Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: En ota selkoa rapu-miehestä  (Luettu 34560 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikku-myyh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« : 29.04.2009 17:06:52 »

Tapasimme netissä treffipalstalla. Mies otti minuun itse yhteyttä ja aloimme viestittelemään niitä näitä. Kuitenkaan juttumme ei edennyt, olin jo itse siinä vaiheessa tosi kiinnostunut tyypistä mutta tuntui että aina sai itse "tykittää" häntä viesteillä jotta keskustelu etenisi haluttuun suuntaan. Muuten olisimme jutelleet vain pinnallisia ja tuttavuutemme olisi todennäköisesti tyrehtynyt ennen pitkää, uskoisin.

Yhtäkkiä juttelu lipsahti minun puoleltani hieman levottomaksi, josta mies sitten innostuikin ja sai minutkin innostumaan (olinhan jo ihan lääpällänsä hänen ulkonäköönsä, mutta ennen kaikkea herrasmiesmäiseen luonteeseensa ja kiltteyteensä) ja juttu siirtyi ennen kaikkea tuhmaksi.. Hän oli salama tulossa luokseni tekemään tiedätte kyllä mitä. Tässä vaiheessa hän antoi minulle sähköpostiosoitteensa ja puhelinnumeronsa, jotta saisin laittaa hänelle tuhmia kuvia myös kännykkään..Apua!! Olin mukana mutta ilmoitin etten haluaisi olla vain hetken huumaa, vaan olen oikeasti kiinnostunut.

Parin päivän päästä olin hänen luonaan etukäteen sopimillamme treffeillä -eli kun astun ovesta sisään-rakastelemme ja tutustumme vasta sitten.. 2funny Ja voi luoja sitä hellyyttä ja kiltteyttä ja niitä taitoja! Se oli mahtavaa.Kävimme sen jälkeen syömässä ja palasimme hänen luokseen yöksi. Koko illan hän oli aivan ihana, empaattinen ja kiltti muttei mikään tossukka. Silitteli ja hellitteli, olimme vierekkäin ja lähekkäin, rakastelimme uudestaan. Aamulla hän oli aivan toista maata töihin lähtiessään, ei edes pusua eikä halia, pelkkä moikka. Minulla oli jotenkin hassu tunne että nyt olen tehnyt jotain väärin kerta hän yhtäkkiä muuttui niin kylmäksi. Ei viestejä ei mitään koko päivänä. Kiukkuisena minä laitoin seuraavaksi viestiä onko hän halukas enää tapaamaan ja kerroin että hän oli aivan ihana. Haluaa tavata. Keskustelussa käy ilmi että hänellä on ollut muutamia "säätöjä" lähiaikoina, tulee siis tunne ettei hän hae minustakaan sen vakavampaa. Kerron etten halua olla säätö ja hän lupaa ilmoittaa jos ei kiinnosta. Saamme kuitenkin sovittua tärskyt viikon päähän mutta "keskustelusta" jää minulle paha maku suuhun ja olen valmis heittämään hanskat tiskiin ja jään osottelemaan hänen yhteydenottoaan.

Noh, seuraavan kerran hänestä kuuluu monen päivän päästä viestillä mitä kuuluu ja mukavia niitä näitä. Ja taas hän vie jalat alta ja saa minut tuntemaan itseni ihanaksi..!! Huomaan että hän käy ahkeraan treffipalstalla koko tämän meidänkin jutun aikana. Koko ajan mietityttää onko hän tosissaan kanssani vai ei vai etsiikö jatkuvasti parempaa. Kun olen hänen kanssaan tekemisissä hän saa minut taivaisiin ja minä tunnen sen, kuinka hän on siinä ja juuri siinä. Ja kun tiedustelen häneltä asiaa, hän haluaa olla tekemisissä ja tavata. Mutta sitten taas menee pitkään ettei hänestä kuulu mitään. Ja treffipalstallakin käy. Ristiriitaista..

Toiset treffimme olivat aivan ihanat ja olin vakuuttunut siitä että hän on aivan ihastunut minuun. Niin paljon läheisyyttä ja hellyyttä, mutta se toinen puoli, hän vaikuttaa hieman passiiviselta ja ujoltakin, joka tarpeen tullen peittyy humoristisen kuoren taakse. Passiivisuus saa minut miettimään haluaanko hän oikeasti kuitenkaan olla kanssani vai onko kanssani vain "velvollisuuden tunteesta" tai "pakosta". Väliin hän on siis aivan ihana ja hetkessä muuttuu mietteliääksi ja ehkä etääksikin. Hän saa minut hulluksi!!

Tällä kertaa yö ja aamun eroaminen sujui ihanasti ja minulle jäi ihana tunne päälle. Viestittelimme illalla toistemme ihanuutta ja myös niitä näitä. mutta yhtäkkiä hän lopettaa vastailemasta viesteihini, nyt ei ole kuulunut 2pv:n hänestä mitään. Treffipalstalla näkyy myös käyvän. Hän ei ota mitään kontaktia. Tulee tunne taas ettei hän oikeasti halua vakituista suhdetta ainakaan minun kanssani.

Osaako joku analysoida paremmin rapu-miehiä? Ovatko aina näin vaikeaselkoisia vai olenko minä tässä se tyhmä joka ei tajua vihjeitä?? Mitä hänestä voi mielestänne päätellä? Mainittatkoot vielä että minulla on 2 pientä lasta ja kolmas on syntyimäisillää viikon päästä.. hän ei lapsistani juuri puhu/kysele enkä halua painostaa/säikyttää häntä tiehensä ja olen päättänyt antaa hänelle aikaa sopeutua jos on kiinnostunut. Toisaalta olen päättänyt mennä täysillä niin kauan kun hän sanoo, ettei enää kiinnosta. Rasittavaa.

Kiitos niille ihanille jotka jaksoivat edes lukea tämän läpi ja vielä ihanampaa jos joku viitsii vastata!
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #1 : 29.04.2009 17:36:17 »

Se on luontaista ettei rapumiehestä saa selvää noin vain. Toistaiseksi. Meikäläiseltä on ravunkin vaikea piiloutua. Voi olla, että hän etsii treffipalstoilla jotain pysyvää, tai sitten hän osoittautuu tyypilliseksi mieheksi ja tapailee useampia, mutta sekin tulee vaikuttamaan ravun tunne-elämään väkisinkin. Rapumiehet ovat herkkiä, vaikka eivät sitä myöntäisikään ja saattavat piiloutua kun kokevat itsensä haavoittuviksi.

Mielialanvaihtelut ovat kuuihmisille tyypillisiä.
tallennettu
pikku-myyh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #2 : 29.04.2009 18:20:41 »

Kiitos vastauksesta! Kuinka tuota rapua sitten tulisi lähestyä? Toisaalta tuntuu, että kun otan häneen yhteyttä ja olen itse aktiivinen, hän on aktiivinen sitten itsekin. Mutta nyt taas tuntuu että hän vetäytyy ja minä painostan..aargh. Voikohan rapua koskaan saada haaviinsaa??
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 29.04.2009 18:21:06 »

syntymäisillään ja hän rupeaa intiimeihin juttuihin kanssasi? tuota, kannattaisiko itsen ja lasten kannalta hieman hillitä menoa; ja sitten tosiaan kysyä että "haittaako lapset" tms.. tunnen tapauksen, että lapsi tosiaan haittaa ja sitten ei itseäkään kiinnosta enää. onhan noita.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pikku-myyh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #4 : 29.04.2009 18:38:47 »

No ei häntä kuulemma haittaa lapset. Hänellä on itselläänkin yksi. Mutta olen alkanut kyseenalaistamaan sitä väitettä koska vetäytyy tällä tavalla. En keksi muuta syytä sille kuin lapset tai sitten minussa on jotain vikaa.

(Moni tietysti voisi arvostella tekojani mutta se on ollut oma valintani että olen hypännyt sänkyyn "tässä tilassa".  Mutta olen toiminut niin kuin itsestä on hyvältä tuntunut, hän on ollut myös hirvittävän hellä. Enkä kadu hetkeäkään.)
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #5 : 29.04.2009 18:47:42 »

Ravut ovat ujoja ja kokemuksesta sanoisin, että hän tykkää siitä että toinen tekee aloitteen. Ravut rakastavat hemmottelua ja hellyyttä, joten rohkeesti vaan, jos siltä tuntuu.  Smiley

tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #6 : 29.04.2009 19:31:25 »

Niin, ei kumminkaan kannata liikaa toiveita asettaa siihen. Todennäköisimmin hän on kumminkin kuten muut miehet.
tallennettu
pikku-myyh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #7 : 29.04.2009 19:41:38 »

Niin..pitäisiköhän antaa siis hänen ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut tosissaan..? En haluaisi painostaa jos hän haluaakin juosta karkuun! Apuva!
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #8 : 29.04.2009 19:51:59 »

Yritän olla optimistinen, mutta kokemus pessimismin puolella ja minulla on perjaatteessa syvä (henkinen) ymmärrys erään rapumiehen kanssa.
Mutta varmaa on, että sillä on enemmänkin naisia pyörityksessä. En tiedä josko se etsii jotain pysyvää vai huvitteleeko se vaan.  Undecided
tallennettu
pikku-myyh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #9 : 29.04.2009 19:54:54 »

Siltä minustakin vähän tuntuu..Sanoo että ei ole "pyörityksessä kun minä", mutta uskoisko tuota..Mitenköhän asiaan saisi selvyyden? Eikös ravut ole aikamoisia kiertelijöitä vai?
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #10 : 29.04.2009 20:00:06 »

Siltä minustakin vähän tuntuu..Sanoo että ei ole "pyörityksessä kun minä", mutta uskoisko tuota..Mitenköhän asiaan saisi selvyyden? Eikös ravut ole aikamoisia kiertelijöitä vai?

Rapumiehillä on naisen suhteen yleensä korkeat vaatimukset ennen kuin pystyy rakastumaan, mutta tietääkseni eivät tyypillisesti ole kiertelijöitä, mutta sekin riippuu muiden kyseisen miehen kartan tekijöiltä.
tallennettu
pikku-myyh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #11 : 29.04.2009 20:06:48 »

No niin sitä itsekin ajattelisi et jos kiinnostaa niin luulisi ottavan yhteyttä..Sad !! Hmm, eli kannattaisi jättää pallo hälle?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 29.04.2009 20:07:54 »

hei leidi, hoida nyt se synnytys alta pois, sekin vaikuttaa hormoneineen, ehkä joku tuntuu ihmeellisemmältä kuin on. katsele sitten. jos joku tosiaan välittää sinusta, välittää myös tilanteesta jossa olet eikä aiheuta enempää stressiä. jos menee, antaa mennä, muita tulee.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
LYV
Vieras
« Vastaus #13 : 29.04.2009 20:11:14 »

Kuulkaas neidit. Mies kuin mies, astrologialla ei väliä kerron teille mitä isäni on opettanut ja minkä olen aktiivisena oinaana kantapään kautta vahvistanut: jos miestä kiinnostaa, se tekee mitä tahansa että saa naiseen yhteyden. piste.  knuppel2

Toi on totta, mutta mulla on tästäkin huonoa kokemusta!  Cheesy Minuun ottaa väkisinkin yhteyttä miehet ketkä eivät mua kiinnosta 2funny ja ne, jotka taas mua kiinnostaa eivät ota yhteyttä minuun! 2funny Tämä on ilmeisesti karmallista.

Mutta joo, tuossa olen samaa mieltä. Pallo on siis hänellä.
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #14 : 29.04.2009 20:13:50 »

hei leidi, hoida nyt se synnytys alta pois, sekin vaikuttaa hormoneineen, ehkä joku tuntuu ihmeellisemmältä kuin on. katsele sitten. jos joku tosiaan välittää sinusta, välittää myös tilanteesta jossa olet eikä aiheuta enempää stressiä. jos menee, antaa mennä, muita tulee.

Amen.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: