Sivuja: 1 ... 390 391 [392] 393 394 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5642372 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #5865 : 26.01.2009 21:38:17 »


Saturnalian kanssa samoilla linjoilla.Ei ole noin yksinkertaista. Undecided

Vietin aivan ihanan päivän tänään Peltolan Mikan tunnekehon tasapainotus hoitojen tiimoilta.
Olin siinä toisen kerran ja kohdallani Mika paasasi mulle tunnin ja ei olisi halunnut enää tehdä mitään,
vaan sanoi että nyt teet sen itse,koska se runsaus on itsessäsi ja sinun on vain luotettava.
Ruinasin siinä kuin pikkulapsi,että tee nyt,tän yhen kerran vielä.
Katto kelloa ja sanoi että se on sitten 15min. 2funny
Ja se 15 min riitti täysin vakuuttamaan minut siitä,että voin saada juuri sen mitä itse luon.Koska kaikki chakrat ovat avoimina,vain luottamus itseen välillä horjuu.

Silmät loistaen tulin sieltä huoneesta ja alettiin puhua yleisesti hintojen korotuksesta,niin minä huomasin sanovani,että saatte luoda mitkä hinnat vaan,mutta minä noudatan tästä lähin sitä,mikä kunkin kohdalla oikealta tuntuu.
Kun köröteltiin sieltä autolla pois,juteltiin elämän rajallisuudesta ja jokaisesta hetkestä nauttimisesta.
Mika pysäytti pankkiautomaatille,kun kävin nostamassa hänelle maksun.
Taivaallisen komea mies käveli ohitseni ja kait minä sitten jotenkin loistin,kun sen hymy ulottui korviin ja tervehti. Smiley
Kääntyi vielä ja huusi hymyillen minulle jotain,vaan en kuullut,kun auto suhahti juuri ohi.

Mutta kyllä se itsen hyvä olo lähtee sisältä ja sen varmaankin heijastaa muihin,mutta yhäkin uskon siihen,ettei tuo peili fraasi päde kaikkiin.En halua peilata mitään kenestäkään enää,vaan luon itse omaa elämääni ja olen niitten ihmisten kanssa,jotka tuovat iloa ja jakavat suruja,puolin ja toisin.
Mitätöimistä en enää ota vastaan.Joten PLOKKAAN EDELLEEN! Wink Grin
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #5866 : 26.01.2009 21:54:58 »

Jesssssh! Saan taas ne helevetin lääkkeet jotka rauhottaa ja piristää mua jotenki.. Emt mitä ne on, mut kuulemma aggressioita lievittämään ne on tarkotettu..?  idiot2 Mul on joskus enneki ollu sama lääkitys, lopetettii puolen vuoden jälkee ku tehot loppu eikä käyttöö enää ollu. Stressi saa mut aggressiiviseks. Ja tyhmät ihmiset.. Vittuako ne mun tielleni aina änkee ku on kiire!

Okei, moon vähä sekasi.. Pinna kireel ja sillee.. Helevetti.

En uskaltanu mennä tänää kouluu ku en ollu nukkunu yöllä yhtään ja aamul hajotin kaks lautasta heti herättyäni. Vitutti. Pakko päästä koht radalle purkaa tätä vihaa ja turhautumista..

Mä vihaan tätä oloo ku en voi tälle mitään. En oikeesti haluis aiheuttaa ongelmia tai satuttaa ketään, mut mul vaa lähtee lapasest ku joku sanoo jotai väärin.. Velipoika saa usein kyytiä ku mul on tällane fiilis, samoin pari kaveria. Ne ärsyttää mua tahallaan ku ne näkee et mä oon vähän hiljasempi ja puren huuleni verille, puristan käsiä nyrkkiin rystyset valkoisina ja kiroan hiljaa itekseni koko maailmaa jonnekki kauas..

Tää olo on jotai niin helvetillistä, etten toivo tätä kenellekkää.

Jatkakaa.

Tuossa on varmaan syy miksi en halua tenavia
ja ymmärrettävä syy miksi jotkin eläimet syövät pentunsa. :Smiley

Ajatteles jos olisit koira, niin sinuthan pitäisi lopettaa. Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5867 : 26.01.2009 22:47:19 »

Juu... Vaikka ympärillä tapahtuisi mitä kaoottista, ei ehkä ole kyse siitä, että se kaoottisuus kertoisi minun sisäisestä kaaoksesta. Tai jos joku on pahalla päällä ja sattuu purkamaan sitä minulle, ei se kerro sitä, että minussa olisi jotain pahaa, kun sen purkamisen joudun kuulemaan.. Wink Toki, jos imaisen ne negaatiot itseeni, kertoo se jotain minun sisäisestä tilanteestani.

Kysehän on vain sellaisissa tilanteissa siitä, miten pysyy omassa rauhan keskuksessaan,
ja osaako pitää omat energiat tasapainossa kaikesta ympärillä tapahtuvasta huolimatta.

Luin aivan ihanaa kirjaa, joka taas muistutti, miten kaiken ympärillään olevan voi ajatuksissaan täyttää valolla, ihmiset ja tilanteet ja näin ollen tasapainottaa niitä, ja siinä samalla oma valon määrä lisääntyy.
Kun sitä muistaa tehdä ihan joka asiassa, tuntuu kaikki muuttuvan valoisaksi, eikä mikään tunnu ylivoimaiselta.

Olen ihan ihmeissäni siitä, että tänään pysyin niin rauhallisena ja hyvällä tuulella ja luottavaisena,
kun tein erästä tehtävää kahden kiukuttelevan tyypin kanssa, jotka hokivat "ei kiinnosta, ei tästä mitään tule".. Mietin miten usein sitä ajautuukaan itsekin siihen mielentilaan ja vaikeuttaa vaan asioita itselleen sillä asenteella. Miten helposti kaikki sujuukaan, kun ottaa rauhallisesti ja keskittyy.
Jokainen ottaa vastuun omasta mielentilastaan.

Samaa asiaahan minä tässä selitän, minkä Chandra sanoi toisin sanoin,
mutta tulipa sanottua.  Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5868 : 27.01.2009 02:12:40 »

Jesssssh! Saan taas ne helevetin lääkkeet jotka rauhottaa ja piristää mua jotenki.. Emt mitä ne on, mut kuulemma aggressioita lievittämään ne on tarkotettu..?  idiot2 Mul on joskus enneki ollu sama lääkitys, lopetettii puolen vuoden jälkee ku tehot loppu eikä käyttöö enää ollu. Stressi saa mut aggressiiviseks. Ja tyhmät ihmiset.. Vittuako ne mun tielleni aina änkee ku on kiire!

Okei, moon vähä sekasi.. Pinna kireel ja sillee.. Helevetti.

En uskaltanu mennä tänää kouluu ku en ollu nukkunu yöllä yhtään ja aamul hajotin kaks lautasta heti herättyäni. Vitutti. Pakko päästä koht radalle purkaa tätä vihaa ja turhautumista..

Mä vihaan tätä oloo ku en voi tälle mitään. En oikeesti haluis aiheuttaa ongelmia tai satuttaa ketään, mut mul vaa lähtee lapasest ku joku sanoo jotai väärin.. Velipoika saa usein kyytiä ku mul on tällane fiilis, samoin pari kaveria. Ne ärsyttää mua tahallaan ku ne näkee et mä oon vähän hiljasempi ja puren huuleni verille, puristan käsiä nyrkkiin rystyset valkoisina ja kiroan hiljaa itekseni koko maailmaa jonnekki kauas..

Tää olo on jotai niin helvetillistä, etten toivo tätä kenellekkää.

Jatkakaa.

Tuossa on varmaan syy miksi en halua tenavia
ja ymmärrettävä syy miksi jotkin eläimet syövät pentunsa. :Smiley

Ajatteles jos olisit koira, niin sinuthan pitäisi lopettaa. Cheesy


Kiitos kaunis  smitten

Sinänsähän pitäs varmaan tarkentaa et tää ei johdu mun iästä vaan mun jostai en-muist-mistä arvoista, jotka on sen verra korkeet ja jotai, en tiiä, keskityin lumisateeseen ku se lekuri selitti, et saan taas niit kivoi nappei popsittaviks. Täl on jotai yhteist ADHD:n kans.

Yleensähän koiran käytös (ellei ole oikeasti jokin neurologine häiriö -tapaus) ei johdu siitä koirasta itestään, vaan sen omistajasta. Miten kasvattaa, siten käyttäytyy. Nää mun aggressiot ei silti johdu mun vanhemmista ainakaan tiedon mukaan, vaik en yhtää ihmettelis ku on nii upee ja mahtava mutsi.

Ja sinänsä tekis mieli sanoo et toivottavasti toivees lapsettomuudesta sit käy totee  Smiley

Saatana..

Ja eiku takas autotallii. Hyvää yötä.
« Viimeksi muokattu: 27.01.2009 02:16:25 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5869 : 27.01.2009 12:26:37 »

se oli varmaan Sashan "huumoria"; eikös hän itse ollut vaikea lapsi, teini, aikuinen.. se menee usein niin, että vaikealle ihmiselle tulee joku helppo vierelle, ja helppojen/ järkevien/ menestyvien on iisi löytää vaikeita, vaan kun alkaa MUUTTAA kuviota..

heh.. no tuhannen taalan kysymys: todella: asuisitko täällä?



http://dubai.isnuts.googlepages.com/Burj20Dubai20Tower201.jpg/Burj20Dubai20Tower201-full.jpg

http://www.invest.bulgarian-estate.net/dubai_marina_palm.jpg

http://inhabitat.com/wp-content/uploads/o14dubai.jpg

http://wallpapers.free-review.net/wallpapers/63/Dubai_-_United_Arabic_Emirates.jpg
« Viimeksi muokattu: 27.01.2009 12:28:16 kirjoittanut ~~Sac Xib Chac~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5870 : 27.01.2009 12:34:50 »

Mää muuten huomaan että oon aika serotoniinikuopassa  Embarrassed Hermostun tosi pienistä ja raivoan (sanallisesti) kun hermot ei enää veny. Onneksi viikon päästä olen AURINGOSSA!  smitten

Tää ihmisen sisäinen kemia on todella mielenkiintoista! Kun toisilla on liikaa serotoniinia ja toisilla liikaa dopamiinia ja ... melatoniinia ja ... niin edelleen...! Isäni sanoi aikoinaan, että ihmisen elämä on yhtä kemiaa  angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5871 : 27.01.2009 12:39:46 »


tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5872 : 27.01.2009 12:41:29 »

Mää muuten huomaan että oon aika serotoniinikuopassa  Embarrassed Hermostun tosi pienistä ja raivoan (sanallisesti) kun hermot ei enää veny. Onneksi viikon päästä olen AURINGOSSA!  smitten

Ai niin sä lähdetkin sinne Peruun piakkoin. Ootko mites kauan siellä duunaamassa? Smiley

Onnea smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5873 : 27.01.2009 12:53:18 »

Saturnalia: Kun palaat sitten sieltä, niin tuu äkkiä OINASPALSTALLE kertoileen kaikki kuulumiset.

Ja muista mulle se yks juttu, pliis Smiley smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5874 : 27.01.2009 13:13:14 »

Dubai ON outo rakennelma  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5875 : 27.01.2009 14:59:20 »

niin Saturn  saturnus , nauti, jos et mene jäädäksesi, näet ehkä parhaat palat? kerro sitten. Peru kiinnostaisi mutta myöhemmin. Arabimaatkin tuntuu olevan lähempänä johtuen kontakteista.. vaikka hullujahan ne.


 leijona

Short Facts

Element: Fire
Star Stone: Ruby
Spiritual Goal: To learn the true meaning of love
Spiritual Correspondence: The Powers
Apostle: John
Prophet: Hosea
Anatomy: Rules the heart, cardiac system, upper back and upper spine
Corresponding Tarot Card: Strength
Associated Countries: France, Italy, Peru, Czechoslovakia and Rumania
Associated Cities: Los Angeles, Chicago, Philadelphia, Madrid, Rome and Prague
Animals: Lion (and all varieties of Cats), Wolf, Griffon, Peacock, Rooster and Eagle
Watchword: Faith
Keynote: Glory
Physical Manifestation: Radiation
Mental Manifestation: Comprehension
Motto: Sun, Not Shadow
Quote: I Will

 
http://www.ifate.com/astrology_index.html

looki looki
« Viimeksi muokattu: 27.01.2009 15:21:59 kirjoittanut ~~Sac Xib Chac~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5876 : 27.01.2009 15:56:31 »

Venus in Libra

The Venus in Libra influence can be one of the most emotionally stable influences in the Zodiac. This influence typically makes an excellent anchor of stability in relationships -- especially when involved with more flighty or emotionally unstable types. It should be noted however, that a desire for equality is also indicated here. Those born under this placement will only be "rocks" of emotional stability as long as they are treated fairly by their partners.

**tämäkö se on miksi aina ? koen olevani niin tasapainoinen, ei ole depressio, epätoivo jne oireilua.. ainakaan kun on voittanut tietyt kasvuiän vaiheet.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #5877 : 27.01.2009 21:57:58 »

Grin Ai kauheeta Sasha, toisella on vaikeaa ja nää kerrot että se lopetetaan jos hää ois koira!  Shocked
Oothan itsekin (kai) ollut joskus teini.  Smiley Mä taas tykkään hankalista teineistä, eikä millään pahalla Jeltsu  :Smiley, koska ymmärrän niitä aika hyvin omaa taustaani vasten.  Smiley

 Tongue

 Cheesy

 2funny



Kiitos kaunis  smitten

Sinänsähän pitäs varmaan tarkentaa et tää ei johdu mun iästä vaan mun jostai en-muist-mistä arvoista, jotka on sen verra korkeet ja jotai, en tiiä, keskityin lumisateeseen ku se lekuri selitti, et saan taas niit kivoi nappei popsittaviks. Täl on jotai yhteist ADHD:n kans.

Yleensähän koiran käytös (ellei ole oikeasti jokin neurologine häiriö -tapaus) ei johdu siitä koirasta itestään, vaan sen omistajasta. Miten kasvattaa, siten käyttäytyy. Nää mun aggressiot ei silti johdu mun vanhemmista ainakaan tiedon mukaan, vaik en yhtää ihmettelis ku on nii upee ja mahtava mutsi.

 Grin

Elämä on yhtä aivojen kemiaa ja kasvatuksesta kiinni
-pennuillakin! Cheesy

Ja suku sen kuin vain jatkuu uusilla pennuilla, jotka perivät ja toistavat vanhempiensa virheet. :Smiley

Olen joskus miettinyt hyvin hiljaa mielessäni,
että Hitlerillä oli jonkin sortin käytännön ideakin tuon holokaustin suhteen. Tongue

Ja kaikki on muiden syytä, sekin, ettei osaa käyttää omaa järkeään
-ainakin minun elämässäni. Tongue


Ja sinänsä tekis mieli sanoo et toivottavasti toivees lapsettomuudesta sit käy totee  Smiley


Aivan varmasti käy.  smitten Vahinkoja ei ole oikeasti olemassa
-vtumainen vahinkohan se olisi. buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5878 : 28.01.2009 10:48:56 »

niin, kukaan ei ole vahinko.. ei Sashakaan.. ajatella millainen elämäntarina olisi jäänyt kokematta ja varastoimatta akashaan.. veikkaisin että Sashan lapsi olisi kaltaiseni järkevä, henkevä uraihminen.. Sasha-mamma, tuki ja turva ..  smitten  Smiley  Smiley

voi ei luulin että eilen olin jo tarpeeksi kauhee..  buck2 buck2  angel lopetin astrokarttojen tutkimisen ja aloin lukea Ammasta vain huomatakseni, että kirjan kirjoittaja oli astrologi! guru kuulema pehmitti vaikeita astrovaiheita ja jos joku oli melkein kuolla, Amma teki jonkun toisen jipon että välttyi pahimmalta.

Amma myös tiesi jos joku oli murhaaja, vaikka esitti muuta.  Wink 

kiva kisu!

piristi kun tajusin miten hyvissä käsissä lapseni on ja oikeudestakin päätöksiä pian, sittenpä tiedän tuleeko oikeita korvauksia vai ei vai visualisoinko vaan kaiken. jee.. nyt sitten poliisit on syytteessä niissä koulutragedioissa. aika tarkkaa hommaa. tapaankin ent poliisin vkl  police

no oliko tuo kaikki nyt Plutoa vai Uranusta? vai  mars  saturnus 

 Lips Sealed Cool Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.01.2009 11:48:13 kirjoittanut ~~Sac Xib Chac~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5879 : 28.01.2009 12:01:50 »

he hei


Olemme saattaneet loppuun tehtävämme nousemisesta korkeampiin ulottuvuuksiin ja nyt olemme siellä.

Olemme saattaneet loppuun tehtävämme nousemisesta korkeampiin ulottuvuuksiin ja nyt olemme siellä. Nyt meidän on opittava siirtymään siitä tarpeesta, että maailmankaikkeus kertoo meille kaiken olevan ok, luottamaan ja uskomaan, että olemme onnistuneet. Kanssaluomme uutta maapalloa yksi uskomus, yksi ajatus ja yksi ihme kerrallaan. Te olette uusi maapallo, te olette sen lupaus ja potentiaali, joten uskokaa ja luottakaa, että se on täällä, ja alkakaa ilmentää unelmienne elämää.


onko tämäkin nyt sitten tapahtunut? mikä muuttui elämässänne, mikään?
« Viimeksi muokattu: 28.01.2009 12:03:26 kirjoittanut ~~Sac Xib Chac~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 390 391 [392] 393 394 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: