Sivuja: 1 ... 879 880 [881] 882 883 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5642531 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13200 : 25.03.2011 18:55:21 »

¨^ olipa hauska biisi.

Mulla alkaa väsymys tasoittua, onneksi. Olin shoppailemassa kaverin kanssa peruskäyttöpaitoja ja YRITIN ostaa farkut, mutta se osoittautui taas niin monimutkaiseksi prosessiksi, että jäivät kauppaan. Mahtavaa asiakaspalvelua Sokokselta: "Onks teillä näitä 27 tuumaisina?" " Joo, kyllä niitä pitäisi olla." "Tuolla hyllyssä ei ollut." "Kyllä niitä yleensä on mutta ne on varmaan ostettu."
Jos olisin ollut stockalla, toisesta liikkeestä oltaisiin kysytty ja tilattu kokeiluun. Nyt jäi sokkarilta rahat saamatta.  coolsmiley

Meillä on tänään kunnon bileet uudella ja vanhalla porukalla, mutta niitä ennen menen tanssimaan jumppatunnille. Ostin italialaista luomupunkkua, pistän suositteluun, jos on hyvää.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #13201 : 27.03.2011 13:07:49 »

Ihan hullua tosiaan, että vaikka kaikki kaupat on pullollaan erilaisia farkkuja niin sopivia ei löydy millään. Nyt on hakusessa ihan perus, vähän vihreeseen vivahtavat farkut missä olis kivasti levenevät/suorat lahkeet eikä pillit.. Ei löydy millään. Hameessa oonki menny nyt aika pitkään.

Vapaa maanantai oiski muute aika jees kesäaikaan siirtymisen jälkeen. Koulua..  Sad
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #13202 : 27.03.2011 15:37:59 »

Ostin koivunmahlaa pullollisen ja tyrnimehua, jospa alkais elämä virtaamaan...  Cheesy
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #13203 : 28.03.2011 14:59:48 »

Mulla alkaa virtaukset takuulla uudestaan, kunhan pääsen kohta laitattamaan letin uusiksi.. Hienot hiukset, parempi mieli Grin

Niin totta!  Cheesy
Oon nähny ton Inceptionin kun oli leffassa eikä siis mun ymmärrys riittäis ikinä tollasen juonen keksimiseen. Toisaalta kuulu leffan jälkeen myös aika paljon kommentteja, et "mitä tos tapahtu, en tajunnu yhtää."  Grin

« Viimeksi muokattu: 28.03.2011 21:03:39 kirjoittanut *Aminthir* » tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #13204 : 29.03.2011 13:07:22 »

Mä niiiiiiin odotan kesää jo! Mulla on kesästä alkaen ehkä paras duuni mistä voisin ees uneksia. Tuntuu etten ees ansaitse tätä, oon vaan ollu häkeltynyt että mun osaamiseen uskotaan Cheesy Lisäks kesällä on tiedossa paljon yhdessä oloa mun ikävöimien ystävien ja sisarusten kanssa smitten Mutta ennen kesää on vielä viimeset ponnistukset vuoden vikojen kurssien ja projektitöiden kanssa... siispä niiden pariin seuraavaksi.

Ihanaa kevättä ja kesän odotusta kaikille smitten
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13205 : 29.03.2011 17:07:50 »

Kesä tulee rakkaat murut! Pari viikkoa sitten palo nenä ja tänään posket  2funny smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13206 : 29.03.2011 17:36:22 »

Täällä ainakin sataa taivaalta pIaashkaa!

Ostettiin kolme uutta kalaa syömään akvaariosta levät pois ja miehen aku ankkoja varten säilytyslaatikoita. Välillä on semmonen olo, että seurustelen teini-ikäisen kanssa, tai ehkä preteinin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13207 : 29.03.2011 17:41:53 »


Ostettiin kolme uutta kalaa syömään akvaariosta levät pois ja miehen aku ankkoja varten säilytyslaatikoita. Välillä on semmonen olo, että seurustelen teini-ikäisen kanssa, tai ehkä preteinin.

Eron myötä sain vihdoin legot pois nurkista pyörimästä. Miehet.  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13208 : 30.03.2011 11:35:28 »

Vaikka tiesin että sen on kai pakko käydä näin (jollain kummalla tavalla mulle jopa viikkoa ennen näytettiin merkkejä  Huh), ja viime aikoina ei olla edes nähty kovin usein, tottunut jo olemaan itsekseen,
niin silti olen vain niin rikki  Sad , enemmän kuin kuvittelin

tuntuu kylmältä

ja iski sitten joku pirun kylkikipukin joka vuorotellen on vatsan tai selän puolella.  tickedoff


vatsassa kiertää, oksettaa, ei tee mieli syödä, silti koko päivän on hymy päällä, pelkään tulla illalla kotiin kun sitten ei saa itkua loppumaan, ahdistaa mennä nukkumaan kun silloin on niiiiiiiiiiin kylmä
mutta kyllä se tästä... joskus...
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13209 : 30.03.2011 14:10:11 »

Noi voih..  Sad Voimia Ave! Kiss

Näitä eroja näyttää olevan isosti liikkeellä näin uuden ajan kynnyksellä. Kaikki vanha ja toimimaton täytyy siivota pois, jotta uudelle ja paremmalle olisi tilaa.  Huh
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13210 : 30.03.2011 18:35:41 »

Jos nyt sitten jatkaisin näiden kliseiden kirjaamista, niin : "Se, mikä ei tapa - vahvistaa/v*tuttaa." "Aika parantaa haavat."

Voimahali kuitenkin, Ave. Itse eron läpikäyneenä tiedän miltä sinusta tuntuu. Sympatiat sinne. Toipuminen ottaa oman aikansa, älä kiirehdi.


Äiti Maria lohduttaa, kun pyydät, ja Chamuel/Samuel auttaa sydänsuruissa. Apu on ihan lähellä, kunhan muistat sitä pyytää.  Smiley

Valoa ja iloa, lämpimiä ajatuksia.  smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13211 : 31.03.2011 08:50:50 »

Kiitos paljon tsempeistä.  smitten
Tästä selvitään, niinkuin kaikesta.  Smiley

Yllätyin miten voimakkaasti reagoin, luulin että olin jo jollain tapaa valmistautunut, muttei kai siihen ikinä voi valmistautua. Aluksikin kun soveimme siitä minulla oli ihan ok olo, ja ajattelin että tämä on hyvä juttu näin, juttelin ystävänikin kanssa että tämä on hyvä juttu näin, mutta sitten jonkin ajan kuluttua vain hajosin. Ehkä olen pitänyt itseäni niin kauan pystyssä etten jaksanut enää. Yhä silti ajattelen, että tämä on hyvä näin..
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #13212 : 31.03.2011 16:08:20 »

Ja kyllä se oma vahvuus lähtee aina siitä, että antaa tunteiden tulla ja pääsee niiden kanssa sinuiksi, pystyy hyväksymään ne ja tilanteen. Sitten onkin taas kasvanut vähän lisää, saanut elämänkokemusta ja vahvuutta. Tsemppiä Ave!
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13213 : 31.03.2011 18:35:54 »

Tsemppiä myös täältä Ave^^ lle.

Mulla on omituinen tilanne, saan jatkoa taidehommaani melkein vuoden loppuun asti. Se ei nyt vielä ole omituista, palkka nousee ja työaika vähenee ja silti... en ole täysin tyytyväinen.  idiot2 Ehkä alan olla! Muutenkin on tosi kivoja ihmisiä työkuvioiden kautta tullut elämään, appiukonkin kanssa enemmän tekemisissä töiden puitteissa ja hyvin menee.

Eilen oli ystävä yökylässä ja tänään tulee tuttavapariskunta päivällisille. Väännän avokado-katkaraputoasteja alkupalaksi, wasabikanawokkia pääruoaksi ja rahkaista Dominotoffeeyllätystä jälkkäriksi. Yllätys se on tällä hetkelle vielä mullekin!  Grin

Aivan ihana kevään valo ja haju ulkona, odotan niin paljon kesämekko päiviä margaritalasi / sangrialasi kädessä! Toivotan kaikille kaunista ja lempeää iltaa! Olkoon se täynnä hyvää mieltä ja pehmeitä unelmapilviä!

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
unelmassa
Vieras
« Vastaus #13214 : 31.03.2011 19:44:24 »

Kiitos paljon tsempeistä.  smitten
Tästä selvitään, niinkuin kaikesta.  Smiley

Yllätyin miten voimakkaasti reagoin, luulin että olin jo jollain tapaa valmistautunut, muttei kai siihen ikinä voi valmistautua. Aluksikin kun soveimme siitä minulla oli ihan ok olo, ja ajattelin että tämä on hyvä juttu näin, juttelin ystävänikin kanssa että tämä on hyvä juttu näin, mutta sitten jonkin ajan kuluttua vain hajosin. Ehkä olen pitänyt itseäni niin kauan pystyssä etten jaksanut enää. Yhä silti ajattelen, että tämä on hyvä näin..
                                               smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 879 880 [881] 882 883 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: