Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: En muistanut...  (Luettu 9579 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 07.04.2007 22:49:11 »

Tiedän myös miltä se tuntuu!

Ja olen myös ihmetellyt miten kaunis voi muuttua yhtäkkiä niin rumaksi.
Näitä juttuja on vaikea ymmärtää ja niellä.

Eikä siitä hevin selviä. Toivon sinulle voimia Aquarius! Uskon, että ei toisellakaan ole hyvä olla.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 07.04.2007 22:53:26 »

Rakkaus osaa satuttaa Sad itse olen kokenut samaa. Jätkä, jota rakastin lähti toisen perään. jäin yksin, ja en ole sen koommin uskaltanut rakastua ollenkaan. Suorastaan pelkään rakastua johonkin, koska pelkään aina, että jos ero sattuu, hän ei edes ole ystävä. Sydän pamppailee aina älyttömästi kun joku poika halaa syyttä takaa päin tai sanoo jotain odottamatonta. Toinen tarinani on vähän erilainen. Poika leikki tunteillani, hän kertoi tykkäävänsä miusta. Rakastuin häneen, ja rakastin kauan. Pian rupesin kuulemaan, että hänellä olisi tyttöystävä. Vaikka hän kertoi koko ajan että piti miusta eniten, eikä muut saanut pois sitä tunnetta. Kesällä, hän oli taas jonkun tytön kanssa. Nyt en jaksa pitää häneen edes yhteyttä. Kolmas tarina on se, että kun olin pääsemässä eroon 
ajatuksesta entisestä pojasta, löysin uuden, ihanan, rehellisen, ja aidon  pojan. Hän oli luotettava, horoskoopilta rapu. Tapailimme, ja pian olimme yhdessä. Olimme yhdessä kaksi vuotta.Hänellä oli tapana soitella miulle oboeta ja viulua. Hän kietaisi aina ympärilleni takkinsa sateella ja suukotti otsaa. Öisin, hän odotti että nukahtaisin, ja kävi nukkumaan sen jälkeen viereeni. Aina perjantaisin, meillä oli tarkoituksena mennä uimaan. Mutta sitten tapahtui maailman kamalin asia, jonka voi tehdä hauras sydämiselle ihmiselle. Oli talvi, ja soitin hänelle. Hän sanoi olevansa luistelemassa, ja sanoi tulevansa käymään tuota pikaa. Odotin ja odotin, mutta huolestuin, kun oli kulunut pari tuntia. Miulle kerrottiin, että hän oli hukkunut.  en viitsi puhua enempää sillä se sattuu kovasti. joka tapau
ksessa, toivotan siulle onnea.

Voi...  Cry Voimia sinulle!  smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: