Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Epätoivoinen rakkaus  (Luettu 17927 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 26.12.2006 15:47:17 »

Elämän sotkut tässä sitten esillä: Roikkuu väkisin, vaikka ei toista kiinnostaisi enää yhtään. Rakkaudessa ei mitään rajaa ja se on hirveän tulista. Olen sitten oppinut vähän rajottamaan, mutta ilmeisesti liikaakin. Kätkeminen estää nyt koko tilannetta tulemasta selville toiselle. Toisaalta viestin toista ja toisaalta toista. Melkeinhän tuo jo naurattaa.  Grin

Hmmm.. kannattaisiko sinun ensin pistää nuo 'elämän sotkut'
kuntoon ennen kuin ryntäät suhteeseen ja odotat,
että Prinssi Rohkea valkealla ratsulla pelastaa neidon pulasta?

Tuo on nimittäin erittäin raskasta, jos joku ripustautuu
ja sitä pitää auttaa kuin lasta taloudellisesti ja henkisesti.



Kyllä, ehkä vähän nytkin. Tässä tapauksessa miestä kiinnosti ensin hyvinkin, mutta sitten tapahtui jotain (hänen omia ongelmiaan, henkisiä) ja se jokin hävisi. Pitkään kärsin ja odotin, ja kun asiat lopulta selvisivät, vanhaan ei enää ollut paluuta. Nyt olemme kai vähitellen ajautuneet vain syvään ystävyyteen ja minä vielä haikailen alkukesän lämpöä.

Liika rakkaudella tukahduttaminen säikyttää kenet tahansa.
Anna tilaa hengittää toiselle ja olla omissa oloissaankin. Smiley

Sinun ei tarvitse muistuttaa olemassa olostasi joka päivä,
ei edes joka viikko. Anna miehen hoitaa moinen. Wink

Paras tapa pitää mies itsellään on juosta hiukan karkuun. Wink

Tunteita ei tarvitse peitellä, se ei ole se juttu,
vaan se, että ettet ole yhteydessä koko ajan ja vaatimassa
yhdessä oloa koko ajan tai muutenkaan tekemässä vaatimuslistoja
tai suunnittelemassa vaaleanpunaista
tulevaisuutta hänen puolestaan. Wink

Sitten kun tapaatte/keskustelette, niin tunteet täysille,
mutta älä ole oma-aloitteisesti yhteydessä joka päivä/viikko.

Jos toinen ei halua olla sinun kanssasi yhteydessä enään,
niin kunnioita sitä, äläkä heittäydy  uglystupid2 josta
pitää viimein tehdä rikosilmoitus poliisille häirinnästä.



tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #16 : 26.12.2006 16:22:16 »

Voih, ensinnäkin: Kiitos Asterix että ohjeita rakkauden saamiseksi, ei karkoittamiseksi laitoit... Nimittäin täällä toinen samanmoinen epätoivoinen rakastuja  Wink Tosin mä en ehkä roiku kimpussa koko ajan mutten toisaalta pysty unohtamaankaan, ennenkuin tulee seuraava "uhri" eteen. Onhan se tosiaan niin että vaikeasti tavoiteltava kiehtoo, pitäisi ymmärtää että varsinkin miesten kodalla se on näin, niin miksi ihmeessä sitä pitää olla aina helposti saatavilla??? Siksi kun itse haluaa olla jahtaava osapuoli, ja mä henk.koht kyllästyn mieheen jonka kohdalla leikin vaikeasti tavoiteltavaa ja jos se menee siihen ansaan niin koen tyypin sitten tylsäksi... Enkä voi sietää että mua jahdataan  Tongue Vaikea tapaus. No, mulla  pluto  aspect_opp  kuu ja  venus niin voisiko syy olla siinä ja tosiaan on toi  kuu ja  venus myös  oinas, ja vitos huoneessa. Eli leikkimielistä touhua kaikkiko loppupelissä vaikka intohimoisesti rakastunkin?

Sitä mitä ei saa, sitä aina haluaa!!!  smitten
« Viimeksi muokattu: 26.12.2006 16:25:33 kirjoittanut Repetiitti » tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
KissaKuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #17 : 26.12.2006 16:22:40 »

Hmmm.. kannattaisiko sinun ensin pistää nuo 'elämän sotkut'
kuntoon ennen kuin ryntäät suhteeseen ja odotat,
että Prinssi Rohkea valkealla ratsulla pelastaa neidon pulasta?

Tuo on nimittäin erittäin raskasta, jos joku ripustautuu
ja sitä pitää auttaa kuin lasta taloudellisesti ja henkisesti.

Tuota noin, ei tämä nyt IHAN näin paha ole ku ehkä onnistuin saamaan kuulostaaan. En suinkaan mie ole taloudellisesti kenessäkään roikkumassa, enkä muutenkaan ahdistele ketään. Cheesy Olen samaa mieltä, että semmonen on raskasta. Vaikka ei ehkä olekaan ollut kykyä hoitaa näitä rakkausasioita kovin taidolla, ni ei tässä sentään aivan sekopäisiä olla. Cheesy Pitänee muokata tuota tekstiä. On tyyli kirjottaa vähän kärjistävä, kuulostaa pahemmalta ku onkaan.

Selventääkseni: muuten elämä on kyllä mallillaan, mutta tämä romanttinen puoli ollut aika sekavaa pitempään. Syy löytyy pääasiassa ihan itsestäni, ja olen sen kyllä tiennytkin.
« Viimeksi muokattu: 26.12.2006 16:27:55 kirjoittanut KissaKuu » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 26.12.2006 16:51:40 »

Ei minulle ainakaan tullut karttojen perusteella minkäänlaista mielikuvaa pelastajaa odottavasta pikkuprinsessasta.

Pikemminkin tällaista tuli mieleen: pistetään 2 ajotuntia ottanut 18-vuotias Ferrarin rattiin, ja oppilas kiihdyttää sen vauhdista sokaistuneena 250 km/h kuvitellen hallitsevansa koko turboahdetun vehkeen. Ah, ihanaa vauhdin hurmaa, mutta Ferrari karkaakin käsistä ja kohta ollaan ojassa tai ajettu kivitalon seinään. Sitten sitä ollaan pöllämystyneenä tien poskessa seisoskelemassa ja katsomassa hieman syyllisen oloisena, näkikö joku. 2funny

Vähän aikaa ollaan vahingosta viisastuneita ja järkeviä, kunnes vauhdin hurma sokaisee jälleen mielen...
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #19 : 26.12.2006 16:59:29 »

Pikemminkin tällaista tuli mieleen: pistetään 2 ajotuntia ottanut 18-vuotias Ferrarin rattiin, ja oppilas kiihdyttää sen vauhdista sokaistuneena 250 km/h kuvitellen hallitsevansa koko turboahdetun vehkeen. Ah, ihanaa vauhdin hurmaa, mutta Ferrari karkaakin käsistä ja kohta ollaan ojassa tai ajettu kivitalon seinään. Sitten sitä ollaan pöllämystyneenä tien poskessa seisoskelemassa ja katsomassa hieman syyllisen oloisena, näkikö joku. 2funny

Vähän aikaa ollaan vahingosta viisastuneita ja järkeviä, kunnes vauhdin hurma sokaisee jälleen mielen...
[/quote]


Niin tuttua, niin tuttua...  2funny

Hups, mites toi lainaus nyt näkyykin näin?
« Viimeksi muokattu: 26.12.2006 17:01:34 kirjoittanut Repetiitti » tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Asterix
Vieras
« Vastaus #20 : 26.12.2006 17:08:30 »


Tuota noin, ei tämä nyt IHAN näin paha ole ku ehkä onnistuin saamaan kuulostaaan. En suinkaan mie ole taloudellisesti kenessäkään roikkumassa, enkä muutenkaan ahdistele ketään. Cheesy

No lyhyessä kirjoitetussa muodossa kaikki kuullostaa
hyvin kärjistetylle.
Pitäisi kirjoittaa kirja tai kertoa silmätysten,
jolloin sanoma pehmenee todellisiin mittapuihinsa. Smiley
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #21 : 26.12.2006 17:48:36 »

hei pitäis muuttaa tuo "epätoivoinen rakkaus" johonkin positiivisempaan muotoon. Nimittäin minäkään en jaksa olla jahdattavana  buck2  buck2  buck2 en sitten millään. En kestä sitä ja ahdistun.  aurinko  venus  oinas
Positiivista on se tunteen voima ja USKO, että vaikka mitä sattuu niin kaikesta selviää ja sitten voikin jo rakastua uudelleen  Grin Se on elämää, EI ELÄMÄN PELKOA HYVÄT SISKOT!!!

Mutta voisko tämän nyt vaan nähdä positiivisemmin kuin epätoivoisena.
Minä olen kanssa koulinut itseäni tämän aktiivisuuden vuoksi, ja nyt olen vuoden ollut kärsivällinen toisen oinaan kanssa, joka vain on niin haavoitettu että vetäytyy sen vuoksi aina välillä vaikka onkin minuun kuulema ihastumassa.  Wink

Maltti ON valttia, mutten kyllä lähtisi pelaamaan mitään. Itsehillintä kannattaa kuten Asterix sanoi, mutta karkuunjuoksu voi olla haaste, jos toisesta nyt vaan sattuu välittämään...!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 26.12.2006 18:38:07 »

Saalistajat eivät luonnossakaan tykkää tulla saalistetuksi. Smiley

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/dracula11.gif)


Maltti ON valttia, mutten kyllä lähtisi pelaamaan mitään. Itsehillintä kannattaa kuten Asterix sanoi, mutta karkuunjuoksu voi olla haaste, jos toisesta nyt vaan sattuu välittämään...!

Jos toisesta oikeasti välittää, niin mitä kaikkea
sitä on silloin valmis tekemään hänen eteensä,
että hän tuntisi olonsa mukavaksi..? Wink

Voisiko sitä juosta vähän karkuun,
että toinen saa tyydytyksen omasta miehisyydestään.?  coolsmiley

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/AN_HOBB2.gif)

Rakkaus on taitolaji. Wink

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/matasmall2.jpg)
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/matasmall1.jpg)
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/matador12.jpg)

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hamburger.jpg)


 Grin Cheesy Wink
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #23 : 26.12.2006 19:05:24 »

Kaiholla luen noita hyviä neuvoja...  Undecided
Minusta ei kait koskaan ole omien intohimojeni himmaajaksi...  Undecided
Tosin olen huomannut, että vaikken osaa pyrkiä siihen että antaisin toiselle sitä "saalistamisen iloa", niin voin sen sitten lopun viimeksi tehdä tahattomasti...
Ehkä muutenkin enemmän olen sellainen.. hmm... "suoran tunnetoiminnan ja spontaanisuuden" puolesta eläjä ja silti olen saanut palautetta, että olisin 'venkoilija'... että sinänsä ei ehkä välttämättä tarvitse tekemällä tekeytyä saaliiksi... :Smiley
Sekun tosiaan voi tapahtua jotenkin pinnankin alla... tai sitten se on vain salainen keinoni olla yrittämättä kasvaa tuossa asiassa ja harjoittaa itsehillintää...  Cheesy

Soisin toki mieluusti sen ilon ihmiselle, jota kohtaan tunnen suurta kiinnostusta...
Mutta kun en vaan jaksa... miettiä... vaan mennä eteenpäin... siis näissä asioissa..  angel


tallennettu
KissaKuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #24 : 26.12.2006 19:57:57 »

Ei minulle ainakaan tullut karttojen perusteella minkäänlaista mielikuvaa pelastajaa odottavasta pikkuprinsessasta.

Pikemminkin tällaista tuli mieleen: pistetään 2 ajotuntia ottanut 18-vuotias Ferrarin rattiin, ja oppilas kiihdyttää sen vauhdista sokaistuneena 250 km/h kuvitellen hallitsevansa koko turboahdetun vehkeen.

Kiitos Lilli. Ennen kaikkea tuosta, että tämä, jonka takia OLIN epätoivoinen, on hiukan kummallinen, kenties jopa naista alistava. Se aina ilahduttaa, että jouti mennäkin... (alhaista, mutta ah niin normaalia) Jos sieltä kartasta sellainen kuva olisi nähtävissä, että olen jotenki odottelemassa pelastajaa ja avuton, niin SE olisi pahasti pieleen.  Grin

Elämässä on vara oppia aina. Mie en kyllä tiedä, miten tässä rakkausstrategiassa kehittyisin, kun olen todellakin aito leijona siinä, että haluan minäkin ITSE sitä jännitystä ja haastetta. Ja siksikin mie kai aina takerrunkin niihin, jotka on niin vaikeita.

Vaikka nyt sanoisi, että en koskaan enää, niin todellakin, epäilen, että ei kauan mene, ku elämän koulua ja oppituntia käydään taas johonkin suuntaan.  angel
« Viimeksi muokattu: 26.12.2006 20:00:41 kirjoittanut KissaKuu » tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: