Sivuja: 1 ... 838 839 [840] 841 842 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5642169 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12585 : 12.10.2010 21:27:32 »

Hahaa, jotain extraa voi saada jos on vielä raskaana olevan pöksyt, eiks nii!!?  2funny
Mä tuun osingoille... Saan maksettuu opintolainan nopeemmin... 2funny
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12586 : 12.10.2010 21:41:55 »

Hmm... *raksuttaa päässään* Totanoinaa... Raskaana olevan pöksyt olis kyl yksi hyvä tuote ja sit olis myös miesten Dresmanin valkoiset man underwearit bokserit ruskeilla jarrareilla kanssa hyvä myyntitykki. Ne olisi suunnattu toisille miehille tai sitten sinkkunaisille, jotka kaipaavat niitä likaisia kalsareita lojumaan sohvan käsinojalle tai pyykkikorin viereen...  Cheesy Niiden kanssa saisi "tuoksut" ihan kuin mies olisi talossa.  Wink Kohta on mentävä yksityisviestien puolelle, ettei hyvää liikeideaa varasteta.  Grin
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #12587 : 12.10.2010 21:49:40 »

Että näinkin sitten ilmenee perääntyvä  venus skorpioni  coolsmiley
Arvotetaan viikon vanhat pikkuhousut.
Tehkää kauppoja Uskonpuhdistuksen muistopäivänä 24.10. kun on  venus merkurius yhtymä. angel
Täydenkuun täyttymyskin ollut edellisenä päivänä ja  aurinko siirtynyt Skorpioniin.
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12588 : 12.10.2010 22:09:34 »

Mun viikkovillitys veskarissa sanoo tälle päivälle näin... Neptunus ja Kuu ovat herkässä kulmassa merkkiisi ja antavat mahdollisuuden suurille intuitiivisille oivalluksille jossain vaiheessa päivää. Kun jalkasi alkavat tahdottomasti viedä sinua jonnekin, niin älä pistä hanttiin. Eikö tää nyt oo ihan selkeesti tähtiin kirjoitettu bisnes?  :Smiley
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12589 : 12.10.2010 22:29:43 »


Ja etkös ollut työtönkin, vai olitko sittenkin äippälomalla? Ei kun täällä netissä nyt on niin helppoa oivaltaa, mitä kukainenkin tekee. Lips Sealed

Hoitovapaalla oon, eli rahaa saan vähemmän kun saisin työttömänä tai äippälomalla... mut sit taas... täähän on mun oma valinta, joten valittamaan en siitä rupea.  Tongue

Tulipa tässä nyt vaan mieleeni vielä yksi pohdinta. Tarviiko maksaa veroja jos myy käytettyjä kalsareita? Mun mielestä ei, koska kyseessä on käytetty tavara (tarkoitan tavaralla niitä housuja  Grin) kun eihän huuto netissä tai kirpparillakaan myydyistä maksella veroja. Joten tää on oikeesti aivan loistava bisnes!  laugh
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12590 : 12.10.2010 23:01:58 »

Mikä homokeskustelu? Onko multa menny jotain ihan ohi Huh
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12591 : 12.10.2010 23:04:03 »

Käytettyä tavaraa saa myydä verottomasti tietyn summan edestä (muistaakseni 10000€) vuosittain.

 laugh WAU! 10000 euroa! eli siis viikon vanhoja pöksyjä voi tuottaa vuodessa 52 kpl:tta... *laskeskelee* *Aminthir* sähän olit jo jotain taustatutkimusta tehny. Paljon pöksyistä maksetaankaan? Mä en muista paljon ne japsit makso omistaan.  Grin

Kohta naapurit ihmettelee, et miten toi hoitovapaalla oleva kotiäiti ajelee uudella mersulla.  2funny
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12592 : 12.10.2010 23:05:26 »

Korjaan.. Ilman alveja voidaan myydä enintään about 9000€ edestä tavaraa per vuosi (uusia tai itse valmistettuja), mutta jos kyse on omaan käyttöön alunperin ostetusta tavarasta niin sen eteenpäin myymisestä saatava luovutusvoitto (ja tässä alkkaritapauksessa sitä ilmeisesti tulisi) on n. 5000e asti verotonta.

No, osuuskunta taikka toiminimi vaan pystyyn ja tienaamaan coolsmiley



5000 euroa... noh, mä ajelen sit vaan uudella mazdalla tai toytotalla, mut uudella kuitenkin.  Grin
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12593 : 12.10.2010 23:20:03 »

^ Mutta jos on katsos monta, niin summa tuplaantuu coolsmiley Tunnen muutaman, jotka kauppaavat käytettyä tavaraa ja näiltä kuulin, että aviopuolison piikkiin sitten loppubisnes jos omat limiitit natisevat Cool

Aivan! Nerokasta!


KV mä näen, että tässä aletaan olla homman ytimessä.  Wink Chisu voi tehdä uuden biisin missä me nostetaankin Suomi tästä lamakuopasta.  Grin

Mä olen idealistinen  aurinko vesimies ja sen varmaan huomaa! Muahahahahaa!!! *inkkarit on karannu kanootista jo ajat sitten*  crazy2
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12594 : 12.10.2010 23:24:39 »

Voi mä kyllä toivon, että kaikki kaivosmiehet pääsevät turvallisesti maan pinnalle Chilessä. Kohta puoliin alkavat nostaa heitä ylös maan uumenista...
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12595 : 12.10.2010 23:25:40 »

Alternative vaihtoehto tuon 2100e hyödyntämiseksi:

Jos virkkais tms jotain munanlämmittimiä (ja kirjailisi niihin vaikka *kukkasia*) ja KV sitten testaisi niitä käytännössä, jonka jälkeen ne voisi kaupata "heitä näitä reetun naamalle"-tittelillä. Virkkauslanka vois olla kalastajanlankaa ja siitä rullasta sais aika monet lämmittimet, eli tuotto hyvä.

 Grin

Tuokin on loisto idea! Ethän oo patentoinnu sitä?  Grin

Tuota tuota... aloin vaan miettimään sitä, että toivottavasti en joudu hirveen isoja lämmittimiä virkkailemaan?  :Smiley
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12596 : 12.10.2010 23:48:27 »

Mitä katselin netistä, niin pöksyjen hinnat on 20-50e per pöksyt, riippuu siitä kauanko niitä pitää. Että ihan hyvät summat Cheesy

*A*

Kuinkas kauan pitää pitää viidenkybän pöksyjä?



Ja tehdään me itse se uusi biisi, jossa nostetaan Suomi kuopasta. smitten


Siitä tulis ihan varmana Sedun baarien ykköshitti.  Grin
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12597 : 12.10.2010 23:51:37 »


Tuota tuota... aloin vaan miettimään sitä, että toivottavasti en joudu hirveen isoja lämmittimiä virkkailemaan?  :Smiley

Voihan niistä tehdä monen-kokoisia, neekeri-koko on erikseen ja John Holmes-kokokin erikseen, sitten vielä sellainen pila-pala-koko. Grin
Ja pitäisikö olla vielä jokin sellainenkin koko, missä se materia venyy, jos sattuu jossain vaikka vilaukselta naisen näkemään niin ei sitten ole niin tuskaista, edes sillä Frederikilläkään.. 2funny

Kumilenkkien keräykseenhän tässä täytyykin ruveta, ja miksei myös kaikki käytetyt kesä- ja talvikumitkin, niin johan päästään elämästä eteenpäin. crazy2 Cheesy

HEH! Taitaa olla kohta parempi mennä nukkumaan, välttääkseen oman sydänkohtauksensa, kun tuon liikeidean suunnittelu vaatii välillä sitä untakin, notta saa sisäistettyä jotenkin järjestykseen nuo kaikki jutut. Smiley

Hei! Siinä on se ekotekokin! Kuminauhat tulee kierrätettyä.  Wink

Joo, pää tässä alkaa itse kullakin tarvii lepoa  uglystupid2
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12598 : 13.10.2010 00:02:13 »

Liian yököttävä heppu mun vikiteltäväksi!  crazy2 *Aminthir*? Uhraudutko sä?
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #12599 : 13.10.2010 09:08:15 »

Ei jessus mitkä kalsari-keskustelut täällä..  2funny Mäkin voisin ilmoittautua tohon touhuun mukaan, mullakun hajosi se saamarin digiboksi pari viikkoa sit, ja nyt tänä aamuna mikro... Kylmä puuro maistuu tässä perheessä kaikille, joo. Mä oon varma, et jos niitä m***nlämmittimiä alkais virkkaileen Keskiyönvahingolle, niin varmaan hajoilis virkkuukoukutkin käteen.  Angry  Grin 
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Sivuja: 1 ... 838 839 [840] 841 842 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: