutta ja epävarmuutta, kaikki tavallaan kuitenkin "turhia". hoo.

 buck2

...emmää voi tätä viestiä tohon hymiöön lopettaa. tätä teille:

 smitten
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #24 : 24.11.2005 15:08:14 »

Minulla 6.huone osuu Kaloihin. Toisin kuin voisi luulla, en toikkaroi perjantaisin ympäriini kaatokännissä vaan otan korkeintaan muutaman drinkin Kuussa. Grin Ruokavalioni koostuu lihasta, vihanneksista (kyllä, puputan porkkanoita Embarrassed), kaura- ja ruisleseistä sekä urheilu- ja lisäravinteista (kuten Substralista  2funny) ja paheista löytyy kahvi ja pähkinät. Lips Sealed
tallennettu
cessiwi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #25 : 29.11.2005 16:13:12 »

Hehe..
Tässä tulee vielä yksi Smiley Mulla on kuu jupiter saturnus uranus pluto vertex juno kaikki 6.huoneessa, tulkinnat ovat olleet aika ristiriitaisia.Täydellisyystavoittelu kuuluu pahimipiin piirteisiin, samoin työnarkomania ja stressi. En sairastele usein, mutta vilustuessa riittää n. 36.8 lämpö niin makaan sängynpohjaalla ihan tokkurassa Smiley Kuudes huone on mulla Neitsyessä. Sellainen outo juttu kyllä löytyy ja se on että mua ahdistaa kaikenlainen valehtelu ja epärehellisyys. Valkoisesta valheestakin iskee angsti idiot2 Nimeenomaan omaan tekemiseen liittyy aina kovemman luokan eettinen keskustelu. Liittyy varmaan täydellisyystavoitteluun.. Huh
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #26 : 29.11.2005 22:51:11 »

Allekirjoitan cessivin flunssatokkurakokemukset!  Minuakin inhottaa valehtelu jne. inhoan kaikenlaista "pelailua". En halua esittäytyä siveyden sipulina, mutta minullakin on aika tiukka omatunto ja kova moraalinen dialogi itseni kanssa...
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Kirar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #27 : 04.01.2006 00:08:30 »

Ihanaa että teitä muitakin on, joilla 6. huone täynnä. Olen tuota rypästä ihmetellyt. Omat astro taidot kun ovat vajaat. Minulla 6. huoneessa 

 uranus jupiter vertex  vaaka:ssa,
 venus neptunus  skorpioni:ssa
 aurinko merkurius  jousimies:ssä

Jos perinteisesti 6. huone on työn huone, niin mitä ammatiksi?
Jos 6. on terveyden huone....jaa a........ voisiko yksinäisyyden tarve/halu tulla tuolta? Joskus tekis mieli kaívautua 10km maan alle, rauhaan.

Taidan olla vaihtelun haluluinen, kaikki uusi kiva kiinnostaa Smiley
Reagoin vatsalla stressiin, välillä kyllä olen luulosairas Undecided
Työt teen mielelläni omissa oloissa, ja mielummin luovasti ohjeita noudattaen.
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #28 : 04.01.2006 13:18:46 »

6. huone ravussa ja siellä nököttävät yhtymässä  venus ja  saturnus joista Saturnuksella tämän näköisiä aspakteja   aspect_kvi  kuuaspect_squ  jupiteraspect_tri  vestaaspect_ssx  junoaspect_kvi  keskitaivas. Venus taas tekee seuraavanlaisia aspekteja:  aspect_ssx  merkuriusaspect_tri  vestaaspect_tri  pallasaspect_squ  chironaspect_opp  askendenttiaspect_tri  kuunsolmuaspect_squ  uranusaspect_squ  jupiter

saa kommentoida  Huh
tallennettu
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #29 : 08.06.2006 17:02:58 »

Kuudes huone: itsetarkkailu, halu kehittyä, käytännölliset kyvyt, kriisit, terapiat, ravintotietous, vaihtoehtohoidot jne.

Trooppisessa kartassa miun kuudennen huoneen kärki on Jousimiehessä ja huoneessa oleilee myöskin Uranus ja Neptunus. Tämä näkyy elämässäni niin, että miun tietoinen näkemys itsestäni ja kaikesta yllä mainituista kuudennen huoneen asioista on lisääntynyt ja lisääntyy (Jousimies laajentaa näkemyksiä).

Uranus aiheuttaa sen, että elämässäni on vähän väliä jonkinlainen kriisi, mutta aina kun siitä on selvitty, niin itsetuntemus on tietenkin parempi. Joten en enää pelkää kriisejä, niin kuin ennen, koska nyt tiedän, että niistä seuraa aina loppu peleissä paljon hyvää! Kouluttautuminen on myös osa elämääni. Olen aina ikuinen opiskelija. Haluan osata mahdollisemman paljon kaikenlaista. Ja haluan tulla oman alani parhaaksi ammattilaiseksi! (Heh, onneksi miulla on näin vaatimattomat päämäärät!  :Smiley)

Neptunus ilmenee niin, että joka asiaan pitää reagoida keholla.  Undecided Kriisit osoittavat yleensä aika hyvin miun herkkyyteni. Esim. isäni kuolema oli miulle aikasen iso kriisin paikka, niin keho meni ihan sekaisin ja tukkoon. En pystynyt ainakaan kuukauteen mitenkään päin miettimään koko asiaa, koska heti alkoi aivan sietämätön vatsakipu ja päänsärky. Keho antoi merkin, että mieli ei ole vielä valmis käsittelemään koko asiaa! Aika fiksun järjestelmän tuonne ihmisen sisälle joku on keksinyt. Pahimmillaan mie olen myös aikamoinen valittaja ja nurisija tuona aikana kun keho reagoi voimakkaasti.

Siideerisessä kartassa kuudennen huoneen kärki onkin Skorpionissa, joka näkyy siinä, että haluan tietää kaikesta kaiken. Ei mitään salaisuuksia! Ja mitä mysteerisempi koko asia on, sitä enemmän se kiehtoo.
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: