Sivuja: 1 ... 661 662 [663] 664 665 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5642174 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #9930 : 24.09.2009 17:12:58 »

Sasha, hyi sua, kun tollasen linkit laitoit! Skorpionin+ kaksos-kuun uteliaisuudella kävin tietenkin katsomassa Shocked Ja katossa on reikä, kiitti vaan.

Hämikset on ihania, murkut taas kauheita, samoin hirvikärpäset ja punkit! Eiköhän tuo hämisten pelko ole joku alkukantainen juttu, kun kymmeniätuhansia vuosia sitten käveltiin vielä viidakossa, missä hämikset oli myrkyllisiä.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9931 : 24.09.2009 17:38:00 »

No täällähän oli se hämppärikammoketjukin jossain missä oli jotain pohdintaa aiheesta lisää...
Mä oon kyllä kammonnut niitä niin kauan kuin muistan.

Nyt on nuhanen olo. Piti tosiaan mennä jumppaan ystävän kanssa, mut sai jäädä väliin.

Musta on aivan ihanaa, kun nyt maanantaina alkaa työt ja siitä melkein vuosi eteenpäin mulla on töitä. Ensimmäinen kerta elämässä kun mulla on näin pitkä pätkä töitä.  Smiley
Helpottaa kaikkea!

Meidän pitää skorpparin kanssa ostaa meidän yhteiseen asuntoon kaikki uudet huonekalut ja mä syyhyän jo innosta päästä kierteleen huonekaluliikkeitä.

On aika rakastunu olo.... Ei haittaa tää pieni nuhaisuus kun tiedän että mun lämmin syli tulee illalla kotiin töistä ja voin vaan käpertyä siihen pienelle kerälle ja kehrätä.. Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9932 : 25.09.2009 11:56:04 »

Huomenta-päivää  Angry
Murjottava Myrtti astui tupaan ja riehuu hetken nurkissa... sitten istuu sohvalle, napaa tyynyn kainaloon ja mutisee kuinka tyhmä voi olla oma pää... saiskos mistään lisämuistia siihen, tai älykkyyttä?

 uglystupid2

Teen esseetä kolmatta päivää putkeen ja nyt kilahti Flow pohjaan, kuin alas ammuttu sorsa  Undecided
Suljin tiedoston, hain lasten leipomaa mustikka brittaa ISON palan ja tylin tupaan kiukutteleen... saa silittää!

 crazy2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9933 : 25.09.2009 14:24:04 »

Kide, no mutta vähemmästäkin sitä kilahtaa välillä kun noin pitkään pitää puurtaa jotain samaa juttua..
Siitä saa vaan uutta puhtia hei, raivolla eteenpäin oinas!  Wink

Mä oon flunssassa.. Ja mä oon paha ihminen koska myöhästytin skorpparin töistä... :Smiley
Mitäs suostuu kaikkeen.... Grin Cheesy
Miehet on niin ihanan helppoja joissakin asioissa.......
Ja mä oon paha kotiviettelijätär, lilith härässä aspect_con venus oinaassa 4. huoneessa eli kotona.  (ja nämä vielä yhdessä oppotisoissa pluto skorppariin)  Cheesy

Mitäs teiän viikonloppuihinne noin muuten?
Onko kukaan muu pipinä?
Onko kellään possutautia??  uglystupid2

Kantsii syödä paljon c-vitamiinia ja muutenkin monipuolisesti ja pestä kädet usein..
Mä taisin aiheuttaa tän taudin itselleni treenaamalla liikaa.

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9934 : 25.09.2009 14:30:00 »

Haa.. Minäkin kirjoitan esseetä, saksaksi. Angry
Ei tahdo valmistua. Olen kuunnellut jo neljättä päivää täysillä naapureideni iloksi tätä biisiä;
http://www.youtube.com/watch?v=IpZm1TstpjQ&feature=fvw

Sopii hyvin tähän esseen kirjoittamisen. angel
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #9935 : 25.09.2009 16:54:24 »

Mulla vaan menee ihan v*tun lujaa  Shocked

Cool
yritän päästä takaisin arkeen, mutta vaikeeta on! Huh!
Elän suorastaan unelmaani tällä hetkellä.

Oi sehän on ihanaa!
Nauti!
smitten

Pessimistinen realisti Kauris sanoo,
ettei se koko elämääsi tule jatkumaan... Shocked
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9936 : 27.09.2009 18:50:20 »

Iltaa  smitten
Totta Tiigris... ja ihanaa, kun on "kohtalotovereita", Sasha  Cheesy Onneks mie saan vääntää Suomeks...
Pidin hajuraon kirjoittamiseen ja käytin vk.nlopun remonttireiskana  Wink
Nyt on fysiikka kuin "hakattu", jospa se pää taas tahtois toimia huomenna taas kun on näytetty mikä vaihtoehto duuni on 2funny

Tuo punaviini auttaa myös nollaamaan hieman  :Smiley Kippis!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9937 : 27.09.2009 19:50:00 »

olen vastustellut suuria tehtäviä, kunnes tässä viime päivinä, erään viisaan kaunottaren avustuksella, asiat on alkaneet aueta.. toden teolla (maailmanhistoria/hallitukset ja oma paikka). silti, arkisesti menin katsomaan uimakisoja ja viestin  rapu kanssa. olisi niin kiva sanoa kuka hän on, tai puhua siitä.. mutta ehkei sitten.. ottanut taas yhteyttä monta kertaa, mutta siis miksi.. ja kas kun ei kukaan uimari kolahtanut, nehän on hyväkroppaisia kuin delfiinit. tms.  Wink  en ymmärrä miksi eräs toinen taas haluaa kovasti ystävyyttä.. no ei haittaa, - vkolla 41:han on taas henkinen tilaisuus, isohko.

Your Horoscope - Today, September 28, 2009
Today, you might uncharacteristically decide to stay in and sequester yourself away from the rest of the world. Perhaps you're tired or feeling a bit under the weather, and only wish to kick back and read a good book. This is fine; all of us need a little solitude from time to time. The only major concern here is that if you stay too secluded, you might miss an important communication. Resist the temptation to turn off the phone! (heh)

Daily Planetary Overview
Mercury will turn direct today in Virgo after its recent retrograde period. You'll find that communications and other recent problems will now be resolved. Life will become less stressful, plans will go smoothly, and there will be fewer headaches.

Your Horoscope - Tomorrow, September 29, 2009
Things should be going well for you today, so don't miss out on the opportunities that await you. There is a sparkle in your eye that is unmistakable, and you will find that issues regarding love and romance are especially potent at this time. Love is on your side, and you should take this opportunity to delve deep into a love affair. Take a trip with the person or people you enjoy the most.

 Your Lovescope - This Week
It's time to make that call, because your happiness depends on it. She or he has been thinking of you continuously and wants to know that you feel the same way - and you do! Come back to earth! It must be awfully tiring floating around in a soap bubble. The world has a lot of sharp edges! Today, think before you go off into Never, Never Land.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2009 17:39:47 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9938 : 01.10.2009 10:30:05 »

Huomenta  smitten
...saako kiukutella...? Tää ois sellasta mitä pikkulapsetkin harrastaa, kun tahtovat syliin ja huomioo...

Olen väsyny, väsyny, väsyny... vit-sityttää olla tämmönen märkä lapanen  buck2
 Cry
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9939 : 01.10.2009 10:30:48 »

Tuntuu ihan uskomattomalle läpimurrolle  2funny
Siis se että mä teen sairaanhoitajan töitä keskussairaalan yhellä vaativimmasta osastoista....
Kuulostanko vähän vaatimattomalle  angel :Smiley Grin

No siis.. Tänään on neljäs päivä, mulla on vielä tää viikko loppuun ja ens viikko perehdytystä,
mutta siitä alkaa se... Vastuu..

Oon nyt kertaillut kaikkia asioita ja oppinut uutta, eilen esim laitoin veritiputukset ja avustin lääkäriä pleuradreenin laitossa.. Eilen avustin pleurabiopsiassa.. Tilaisin muutaman potilaan labroja ja huolehdin lääkemuutoksista..
Ihan silleen tavallaan uusia juttuja, koska ei harjottelussa tullut hirveesti näitä tehtyä...
Ekana päivänä jaoin 4 tarjottimellista lääkkeitä ja siihen meni noin neljä tuntia. Vähän oli silmät väsyneet kun koko ajan piti etsiä kaapista uutta pilleripurkkia oikeella nimellä ja vahvuudella varustettuna ja varmistaa....... Mun jaot meni onneks hyväksytysti läpi, vielä tosin pitää tehä sama juttu 4 kertaa ennen kuin saan lääkeluvan.......

Mä teen nyt jotain mitä mä en koskaan uskonut pystyväni tekemään. En tiedä miksi oon aina ajatellut että musta ei edes voisi tulla hyvää sairaanhoitajaa somaattiselle puolelle. Ja nyt mä sitten päätin että en mä voi tuomita itseeni ennen kuin kokeilen ja annan itselleni mahdollisuuden kokeilla ja kasvaa siihen hommaan, oon antanut itselleni anteeksi sen että oon keskeneränen ja kun sen iitselleen sallii, niin on paljon kivuttomampaa ja helpompaa oppia uutta ja kokeilla tehdä itsenäisesti asioita joita ei ole ennen tehnyt..
Mä en tiedä miksi mä oon vaan pelännyt ja vastustanut niin paljon!
Ehkä vähän pelkään vieläkin, mutta tuntuu hyvälle että kykenen toimimaan ja yrittämään siitä pienestä pelosta huolimatta ja osittain uskon itseeni tosi paljonkin.. Uskon siihen että jonain päivänä musta tuntuu että mä osaan tehdä tätä työtä kunnolla..
Ja musta tuntuu nyt että haluan oppia hirveästi ja tietää kaiken kaikesta... Mua kiinnostaa ja se on ihan uutta  Cheesy Mussa on herännyt joku palo kehittää itseäni ammatillisesti, vaikka puoli vuotta sitten luulin etten edes koskaan tulis tekemään näitä töitä vaan menisin heti opsikeleen jotain ihan muuta.. Se oli vaan se epäonnistumisen pelko..  uglystupid2

hitto että tuntuu pimeeltä, kun jollain tapaa ylittää itsensä ja huomaa sitten että se este jonka ylitin, olikin jollain tapaa tosi matala  uglystupid2..

Pelko oli ihan turhaa, pelko oli ehkä mulle vaan joku sellainen asia jota halusin pitää tekosyynä itseni kehittämisen estämiselle..

Anteeksi, nyt on taas ihan minäminäminä-juttua. Tiedän eläväni jollain tapaa hyvin itsekeskeistä vaihetta... Mutta koen suurta huojennusta ja vapautta nyt koska olen laittanut asioita ettenpäin, enkä ole enää JUMISSA... Smiley

Love!  smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9940 : 01.10.2009 10:49:49 »

Hienoa Tiigris  Cheesy  smitten  Cheesy
Itsensä ylittäminen ja onnistuminen saa aikaan upean tunteen... siitä TULEE nauttia  Wink

Uuden pelko ja jässähtäminen on turvallisuuden kaipuuta ja uskalluksen puutetta. Totuushan on, ettei eteenpäin voi mennä jos aina "tietää" mitä tulee... täytyy uskaltaa olla vajaa ja keskeneräinen  :Smiley
Siinä on pureskeltavaa aina meille kaikille, jotka tahtoo olla mestareita ekalla yrityksellä  crazy2

Olen iloinen puolestasi, pidä kiinni Flow´stasi  angel
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #9941 : 01.10.2009 18:40:23 »

Saat valittaa! Meillä asuu ikuisesti cool  kauris ja maailman kiltein mies, mutta räiskyntää on lähes päivittäin. Ei se haittaa, koska tällasessa rakastavassa ja turvallisessa suhteessa saa räiskähdelläkin ja sitten suudellaan ja halitaan. Räiskymisestä huolimatta tai juuri sen vuoksi me ollaan aivan ihana pariskunta ja puhalletaan yhteen hiileen.
smitten      smitten      smitten
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #9942 : 01.10.2009 23:00:16 »

 2funny 2funny luin pikkuhousujen  2funny Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #9943 : 01.10.2009 23:18:22 »

Jouduin oikeesti lukemaan pariin kertaa tekstisi kun ihmettelin, että mitä kielioppisääntöjä tarvitaan kommandoiluun  Cheesy
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9944 : 02.10.2009 11:29:40 »

*Kide*, niin totta! Joskus on vaan niin vaikea hyväksyä sitä että kaikki oppiminen ja täydellistyminen jossain asiassa ei tapahdu ihan *naps* vaan ottaa aikaa ja kärsivällisyyttä....

Mutta toisaalta olen myös sellainen että kun koen osaavani tehdä jotain tosi hyvin, niin en enää ole kiinnostunut siitä vaan suuntaan taas mielenkiinnon jonnekin mitä en osaa.. Grin

Ja Saturnalia, joo on se ihan normaalia...
Meilläkin räiskyy joka toinen viikko ainakin mun osalta, toinen ehkei ole niin räiskyvää sorttia kuin minä..... Tuntuu siis välillä että tappelen ihan vaan itsekseni, mutta sen jälkeen sovinto on aina ihana... Cheesy smitten En tiedä, nyt on taas paha mieli kun asunnon osto ei olekaan ajankohtanen juttu koska tuli este. Olin siitä jo niin innoissani ja vaikka tiedän ettei siitä esteestä voi ketään syyttää niin oon saattanu olla aika jäätävä pari päivää... Mun pitäs varmaan opetella sanomaan kun harmittaa, koska alan vähitellen ymmärtään että ihmiset ei tajua mitä mä ajattelen jos en sano ääneen....... Kun sitten taas kun olen tarpeeks monta päivää ollut jäätävä ilman että sitä noteerataan, niin sitten räjähtää ja sen jälkeen tulee nopeesti sovinto.. Niin miksen vaan vois aina räjähtää heti tai puhuu heti?  uglystupid2 Se on vaan niin sisäsyntyinen reaktio että meen itseeni ja suljen muut ulkopuolelle...

Ihanaa kun on nyt vapaapäivä!!!!!! Eilinen lääkevuoro meni hyvin, sain kanyloida kaks potilasta, toisella onnistu ihan perfecto ja toisella pääsin kyllä suoneen enkä puhkassut sitä, mutta unohdin pitää kiinni kun olin ottamassa letkua ja vedin sen ulos sieltä suonesta.. Tuntuu vielä vähän jossain asioissa että kädet loppuu kesken. Siks on hyvä että melkein joka vuorossa on jotain missä voi harjotella tarkkuutta ikädentaidoissa!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 661 662 [663] 664 665 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: