Sivuja: 1 ... 584 585 [586] 587 588 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5642441 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8775 : 09.03.2009 21:56:00 »

Koska tuntui äsken että v**** mun elämä  Cry saisko sen repii kappaleiks ja heittää helvettiin, myydä halvalla ja ostaa uuden??
Tai ees please, joku selkeä tienviitta tai jotain muuta opastusta  tickedoff koska alan kypsyä tähän yksinäiseen  Cry arkivelvollisuuksien suossa puurtamiseen ja rämpimiseen ja hommien hoiteluun, itseni jatkuvaan kriittiseen analysointiin ja tavotteiden asetteluun.. Olenko hyvä siinä ja siinä, jos en niin miksi ja missä minun pitäisi kasvaa, miten pääsisin tästä ujousvammasta ja ajottaisesta epävarmuudesta joka nakertaa sisintä, miksei kukaan kuuntele mua, miksen edes avaudu kellekkään vaan suostun kuunteleen ja tsemppaamaan muita ikäänkuin olisin niin vahva että jaksaisin sitä koko ajan...... Ja näin! Mille pohjalle mä tulevaisuutta rakennan, mikä on mun tulevaisuus kun oon kauheella vaivalla valmistumassa tästä koulusta ja silti tuntuu että en ole sairaanhoitajaa nähnytkään, varsinkaan sellaista jolla olis valmiuksia toimia jossain kiireisellä osastolla ja olla vastuullinen, tärkeä ja tehokas ja osata toimia moniammatillisen tiimin jäsenenä itsevarmana ja itseohjautuvasti........... Ja missä se mies on, se rakkaus? Se kenen kanssa muutan yhteen ja oon onnellinen, se joka on mun turvasatama joka asiassa, se ketä saan ihailla ja auttaa sydämeni pohjasta ja hemmotella.. Kun en mä tiedä minne tungen tän hellyydenkaipuuni ja tarpeen jakaa kaikki asiat jonkun rakkaan ja luotettavan miehen kanssa, kun en naisille osaa ilmeisesti puhua henkilökohtaisia tuntemuksiani................

Niin...

Tollasia mietin ja teki mieli potkasta seinää ja oksentaa just syöty suklaalevy.. Mutta sitten aloin nauraa että onhan tää ihan perseestä, mutta mulla on silti hyvä elämä tänään ja huomenna, mitäs sitä ajattelemaan edes ylihuomista. Taidan vaan kehittää hirveitä ongelmia tyhjästä ja vaatia ihan liikaa itseltäni siihen nähden missä vaiheessa olen. Joten nyt on kaikki hyvin ja kiitos kun sain hakata näppiksellä tän purkauksen kauheella vauhdilla.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8776 : 09.03.2009 22:15:44 »

Hoitoon, hoitoon, viekää mun pää jonnekin... 2funny

Enste porataan kallo auki, aivot pihalle...

Lillumaan johonkin nesteeseen joka rentouttaa ja tekee sellasen ihan täysinäisen metamorfoosin, niin että sihisee ja poksuu... Sitten pää taas auki ja mäiskis, aivomössö sullotaan suurinpiirtein kohdilleen ja kallo ommellaan karhulangalla ristipistoin kiinni, laastari otsaan.. Parit ruuvit hieman kireemmälle ja a vot! Kaikki hyvin!!

Näillä mennään, hyvää yötä!!  smitten

(joo, mulla on oikeesti kaikki ihan suht hyvin)
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #8777 : 10.03.2009 18:53:59 »

voi  tickedoff  tickedoff  uglystupid2 poltin pizzan uuniin,se on ihan musta  2funny
no ollaan sit syömättä!
Kohtapuolin pitäs jaksaa lähtee rastapään luo... no ei se oo hirveen pitkä matka,
oon vaan ihan poikki ku tänään oli töissä ihan hirveen kiireistä ja kauheeta hälinää
että  buck2

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #8778 : 10.03.2009 22:23:59 »



                                       coolsmiley

              NOMUTTA! Oliskos`kaljupään luokse lyhyempi matka, noin yleensä?

                  Paistoin juuri pari peltiä korvapuusteja, ovat tosin otettavissa

                      vasta aamulla. Onko sen pituudella merkitystä? Tai onko

                         ne mutkalla matkan varrella? Tarkoitan noita

                              hiuksia, jota ovat oikeasti kiinni

                                  toisesta päästään.


                             
                                             smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #8779 : 11.03.2009 10:34:02 »

Elwynin elämä kuulostaa niin ihanan huolettomalta  angel

Vitsi mä nukuin ihanan hyvin viimeyönä ja nyt on pirtee olo,ja oikeen tekee mieli lähteä töihin! Cheesy
Pitää käydä matkan varrella ostamassa jotain evästä... parasta töissä on kuitenki syöminen  Cool
Oon niin iloinen eilisen illan jälkeen että! Tuntuu kyllä edelleen Rastiksenkaa et ollaanko me muka
oikeesti molemmat täysikäisiä (se on kyllä itseasiassa vasta enskuussa).... mut kai se kuuluu ihastukseen et arkailee/ujostelee... :Smiley
Se on vaan niin huvittavaa aina ku lähtee sen luota tai se mun luota,sit jäädään seisoskelee siihen
eteiseen silleen et juuuuh mitähän nyt tapahtuu,ja katotaan et uskaltaako kumpikaan halata tms  Grin
Ihan niinku en olis koskaan ennen seurustellu ku kaikki tuntuu  oinas kans jotenki uudelta ja ihmeelliseltä,
mut onhan se kokonaan uus tuttavuus  crazy2

Niin ja hyvää huomenta kaikille  Smiley

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8780 : 11.03.2009 12:31:33 »

Mikäs siinä on, että kun ostin viikko sitten laadukkaat legginssit, niin nyt on persuuksien kohdalta ratkenneet? Tongue Grin Ei niin kauheeta kitkaa oo ollut että hajoais jo nyt.

Onko kukaan muu legginsien käyttäjä huomannat samaa? 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8781 : 11.03.2009 12:40:23 »

Kiitos. Teenpä heti moilleen reklamaation. Ei ole ensimmäinen kerta tämä. Kuittia ei ole enää tallessa kylläkään.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8782 : 11.03.2009 12:48:57 »

Lähden tältä istumalta vaate mukanani paikkaan josta ostin. Eiköhän se näpsäkkänä neitinä homma hoidu, vaikka voin myös taata, että palautetta tulee huonosta laadusta Wink Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8783 : 11.03.2009 15:07:35 »

Sain uudet legginsit. Asia ok. Oisinpa älynnä tehdä reklamaation valmistajalle niin oisin voinut saada jotain hyvitystä enempi. Noh, jatkossa sitten jos tulee eteen samoja ongelmia.

Millaiset Elwyn sun hiukset ovat?  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8784 : 11.03.2009 15:27:10 »

Taidanpa tietää millaiset hiukset sulla on, Elwyn.  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #8785 : 11.03.2009 16:34:40 »

Hahhahaa! Joku tuhlaa illal oikein kunnolla!  Cheesy Grin Wink

Ostan uuden kännykän, kuulokkeet, farkut, ne yhet kengät.. Noi siis suunnitelmis ja viel jää melkee kolme hunttii ylimääräst  Cheesy

Lionheart is now da rich bitch.  coolsmiley

JA TURHA PUHUU SÄÄSTÄMISESTÄ ! Kiitos  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8786 : 11.03.2009 18:08:34 »

hmm.

Mun miespuolinen työkaveri laittaa aina kädet mun harteille ja sit se välillä silleen puskee kevyesti olkapäällä.. Tänään se istu mun vieressä ja yhtäkkiä nojautu vasten mun kylkeä ja kysy saaks tähän nukahtaa...

Mun on vähän vaikea suhtautua tollaseen mitenkään, koska ei mua nyt sinänsä haittaa että joku tekee noin. Se vaan on sellanen?
Mä vaan mietin että pitääkö sille asialle tehdä jotain, ettei muut työntekijät ala supisemaan mitään.
Tai mähän olen siellä harjottelussa, en töissä.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #8787 : 11.03.2009 18:18:56 »

LIONHEART: anna palaa vaan  Cheesy Raha on tuhlattavaks!!
Mäki lähen itseasiassa ihan näillä minuuteilla  kaksoset ystävän kans shoppailee... tarttis pari paitaa
ja housut ja ja ja... oon sit loppukuun vaikka syömättä  Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8788 : 11.03.2009 18:38:09 »

yllättävän ? paljon hoitoalalla on suhteenpoikasta, vai onko se niin että sentyyppiset ihmiset hakeutuvat hoitoalalle? työhön kuuluu lähempi tuttavuus tms?
  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8789 : 11.03.2009 18:47:15 »


Olen muuten koko päivän ollut tekemisissä avoimessa psykoosissa olevan asukkaan kanssa, jolla on tosi paranoidisia ja harhaisia ajatuksia.. Ette usko miten haastavaa on pysyä itse hillinnässä ja tasapainossa, kun saa koko päivän rauhoitella toista ...

Venäjän mafia, Nepalin ydinase, Vatikaanin varastetut jalokivet...
Joka puolella on kameroita ja tarkkailijoita...
Häntä syytetään murhasta ja minä kuulemma olen vastuussa jostain suuresta raha-petoksesta..

Puheenaihe vaihtuu kymmenen kertaa viidessä minuutissa, aina on kyse jostain onnettomuudesta, katastrofista, salaliitosta tai huijauksesta maailmalla, johon liittyy hän, minä, joku presidentti, kuninkaallinen tai tunnettu rock-tähti...

Mitä opin tänään?

Älä ikinä lähde kauppaan ihmisen kanssa jolla on paranoidinen skitsofrenia akuutissa vaiheessa. Olisi pitänyt luottaa omaan vaistoon, mutta toinen hoitaja tuuppas meidät matkaan. Jo kävelymatkalla tajusin että tämä ei ollut hyvä juttu: tyyppi määräsi että minä kävelen edellä ja hän perässä, aina jos jäin odottamaan häntä hän pysähtyi kuin seinään 10 metrin päähän ja huusi että älä vaan tuu yhtään lähemmäs, minä olen takana. Kauppaan kun päästiin hän antoi jo olla lähellä, mutta alkoi puhua ihan levottomia ja meinasi suivaantua siitä, että annoin lompakostani hänen rahansa: ne olivat kuulemma väärennettyjä. Kun päästiin takas hoitokodille, se toinen hoitaja myönsi kyllä tehneensä virheen. Onneksi mitään ei sattunut, muuta kuin että asukas huuteli siellä kaupassa vieraille ihmisille varottaen pommeista yms mielenkiintoista. Lopulta päätin soittaa tukikohtaan, että tulkaa hakemaan meidät autolla, tää reissu loppuu tähän koska en halua olla vastuussa näin sekavan ihmisen käytöksestä julkisilla paikoilla.

Voi kuulostaa ehkä koomiselta, niin kuin tavallaan onkin, mutta voin kyllä sanoa että tänään pelkäsin ensimmäistä kertaa potilasta. Onneksi minulle sanottiin että olen toiminut reippaasti ja oikein ja työkaveri oli pahoillaan että antoi tämän tapahtua.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 584 585 [586] 587 588 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: