Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kohti valoa -> muutoksia elämässä?  (Luettu 19753 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 03.09.2006 20:07:53 »

Hei aloitan tähän uuden keskustelun siitä, millä tavalla tämä uusi energia on vaikuttanut teihin ihmisyyden tasolla. Täällä foorumilla tuntuu kaikilla olevan päällä todella fyysinen muutoshakuisuus, joka ilmenee erilaisina tunteina ja tuntemuksina tai pakottavana tarpeena toimia toisin, heräävinä kykyinä -name it!

Kertokaapas niistä, jotta kanssanne heräävä sisarus voisi saada "vertaistukea" muutosvaiheeseen.

Itselläni muutama voimakas fyysinen muutos:

- en voi juoda enää kahvia/teetä... aiheuttaa tosi pahan olon. Olen ollut kahvin suurkuluttaja mutta vieroitin itseni kahdessa viikossa kahvista -sisäinen pakko ajoi.
- en myöskään kestä alkoholia yhtään, en voi siis juoda sitä
- samoin parit savut tupakasta aiheutti kahden vuorokauden pahoinvoinnin.....
- olen täysin lakto-ovo-vegetaristi enkä voisi kuvitellakaan syöväni eläinkunnan tuotteita
- pikakarma toimii välittömästi, hyvä jos ehdin saada ajatustani loppuun saakka, kun saan samantien kaiken takaisin
- valikoin seurani tosi tarkkaan, joihinkin vanhoihin asioihin on lähes mahdoton olla yhteydessä, koska en saa sitä itsestäni enää irti
- olen alkanut pitämään huolta fyysisestä kehostani ja minulla on pakon omainen tarve päästä ulos
- huomaan koko ajan jättäväni tv-ohjelmia väliin; en jaksa istua katsomassa esim. csi -ohjelmia niiden negatiivisuuden takia. Samoin Lost ei   jaksa enää kiinnostaa tippaakaan vaikka katsoin kaikki aikaisemman tuotantokauden jaksot
- Luen ihan hirvittävästi, lähes kaiken vapaa-aikani.
- en enää pysty syömään juurikaan valmisruokia tai juomaan light-tuotteita niiden elintarvikeaineiden ja keinotekoisuuden takia
- minulla on suuri tarve hiljentyä ja meditoida ja olen innoissani noista hetkistä
- kaipaan rukoilua

Nämä siis vaan tällaisia fyysisyyteen liittyviä muutoksia jotka ovat tapahtuneet ihan parin kuukauden sisällä.
Henkiset ja mentaaliset asiat ovat asia erikseen mutta näitä fyysisiä asioita voimme kuitenkin edes vähän vertailla täällä.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1 : 03.09.2006 21:48:26 »


    Undecided
        JOS, tuo on sitä itseään, ja muutos   hakuista!

          Niin täytyy tunnustaa, että minulla menee

            hyvin,,, ja just`päinvastoin, kaikki

              maistuu ja tuntuu hyvältä.


                     2funny

           P.S. Tämä tietysti noin yleistäen!!

                      Hetkinen.

           Olenko sittenkin joku kerettiläinen!! ?


                       Lips Sealed
« Viimeksi muokattu: 03.09.2006 21:51:39 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Intimaria
Vieras
« Vastaus #2 : 03.09.2006 23:40:37 »

hmmm ... samanlainen lista minulla sillä erotuksella, että vedin viime viikon lihaa ja nyt on kalahimo.  Shocked

kahvin aion jättää uudelleen pois, sillä siitä tulee huono olo. Urheillut olen aina, joten sitä ei lasketa.

LUONTOON kaipaan, en siedä näitä katuja. Pyynnön olen jo lähettänyt, että puumökki jostain minulle.  :Smiley

Rauha sisällä, mutta herkkä olo. ks. "perhosvaikutus/herkkiksille" ketju...

 smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #3 : 03.09.2006 23:58:27 »



    Kiss  Ahaa, jo sitä perhosen siivillä ratsastetaa!

          Luonto, tuo päiväperhosille tuttu koti.

           Yleensä loppuu, kun syksy tulee ja halla.

           Mökeiltään muuttavat kaikki, paitsi

             päiväperhoset. ( noin yleistäen ).


                       2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
härkä-69
Vieras
« Vastaus #4 : 04.09.2006 07:43:14 »

Meditointi ja hiljentyminen rauhoittaa kyllä kummasti, vielä jos sen voi tehdä kynttilänvalossa. Muutenkin hiljaisuus on nyt tärkeää ilman tv:n tai radion melua.

Ruokavaliossa suosin nyt paljon kalaa, mutta kahvia kuluu edelleen, juon sitä varmaan vielä henkimaailmassakin.  :Smiley
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #5 : 04.09.2006 10:19:47 »

Minä olen vihdoinkin löytänyt motivaation painonpudotukseen ja hyvin on alkanut Smiley Kahvia kuluu kyllä ihan tuhottomia määriä, kiitos korvakipuisen puolivuotiaan tyttäreni  Cry Mut paranemaan päin on sekin.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #6 : 04.09.2006 10:42:02 »

Minulla oli tässä n. 2 kuukauden jakso, että totaalisesti nollasin itseni ja sen kaiken "henkisyyden" joka minussa on ollut... En ole kestänyt edes ajatella mitään enkeleiden olemassaoloa tai elämän ihmeellisyyttä. Olen vain ryypännyt, polttanut, syönyt roskaruokaa ja muutenkin kaikin tavoin laiminlyönyt itseni.

Luulen että tarvitsin tuon vaiheen, jotta nyt jaksaisin ja olisin valmis ottamaan suuren harppauksen ns. parempaan suuntaan. Piti käydä pohjalla, jotta ei unohda mitä se pohjalla oleminen on. Nyt on viime viikko mennyt ihmetellessä ja jonkinlaisessa ihmeellisessä kuohunnassa. Olen pääasiassa vältellyt ihmisten seuraa ja tehnyt pitkiä kävelylenkkejä tuolla puistossa katsellen tarkasti ympäristöä ja analysoiden sitä jännittävää monimuotoisuutta, jota en ole pitkään aikaan tajunnut. Telkkari on pysynyt kiinni, enkä edes autossa pistä radiota auki.

Minulla on nyt parhaillaan harjoittelujakso luukirurgisella osastolla, mikä on aivan uutta. Suuri juttu. Nyt tapahtuu joka hetki ammattiin kasvamista ja pitää ikäänkuin olla sellainen "nyt minä opin!"-uho päällä jatkuvasti. Se vie hirveesti voimia ja mieliala vaihtelee "ei musta ikinä tule mitään" ja "wau, enpä olis uskonut että olen näin hyvä" - väliä... Luulen että tämän kuun jälkeen olen eri ihminen. Itsetunto kasvaa huimaa vauhtia.

Varmaan aiemmin tässä "henkisessä kasvussa" kompastuskiveni on ollut se, että olen suoraan hypännyt jonnekin aivan eri ulottuvuuteen, meditoinut, syönyt vain kasviksia, joogannut, mutta se, minkä olen jättänyt hoitamatta on tämä itsetuntojuttu... Hyvä itsetunto ja itsensä rakastaminen tulee olla kaiken pohjalla. Muuten se "henkisyys" vie mukanaan niin ettei pysy jalat maassa ja järki päässä ja kohta löytää itsensä jostakin hourulasta... crazy2 (siis näin ei ole käynyt, mutta voisi käydä!)

Rakkautta! smitten Minä menen tänään lääkehoitovuoroon ja pääsen pistelemään injektioita... Jos hyvä tuuri käy, pääsen myös kanyloimaan oikeaa ihmistä (olen tehnyt sen vain kerran elämässäni aiemmin, luokkakaverilleni..) Hyvin se menee, minä opin! Wink *tsemppaa*
tallennettu
Sininen Lilja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #7 : 04.09.2006 17:54:20 »

Mulla on tismalleen sama lista kuin astraalilla!

Lakto-ovo-ruokavaliota ja kahvin pois tiputtamista myöten.

Sen lisäksi on tässä hiukan muutakin:

- Yksinään olon tarve on lisääntynyt noin 500%
- Hiljaisuuden tarve: Hiljaisuus on yksi katoavimmista luonnonvaroista.
- Halu päästä pois kaikesta mikä ei enää "palvele": Ylimääräinen tavara, vaatteet, ja jopa ihmiset! Minun on vain mahdoton elää enää kuten he, jotka olivat joskus parhaita ystäviäni.
- Tarve auttaa, rakastaa, palvella, tuoda valoa
- Tarve kokoontua yhteen kaltaisteni kanssa
- Tarve toteuttaa elämäntehtäväänsä
- Tarve kehittyä nopeasti
- Tarve puhdistaa päivittäin chakrat (ja meditoida tietenkin n. 1-2 krt/vrk)
- Veden ja yrttiteen tarve lisääntynyt tolkuttomasti
- Energian tarve vähentynyt - energiaa saa muualtakin kuin ruuasta
- Halu pitää mielen lisäksi myös keho ja koti tasapainoisena
- Seksuaalisten halujen muutokset
- Unen tarpeen muutokset
- Olen tullut araksi mm. tupakansavulle, sekä negatiivisille ympäristöille (baarit)
- Selväaistit ovat kehittyneet
- Tunnistan samanhenkiset ystäväni usein jo ensikatselmalta.
- Tarve saada energiaa esim. puista ja kerätä kiviä
- Tarve kuulla, maistaa, nähdä ja koskettaa vettä
- Tarve nähdä ja haistaa tulta
- Tarve hengittää puhdasta ilmaa ja tuntea tuulta
- Tarve maadoittua, tuntea maa
- Tarve hoitaa omaa kehoa esim. hieronnalla, öljyillä, joogalla ja ravinnolla
- Tarve opiskella jatkuvasti. Jopa unissaan ja eteenkin meditoidessa.
- Tarve pitää ainoastaan mukavia, luonnonkuituisia vaatteita (olin ennen kova shoppailija ja farkut olivat lempparivetimeni)
- Ajottainen masennus kun puhdistautuu vanhasta (menee ohi aamuun mennessä, varsinkin jos pyytää apua)
- Olen löytänyt oman kykyni välittää energiaa, eli hoitaa käsillä ilman mitään koulutusta/vihkimyksiä
- Olen oppinut luomaan ajatuksella
- Olen oppinut luottamaan ainoastaan intuitiooni, vaikkei se aina tunnukaan loogisimmalta tai helpoimmalta.
- Tottelen johdatustani (ja todellakin - johdatus tietää mikä mulle on parasta!)

Tässä näin aluksi  laugh

Toivoopi SL
« Viimeksi muokattu: 04.09.2006 17:56:38 kirjoittanut Sininen Lilja » tallennettu
sesari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #8 : 04.09.2006 20:15:48 »


Rakkautta! smitten Minä menen tänään lääkehoitovuoroon ja pääsen pistelemään injektioita... Jos hyvä tuuri käy, pääsen myös kanyloimaan oikeaa ihmistä (olen tehnyt sen vain kerran elämässäni aiemmin, luokkakaverilleni..) Hyvin se menee, minä opin! Wink *tsemppaa*
Olen aistivinani sinussa tietynlaista sadistisuutta  2funny mutta se on hyvä, sitä tarvitaan kuitenkin tai et pysty tekemään mitään tuolla alalla  Smiley
Harjoittelitteko te kanylointia niillä hienoilla tekokäsillä? Kun aikoinaan jouduin suorittamaan iv- ja kanylointiluvat, niin meillä oli sellaiset hienot tekokädet ja injektiot harjoiteltiin appelsiiniin  Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9 : 04.09.2006 21:10:18 »

Olen aina ollut enemmän ja lisääntyvässä määrin allerginen ruoka-aineille, mutta uutena asiana tuli keinotekoistenlisäaineiden paha herkkyys ja keinotekoisille tuoksuille sama homma  Shocked
Sanoin vuosi takaperin muutamille tutuille, että kohta tapahtuu jotakin  :Smiley olo oli kuin lapsella joululahjoja avatessa... henkinen börnis tapahtu  buck2 Nyt keräilen palasia ja huomaan ettei muoto ole sama... hukkuko jotakin vai sainko lisää...  Wink

Tarve luontoon ja hiljaisuuteen (luonnon äänien kuuntelu)on lisääntyny, kerran jopa "tapasin" metsässä puun jota oli ihan pakko halia  smitten Olenkin käyny tapaamassa tuota ystävääni usein kesän aikana. Luova toiminta on myös lisääntyny ja unien näkeminen.

Jotkut "ystävät" taas väittävät minun muuttuneen omituiseen, pelottavaan suuntaa, en ole oma itseni enään  idiot2 onneksi ihan lähipiiri naureskelee noille jutuille  Grin
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #10 : 04.09.2006 21:13:40 »

sesari... Heh, juu, sadisti olen.  knuppel2 Wink Kyllä me harjoteltiin sellaseen tekokäteen pari kertaa. Injektioita harjoteltiin kyllä suoraan luokkakavereihin... Enpä päässyt kanyloimaan, mutta napapiikkejä pistin varmaankin 30, mutta siinä nyt ei mitään ihmeellistä ole. Eipä siinä, paljon kuitenkin opin tänään.  Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #11 : 04.09.2006 21:24:07 »

Itselläni olen huomannut suuriakin muutoksia Smiley
1) Tarve olla oman perheen parissa rauhassa ja hiljaisuudessa.
2) Ei kiinnosta huvittelut missään muodossa.
3) Luen tosi paljon ja askartelen.
4) Kahvin juonti on vähentynyt.
5) Sosiaaliset kontaktit vähentyneet''omasta halusta''.
6) Syöminen muuttunut hiukan terveelisemmäksi.
7) Alkanut työstämään menneisyyttä ja pääsemään irti läheisriippuviaista ihmisitä, jotka vievät energiani.

Tällä erää näitä  angel
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #12 : 04.09.2006 22:11:44 »

Paljon on samoja tuntemuksia ja muutoksia kuin teillä kanssamatkustajillakin  Cheesy 
Kahvinjuonnin rupean seuraavaksi lopettelemaan, se on nyt tullut kohta päätepysäkilleen  knuppel2

Kauniita unia Rakkaat  Kiss smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #13 : 04.09.2006 22:17:59 »

Yritin lopettaa keväällä kahvin juomisen, mutta alkoi särkee päätä. Kahvi auttaa. Grin

Lupasin itselleni uutena vuotena, että tänä vuotena mietin enemmän henkeviä. Hyvin on suunnitelma käynyt toteen. Olen löytänyt uusia näkökulmia. coolsmiley
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Artsman
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #14 : 04.09.2006 23:00:50 »

Minulla oli tässä n. 2 kuukauden jakso, että totaalisesti nollasin itseni ja sen kaiken "henkisyyden" joka minussa on ollut... En ole kestänyt edes ajatella mitään enkeleiden olemassaoloa tai elämän ihmeellisyyttä. Olen vain ryypännyt, polttanut, syönyt roskaruokaa ja muutenkin kaikin tavoin laiminlyönyt itseni.

Kuulostaa tutulta..todella tutulta..aloin inhoamaan kaikkea noita kun mitää ei tapahtunut..Ahdisti enemmänkin kaikki henkinen. Näin se on, ei kaikkea voi ahmia..ikäänkuin tuli "pureskelu vaihe"...jopa henkinenkin matka on niin pitkä matka että siinä tulee etenemistä ja takapakkia ja se on niin pitkä matka että on perillä vasta kun lakkaa matkaamasta, etsimästä mitään, pysähtyy, on, alkaa jälleen ihmettelemään.

Henkisen matkan tarkoituskin on kokea kaikki kulkemalla ja toteamalla turhan turhaksi, ja olet pysähtynyt, lopettanut matkaamasta, olet perillä. Ja matka  voi taas jatkua, jatkua ymmärtävänsä olevansa matkansa luoja Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: