Sivuja: 1 ... 710 711 [712] 713 714 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5642478 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10665 : 24.02.2010 00:31:17 »

Ehkä musta oliskin pitänyt tulla siivooja. Mä nimittäin jo kersana kävin ystäväni luona siivoamassa (lue-> tutkimassa sen tavaroita) Mulla on aikamoinen fiksaatiota tohon siivoamiseen, varsinkin tiskipöydän pitää olla AINA puhdas. Se järjestää myös ajatuksia. Varsinkin raivosiivoaminen on oikein mukavaa.

Ihan toinen juttu. AI, että kun toi kuorosodan Sebastian Rejman on niin mun tyyppiä, aih ja voih. Ja nam!  smitten smitten smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10666 : 24.02.2010 11:06:23 »

Tiigrisss!!

pitkästä aikaa, sinulle; uskon että sinulla on kaikki hyvin! älä välitä.. olen itsekin kuullut monta kertaa, että kun jotain henkisesti tai fyysisesti kivaa konkreettisesti tapahtuu, se on sitte valehtelua. yhtaikaa LUULISI ihmisten olevan jotenkin tietoisia puoleensavetämisen laista.. vaikka olen hieman pihalla siitä että missä ne tiedostavat miehet/voiko mikään onnata enää tiedostavien kanssa, niin onpa jotain säpinää ja ainakin miesystäviä, jotka tiedostaa/vaikka loput flirttailee vähän hölmösti, niin.. kun teen listaa siitä mikä kaikki on hyvin ja mikä toteutumassa, niin onhan sitä paljon.. ja lopulle voikin sitten nauraa.  angel

että onnea niille joille elämä hymyilee ja niille, joilla ei - luommehan kokemuksemme vai mitä.

3d 4d 5d he he hee 7d 9d Cheesy

ps muistakaa suojella eläimiä ja luontoa aina oman erinomaisuutenne keskellä. 
« Viimeksi muokattu: 24.02.2010 11:22:54 kirjoittanut **Qadshu** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10667 : 24.02.2010 19:06:56 »

Saisinkohan tilattua hieman rauhallisemman elämän? No seuraavalla viikolla minusta tuntuu, että helpottaa. Tai sitten no olen hiljaa. Millä tahdin saa hiljenemään, toivonko edes sitä. Alkaa vaan olla aika väsy.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10668 : 25.02.2010 00:18:16 »

Tulipas muuten mieleen, että aika pieni on se sakki mikä täällä kirjoittelee aktiivisesti. Hmm, tämä nyt oli vaan sellainen huomio. Ja sitten tuli myös se mieleen, että jotkut henkilöt vaikuttavat aina siltä että kirjoittavat täällä paljon, mutta eivät oikeasti edes kirjoita, heillä on vaan sellainen vaikutus-juttu ilmeisesti. Ja joistakin tuntuu paistavan luonne aika selvästi läpi kun taas toisista ei niinkään. On tämä astro vaan mielenkiintoinen paikka ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #10669 : 25.02.2010 14:00:06 »

ei rutiinit välttämättä huano o.
jotenki pitää arjen kasassa, mulla ainaki.mutta mä en o muutenkaa mitenkä normaali.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10670 : 25.02.2010 18:49:54 »

Ihan uskomatonta alkaa olla. Makuuhuoneen kattolamppu, vuokraisännän laittama, josta en pidä, mutta jonka vaihtaminen vaatisi oikeaa vaivannäköä (lamppu on kaivettu kattoon  idiot2 ) prakaa. Neljästä lampusta kaksi on kosahtanut päivän sisään ja nyt kolmas tikittää. Ei siinä mitään kummallista ole, kun yleensä lamput laitetaan samaan aikaan. Tuntuu vain, että muutenkin tässä on nyt sellaista kosahtelua ilmoilla, että mitäköhän seuraavaksi possahtaa? Hyvähän se on, vaihdetaan vanhat uusiin.  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10671 : 25.02.2010 22:50:10 »

Pitääpä täälläkin jakaa tämä ihanuus, kun olen ehkä vihdoin löytänyt elämässäni sen jutun missä olen oikeasti luonnostaan hyvä, oikeastaan ilman erityistä harjoitusta. Olen nyt viime aikoina maalaillut, oikeastaan ensimmäisiä töitäni ja nyt kolahti. Tuli vaan sellainen fiilis, että tässä se juttu nyt on. Ja mikä parasta, ilmeisesti työni oikeasti ovat hyviä, kun kukaan ei usko, että en ole aiemmin maalannut. ^^ Kauheaa itsekehua ilmassa näköjään, mutta ei tätä onnentunnetta voi sisälläänkään pitää. On niin onnellinen olo, aivan kuin olisi palannut kotiin tavallaan.  smitten
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10672 : 25.02.2010 23:57:38 »

Itsellä on tosiaan noiden taiteilujen kanssa mennyt vähän siten, että aina on saanut kuulla että on lahjakas, mutta kaiketi niiden käyttäminen on jäänytkin sitten sen takia vähän vähälle. Itse opiskelen tosiaan tällä hetkellä vaatesuunnittelua, joten olen päässyt taas oikein kunnolla toteuttamaan sitä luovaa puolta itsessäni. Nyt maalauksen kanssa vaan jotenkin nappasi. Toki en siis mikään mestari ole varsinaisesti, nautin vaan siitä erittäin paljon ja koen saavani siihen kankaalle kuvattua osia sielustani, mihin en oikeastaan milloinkaan muulloin pysty ja kun sitten katsoo niitä tauluja, niin ne antavat itselle enemmän kuin koskaan mikään mitä on taidejuttujen kanssa tehnyt. En tiedä haluanko nyt varsinaisesti taiteilijaksi edes, mieluummin pitäisin sen harrastuksena ja tekisin sitten rahaa suunnittelutöillä =)

Mutta niin, en nyt ehkä tähtää tässä niin korkealle, mikä on sinänsä ihan hyvä ja piristävä asia, kun tavallisesti aina suoritan. Katsotaan nyt mitä tämän asian pidemmälle seuraaminen antaa. =)

Mutta niin, itsellä on aika paljon ristiriitoja sen suhteen, että kuinka koen taiteen ja luovuuden itsessäni. Ehkä olen aina halunnut olla enemmän jotain muuta kuin taiteellinen ja luova, joten tätä puolta on tullut halveksittua itsessä. Taide ja varsinkin maalaaminen toisaalta tuntuu karun paljastavalta, kun tuntuu, että kaikki näkevät sinut alastomana vain katsoessaan töitäsi. Se on pelottavaa ja samalla kiehtovaa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10673 : 26.02.2010 00:23:52 »

Joo, perustetaan ihmeessä, laitas vaikka sinä pystyyn se, kun ehdit =)

Hmm, tuli muuten mieleen, että kun eri ruumiinosat liitetään aina johonkin asiaan. Niin mihin yleensä vasen käsi liitetään. Itsellä ollut nyt aika paljon ongelmia vasemmassa kädessä. Kauhea määrä vaan ilmestynyt haavoja joita en meinaa saada parannettua, sitten viime viikonloppuna rusautin vasemman käden keskisormen ja kyynärpään. En siis pahasti, mutta ehkä tässä pitäisi ruveta miettimään mikä siellä henkisesti nyt häikkää kun näin selkeitä vihjeitä annetaan. xD Mitään ideoita teillä. Itsellä ei ole nyt mitään opusta mistä näitä voisi tarkistella, reikiopettajallani oli sellainen tosi hyvä opus, mutta en muista lainkaan mikä sen nimi oli.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10674 : 26.02.2010 13:28:08 »

Hmm, juuri kun olen saanut oikean käden ihon kuntoon, niin vasen menee ihan kauheaksi. Hmm, toisaalta kyllä ruumiilliset asiat alkavat olla aika hyvässä jamassa ja painoakin tippunut joulun jälkeen jo 15 kiloa ja muutenkin aika terveellisesti mennyt. Ehkä sitten henkinen puoli taas on tukossa, vaikka toisaalta olen yrittänyt availla alempien chakrojen tukkoja. Baah, ehkä sitten muu rakkaus on tukossa, kun joutuu pitämään itseään kurissa tällä hetkellä aika paljon, että pysyisi uskollisena omalle rakkaalle. =/ Olen varmaan sitten seksiaddikti, kun tekee niin vaikeaa xD No en tiedä, jumalallinen rakkaus on nyt sitten parantunut kun reiki tuntuu vahvistuneen. =/

Toki ehkä kyse on enemmän luottamuspulasta omaan itsekontrolliini seksin suhteen. Baah, ahdistus.
« Viimeksi muokattu: 26.02.2010 13:32:24 kirjoittanut In » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10675 : 26.02.2010 14:01:23 »

Mutta joo, ehkä hylkään tämän seksiaiheen, kun tuskinpa kaikkia erityisemmin kiinnostaa siitä lueskella xD

Mukavaa taas päästä reissaamaan!!!
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10676 : 26.02.2010 17:18:59 »

Täällä poljetaan - ainakin näennäisesti - niin satanzs paikallaan, että pian hajoo pää ja kärsivällisyys. Hienoja visioita on, mutta fok, kun en saa asioita rullaamaan.
Toisaalta kiva: pian pääsen ratsastamaan ja opetukseen vieläpä + kaverin kanssa, mahtavaa!

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10677 : 26.02.2010 18:14:53 »

All we've ever wanted
Is to look good naked
Hope that someone can take it
So God save me rejection
From my reflection,
I want perfection


 smitten 2funny


Rakastan tota biisiä!! Robbie Williams...  smitten

Mä shoppailin just vaatteita ja kosmetiikka 300 eurolla kun piti käydä vaan mun kalatyttösen kanssa kahvilla ja vähä kiertelemässä.. Noh tilipäivänä sellanen sallittakoon, oonpahan yhdet lumileopardikuvioiset sukkikset villimpi nyt, haha...

Joka lihas kipeenä eilisestä pumpista...

Nyt syön granaattiomenaa, se on ihan sikahyvää ja täynnä antioksidantteja..

Huomenna muutto alkaaaaaaaa!!!!  smitten

Kiitos ja hei.

Kiva lukee pitkästä aikaa aamunsäteenkin (uus persoonallisuuden puoli taas(ko)  2funny juttuja... Niitä ollaan kahvituvassa kaipailtu Afro
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10678 : 26.02.2010 19:12:48 »

Oho, thirty  Cheesy kippis!

No sitä sun ajatuksenvirtaa on paljon mukavampaa lukea kuin joitakin liian yksityiskohtaisia intiimiasioita täällä ...Afro Että antaa joen tulvia uomistaan.

Rooibos-teetä mäkin nykyään juon, se on ihanaa.
Kaikki taitaa olla nykyään ihanaa. Smiley Ainakin tosi moni asia.
Soitin äsken skorpullekin äsken kertoakseni miten paljon mä rakastan
Robbie Williamsia... 2funny
Ei kuulemma oo mustasukkanen yhtään, koska se on karvanen brittiapina...

Hahhaha.. No aika ihku sitten semmonen.. smitten

Teki mieli sanoo että te eroatte sitten toisistanne vaan kansallisuudessa ja laulutaidoissa.... 2funny
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #10679 : 26.02.2010 23:51:11 »

Tykkääkö muuten naiset karvasista miehistä? Shocked
Kun itse en ole kovin karvanen, mutta en silti täysin karvatonkaan.
Ehkä 0-10 asteikolla kuitenkin korkeintaan 5, mutta tuskinpa en sitäkään.
Mutta enpä taida kehdata tarkemmin puhuakkaan omista karvoistani.. Lips Sealed
(varmaan sen vuoksi taas kyselen, että tietäisin mitä on odotettavissa, jos tässä uskaltautuu vielä parisuhteeseen)
(vai onko mulla liian suuret ennakkoluulot, että parempi kun on vaan oma itsensä)
No ei tietenkään tarvitse vastata, vaikka pyrinkin ymmärtämään ihmisten mieltymyksiä, sekä naisten että miestenkin.
Ei karvoihin voi koiraakaan katsoa, miksi siis miestä... tahi naista?
 2funny
Karvalakeista tykkää yksi ja toinen posliinista  Lips Sealed

Iltaa vaan tupahan!
Tämä korkkaa toisen juoman ja tykkää, että huomen ois eka vapaa tän vuoden puolella.. ja NIIN tarpeen. Rupesi pipo ahistaan jo urakalla...  Sad
Huomen onkin sitten myöhäinen aamupala ja iltapäivällä jotakin kivaa  :Smiley
Hyvää hiihtolomaa vain kaikille... myös niille, joilta juuri loppuu moinen  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 710 711 [712] 713 714 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: