Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: En ota selkoa rapu-miehestä  (Luettu 34591 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #60 : 09.10.2009 17:53:00 »

oho, jousimiesvaaka nainen siellä ja rapumies.. onhan tässä jo 2v pyöritty toistemme elämässä vaikka, jotain toista merkkiä voisi olla helpompi lähestyä?  coolsmiley  suhteita on eri tasoisia; pinnallisia ihastuksia, sielunsopimuksia, menneen elämän juttuja, tuhkimotarinoita jne, merkistä riippumatta.. oikeastaan, aurinkomerkki taitaa olla aika vähän kuvaava juttu?? tai edes nousu. itse kiinnittäisin huomiota (jos sen saa selville) sielunsopimukseen. jota osapuolet voivat uhmata  Grin aina; itse epäilen tuollaista yksipuolisuutta, että onkohan se koskaan? sillä jos magneettisuus on kahden välillä, niin kaksihan sen havaitsee eikä yksi, eri asia arvostaako ja hakeeko kumpikin heti jotain muuta/ onko itsekseen tms.. itse sain tänään taas vision siitä mitä annan ravulle (varmuutta ja itseoivallusta) ja mitä hän minulle (iloa ja mutkatonta elämää) ; mutta aina se lähtee kulkemaan jonnekin välillä! tuolla alhaalla se onkin; näin viimeksikin kun seurasin hlön liikkeitä, että se tosiaan sulkeutuu omaan maailmaansa aika ajoin. ihmisten kyky rakastaa on myös erilainen.  Cool

itselleni

Your Lovescope - Tomorrow, October 10, 2009
You usually take yourself very seriously, especially if anyone threatens to poke fun at your shortcomings. The planets are indicating, however, that you really need to see the funny side of a certain situation today. If a romantic partner has been behaving rather strangely, you may be tempted to take this personally - but don't. Just see that for once they really can't help it, and smile.

ravulle

Your Lovescope - Today, October 9, 2009
You'll enjoy learning something new today. You have a curious mind, are eager to explore, and like being with similar people. If you're single, a new romance with someone whose background is different but who still shares your interests may suddenly blossom. You might meet this person on vacation. There is much to learn from each other! If you are already in love, a journey together will be exciting. Let your ship set sail!

After all, whether you've been together two days, two weeks, or two years, it's time for a serious chat about the state of your relationship. In fact, it may be time to take your relationship to a whole new level. If you're ready - both of you, that is - go for it. And once the Sun and Jupiter get together in partner-oriented Libra this weekend, well, it's a given that you'll be spending some quality time alone with someone special.

Your Horoscope - Tomorrow, October 10, 2009
You could feel a little emotional distance from your romantic partner today. Planetary energies could be distracting you, and you could be buried in your own concerns. Try not to shut someone out who loves you. Include them in a discussion about what is on your mind. That way, they can be supportive and offer you some positive energy. Don't hesitate to share from the heart.
« Viimeksi muokattu: 09.10.2009 18:47:46 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Viviane
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


I'm just gonna live when I'm alive!


Profiili
« Vastaus #61 : 09.10.2009 23:40:25 »

Tiedätkö sellainen olo minulla on - kun mainitsit tuon sielunsopimuksen - että hän on minun sielunkumppani - tiedän sen vaan - heti kun näin hänet - tunnistin jotenkin aivan kuin että "onpa ihana nähdä pitkästä aikaa!" Jotenkin vaan niin tuttu, tuntuu omalle ja niin ihanalle!  smitten
Koko ajan mielessä ja hirvee ikävä....en tiiä mitä teen....haluaisin hänet, mutta en tiiä miten lähestyä, kun ei vastaa minulle...pitäiskö vaan tehdä itse rohkee aloite...? Asuu ihan tässä lähellä, ajan joka päivä töihin fillarilla asuntonsa ohi. Eilen seisoi pihalla, ajoin ohi ja lähettelin lentosuukkoja. Hän hymyilee ja katsoo minua.....huhhuh....
On rankkaa........... Tongue
tallennettu

It is not the years in your life, it is the life in your years.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #62 : 10.10.2009 16:14:15 »

ai te olette noin lähellä toisianne.. sehän on hyvä. katsele ja vilkuttele ja tee jotain muuta, itsekin olin keilaamassa ystävien kanssa. kun en tiedä mitä se  rapu meinaa kun on monta pv hiljaa. olen tosin niin tottunut  rapu oikkuihin että tätä se kai on.. nauti elämästä! ja katsele ihmeessä muitakin samalla aikaa, ihmisiä on.. olen itse sellainen vapaa kulkija itsekin, että vähällä en kiinny ja kiinnostu ja tiedän että tämän jälkeen tulee muuta. onneksi lystiä piisaa myös huomenna. rapu voi olla hauska tosin. sielukumppanien vaikea puoli on juuri se pitkä matka toisen luo, joka voisi olla kovin lyhyt - nyt on taas tulossa sen joogakoulun bileet, jonka juhlissa tavattiin 2 v sitten. kutsunko? ma oltiin jo kovin lähellä.

muuten oletko kysynyt rapusi tietoja tarkemmin että saisit vaikka tällaisen tulkinnan? toinen saitti tekee rapuherrastani nousuvaa´an- :Smiley


PIKATULKINTA SYNTYMÄKARTASTASI

Nousumerkki Jousimiehessä

Jousimiesnousuisena et juurikaan ehdi kotona homehtumaan, sillä jatkuva totuuden etsiminen pakottaa sinut yhä uudelleen liikekannalle. Et ainakaan nuoruutesi päivinä itsekään tiedä minne oikein olet menossa. Pääasia että pääset matkaan ja mieluummin tietysti ulkomaille tai ainakin Ruotsiin. Elämästä täytyy löytyä oikea tarkoitus tai ainakin selvä suunnitelma ennen kuin sinä voit olla tyytyväinen. Kuitenkin vedät puoleesi täysin hetkessä eläviä Kaksos-tyyppejä, joiden ajattelemattomuus ja suoranainen tyhmyys saavat sinut tärisemään raivosta.

Aurinko Ravussa

Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia luottamaan nopeasti vaihteleviin tunteisiisi vaatimatta niille muiden hyväksyntää. Sinä vain tunnet milloin on aika tehdä jotain tai olla tekemättä. Järkeviä perusteita on silloin turha etsiä.

Kuu Kaloissa

Sinulla tunteet ovat niin herkässä, että olet joutunut kasvattamaan kovan kuoren ympärillesi.
Pienessä hiprakassa itku tulee sitten sitäkin helpommin. Oman herkkyytesi vuoksi ymmärrät joskus liiankin hyvin vaikeuksiin ajautuneita ihmisiä.

Merkurius Leijonassa

On se niin hienoa olla äänessä vaikka ei olisi mitään sanottavaa. Sinä ainakin osaat tehdä kärpäsistä härkäsiä itse sitä lainkaan huomaamatta.
Onhan se hienompaa sanoa että puu kaatui katolle kuin että se repäisi irti räystäskourun.

Venus Leijonassa

Rakkaus on dramatiikkaa ellei hyvällä niin sitten sillä toisella tavalla. Sinä et tyydy tavanomaisiin kuvioihin vaan mukana täytyy aina olla jotain erityistä. Se joka tämän oikein oivaltaa saa sinusta luotettavan ja rakastavan kumppanin.


Mars Skorpionissa

Se mitä tehdään, tehdään tosissaan lienee sinun tunnuslauseesi. Ennen kuin olet valmis ryhtymään mihinkään täytyy sinun tietää mistä siinä on kysymys. Kun motiivi on kohdallaan paneudut tehtäviisi joskus liiankin perusteellisesti.

Sagittarius     Aries Leo Libra Aquarius paras joukkarille..

ravulle

Your Lovescope - Tomorrow, October 26, 2009
Is your loved one away? If so, you're probably feeling very lonely, and more inclined to wait by the phone than to do anything else. Don't fall into this trap. Keep yourself busy, and keep the voice mail turned on so you won't miss any calls. Your friend misses you as well, so there will be communication between now and the time of homecoming. Just be patient, and all should be wonderful.
« Viimeksi muokattu: 25.10.2009 10:55:11 kirjoittanut ^Nohochacyum^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: