Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ensisilmäyksellä toisen ihmisen sisään näkeminen.  (Luettu 5700 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dum
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« : 01.07.2012 16:54:04 »

Tapasin kirjastossa miehen todella oudolla tavalla. Nostin katsetta kirjasta ja edessäni istu mies joka samaan aikaan nosti päänsä ja katsottiin siinä vaan suoraan toisten läpi pitkään. Ei sanottu sanaakaan, vaan sitten lähdettiin eri teille. Hän oli mielessäni koko loppupäivän.
 
 Eilen sitten hänet näin erittäin oudossa tilanteessa ja taas samat katseet. Juteltiin ja ihmeteltiin samaa tunnetta. Oli kyllä kumma, ihankun olis tuntenu toisen ensisilmäyksestä asti, mutta silti täysin outo ihminen. Voiko tästä syntyä jotain...?

Ohessa siis kartat:

Ensimmäinen mun ja toinen tän miehen..
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 01.07.2012 17:02:50 »

Te olette tietyllä tavalla toistenne vastakappaleita, sillä Akselinne ovat vastakkaisissa merkeissä.. tuosta voi syntyä siis tunne että katsoo ikäänkuin peiliin.

Synastrian teemoja olisi helpompi katsoa yhdistelmäkartan kautta, mutta kyllähän tuokin jo on aika vahvan vetovoiman merkki.. ainakin kannattaa tutustua potentiaaliseen peilikuvaansa.  Wink

Itse olen kokenut hieman vastaavanlaisen tilanteen, tosin koin sen ikävänä sillä katse oli minusta pistävä ja tunsin itse "alastomaksi" - minulla ja tuolla ihmisellä on Auringot samassa asteessa kartalla.
tallennettu

dum
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #2 : 01.07.2012 17:10:53 »

Ahaa, siitä se johtuu.
Ihana tunne kuitenkin, olen niin vahvakuorinen päältä, että jos joku pystyy sen katseella murtamaan, olen myyty. Nautin siitä nyt täysin rinnoin Wink
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #3 : 01.07.2012 18:27:26 »

Hellou dum,

laitatko mulle vielä teidän molempien tiedot ja tapahtumahetken + paikkakunta tiedot niin katson
kun olit pyydellyt tsekkaamaan.

Tuosta puuttuu yksi merkittävä tekijä eli Antivertex/Vertex akseli mistä voi myös löytyä selitys
kohtaamisellenne, mikäli saisin vielä nuo tiedot privana niin pystyn katsomaan..

:)Minna
tallennettu
dum
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #4 : 05.07.2012 00:03:39 »

Tässä vielä synastriakartta, jos joku sais selkoo?
Ollaan vielä tapailtu ja välillämme on jännä vetovoima...Olis vaan kiva tietää, kannattaako jatkaa vai ei?

Dum
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 05.07.2012 08:56:29 »

Miksi ei kannattaisi jatkaa? Ei tässä synastriassa ole mitään sellaista, jonka perusteella suhde pitäisi määritellä tuhoontuomituksi.  laugh

Vertexit näyttävät menevän teillä päittäin horisonttiakselilla ja vetovoima voi selittyä aika pitkälti tällä. Kauris ja Rapu ovat tosin vetävät muutenkin toisiaan puoleensa ja ovat tiettävästi onnistuneet muodostamaan pitkäaikaisia parisuhteita toistensa kanssa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
dum
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #6 : 05.07.2012 19:07:17 »

Niin, olen vaan todennut, että kahden ihmisen yhteensopivuutta kannattaa tutkia astrologian kautta, ennen kuin menee satuttamaan itseään ja pahasti Cheesy
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 11.07.2012 12:25:47 »

Hah... yleensä kun astrologian kautta tutkitaan kahden ihmisen yhteensopivuutta suhteen alussa, nähdään vain kaikki negatiiviset ominaisuudet kahden kartan välillä, suosittelen hyppäämään ja elämään suhteen.. vasta sitten alkaa nähdä niitä elämää suurempia syitä miksi on tavattu ja on vetovoimaa.. Wink
tallennettu

Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #8 : 22.08.2012 05:23:50 »

Kuulostaa ihanalta tuo tapaaminen...  Smiley

Itselläkin tullut eräässä tilanteessa kokemus, että voisin nähdä toisen ihmisen lävitse.. mutta en katsonut, enkä tiedä mitä olisi näkynyt, tai olisiko näkynyt mitään.
Joo, hieman eri juttu kun sulla koska tässä tapauksessa tunsin että oisin nähnyt ikäänkuin telepaattisesti hänen sisäänsä.
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: