Sivuja: 1 ... 303 304 [305] 306 307 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648005 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4560 : 25.10.2008 10:07:34 »

Aurinkoista aamua kaikille!  Pitkästä aikaa täällä. smitten angel Ihan ensi alkuun minun on mainittava eräs suloisen herttainen asia pikku 3v. tytöstäni. Minulla on yksi joogakirja ja äsken hän löysi sen kirjahyllystä, otti käteensä, rupesi katselemaan kuvia ja joogaamaan omalla tavallaan.  Grin smitten Molemmat tyttöni voivat hyvin. Esikoiseni koulu on sujunut hyvin ja tämä pikku joogaaja viihtyy päiväkodissa. Kissatkin voivat hyvin.  smitten

Tuo opiskelijana oleminen on pitänyt minua viime aikoina koneella lähinnä vain koulutehtävien parissa. Aikamoista organisointia kyllä vaatii välillä tämä perheen ja opiskeluiden pyörittäminen yksin.  buck2 Pahoittelen, etten jaksanut lukea kaikkea, noita kirjoituksia joita tänne on tullut paaaaljon sitten viime käyntini. Opiskelut ovat sujuneet ihan kivasti ja innoissani olen aina mennyt opiskelemaan.

Oikein mukavia opiskelukavereita olen saanut, enkä luulojeni mukaan ollutkaan ihan ainut sosionomi-diakoniksi opiskeleva joka on "erilainen" ja ei usko ihan samalla tavalla kuin ns. perinteiset kristityt. Näiden parin, myös lapsia omaavan ja minun tapaani hieman varttuneemman nuorisolinjalaisen  Grin kanssa olenkin tullut parhaiten toimeen. Olemme keskustelluut jotain reikistä, astrologiasta yms.

Luokallani on kuitenkin myös sellaisia, jotka olisivat varmasti valmiita "pamputtamaan" minua raamatulla päähän jos tietäisivät kaikki "harhaoppiset" ajatukseni.  2funny En tarkoita tällä kuitenkaan mitään pahaa, sillä jokaisella on toki oikeus uskoa niinkuin haluaa ja mukavia ihmisiä hekin kuitenkin ovat. Vielä ainakaan ei ole syntynyt mitään isompia keskusteluita/väittelyitä, kun olen toistaiseksi pysytellyt aika hiljaa ja taka-alalla. Ei ole tullut vielä sellaista tilannetta missä tarvitsisi tuoda omia näkemyksiäni esiin, mutta mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää...  :Smiley

kaikenkaikkiaan on ollut mielenkiintoista sukeltaa tähän kristilliseen maailmaan hieman syvemmin ja henkilökohtaisemmin. Aivan loistava tunnelma ja pyhyys on vallinnut aina silloin, kun koulu on järjestänyt opiskelijoiden voimin messuja n. kerran kuukaudessa. Eli ehtoollista on tullut nautittua enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Ennen tätä opiskeluani nautinkin sitä viimeksi ripille päästyäni.  Grin Viimeksi oli ryhmäni vuoro järjestää tuo messu ja olin mukana musiikkiryhmässä. Rakastan laulamista. Jeesus on kyllä ollut selkeästi läsnä tässä kaikessa opiskelussani. Mielenkiinnolla odotan mitä kaikkea tästä vielä poikii...  :Smiley   ;)Ja aivan ihanaa, kun me pääsemme jossain vaiheessa hiljaisuuden retriittiinkin pariksi päiväksi luonnon helmaan. Siellä on sitten aikaa hiljentyä ja meditoida. Opiskeluni  ei toki ole pelkästään sitä diakoni "hihhulointia", sillä tuleehan minusta myös sosionomi, eli monenlaista sosiaalialan juttua myös ja kyllähän ne pelkkään diakonikoulutukseenkin kuuluisivat. Sitä mukaa mitä opintoni ovat edenneet, yhä enemmän koen olevani juuri oikealla alalla.  smitten angel

Sitten voisin mennä hieman miesasioihin... Edelleen olemme yhdessä rakkaani kanssa ja hienosti on mennyt edelleen, vaikka on tässä omat haasteensakin. Rakkautta on kuitenkin.  smitten smitten smitten smitten

Rakkauden valoa teille kaikille!  smitten angel
« Viimeksi muokattu: 25.10.2008 10:09:26 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4561 : 25.10.2008 11:08:56 »

Tsiigasin tuossa läpi Nicolas Cage-leffan Bangkok Dangerous, koomista miten sitä eksotiikkaa yritettiin tunkea joka läpeen, päähenkilölle tuntuivat olevan kauhean ihmeellisiä norsut ja buddhapatsaat, itse koin ne alusta lähtien sangen arkisiksi täällä ja loppujen kyseessähän on ihan tavallinen aasialainen suurkaupunki.

Jos täällä jotain ihmettelemistä on niin kanavanvarsien paalurakennelma-arkkitehtuuri ja puiset kaksikerroksiset kesämökin näköiset tönöt keskellä moderneja taloja.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4562 : 25.10.2008 12:12:00 »

Ja nicholas Cage on  kauris, leffan on pakko olla hyvä, sinä et vaan ymmärtänyt.... crazy2

Ei se huono olekaan, mutta sama jos Helsinkiin sijoittuvan toimintajännärin päähenkilö olisi äimän käkenä Kauppatorin lokeista. :Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4563 : 25.10.2008 12:13:25 »

Mä taas oon ollu ihan innoissani koko illan. Toivottavasti mun huomiset suunnitelmat ei kaadu tai maailma ei oo enää entisensä mun turhautumisen purkautumisen takia. Niin että jos maa tärisee ja ikkunat särkyy niin son tää pikku-Lionheart ku purkaa aggressioitansa  :Smiley

Pikkujellona, muista (tiedosta) se, että viuna syö aivoista sitten serotoniinit ja aiheuttaa masennusta.  Huh
Nyt en moralisoi vaan huolehin.  smiley6600

Mmh.. Masennusta ei tullu mutta olo on hieman.. hutera. Äskeinen automatka piristi kun sain kuulla jotain egoa kasvattavaa ja nyt käyn suihkussa, otan pienet unet ja illalla pelaamaan pokeria poikien kans  Cool Tequilaa!  Grin

Life's so sweet right now.
Hope that tomorrow won't break me down..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4564 : 25.10.2008 14:45:00 »

Ah Cage on ihan loistava näyttelijä!  smitten Harva on sen miehen elokuva, mistä en pitäisi.

Tuosta jumaluudesta vielä, Dawnchild:

juu en minäkään pidä sellaisesta kauhean hierarkisesta ajattelusta, jossa on joku "ylhäisin" ja sitten siitä jotenkin "seuraava" jne. Tai jos jotain "hierarkiaa" on niin se sama kuviohan voi olla juuri aivan jokaisen meidän sisällä. Meillä on se oma ydinolemus ja sitten siihen ympärille kietoutuu kaikki muu... niin ylhäällä kuin alhaalla jne.
Hmm... noin sen täytyy olla. Kiitos.  Grin Smiley Tulipa tämäkin nyt selväksi.  coolsmiley  2funny

Ääh, lauantai ja niin proosallinen olo etten sanoisi. Tuo äskeinen olikin ainoa edes hivenen lennokas ajatus tänään.  crazy2

No mutta eikö kaikki asiat tai ilmiöt, jotka laajentaa omaa elämän ja kokemuksen piiriä ole hyväksi. Vaikka sitten norsut tai lokit.  angel

Tai lumi... saadaankohan vielä lunta huomenna tai ensi viikolla niin kuin vähän on uhkailtu... Tulis sitten kans lunta eikä mitään räntää.  crazy2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4565 : 25.10.2008 15:38:17 »

Noniin..
 smitten smitten
 smitten

Kivaa!

Mulla on onnistunut olo!  Smiley Smiley

Mä kuulin kun musta puhuttiin selän takana hyvää töissä!!  Grin
Eipä tätäkään satu turhan usein!!

Ja tiedoksi eräälle murulle että luin YV:si ja tahtosi on lakini... Grin

RV.. smitten Mukava kuulla sinustakin välillä.. Toivottavasti jatkossakin ilmapiiri pysyy luokallanne hyvänä, vaikka toisit poikkeavia ajatuksia/mielipiteitä/kokemuksia esiin.. Ja kiva kuulla että miesasiatkin sujuu!! Loooove.. Smiley

tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4566 : 25.10.2008 17:09:06 »

äiti on laivalla ja siltä oli varastettu kukkaro käsilaukusta Sad oli huomannu vasta nyt tänään kaheltatoista.. kuinkahan paljon se varas on voinu saaha höylättyä visa-pankkikortilla..? Sad
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4567 : 25.10.2008 18:56:42 »

Kyllä se siitä Morkku.. Grin vai oisko Morkkis kivempi lempinimi?  2funny
Taidan keksiä vaan aika epä-mairittelevia nimityksiä....

Kävin puolentoista tunnin kävelyllä, jaa et miksikö vaikka oli rankka duunipäivä  Angry
Oon laskenut mun kalorit ihan persiilleen, tai siis syön töissä joka välissä siivun pullaa kun töiltä ehtii.. 2funny
On niin kiva paeta aina pariks minuutiks keittiöön ja keittiötyyppi tuputtaa mulle aina pullaa ja keksejä..
Sen ohjelman mukaan millä lasken mun energiantarvetta ja kulustusta, oon ylittänyt nyt monena päivänä tuhannella kalorilla kulutukseni.. Sitten oon aina laskenut miten paljon mun pitäis liikkua ja totesin että tää on ihan järjetöntä hommaa kun mun olis muka pitänyt juosta kolme tuntia kuluttaakseni ylimääräset etten lihois..

Toi ohjelma ei voi toimia mun kohdalla oikein?  uglystupid2

Mä en syö enää ikinä pullaa kun se tuottaa mulle liikaa ongelmia.. knuppel2
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4568 : 25.10.2008 19:12:45 »

Tirgrix muru!  smitten

Se on se tupakoimattomuus joka saa hillittömät ruokahalut aikaan.
Osta sokerittomia pastilleja makeanhimoon ja vaikka suolakurkkuja suolasen nälkään... niitä mussuttelet, kun "syöpötys" iskee!

Mutta muistat sitten syödä oikeastikin, joohan?!  smitten

Iltaa vaan tupaan!  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #4569 : 25.10.2008 19:26:16 »


Hyvää työ-yötä!

Yötyö on kivaa, kun sitä "saa" tehdä satunnaisesti.

Voimia; valvomiseen, örvellyksen katselemiseen ja jaksamiseen!  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4570 : 25.10.2008 19:29:58 »

Oho,,,


Mulla hei naksuu päässä, kirjotin äsken niin sairaan viestin että en edes kehdannut julkaista sitä..  buck2


Morris mini pienoinen, en mä oo vihanen sulle!!  Grin Kiss

Ja Neela... Turha huolehtia ainakaan siitä että syönkö tarpeeks..



 Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4571 : 25.10.2008 19:37:30 »

Tigrix -sinulla on mein kissanlärvi kuvassa (melkein... meil löytyy nenästä pieni musta piste  Winksmitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4572 : 25.10.2008 19:41:50 »

OIIIJ!!!  smitten smitten

Mulla on ihan valtava kissakuume.. Smiley Smiley ollut jo tosin yli vuoden...
Ehkä ens kevään pennuista sitten miulle söpöliini, jos elämäntilanne on silloin parempi kissan holhoojaksi ryhtymiseen... Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4573 : 25.10.2008 19:47:13 »

Toivotaan niin  smitten
Tuo mein kolli molli on komia 8,5kg täysvalkoinen komia kissa (nenässä se piste)... kulmakunnan kauhu, kun ei ole siis lölly vaan täyttä lihaa  Cheesy persoonallisuus on sitä luokkaa, ettei sisäkissaksi olisi sopinut... nytkin kulkee laajaa reviiriä ja tulee vain näin syksystä talvikauden ajaksi sisälle yöks. Eikä pidä ihmisistä tai rapsutuksista, muuta kuin silloin kun tulee niitä katsomaan ja pyytämään.

Miul on kans "vauvakuume", mutta kohdallani tarkoittaa ehkä koiravauvaa  smitten toisen kun on saanut jo "ihmismäiseksi" ja unohtanut, mitä he****iä se oli  crazy2 2funny smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4574 : 25.10.2008 20:26:14 »

RV.. smitten Mukava kuulla sinustakin välillä.. Toivottavasti jatkossakin ilmapiiri pysyy luokallanne hyvänä, vaikka toisit poikkeavia ajatuksia/mielipiteitä/kokemuksia esiin.. Ja kiva kuulla että miesasiatkin sujuu!! Loooove.. Smiley

Kiitos. Ihana olla taas täällä pitkästä aikaa.  smitten Kyllä uskoisin että pysyy... Ainakin toivon... Ja älähän sinä mieti liikaa mitä suuhusi pistät. Välillä on lupa herkutellakin.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 303 304 [305] 306 307 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: