Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helsingin astroilijoiden pikkupikkujoulut 27.10.  (Luettu 56421 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #60 : 26.10.2007 20:53:22 »

Haluan ehdottomasti nähdä Kaurisenergian uudet kiharat  Grin

Kiharat taitaa olla jo mennyttä, sillä ne oli vaan semmoiset piipparikiharat. Kampaajani halusi ilahduttaa minua ja laittoi sellaiset  -pesun jälkeen ei paljon jäänyt jäljelle...

Mutta uskaltaudun silti paikalle!

Kiva nähdä teitä kaikkia! Ja mitään stressiä ei todellakaan kannata repiä, eli tarkoitus ei ole tentata kenenkään osaamista vaan keskustella kaikkia kiinnostavista asioista ja jutella mukavia.

Ja pitää hauskaa!!  Smiley  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #61 : 26.10.2007 22:15:57 »

Saatan hitusen myöhästyä kello 19:stä, mutta tulossa ollaan!
(ja kartta taskuun...siis astro-)

Nähdään!  Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #62 : 27.10.2007 12:16:36 »

Kiharat taitaa olla jo mennyttä, sillä ne oli vaan semmoiset piipparikiharat.

Ai ne oli vaan väliaikaiset kikkarat, ehkä juuri ja juuri kestän tämän pettymyksen  Wink

Ei vaan oikeesti, älköön kukaan olko huolissaan, keskustelun taso tuskin tulee pyörimään hius- ja kynsilakka aiheissa.

Odotan kovasti tapaavani teidät kaikki, nähdään!
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #63 : 27.10.2007 16:22:40 »

Kiva, että ihmiset ottavat myös karttojaan mukaan. Smiley Tein juuri miitin kartan ja ihan mukavalle näyttää, kaksoset nousee ja jupiter DC:llä. Eiköhän kälätystä tule riittämän, vaikka aurinko onkin Skorpparissa ja kuu Härässä. Askendentti vaihtuu Rapuun noin varttia vaille kahdeksan ja Leijonaan illalla puoli yhdentoista aikaan, eli ensin ruokaillaan ja myöhemmin sitten siirrytään kenties leijonamaisempaan hauskanpitoon - kuka tietää? :Smiley

Saas nähdä mitä tapahtuu puoli kahdeksan aikaan, jolloin on pluto DC:llä. Saapuuko seuraamme vielä joku mystinen Skorppari, vai menevätkö puheenaiheet heti kättelyssä syvällisenpuoleisiksi?

Miitin kartalla on venus ja saturnus viitosessa, joten hauskaa pitäisi olla, vaikkakin se voikin olla jollain tapaa aikataulujen tms. rajoittamaa. Seiskassa on pluto, eli syvällisiä ihmisiä (ja Skorppareita?) lienee paikalla. Kuu on 12. huoneessa, eli seurueemme sopisi varmaan jonnekin hämyiseen nurkkaukseen keskustelemaan mystisistä asioista, samalla kun herkuttelemme. Huoneesta 11 löytyy sekä kuunsolmu, uranus että neptunus, joten tässähän se ystäväverkosto astrologian (uranus) ja ylipäätään näiden huuhaa-aiheiden (neptunus) harrastajien kesken taas kasvaa. Grin
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #64 : 27.10.2007 16:35:57 »

Vai että pitäiskö sitä suunnitella lähtöä? Minä heräsin juuri päikkäreiltä!

Kiitos Ajatus taas kun viitsit kartan vetäistä. Minä hyppään farkkuihin ja ilmestyn piakkoin paikalle.

NÄHDÄÄN!  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #65 : 27.10.2007 17:24:48 »

Saas nähdä mitä tapahtuu puoli kahdeksan aikaan, jolloin on pluto DC:llä. Saapuuko seuraamme vielä joku mystinen Skorppari, vai menevätkö puheenaiheet heti kättelyssä syvällisenpuoleisiksi?

Itseasiassa varmaan myöhästyn sen verran, että olen vasta puoli kahdeksan maissa paikalla Cheesy Tuli vaan mieleeni että itse tosiaan aurinko-Skorpioni ja kuu-Härkä, joten kuulostaa ihan meikäläisen illalta Smiley Lisäksi Pluto yhtymässä Askendanttiin, Saturnus 1.huoneessa ja Kuu 8.huoneessa, joten varaan itselleni illan virallisen "synkistelijän" roolin Wink Tosin ei se taida onnistua, kun nousu-Vaaka, Merkurius Jousimiehessä, Keskitaivas Leijonassa ja Venus Vaa'assa tekevät minusta toisinaan perin rakastettavan otuksen Cheesy
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #66 : 28.10.2007 01:27:44 »

Suurkiitos kaikille paikallaolijoille! (ja erityisesti Tiikerinliljalle joka pelasti allekirjoittaneen yllättävästä korttisotkusta)

Oli mukava nähdä tuttuja nimiä viimeinkin livenä. Oli myös puhetta että Helsingin astroilijat voisivat organisoida vakituisen kuukausitapaamisen, esim. joka kuukauden 3.torstai (tai vastaava) jossain paikassa, jossa mukavan seurustelun lomassa kerrattaisiin astrokuulumisia. Voisipa tapaamisilla olla vaikka joku teemakin kuukauden ja taivaankierron mukaan. Jos tapaaminen on paikassa, jossa on langaton internet (WLAN) niin allekirjoittanut voi ottaa vaikka läppärin mukaan, niin voidaan katsella karttoja ihan reaaliajassa Smiley

Uudelleen kiittäen,

Dissolve, jonka auringonpaluukartta ensi vuodelle lupaa yllättävää vesivahinkoa, mahdollista raskautta ja yhteenmuuttoa... Smiley
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #67 : 28.10.2007 13:22:46 »

Tiikerililja kiittää myös kivasta illasta !!  smitten

Oli tosi hauska tavata ihmisiä nimimerkkien takaa ja höpötellä astrojuttuja koko ilta -olematta muiden mielestä lainkaan omituinen. Minä kun olen vähän laiska kirjoittelemaan foorumille, muut(kin) harrastukset vie aikaa. Mutta livenä illan mittaan pulinaa piisasi ja aika kului kuin siivillä. Kello olikin ykskaks kymmenen?! Eikä oltu vielä päästy edes jälkiruokaan!

Kannatan tuota kuukausitapaamisideaa!  Smiley Sitä voisi kokeilla, saisiko se tuulta alleen. Pitäisikö paikka ja aika ilmoittaa foorumilla vai yv:nä ilmottautuneille? Yv:ssä kun on puolensa...

Nyt poistun toteuttamaan aurinkomerkkiäni eli pyykkäämään, siivoamaan, tiskaamaan, kiillottamaan pöytähopeat, pesemään ikkunat, vahaamaan parketin ja ehkäpä järjestelen myös postimerkkikokoelmani.  Grin
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #68 : 28.10.2007 17:10:06 »

kiva että teillä oli kivaa  Smiley mä kannatan kuukausitapaamista!
Niinpä  angel

Voisin tupsahtaa joskus mukaankin, jos olen sillä suunnalla sukuloimassa  Wink
t. Ipppuska
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #69 : 28.10.2007 18:19:51 »

Heh, ilta vähän venähti.  Embarrassed

Mutta hauskaa oli, kiitos kaikille mukana olleille! Siis voi vitsit oli hauskaa. Jeesus taisi mainitakin, että kaikki, jotka olivat paikalla, olivat siellä jonkun suuremman tarkoituksen takia. Itse sain valtavasti irti, ja todella paljon hyvää energiaa oli läsnä.

Kello oli jotain puol 11 kun vaihdettiin irrotteluun ja Synapsin kanssa jorattiin jossain vaiheessa tanssilattia sileeksi. Itse jatkoin iltaa melkein pilkkuun asti Jeesuksen kanssa, ja tulimme myös kotimatkan yhdessä. Kiitos Jeesus kun huolehdit, meno oli varsin kovaa.

Mutta kiva ilta oli, kannatti tavata, te menetitte paljon jotka ette pääseet mukaan.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #70 : 28.10.2007 20:14:52 »

Olipas huippuhyvä miitti!

Ruoka oli hyvää, seura loistavaa ja jatkotkin meni ihan jetsulleen. Ihanaa oli päästä vielä joraamaankin! On sulla kaurisenergiaa todella Energiaa, isolla eellä  Grin

Voi että mua nauratti siellä Zetorissa, kun etsittiin jeesuksen laukkua. Antoi tanssimaan mennessään sen mulle, lähdin tiskille tankkaamaan ja annoin sen muistaakseni Ajatukselle ja sitten kun palasin, ei hetkeen tiedetty missä se oli. Sitä sitten kovaan ääneen kyseltiin ja haettiin: Hei, missä on jeesuksen laukku? Arvatkaapa ympäristön ilmeitä 2funny Löytyihän se lopulta, pientä häslinkiä vaan. Kadotin Kaurisenergian jossain vaiheessa, mutta jäin vielä tanssimaan niin kauan kuin jaloissa oli virtaa. Toivottavasti Theuksen jatkojen jatkot oli onnistuneet Wink

Olin kotona puol neljältä, onnistuin vielä hyppäämään yöbussiin, ei tarvinnut jäädä roikkumaan taksijonoon.

Kiitos kaikille, jatketaan ihmeessä tapaamisia, meissä on Säkenöivää Voimaa!

tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #71 : 28.10.2007 21:09:47 »

Heipä hei kaikki,

ehdotan siis seuraavan tapaamisen alustavaksi ajankohdaksi marraskuun kolmatta torstaita, joka olisi 15.11. Koska on arkipäivä (ja viime miitissäkin venähti aikaa) niin sopisiko alustavasti klo 18-20(21)?

Paikaksi ehdotan Kampin keskuksen yläkerrassa (5.kerros muistaakseni) olevaa Johtocafea, joka on siis kahvila - tietääkseni sieltä saa kyllä myös olutta ja siideriä niitä himoitseville Smiley Pelaan tässä ehkä vähän omaan pussiin, koska paikassa on ilmainen langaton Internet, niin voin läppärin kanssa toimia kirjurina ja kartantarkistajana tarvittaessa Grin

Pistäkääpä tähän ketjuun vastauksia ja mielipiteitä, sitten kun on päivä lyöty lukkoon niin ruvetaan pommittelemaan porukkaa YV:illä Smiley
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #72 : 28.10.2007 21:31:49 »

Kiitokset minunkin puolestani kaikille paikalle ilmaantuneille! Smiley Härkämäiseen tapaan vähän viivähti ennen kuin koko porukka oli koolla ja samoin ruokailussa vierähti aikaa, mutta sehän ei viihtymistä haitannut millään tavalla. Pöytämme sijainti oli erittäin 12. huonemainen! Samoin sitä kälätystä riitti, mitä jo veikkailinkin, ja aiheetkin olivat varsin syväluotaavia. Nyt en kylläkään muista, saapuiko joku juuri klo 19.30 paikalle?

Voi että mua nauratti siellä Zetorissa, kun etsittiin jeesuksen laukkua. Antoi tanssimaan mennessään sen mulle, lähdin tiskille tankkaamaan ja annoin sen muistaakseni Ajatukselle ja sitten kun palasin, ei hetkeen tiedetty missä se oli. Sitä sitten kovaan ääneen kyseltiin ja haettiin: Hei, missä on jeesuksen laukku?

Hahaa, tuo jeesuksen nimimerkki herätti varmasti lievää kummastusta ulkopuolisten taholta, jos sattuivat keskustelujamme kuuntelemaan. Grin Tuosta laukusta muuten sen verran, että itse jouduin jättämään sen Kaurisenergialle, koska meidän oli Tiikerililjan kanssa lähdettävä että ehtisimme kotikuljettimiimme, emmekä ehtineetkään enää odotella Synapsin paluuta. Hyvä, jos laukku ei kuitenkaan totaalisesti kadonnut siinä tuoksinassa. :Smiley Myöskin aiemmat kommenttimme "minne jeesus hävisi?", "meni varmaankin vessaan" kuulunevat tässä samaan sarjaan...

Harmi, että Ikitosi (tai siis Kiitos I Smiley), Ave ja Tess jättivät seuramme jo aiemmin, mutta kiva kuin kuitenkin pääsitte mukaan ruokailuun. Sister of Nightia vähän kaipailtiin mukaan, huhuu - missäs luurasit? Nyt ei päästy pähkäilemään sitä tyttäresi karttaa...

Dissolven ehdotus kuulostaa erittäin hyvältä, mutta valitettavasti saatan itse olla tuolloin juuri reissussa. Asia varmistuu vasta lähempänä, mutta päivää ei minun takiani kannata vaihtaa, ne tulevat paikalle ketkä pääsevät. Ja langattoman netin hyödyntäminen on tosi hyvä idea, hienoa jos dissolve viitsit roudata läppärin mukaan! Se lauantainen paksu Parkerien astro-opuskin tuli tarpeeseen, täytyy todella itsekin laittaa se ostoslistalle.

Theus, olet kyllä hulvattoman hauskaa seuraa - se "henkinen heipparallaa" naurattaa täällä vieläkin... 2funny
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #73 : 28.10.2007 22:35:01 »

http://www.play.com/Books/Books/4-/381174/Parkers-Astrology/Product.html

Kyseinen Parkerien kirja maksaa siis 21 euroa kotiinkuljetettuna, nyt kipin kapin tilaamaan Smiley
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #74 : 29.10.2007 08:56:48 »

Jeesuksen laukku oli minulla!  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: