Sivuja: 1 ... 338 339 [340] 341 342 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647474 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #5085 : 23.11.2008 14:14:30 »

mut voi bongata tänä iltana helsingistä! Smiley oon siellä torstaihin asti Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5086 : 23.11.2008 15:28:03 »

WOOOOOOT?! Kiva herätä ja avata ikkuna (ennenko ehtii silmänsä avaamaa) ni naamalle tulee lunta sellasella voimalla et ainaki heräsin!  Grin Saaaaakeli mikä myräkkä. Noh, pakko uhmata vähä luontoa ja painua tupakille tonne myrskyyn. Siistii  Cheesy
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5087 : 23.11.2008 15:46:00 »

*kuvittelee lionheartin hypähtämässä metrin taaksepäin ikkunassa myrskyn voimasta*  2funny

Juu on aikamoinen myräkkä täälläkin, kauppaan pitäisi lähteä.  Shocked Miten tuolla pääsee eteenpäin...  Huh

Mun mielestä on kanssa todella raivostuttaa kuulla, että joku vanhempi lyö lastaan. Oli tilanne mikä tahansa. Niin ei saa tehdä.  tickedoff Kyllä se viesti pitäisi jotenkin sanallisesti saada perille ilman mitään nujakointia.  knuppel2

Mutta toinen puoli on sitten se, että on paljon vanhempia, jotka ei lyö eikä fyysisesti laiminlyö, mutta henkisesti lasta alistetaan ja mitätöidään jatkuvasti.  tickedoff knuppel2

En tiedä kumpi sitten on "pahempi". Mutta kumpaakaan ei pitäisi olla.  Angry
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5088 : 23.11.2008 17:41:49 »

Hehheh. Mä oon jo toipunut siitä lääppimisestä.  Cool

Ihana ilma ulkona...  smitten smitten smitten
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5089 : 23.11.2008 18:26:50 »

Ihana ilma ulkona...  smitten smitten smitten

Millanen? Täällä tulee edelleen lunta vaakatasossa, tuuli on myrskylukemissa ja on vähä.. kylmä. Hrrr.. Mut ainaki on talvi  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5090 : 23.11.2008 18:34:02 »

Ihana ilma ulkona...  smitten smitten smitten

Millanen? Täällä tulee edelleen lunta vaakatasossa, tuuli on myrskylukemissa ja on vähä.. kylmä. Hrrr.. Mut ainaki on talvi  smitten

No just samanlainen!! Mä pukeuduin superturboeskimoksi ja kävin äsken 20min kävelyllä!! heh...
Meinas tuuli viedä mukanaan.. Rakastan tällaista myräkkää.. smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5091 : 24.11.2008 08:08:42 »

Huomenta  smitten
Laittakee kahvi tippuun tuossa yhdeksän korvalla viimeistään... käyn huitaseen pihan puhtaaks ja teen muutaman lumienkelin  Cheesy
Tigrix -kävin itse myös lenkillä siinä myräkässä... en tiedä oliko se juuri niin vapautavaa ja puhdistavaa, kun ei voinu silmiään aukaista kun lunta painoi miljoonaa päin lärviä... vai se kun vaan tuli lunta  2funny
KIVAA!  Cheesy  ...ihan pimee mummo...  idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5092 : 24.11.2008 10:38:44 »

hmm

kivaa että rapu viesti jo aamulla.. siis romantiikkaa Pohjolassa.. lets see..ei ole toistaiseksi ristiriitaa kanavoinnin kanssa..!  Smiley

Myrsky laantui, mutta pyry jatkuu

Helsinki

Julkaistu: 24.11. klo: 05:48
Päivitetty: 24.11. klo: 09:36
Suomen yli pyyhkäissyt myrsky on laantunut yön aikana. Lunta on kuitenkin satanut isoiksi kinoksiksi, ja sitä pyryttää vielä tänään ainakin etelärannikon itäosissa ja Lapissa. Eilen lunta tuli paikoin jopa parikymmentä senttiä.

Yöllä pelastuslaitokset auttoivat hankeen juuttuneita autoilijoita takaisin tien päälle. Hälytyksiä tuli myös kaatuneista puista ja sähkökatkoista.

Postin jako saattaa viivästyä niillä alueilla, joilla runsas lumentulo haittaa liikennettä. Itellan mukaan aamun lehdet ja päiväposti jaetaan kuitenkin päivän aikana. Lumipyry vaikeuttaa sekä postinkuljetusta että jakajien työntekoa. Postinjakoon ei ole vielä jouduttu palkkaamaan lisää työvoimaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5093 : 24.11.2008 10:45:49 »

Täskään päivästä ei oo tulossa eilistä parempi... tunnen sen jo syvällä sisimmässäni ja heräsinkin
heti aamulla ärsyttävään tekstiviestiin joka oli ihan aiheellisesti mulle kirjoitettu
mutta silti  knuppel2
Eilinen meni ihan penkin alle,kun luulin että oltaisiin Suklaasilmänkans kahdestaan niin ei,
siellä oli sen kaveri ja ne oli alkanu ryyppäämään joten mitäs mä sinne olisin jääny
istuskelemaan... lähdin sit menee ja tää on taas yhtä riitelyä koko suhde  tickedoff
No,ehkä se kohta loppuu... suhde siis... siinäpähän näkee sitten.
Tänään pitäis jaksaa käydä täyttää työharjoittelusopimus ja viedä se työkkäriin
ja hakea koulusta irtisanomispaperia ja ja ja.. ei millään jaksais tehdä yhtään mitään. buck2
Suihkuun menokin tuntuu ylivoimaisen raskaalta  Undecided
ARG.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5094 : 24.11.2008 11:22:58 »

Saturnalia olen samaa mieltä. Ei ne voimat mullakaan aina riitä vaikka ois kuinka oinasta. Mä repeen vain sen verran kun on tarvis. Enkä yhtään enempää.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5095 : 24.11.2008 11:44:16 »

"Allekirjoitan" huikkaan Tuuli-Hiuksissa kommmenttiin jaksamisesta, vaikka kuis ois pässipää  Wink Kunnon pussahdus on paikallaan, jos joku yrittää imeä energiaa ja hyötyä turhia  police Oma energia on vain omaan käyttöön ja niille, joille se oikeasti tahdotaan antaa... em.lapset kasvu iässä  Cool Arvatkaa ärsyttääkö eniten ne rutisijat, jotka kuvittelee kaiken lentävän eteen, kuin Manulle illallisen? Hitsi, kun elämä ei ole kelleen mikään unelma (aina), niin miksi jotkut kuvittelee että pitäis  Angry Sitten toinen asia on, kun jotkut ei nää muuta kuin ne mistä voi narista  crazy2 Vaikka elämä ois täynnä ihania asioita ja ihmisiä, joista voi olla onnellinen... niin ei, narinaa ja narinaa vaan tulee ulos ja myrkyttää koko kuulijakunnan  buck2

Äh... anteeks, en tarkoita tällä ketään täällä vaan nyt tuli yleistä, mihin olen puuttunut lähipiirissäni muutaamn kerran kovalla otteella ja nyt taitaa olla taas sen aika  :Smiley

Kiitos kahvesta, tuossa kultasuklaan chili suklaata maistiaisiksi... on muuten ärmätin hyvää ja ei pysty syömään, kun yhden palan  Shocked
Lumityöt tehty... hitto kun tuli hiki  Cheesy ja suihkussa käyty... nyt vedetään rytkyt takas niskaan ja lähetään kouluun ajeleen tuohon upeaan auringon paisteesseen... missähän mun arskat on?  idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5096 : 24.11.2008 15:41:36 »

lopetin muiden kannattelun aikoja sitten.. huomasin miten se vie energiaa.. gurut jaksaisi.. kuitenkin työelämä on se mikä ensisijaisesti pitää hoitaa, ja lapsi, ja omat huvitukset..

kumma kyllä minulla on hyvä fiilis rapujutusta, vaikka varoitan sitä kylläkin.

tunnenhan minä sen 8kk ajalta ja menneistä elämistä, heh. la ilta olin niin sähköistynyt seminaarin jälkeen kun se ilmestyi (puh). se saattaisi jopa kuunnella selityksen meidän jutusta.. itse olen vapaa, onko se?? astro meni osuvasti, että vaarallisen turvallista..

hän on pohjolan poikia.. heh..

ja ajattelin että ihan mennyt juttu..mut..

taisi olla aika hämmentävä kokemus kummallekin se 8kk, eli siitä voisi keskustella.
« Viimeksi muokattu: 24.11.2008 15:47:04 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5097 : 24.11.2008 15:52:45 »

Saturnalia, muistelin tuossa taas sitä sun pikkuikkunaa josta ne verhot tipahti. 

Kun mulla ittellä heiluu verhot olkkarissa patterin vaikutuksen johdosta kuin missäkin kummitustalossa. Mahtaa se tuo naapuri aatella, et miksi mulla usein verhot heiluu 2funny 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5098 : 24.11.2008 16:24:33 »

Nyt oon saanu jo aika hyvin "paperiasioita" hoidettua.. huomenna jos jaksais sit käydä työkkärissä. Smiley
Kävin äsken koirien kans lenkillä lumisessa metsässä  smitten
Ihanaa kun Houru pikkuinen on niin innoissaan lumesta kun tää on sen eka talvi  angel
Otti lunta suuhunsa ja juoksi ja hyppelehti aivan valtoimenaan,
tuli itselleki hyvä mieli. smitten

Nyt syömään makaroonilaatikkoa ja juomaan limsaa,sopii hyvin yhteen  Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5099 : 24.11.2008 16:47:25 »

miten ihminen purkaa negatiivisen karmansa yhden elämän aikana, esim rapu, sen mitä teki? vai oliko sielunsopimus sellainen että saa tehdä mitä vain, omapa on ongelmani jos huolestun heidän teoistaan???

poistaako toisen anteeksianto toisen karman?? oli kyse pienestä tai suuresta?

>like who cares?<

se on nyt ollut yhteydessä 18.10  12.11  19.11  22.11  24.11
katsotaans.. jos se vielä vaikka tuntuis 2-liekiltä tms.. voihan tunne olla muuttunutkin. on tässä ollut kaikkea välissä.

no se niistä kysymyksistä, hoitelin järkeviä tili ja aurinkolasiasioita..

miten viimeksi koin ravun..

nuori, vilpitön, avoin, seksikäs, hauska, oppivainen, romanttinen, ihastunut, kaunis+pitkä, sporttinen, juoni, hieman eksynyt, valo, ehkä yksinäinen sielu? elämänhaluinen, suku tärkeä, pohjoinen ok, uppiniskainen, vetovoima, energiat, "meidän juttu", läheinen, eksoottinen.. sanoja olisi paljon. katsotaan miten nyt menee. update! 

ainiin ja lisätään tänne; tällä kertaa ei tarvinne olla niin dramaattista ja ankaraa? vai olisinko minä?
  Cool
« Viimeksi muokattu: 24.11.2008 20:48:08 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 338 339 [340] 341 342 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: