Sivuja: 1 ... 467 468 [469] 470 471 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5642477 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #7020 : 29.06.2009 15:51:43 »

Vuodesta toiseen  2funny tää paska rahatilanne on kestänyt mulla nyt tasan tarkkaan vuoden..
Jos lähtökohtana oli se että silloin kun muutin tähän, lähdin nollasta, en omistanut mitään.
Nyt olen vuoden ajan hankkinut tänne huonekaluja yms, uusi tietsikkakin piti ostaa,
joten isoja menoja on ollut.

Ja luulenpa että ei ole kovin harvinaista että noin viikkoa ennen tilipäivää alkaa monella nuorella loppua rahat. Noh se siitä. Eihän mulla vakituista työpaikkaa ole, joten tulotkaan ei ole vakituisia.

Ja kun kirjotin tosta että en ole syönyt niin se ei johtunut rahattomuudesta vaan ensisijaisesti siitä kun olin niin kipeänä etten oikeen pystynyt syömään.

Sorry vain, mutta  aurinko merkurius kaksoset ja  askendentti skorpioni:ia ei kuule huijata -edes jälkikäteen. Wink

Kun kelaa pelkästään tätä kahvi-topica taaksepäin,
niin jos jonkin linjan vedon tekee jutuistasi,
niin aika usein se on; "hitsi, kun ei ole yhtään rahaa, eikä ruokaa/pari euroa tilillä/pitää lainata siskolta~äidiltä~me pidämme toisistamme huolta".


Saatanan helvetti kun v*tuttaa kaikki niin perkeleesti. Kaikilla on joku mielipide johonkin, vaikka en edes kysyisi, enkä nyt siis puhu astrosta.. Joskus tekis mieli pakata kamat ja muuttaa jonnekin hemmetin kauas ja jättää kaikki ihmetteleen monttu auki että mikäs sille nyt tuli.


Siihen auttaa myös, jos vain pitää  Lips Sealed asioistaan  coolsmiley
-mikäli toisen mielipidettä ei halua.  Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7021 : 29.06.2009 16:43:02 »

Vuodesta toiseen  2funny tää paska rahatilanne on kestänyt mulla nyt tasan tarkkaan vuoden..
Jos lähtökohtana oli se että silloin kun muutin tähän, lähdin nollasta, en omistanut mitään.
Nyt olen vuoden ajan hankkinut tänne huonekaluja yms, uusi tietsikkakin piti ostaa,
joten isoja menoja on ollut.

Ja luulenpa että ei ole kovin harvinaista että noin viikkoa ennen tilipäivää alkaa monella nuorella loppua rahat. Noh se siitä. Eihän mulla vakituista työpaikkaa ole, joten tulotkaan ei ole vakituisia.

Ja kun kirjotin tosta että en ole syönyt niin se ei johtunut rahattomuudesta vaan ensisijaisesti siitä kun olin niin kipeänä etten oikeen pystynyt syömään.

Sorry vain, mutta  aurinko merkurius kaksoset ja  askendentti skorpioni:ia ei kuule huijata -edes jälkikäteen. Wink

Kun kelaa pelkästään tätä kahvi-topica taaksepäin,
niin jos jonkin linjan vedon tekee jutuistasi,
niin aika usein se on; "hitsi, kun ei ole yhtään rahaa, eikä ruokaa/pari euroa tilillä/pitää lainata siskolta~äidiltä~me pidämme toisistamme huolta".


Saatanan helvetti kun v*tuttaa kaikki niin perkeleesti. Kaikilla on joku mielipide johonkin, vaikka en edes kysyisi, enkä nyt siis puhu astrosta.. Joskus tekis mieli pakata kamat ja muuttaa jonnekin hemmetin kauas ja jättää kaikki ihmetteleen monttu auki että mikäs sille nyt tuli.


Siihen auttaa myös, jos vain pitää  Lips Sealed asioistaan  coolsmiley
-mikäli toisen mielipidettä ei halua.  Wink


Niin, tämä topiccihan ei ole MONTA VUOTTA VANHA..
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #7022 : 29.06.2009 19:19:53 »

Sattupa jännä juttu... Ku oon joskus puoli vuotta sitte laittanu ihan huvikseen johonki deittipalstalle jonku ilmoituksen,mutta olin jo unohtanut edes sen olemassaoloa... kun sitten
eilen illalla tuli viesti joltain mieheltä että vieläkö etsin miestä tai jotain tohon suuntaan  Grin
Vastailin sitten sille siinä ja vaihdettiin mese osoitteet... sit aikamme juteltuamme selvis
että se asuu samalla paikkakunnalla ku mä,ja vielä samalla asuinalueella,ihan mun naapuri
piirissä!!! Cheesy
Ja se on lapsena asunu samalla kadulla missä mun porukat asuu ja missä mä oon asunu
kans koko lapsuuden  Shocked
Mut ei silti muka olla koskaan nähty.. tai sit ei vaan muisteta... Mä en tosin oo vielä nähny siitä
kuvaa mutta se on musta..
Vaikuttaa ainaki mese keskustelujen perusteella tosi huumorintajuiselta ja mukavalta  Cool
Ja parasta että se myös tykkää koirista ja haluais joskus oman koiran...
Ku monille se on ollu ongelma ku mulla niitä on kaks kappaletta...
Niin kyllä se sano että on joskus vilaukselta nähny ku oon menny koirienkaa johonki metsään  Grin

Se on aurinko  kaksoset kuu  kauris merkurius ja venus  kaksoset ja mars  rapu

Varmaan joku päivä nähdään senkaa,joko mä meen kylään sen luo tai se mun luo,
kun kerta ihan melkeen vastapäätä asutaan  Wink

Elämä on kummallista  idiot2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #7023 : 29.06.2009 20:18:52 »

^
No jopas on ympäri menty ja yhteen tultu!

Joskus mäkin mietin mitä lapsuuskamuille siellä sun täällä kuuluu,
niin monet kerrat oon muuttanut että en varmaan tunnistaisi ketään niistä.
Kuulin just että serkkupoika on asunut tuossa keskustassa jo vuoden,
eli senkin olen varmaan ohittanut ruuhkassa kun en tiedä miltä nykyää näyttää.

Ai niin, aloitin muuten astro-bloggailun äsken..



tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7024 : 30.06.2009 11:50:58 »


Niin, tämä topiccihan ei ole MONTA VUOTTA VANHA..

Lähes puoli toista vuotta vanha -ja sitä ennen oli muuttotopic
ja onhan tämä astro ollut jo kauan ja topiceja tuhansia.
Itse liityin mukaan 2005 loppuvuodesta ja minulle sinä olet hahmottunut
jo alusta asti kirjoittajana, jolla on pari euroo tilillä ja eikä ruokaa,
mutta H&M-laskun maksoit, kun sait äidiltä rahaa. Grin



Sattupa jännä juttu... Ku oon joskus puoli vuotta sitte laittanu ihan huvikseen johonki deittipalstalle jonku ilmoituksen,mutta olin jo unohtanut edes sen olemassaoloa... kun sitten
eilen illalla tuli viesti joltain mieheltä että vieläkö etsin miestä tai jotain tohon suuntaan  Grin
Vastailin sitten sille siinä ja vaihdettiin mese osoitteet... sit aikamme juteltuamme selvis
että se asuu samalla paikkakunnalla ku mä,ja vielä samalla asuinalueella,ihan mun naapuri
piirissä!!! Cheesy
Ja se on lapsena asunu samalla kadulla missä mun porukat asuu ja missä mä oon asunu
kans koko lapsuuden  Shocked
Mut ei silti muka olla koskaan nähty.. tai sit ei vaan muisteta... Mä en tosin oo vielä nähny siitä
kuvaa mutta se on musta..
Vaikuttaa ainaki mese keskustelujen perusteella tosi huumorintajuiselta ja mukavalta  Cool
Ja parasta että se myös tykkää koirista ja haluais joskus oman koiran...
Ku monille se on ollu ongelma ku mulla niitä on kaks kappaletta...
Niin kyllä se sano että on joskus vilaukselta nähny ku oon menny koirienkaa johonki metsään  Grin

Se on aurinko  kaksoset kuu  kauris merkurius ja venus  kaksoset ja mars  rapu

Varmaan joku päivä nähdään senkaa,joko mä meen kylään sen luo tai se mun luo,
kun kerta ihan melkeen vastapäätä asutaan  Wink

Elämä on kummallista  idiot2

Ihana! Cheesy
Mene vain deitille, mutta älä niitä karttoja syynää -syynää se ihminen. Wink
Minä en koskaan katso karttoja, muuta kuin jälkikäteen ja aina on hyvin matchannut. Smiley


Yeah.. Oma koti kullan kallis smitten

Oli aika mukava mennä nukkumaan ihan erilliseen makkariin Grin Olis noita vaatteita yms. vielä purettavaksi mutta jätän huomiselle; herätys huomenna liian aikaisin (eli 03.30 Lips Sealed) joten pakko mennä nukkumaan ajoissa.

Nyt vaan odottelen innolla että millon se kaapelimodeemi tulee knuppel2


Onneksi olkoon uuteen kotiin! smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #7025 : 30.06.2009 12:02:05 »

Sasha, kiva lukee kun sä kanssa tykkäät tykittää takaisin toiselle  Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #7026 : 30.06.2009 12:08:36 »

KAIKKI YLÖS, ULOS JA BIITSILLE! LIONHEART KÄSKEE!  Grin smitten
 Tongue  coolsmiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #7027 : 30.06.2009 12:27:17 »

Ei pysty, terkkarin määräys, lämpöä pukkaa muutenkin...

Hassunhauskaan aikaan sairastuin,
Ruisrock on vaarassa jäädä väliin... buck2
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #7028 : 30.06.2009 12:31:55 »

ELWYN: Sossujen kans vasta tapella saakin  tickedoff  knuppel2 Ainaki täällä.
Mulla ei oo rahaa tällähetkellä penniäkään,kesäkuun vuokrasta 200e maksamatta,heinäkuun
vuokraki pitäs maksaa + kaikki laskut joita on PALJON.
Niin menin sossuun tässä kuussa ja kyllä ne vittu perkele tekee kaikesta niin
vaikeeta...
Mutta kyllä mä luultavasti nyt sieltä jotain saan,enhän mä oo ku neljä
kertaa aikasemmin käyny jo yrittämässä. Niille pitää olla iteki vaan niin törkee niin kyllä
ne sit alkaa tajuamaan...  Grin

Kohta ratsastamaan  smitten

SASHA: Varmaan huomenna näen sen tyypin  Cheesy jännittää  Shocked
« Viimeksi muokattu: 30.06.2009 12:34:41 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #7029 : 30.06.2009 12:44:20 »

Kiitos vinkistä Lion, mutku minä mieluummin opettelisin ajamaan tolla mun pyörällä. Rantsut jätän mielellään auringonpalvojille. Nyt unelmana olisi olla se "very dangerous motorist", jos vaan oppisin kaasun ja kytkimen ja jarrutkin ois kiva hallita. Kun vaan uskaltasin lähteä opettelemaan.....   Cheesy
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #7030 : 30.06.2009 13:01:47 »

Toi on kyllä hanurista, papereitten ja lappusten ja todistusten kanssa pelaaminen...

Pitkästä aikaa jouduin sitä ittekin tekemään kun hain kevään lomautuspäiviltä korvausta, voi jessus!
Ei riittäny yks palkkatodistus (ja niitä sai odottaa viikkotolkulla) ja voe elämä niitä kysymyksiä...
Onneks työmaalla autettiin kiitettävästi hakemuksen teossa.

Syksyllä sama homma, mutta nyt pitäis mennä sutjakkaasti kun eka hakemus vaan hyväksytään!
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #7031 : 30.06.2009 13:13:34 »

Kiitos vinkistä Lion, mutku minä mieluummin opettelisin ajamaan tolla mun pyörällä. Rantsut jätän mielellään auringonpalvojille. Nyt unelmana olisi olla se "very dangerous motorist", jos vaan oppisin kaasun ja kytkimen ja jarrutkin ois kiva hallita. Kun vaan uskaltasin lähteä opettelemaan.....   Cheesy

Mikäs pyörä on kyseessä?  Wink Kyllä nuo oppii aika nopsaan, tai emmää tierä, ite opin ajamaan 4-vuotiaana puolautomaatti mankilla ja polkupyörällä vasta viisvuotiaana..  :Smiley Kytkimellisen 110cc:n hallitsin kuus-seittemävuotiaana jnejne.. Joten ajotaustaa on  Grin

Ja tuo on kyl hyvä syy olla menemättä rannalle  Tongue

Pitäs hommata uus pyörä. Kattelin yhtä hussee mut en pahemmi liikenteesee sillä lähtis eli ratapyörää haeskelen ni taidan adoptoida talliin uuden kakspuokki rossi Hondan.  :Smiley Kotarit pitää vaa saaha eka kuntoo ni sit kuulemma voidaa harkita uutta tulokasta.

No nyt iski himo päästä radalle  Cheesy Ehkä meen Lavangon kautta ku lähren sinne uimaan..  :Smiley Mut sitä enne pitää tehä pari hommaa..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #7032 : 30.06.2009 13:23:38 »

No kyllä mä vittuilen takas,jos mulle eka sanotaan että "enää se lappu sieltä ja sit on kaikki"
ja sit ku vien sen lapun ja ravannu kymmenen kertaa eri virastot läpi,
niin sanotaan että "ai niin joo ku ethän sää voikaan saada rahaa täältä ku oot ollu
iltalukiossa" olis voinu sen heti sanoo,mut halus juoksuttaa mua eka  knuppel2 
Ja sit kaikkee "miks et muuta takas kotiin jos ei oo rahaa jne..." PERKELE !
Niillä oo mitään oikeutta aukoo päätä vaikka ne töissä oliskin.Varsinkaan siks ku se on
niiden työtä. uglystupid2

Nooh "onneks" se yks sossu on exän äiti niin se on neuvonu mulle vähä paremmin kaikki jutut
ja varmaan saan enskuulle sitä rahaa  Smiley

Kyyti on jääny hidastelee johonki,pääsis jo sinne ratsastamaan!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #7033 : 30.06.2009 13:26:33 »

Minä olen keski-ikäinen aloittelija enkä ole edes polkupyörällä paljon ajanut enää aikuisiällä. Siksi siis olen very dangerous, kun on opettelua koko homma. Harkkapyöräksi ostin 250:n Kawan, ettei tule isoa vahinkoa. Unelma on oppia perusteet ja hommata isompi pyörä sitten. Menee varmaan ensi kesään se uuden hankinta. Ensin pitää saada kilometrejä tällä "babypyörällä" kunnes kaasut yms. on selkäytimessä. Tosi huvittavaa, että autollakin ajaessa tolkutan kaarteissa itselleni, että pudota peppu sisäkaareeseen.  2funny Taitaa olla pitkä tie opettelua edessä....  knuppel2    Cheesy
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #7034 : 30.06.2009 13:46:34 »

Minä olen keski-ikäinen aloittelija enkä ole edes polkupyörällä paljon ajanut enää aikuisiällä. Siksi siis olen very dangerous, kun on opettelua koko homma. Harkkapyöräksi ostin 250:n Kawan, ettei tule isoa vahinkoa. Unelma on oppia perusteet ja hommata isompi pyörä sitten. Menee varmaan ensi kesään se uuden hankinta. Ensin pitää saada kilometrejä tällä "babypyörällä" kunnes kaasut yms. on selkäytimessä. Tosi huvittavaa, että autollakin ajaessa tolkutan kaarteissa itselleni, että pudota peppu sisäkaareeseen.  2funny Taitaa olla pitkä tie opettelua edessä....  knuppel2    Cheesy

Toivotan onnea opetteluun!  Smiley Se on kivaa kun sen taitaa  Grin

Ilmottele toki edistymisestäsi, olis kiva kuulla ja mää kun tykkään puhuu pyöristä ni olis iha hauska joskus vähä jubailla näin motoristimeiningeissäki..  :Smiley

Tää lähtis nyt radalle rallailee ->

Hyvät päivänjatkot teille kaikille  coolsmiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 467 468 [469] 470 471 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: