Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: epäonnistuneen suhteen aspektit :)  (Luettu 17702 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #15 : 16.08.2006 05:58:57 »

saturnus sekstiili venus on ainakin hyvä aspekti ! samoin neptunus sekstiili kuu.

voisi ajatella että se kumman saturnus on neliössä toisen aurinkoon ja yhtymässä toisen marsiin, rajoittaa toisen tekemisiä, energiaa ja tämä voi tuntea ettei saa vapaasti olla oma itsensä?  Huh
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
kissii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #16 : 16.08.2006 16:44:12 »

Suurkiitos Sunflower! Ja kiva kuulla että oli ainakin jotain positiivista. Tuo neliöhomma on ehkä ollut aiemmin taustalla, muttei kyllä enää vaikuta kovin paljoa. Olen siis onnellinen tämän ihmisen kanssa.
tallennettu
Anthrax
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #17 : 16.08.2006 22:22:47 »

Mieheni ja minun synastriakartassa ilmenee toistuva Saturnus oppositiossa Kuuhun -asetelma, vieläpä tarkka sellainen: hänen Härkä Kuunsa oppositiossa minun karttani Saturnukseen ja minun Kuuni vastapäätä hänen Saturnustaan. Eikö tällaisen pitäisi olla yksi niitä vaikeita/karmallisia? Hänen Saturnuksensa neliöi myös Merkuriustani + sijaitsee ASCillani.

Ja sitten vielä epäonnistuneen suhteen aspekteista, tein kerran synastriakartan "pahimman vihamieheni" ja minun välille, ilmeni että meillä on Merkuriukset asteentarkassa kolmiossa keskenään, hieman höllemmässä kolmiossa Kuut!  Shocked  Pisti pohtimaan että onkohan tässä nyt mitään järkeä koko hommassa Cheesy
      ...tosin voi olla että hän päätti ruveta vihaamaan minua jo ajat sitten ensitapaamisella, jolloin syy taitaa mennä askendentin niskoille...
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #18 : 18.08.2006 18:59:29 »

Vai pitäiskö ottaa juuri tuollainen vaikea suhde, jos toinen on halukas kasvamaan, kuten minä, niin eiköhän nuo vaikeat aspektit muutu kullaksi.  :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 20.08.2006 13:08:36 »

Onko toinen keskimäärin halukas kasvamaan?  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #20 : 20.08.2006 13:49:38 »

Ai minä vain hän?  Grin Em. tapauksessa molemmat.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 20.08.2006 13:54:16 »

Putosin, missä tapauksessa? Ekani halusi itse asiassa muuttua monta vuotta mutta lankesi Saturnus tyyliin 7 v kuluttua ihan samaan kuin aiemmin. Vika halusi kasvaa about muutaman kk ja se siitä sitten. Onneksi se nyt on ohi, mutta sieluilla on todellakin eri ikä eli kovin nuorta sielua en oikeen tosissani jaksa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #22 : 20.08.2006 13:59:43 »

Tuota lankeamisjuttua tänä aamuna mietin. Haluatko kertoa, mihin exäsi lankesi uudelleen? Liian monia tarinoita, jotka päättyvät juuri niin. Siksi tekisi mieleni heittää hanskat tiskiin kun toinen alkaa tehdä elämänmuutosta suhteen alussa. Mutta toisaalta taas...  :Smiley
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #23 : 20.08.2006 17:15:39 »

huh. Ekstremestä toiseen. Kuulostaa jälleen minulta.  Wink

Kävin kävelyllä ja ajattelin, että ainakin sitä elää kun antautuu ihmissuhteisiin. Minulla on tapana erakoitua aina kun suhteet satuttaa, ja sehän tarkoittaa sitä, että lakkaa elämästä kun jää nuolemaan haavojaan.

Oppia ikä kaikki.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 20.08.2006 17:17:41 »

Muista; "Mies panee, naisella on ihmissuhde".

Siinä se ja loput hoidetaan tsakrahoitajilla, nimittäin jos oma sydän toimi kun miehellä joku muu ruumiinosa. Huh. Olenpa minä kovistuulella tänään. smitten

Mutta jotain jippoa on tuossa Saturnuksen kierrossa nimittäin 91 98 ja 2005. Suhteet loppui juuri 7 v välein, tarkoitan että toinen juttu ei kestänyt kyllä niin kauan, mutta silti. Tajusin että kaikessa kummallisuudessaan he olivat samanlaisia, vaikka vika oli astrologisesti enemmän muiden miesteni kaltaisia kuin MINUN kaltainen. Siksikin olen siirtynyt tähän tarkkailuasemaan vaikka mitään nuoltavia haavoja tuskin on.

Tietääpä mitä ei tarvitse kokea. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 20.08.2006 17:21:39 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #25 : 20.08.2006 17:21:22 »

Olet kyyninen tänään. Varmasti aihettakin. Antaa tulla ulos vaan kaikki!  knuppel2  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 20.08.2006 17:23:18 »

No joo siinä se oli.

Mutta, ei lisätä meidän seuraavia epäonnistuneita suhteita tänne ennen vuotta 2012, ainakin itse ajattelen näin se olisi niin siistiä, paitsi että jos suhde alkaa 2007 niin pitäishän sen jatkua 2014 asti jolloin se kriisi. Life is long.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #27 : 20.08.2006 20:55:28 »

Ainahan sitä haaveilee, etenkin jos ideaalina olisi elämänpituinen rakkaussuhde. Mun mielestä se kaipuu tulee niin syvältä, että se on melkein selittämätön.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 20.08.2006 21:01:14 »

Kaipaat kaksoisliekkiäsi kenties. Minä en enää pidä muita kuin ohimenevinä juttuina, niin, vaikka miten rakastaisi tai välittäisi, kukaan ei vedä liekille vertoja. Luin juuri E C Prophetin kirjaa aiheesta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 13.11.2006 16:36:04 »

Mars Conjunct Venus 11.0   Venus Conjunct Pluto 10.4
Venus Conjunct Uranus 10.1   Pluto Trine Venus 10.1
Uranus Trine Venus 9.3
   Moon Sextile Uranus 6.7 Uranus Trine Mars 6.0   Moon Sextile Moon 5.9 Pluto Trine Mars 5.9   Jupiter Trine Mercury 5.9
Uranus Sextile Jupiter 5.9   Moon Sextile Pluto 5.9
Mercury Trine Jupiter 5.8   Mars Conjunct Mars 5.7
Ascendant Trine Moon 5.7   Sun Sextile Moon 5.5
Venus Sextile Neptune 5.4   Neptune Sextile Venus 5.4
Uranus Square Neptune 4.7   Pluto Square Mercury 4.2
Saturn Square Mercury 4.2   Uranus Square Mercury 4.1
Venus Square Jupiter 3.5   Moon Square Moon 2.4
Venus Square Venus 1.6   Venus Square Mars 0.7


Paras suhteeni sitten varmaan toistaiseksi, helpoin, psyykkisesti ja sosiaalisesti. Rakastavin tyyppi, tosin muuttuihan sekin. Tällainen jos ei niin pehmo. 8 neliötä silti.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2006 16:40:26 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: