Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ELÄMÄNI RAPU-MIEHEN RINNALLA????  (Luettu 7905 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sininen koira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« : 04.12.2006 19:47:03 »

Itse olen Kalat, kuten jo sanottu mieheni on Rapu.Naimisissa ollaan oltu n.15 vuotta.Viime aikoina vain alkanut tuntua ettei enää jaksaisi.Elämästä on tullut pientä piikkiä puolin ja toisin.Tuntuu,että hän haluaa mollata tekemisiäni aina!! >:(Välillä sisuni kiehahtaa ja suutun niin,että oksat pois... :knuppel2:Mutta aika usein alan hysteerisenä itkeä vollottaa... :'(Asioista on niin vaikea puhua.Onko meidän horoskooppimerkit liian vaikeat toisillemme vai mitä?Onko muilla kokemuksia Rapu miehistä? Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 04.12.2006 19:48:33 »

Olen aina ihmetellyt rapu-kalat vanhempieni liittoa. Vesimerkit? Olen huomauttanut ravulle piikittelystä kun ei se ollut tiedostanutkaan asiaa.  angel Ja rapuhan muuttui kuin salamaniskusta seuraavana päivänä. Hänen mielestään itse olin pilkallinen! Jälleen peilausta.

Mutta eihän koira ja rapu sovi yhteen!  2funny

Vastausnopeuteni alkaa kiihtyä taas, tohon meni 1.5 minuuttia.  buck2
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sininen koira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #2 : 04.12.2006 20:21:40 »

Miten noita itsepäisiä, jääräpäitä-eli rapumiehiä tulisi edes käsitellä.Ettei aina kävisi niin,että huomaisin tulleeni jyrätyksi mielipiteini.En siis väitä itsekkään olevani mikään täydellisyyden perikuva, mutta ongelmat ovat alkaneet vasta kun en olekkaan " totellut" tätä miestä ja hänen toiveitaan.Yhtäkkiä olenkin löytänyt itsestäni uuden puolen!Eihän siihen mennytkään kuin tuo vaivaiset 15-vuotta!!! :2funny:Avioerokin on käynyt mielessäni, mutta jotenkin haluan sen aloitteen tulevan häneltä.Mutta miksi Shocked- älkää kysykö minulta.Olisiko sitten tulevaisuudessa helpompi syyttää häntä siitä vai enkö vain uskalla?Ollemmeko me Kala-naiset jotenkin arkoja...Pilvilinnoissahan me kuulemma usein elämme...Voin elää pää pilvissä, mutta jalat tukevasti maassa! knuppel2
tallennettu
cancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #3 : 12.12.2006 15:38:36 »

Rapunaisena sanoisin, että ravulta on turha odottaa aloitetta tällä vuosituhannella.  2funny  2funny
Rapu odottaa aina toisen tekevän aloitteen. Ja piikittely voi johtua esim. huonommuudentunteesta.
Rapu tarvitsee ärsyttävän paljon huomiota ja rakkautta. Kukaan ei jaksa sellaista loputtomiin, joten ravun pitää opetella sopeutumaan siihen, että ihmisillä on muutakin tekemistä. Kaikki eivät sitä opi ja seuraukset ovat sen mukaiset.

Rapumiehistä en kyllä tiedä, mutta ei kai se niin erilaista ole. En ole tietääkseni tuntenut kuin yhden rapumiehen. Samat ravun ominaisuudet hänellä näytti olevan. Oli jotenkin huvittavaa seurata hänessä tuttuja piirteitäni.
tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 12.12.2006 16:41:10 »

Itse olen Kalat, kuten jo sanottu mieheni on Rapu.Naimisissa ollaan oltu n.15 vuotta.Viime aikoina vain alkanut tuntua ettei enää jaksaisi.Elämästä on tullut pientä piikkiä puolin ja toisin.Tuntuu,että hän haluaa mollata tekemisiäni aina!! >:(Välillä sisuni kiehahtaa ja suutun niin,että oksat pois... :knuppel2:Mutta aika usein alan hysteerisenä itkeä vollottaa... :'(Asioista on niin vaikea puhua.Onko meidän horoskooppimerkit liian vaikeat toisillemme vai mitä?Onko muilla kokemuksia Rapu miehistä? Huh

Olen ollut yli kahdeksan vuotta rapumiehen kanssa.
Vaikeaa on ollut, kuten myös hyviä aikoja. Rapu mies osaa oikutella mutta siinä voiton vetää kyllä oinas  Grin joten minä en niin itseeni ota hänen oikuttelustaan. Hän on aika kiltti persoona kyllä, ei halua loukata muita.
Rapu aika helposti käpristyy kuoreensa. Meidän ongelmamme ovat juontaneet sinne että kun oinasta ottaa päähän (eli minua  Grin) niin oinas sanoo suoraan mikä suhteessa mättää. Rapu ei tee sitä, rapu ennemmin märehtii yksin hiljaa ja eihän kukaan osaa lukea ajatuksia  :Smiley
Kaikenkaikkiaan tulemme hyvin toimeen, ystävyys on tärkein juttu meidän suhteessamme.

Rapu mies ei puhu.. Kaikki vaikeatkin tunteet pitää kaivaa esiin ja sen seurauksena rapu potkii vastaan ja murisee, ei ole helppoa saada selville mitä rapulaisen päässä liikkuu  Cool Toisaalta olen itsekin nousurapu ja taatusti yhtä raivostuttava omilla tavoillani.

Voimia Siniselle koiralle  smitten
tallennettu
lfnikita72
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


kummajainen kaksoseksi ;)


Profiili
« Vastaus #5 : 13.12.2006 03:43:43 »

mulla on kumppanina rapu-nainen, mutta ei varmaan paljoa eroa rapu-miehestä.Itse olen kaksonen. Sanon kaikki suoraan, kiertelemättä ja tottunut siihen että kun jokin mättää, niin nostetaan kissa pöydälle ja pyyhitään pöytä puhtaaksi. Rapuseni ei käsitä tälläistä sitten lainkaan! Kaikki asiat saa kyllä kaivamalla kaivaa jostain vihon viimeisestä sokkelosta eikä vastausta löydy yleensä silloinkaan. Aloitteen tekeminen on täysin utopiaa joten sininen koira, jos eron haluat on sinun se päätös tehtävä. Meidän suhde ajautui jokin aika sitten kriisiin ja sanoin ravulleni että nyt! Päätä mitä haluat. Useamman päivän vehkailun ja emmätiiän jälkeen minä kuitenkin jouduin olemaan se ratkaisun tekevä osapuoli pistämällä sanat hänen suuhunsa. Tosin lopputulos oli kuitenkin aivan päinvastainen, emmekä sitten eronneetkaan vaan löysimme ihan uudenlaisen ja kukoistavan onnen. Olen huomannut että rapu havahtuu vasta äärimmäisen pakon edessä myöntämään että hänen omassa toiminnassaan olisi kenties jotain muuttamisen aihetta. Hän ei vain näe sitä, tai ei kykene asiaa myöntämään.
tallennettu

sininen resonoiva kotka
aurinko-kaksonen
nouseva-neitsyt
kuu-vaaka
merk.-härkä
venus,mars-rapu
tähdistön enkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #6 : 15.12.2006 14:13:16 »

Hei! Miksi vedän rapumiehiä tällaiselle jousimiehelle? Viimeinen rapumies on tosi jäärä, mutta kiltti ja kaikinpuolin ok, mutta sitoutumiskammoinen, johtuen yllättävä ero yli 20 vuoden liitosta, ex-vaimon toimesta 3 vuotta sitten. Erottiin 4 kk sitten vuoden kestäneessä seurustelussa, ilman riitoja yllättäen, johtuen siitä, ettei suhde johtanut mihinkään, kannattaako jatkaa, hänen mielestään. Ja sen jälkeen ei kuulunut ja näkynyt pihaustakaan, vaikka asutaan samalla asuntoalueella idiot2 Omituista Undecided

Aurinko ja merkurius jousimies
Kuu, pallas ja juno vesimies
Venus ja mars kauris
Uranus, pluto ja nouseva neitsyt
Jupiter ja kuunsolmu kaksoset
Saturnus, kheiron ja ceres kaloissa
neptunus skorpioni
vesta rapu
 
tallennettu
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #7 : 15.12.2006 16:17:33 »

joo, täällä myös kalat-aurinko ja mieheni on rapu-aurinko...välillä on vastauksia hankala kaivaa, kun mököttäminenkin noilla ravuilla on helposti kuvioissa. Me molemmat ollaan nousuneitsyitä ja muutenkin kartat joissakin kohdin samanlaiset, mutta tämä iänikuinen rapu-itsessäeivikaa, kalat-siiskaikkivikaminussa- tilanne välillä syö ja paljon, minulla kun tuota itsehillintää ei niin kaueasti löydy niin välillä tulee sanottua asioita pahastikin... Cry
Mutta kai tämä on vain opettelua...mutta ei sais olla liian kilttikään, kuten me kalat usein ollaan... Huh
tallennettu
Linnanneito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #8 : 06.01.2007 20:17:40 »

Olen huomannut että rapu havahtuu vasta äärimmäisen pakon edessä myöntämään että hänen omassa toiminnassaan olisi kenties jotain muuttamisen aihetta. Hän ei vain näe sitä, tai ei kykene asiaa myöntämään.

 buck2 Juuh, voi olla. Olen rapu ja huomannut, että melko moni meikäläinen on ns. 'johtaja'-ainesta, eli haluaa sanoa kaapinpaikan, ja jos asiat ei menekään omien, huolellisten harkintojen mukaan, on toisenlaisten mielipiteiden hyväksyminen ainakin 'viikon' prosessi.
No, me ravut olemme niin tunteidemme orjia, että tulkitsemme karrikoidusti sanoen jokaista sanaa ja mittaamme turvallisuus-kenttämme paksuutta ympärillämme jakuvasti. Vain hyvin avoin ja jopa raadollisen rehellinen ilmapiiri ja ihmissuhde saa meidät avautumaan täydelliseen onnellisuuteen ja toisen hyväksi 'kaiken' huomioivaan käytökseen. Tällöin saattaa tosin käydä niin, että kaikki muu (naapurit, ystävät) jäävätkin vähemmälle, jopa olemattomalle huomiolle. (sama voi tapahtua myös hyvin vaativan työn vastapainoksi; rapu tarvitsee kovasti hiljentymistä omassa ihanassa kodissaan ja itsensä arviointia jaksaakseen taas paistaa ja toimia ensisijaisesti toiset huomioiden.) Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että muut olisi unohdettu tai jotenkin 'vähempiarvoisia', päinvastoin. Ravulle kaikki ovat tärkeitä. Halu tutustua on kova, mutta kuori on ravulle itselleenkin silloin tällöin harmittava hidaste, ellei estekin, tahtomattaan. Olemme kai yleisesti hyvin humaaneja, mutta kehonkielen ja tunteiden nopean ailahtelun vuoksi usein niin väärinymmärrettyjä!

Toisin sanoen, rapu haluaa elämäänsä
- harmoniaa ja turvallisuutta
- rehellisyyttä ja avoimmuutta
- kodin, mitä voi koko ajan laitella tai lämpimän autotallin missä puuhastella
- ison keittiön ja tilavan jääkaapin + monta kattilaa ja pannua
- menestystä (myös finanssipuoli)
- lapsia & lasten kavereita
- yhteyttä pitäviä sukulaisia sekä ystäviä ( Wink)
- omaa itsenäistä aikaa

Ne merkit, joiden elämään kuuluu jatkuva hälinä ja ihmissuhdevirta sekä bailaus/edustus, sopivat kyllä ravulle (rajaan tämän vain tähän ominaisuuteen) mikäli ravulla on mahdollisuus valita lähteäkö mukaan vai jäädäkö sytyttelemään tulta takkaan, luottaen kumppaniin. Pakkopullat ovat ravuille ennen pikää hyvin ahdistavia ja johtavat varmasti monenlaisiin konflikteihin ja piikittelyihin. Ja mitä piikittelyyn muuten tulee, ravut eivät  tarkoita loukata sanoillaan, kuulemme vain niin paljon enemmän sanoja ajatuksissamme (tunteet/tuntemukset), emmekä osaa niitä aina oikein sanoiksi nopeissa tilanteissa luoda.

 smitten smitten smitten *näkee kuvitelmissaan itsensä trvallisesti nallekarhun isossa ja lujassa kyljessä kiinni*  :Smiley

 
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #9 : 06.01.2007 20:50:32 »

On se vastapari ripu tai rapu tai limppu tai kentauri niin varmaan vastausta ei löydy sillä että miettii mikä siinä toisessa oikein on vikana Cheesy Jos ensin haluaisi tuumia mitkä omat merkin ominaisuudet ovat itselle hankalia sulattaa, ja sitten miettii jotta ei kai vaan vastapuolta syytä niistä ominaisuuksista jotka itsellä on läpi käymättä .. Jos nyt horoskooppimerkeistä halutaan puhua.

Vannon kautta kiven ja kannon että sydämen avaaminen ja rakkaudella holvaaminen auttaa tuhannen paljon enemmän kuin vastaantaistelu ja takaisinpiikitteleminen. Nimittäin rapuna voin sanoa että siellä naamarin takana asuu jo valmiina mahdollinen itsesäälimarttyyri, jonka itkussa saa jo alkaa hakemaan vesivahinkokorvauksia. Toista samanlaista ei varmaan kaivata.

Ei ku niskasta itteä kii ja avioliittoa päivittämään  smitten Sillä seitsemän lihavan ja seitsemän laihan vuoden jälkeen pitää saadakin jo taas jotain uutta draivia  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 06.01.2007 20:53:12 kirjoittanut Valo » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: