Sivuja: 1 ... 172 173 [174] 175 176 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647619 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2595 : 26.07.2008 21:37:13 »

Laulaessa yhdessä syntyy kyllä sellaista sanoinkuvaamatonta yhteydentunnetta mitä ei voi saavuttaa kuin laulamalla yhdessä.. Grin (oliko tuossa lauseessa jotain toistoa?  Grin)

Mun päivästä puuttuu jotain olennaista.. ei, se ei ole tupakka, ei koska mä sorruin jo
buhuu oon heikko ja kuriton... Cry   2funny 2funny
Kaikenlisäksi multa kysyttiin paperit kun hetki sit kävin hakemassa ne tupakat, kai mä näytin niin syylliseltä ja hermostuneelta kun kamppailin itseni kanssa saanko polttaa vai en.  Grin Ja ihan varmaan oli myyjä itse mua paljon nuorempi....... kehtaskin!  knuppel2

Niin se mitä mun päivästä puuttuu on ... Noniin, tää alkaa taas.  crazy2 Taidan olla hieman ihastunut Elvikseen. En ole kuullut hänestä mitään koko päivänä.. No tiedän että sillä on nyt oma tilanteensa elämässä mikä vie siltä paljon voimavaroja.. Mutta lähettäisi edes viestin. No kyl mä tiedän et se lähettää. Oon vaan malttamaton.  Wink Muuten lähettäisin sille ensin mutta kun tein jo eilen niin ja äiti sanoi että tänään mun pitää odottaa.....
2funny

Äiti lähetti mulle kesken työpäivän viestin "***** kävi juttelemassa äsken!!  laugh"

Sekin on ihastunut.... Grin

Ja mä aina neuvon sitä että sen pitää nyt vaan malttaa olla rauhassa, mutta se ei kuuntele mua...
2funny
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2596 : 26.07.2008 21:47:23 »

Kaylee, mä en uskalla enää sanoa mitään näihin sinun romansseihisi (tai niiden alkuihin)  Embarrassed

Paitsi että..

..sitä rakkaustarinaa odotellessa..  Grin Joooo sori sori sori.. En manaa enää.

Rakastukaa ihmiset! Grin Cheesy

Mikä mua vaivaa.. Shoot me buck2

Laulaessa yhdessä syntyy kyllä sellaista sanoinkuvaamatonta yhteydentunnetta mitä ei voi saavuttaa kuin laulamalla yhdessä.. Grin (oliko tuossa lauseessa jotain toistoa?  Grin)

Juu ja siinä yhdessä musisoidessa se tunne kasvaa ja kasvaa ja kasvaa ja sitten ollaan jo riisumassa. ETTE voi väittää, etteikö teille olis koskaan käyny niin  Grin No voitte te kyllä mutta.. Älkää sanoko mitään.

Voi mua taas..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2597 : 27.07.2008 10:20:36 »

Huomenta! Cheesy

Täällä ei ole kahvia valmiina,,, Undecided
No,nopeasti hoidettu kun kaadan veden keittimeen ja purut suodattimeen.
Kala-mies saapuu tänään kotiin ja mietin jaksaisko illalla tavata,vai siirtäiskö huomiseen,vai joskos mökille? Cheesy
Saisi olla ihan rauhassa ja heittää talviturkin vihdoin pois.
Ehkä nyt pitää kysyä häneltäkin jotain pitkän ajomatkan jälkeen. Grin

Ilmoista en tiiä,jotta mitä ovat kaavailleet,vaan näkeehän tuon sitten.
Ei vaan huvittaisi tällä ilmalla siivota ja tänne mun lepokausiasuntoon en kyllä voi ketään päästää. Grin
Eihän se kauaa vie selvittää nuo tasot,imuroida ja pyyhkäistä lattiat,paitsi silloin kun ei ole yhtään sillä päällä ja nyt en kyllä ole. buck2

No johan tuo kahvikin tuosta.Otan kupposen ja menen tuohon terassin puolelle meditatiiviselle ja sitten kurkkaamaan korteista,mitä tämä päivä tuo tullessaan,,, Cheesy
tallennettu

marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2598 : 27.07.2008 11:42:52 »

onko täällä ihmisiä, jotka ymmärtää käsien viivoista jotain?

tapasin baarissa pe sellasen naisen joka katto mun kättä ja totes, että oon aivan liian tapaturma-altis. vähän siihen tyyliin, että kannattais olla todella varovainen. kyllähän mä ton tiesinkin, ainahan mä itteäni telon jotenkin. oli aika yllättävää vaan.. et se näkyis mun käsistä niin hyvin? ja mun miehestä se sano, että hyvin älykäs tyyppi. mikä on myös totta.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2599 : 27.07.2008 11:52:30 »

Olen tulkinnut omia kädenviivojani erään kirjan avulla, mutta se kirja on nyt 300km:n päässä..
Siinä oli vaan ihan peruspiirteittäin esimerkkejä erilaisista viivoista, mutta hyvin löysin omani ja pitivät paikkaansa.. Olisi kyllä ihan mielenkiintoista käydä ammattilaiskirologilla.  Smiley

Otin tunnin aurinkoa ja kävin kaupassa, tai siis ärrällä kun kauppa ei ollut auki..
Olen aina ihan sekaisin viikonpäivistä kun vapaat osuu usein viikolle, niin viikonloppu jotenkin ei oo mikään ihme juttu..
Nytkin pitää ihan pian lähtee iltavuoroon ja se ei ole mitään herkkua tämän helteen vuoksi.
Taidan pukeutua tänään mekkoon töissä... Grin

Ja lisäys: ehkä kestän töissä kun mietin että saan iltalisät ja tuplapalkan.. laugh
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2600 : 27.07.2008 14:04:00 »

Huomentapäivää!

Mullakin olis yhessä kirjassa juttua noista käsien viivoista  Smiley

En oo pitkän aikaan nukkunu niin hyvin kuin viime yönä! Heräsin  siis vasta äsken, nukkumaan menin about kolmen aikoihin. Melkein 12 tuntia unta!  Cheesy
  Nyt meen ottaa aurinkoa  coolsmiley Toi yks kattoo OCC:tä ja kiroaa tota kipsiään  Grin Son niin söpö ku son vihanen  :Smiley Kiss
Jellona: "Vai meet sä ottaa arskaa vai? Kiva kiva.."
Minä: "Jju.."
J: "Jätät mut tänne sisälle yksin itkemään vaan nii!"
M: "Niin se todennäköisesti menee."
J: "Noh.. Kunhan saan tutkii ne rusketusrajat sitte.. Wink"

Onse kamala  Grin silti niin ihana smitten

Aurinkoista päivänjatkoa teille  Cool laugh
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2601 : 27.07.2008 18:29:01 »

Kuka on mielestänne palstan paras vastaaja? Muutama selvänäkijä on, mietin vaan että jos jonkun 1000 taalan kysymyksen heittää, kuka olisi paras tai ketkä.

Hassua kyllä tajusin ettei minun tarvitsisi olla megavarakas jos joku suhde toimisi, mutta kun siinä on just se mutta. Aina paluu touhuamaan rahan kanssa, jos miehistä ei ole.. siis tämä ajatus johtuu varmaan siitä kun olin ravun kanssa, joka  ei ollut niin rahakeskeinen.. jos sellainen mies kehittäisi suhdettakin vielä (jossa on valo ja seksikkyys) niin voisi kulkea .. sanotaan keskituloisena ja huolettomana yhdessä pitkin maailmaa. Keskinäiset kemiat kun kannattelisi.. I think..

> ja sitten kun se taas ei pelaisi, hän voisi jättää minut syvään meditaatioon Jonnekin..  :Smiley Wink
  Cheesy

Maailmankaikkeudessa vallitsee laki, että saamme sen mitä haluamme, jos vain uskomme siihen. Olemme kuin jättiläismagneetteja, jotka vetävät puoleensa samankaltaisia asioita.
« Viimeksi muokattu: 27.07.2008 18:59:09 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2602 : 27.07.2008 19:19:08 »

Iltaa  angel
Hiusväri päässä istun tässä... tumma mahonginruskea  smitten
Elwyn,mäkin oon jäänyt ihan koukkuun tohon biisiin... sen "kanssa" on hyvä
synkistellä,fiilistellä... muistella... kaikkea.. jotenkin kun kuulin tuon kappaleen ekaa kertaa
niin se sävähdytti heti. angel
Jalat kipeenä.. käytiin kävellen kaverin kanssa hakemassa pyörät kaupungista jotka jäi viime
yönä sinne (yöstä ei sitten puhutakaan  idiot2) ,ja kun päästiin pyörille niin joku
idiootti oli puhkaissut renkaista kumit! idiot2 knuppel2
ei muuta kuin käveltiin sit takaisinKIN ja raahattiin pyöriä mukana,
tuli kuuma!
Yritettiin siinä olla että "ei tässä mitään,tällaista sattuu.. kyllä me nyt jaksetaan kävellä jne.."
mutta loppumatkasta alkoi olla jo niin että "v*ttu s*atana p*rkele kuka h*tto nää kumet rikkoi,
revin siltä silmät ja paistan pannussa!!! en kävele enää metriäkään,heitän pyörän tonne ojaan,
ihan sama,v*tun romusta oo muuta ollutkaan kuin haittaa!"  Grin

Noh... tuli ainaki liikuntaa!

Vitsi ku en jaksa kirjoittaa... no meen pesee tän värin pois päästä nyt kun vielä muistan. :Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2603 : 27.07.2008 20:27:49 »

Tervehdys!
Venyttele hyvin nyt, kengurotta  police Muuten olet huomenna puuhevonen  Wink

Miut on syöty ja pahoinpidelty  Shocked
Ensin sain treeneissä itseni kolhittua kunnolla kummastakin polvesta, sitten kotona kävelin ensin työpöydän kulmaan ja reisi vekille (tulee komia mustelma!) ja kun ei mitään muuta ois, niin potkasin ukkovarpaan varmaan rullalle asti pihahommissa. Siellä pihalla sitten oli paljon kavereita ympärillä, jotka söivät minut  buck2 Mulla on napakorukin ihan vinossa, kun sen vieressä on kaamea patti   Sad 2funny

Olempa tyylikäs huomenna, kun taas arkia alkaa  Embarrassed Soittavat kaverit pian poliisille, jotta minua on rääkätty kk.  Grin Jaa, mutta hyvin on kyllä syötetty... se ei ole epäselvää, tänäitä jenkkakahvoja ei piiloteta kuin Norjalaisvillapaidan alle ja nyt se EHKÄ on liikaa  2funny
...makkaraa, viiniä, suklaata, jäätelöä, marjoja (ovatkin ainoat kesän terveelliset herkut)... Nam, herkutellaas vielä kerran  smitten olkaa hyvä, grilli on pihalla ja sieltä löytyy vaikka mitä  Wink kerrothan sitten omat herkkusi, jotka löysit ja nautit...?

Nämä eivät kerry vyötärölle, eihän  Cheesy
Miun lautaselta löytyy;
chili sulatejuusto makkaraa
kasvisvartaita, joiden päällä on sulatejuustoa
fetasalaattia ja paljon vihreää sipulia
punaviintä (hannibal, maistuis nyt... on niiiiiiiin makeaa)  Wink

jälkkäriks;
kinuskijäätelöä, marenkeja, kermavaahtoa ja vattuja (sain mansikoista jo tarpeeks  Cheesy)
kahvit ja kermalikööri

 smitten
« Viimeksi muokattu: 27.07.2008 20:31:17 kirjoittanut Jaspis » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2604 : 27.07.2008 21:38:01 »

Elwyn.. Cheesy Ääh, en mäkään ole grilli-ihmisiä... Yhden grillatun makkaran olen tänä kesänä syönyt (vappuna siis, kaljan kera) muutenhan en mitään makkaraa tms syö..... Se johtui kaljasta.. Silloin pääsi kännykkä avonaisen kaljapullon kanssa samaan käsilaukkuun ja lopun voitte arvata. Se siitä vapusta.. Grin

Jätskiä syön kanssa ympäri vuoden, nuo mansikat taitaa olla ainoa "kesän maku" minulle..

Mä oon vähän huolissani yhdestä asiasta.. Että miten saisin selville eräästä ihmisestä yhden asian...
Sitä ihmistä vaivaa jokin ja mä sanoin sille että näen että hänessä on surua, mutta sanoi vaan että puhutaan joskus toiste tästä asiasta.. En saa nyt sitä pois mielestäni, että mitähän se on... Tunnen vaan suurta sympatiaa ja tuntuu että tyyppi on oikeasti kokenut jotain tosi kovaa ja kasvattavaa, sen huomaa kaikesta...
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2605 : 27.07.2008 21:47:10 »

 Täälläkin ilmottautuu yksi ei-grillaaja.Ei myöskään yhtään mansikkaa,paitsi metsämansikoita muutama. Tongue

 Samoin vadelmia metsästä.Jädestä tykkään,vaan kun vatsa ei siedä enää edes laktoositonta. Undecided
 Nukkumiseni jatkuu.Taas meni päivällä kolme tuntia ja sitten hieman yritin siivoilla.
 Sain siihen kuntoon että tänne kehtaa jo jonkun sisällekin päästää ja nukkua paremmalla mielellä.

 Kumma,vaikka nukun yötkin (jos ei huomio tunnin välein heräämistä),niin sitä riittää vaan ihan tolkuttomasti
 unta meinaan. Huh
 Jotain tässä taas odotetaan,kun kaikki on seis.Ehkä sitten kannattaa levätä vaan,ennen kuin uusi
 työbuumi iskee.

 Kaylee. smitten
 Ei ollut vielä valmis puhumaan kanssasi asiasta,vaan nyt tietää että kuuntelija löytyy kun hän sitä
 tarvitsee. angel smitten
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2606 : 27.07.2008 21:57:05 »

Hauska homma, meilläkin kun on grilli mutta minulle riittää se yksi makkara kesässä!

Muuten kyllä tykkään laittaa esim. kasviksia mutta vaikea on ymmärtää ihmisiä joille kesä on yhtä makkaraa... 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2607 : 27.07.2008 21:59:25 »

 Smiley Toivon että hän avautuu...

Mutta mietin vaan... Montaa asiaa nyt... Tuntuu kummalliselta että elämä tuo eteen sellaisia tyyppejä, joiden kanssa löytyy yhteinen sävel aina vain enemmän kuin aiempien kanssa. Tuntuu että suunta on oikea. En tiedä mikä on päämäärä, mutta matka jatkuu...

Toivon että Elviksellä on nyt kaikki hyvin.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2608 : 27.07.2008 22:20:04 »

Viimeistä vapaa-iltaa... tavallaan, huomenna alkaa arki  Wink
Kaylee -niin kauan kun on liikettä, on elämää  Cheesy

Hei, kaverit! Artikuloinko itseni huonosti...? Täällä tuvassa on se alaston kokki tuolla pihalal tekemässä ihan mitä vaan, senkus vaan kerrot millä tahdot herkutella  Wink Nyt ei ole kiinni siitä, mitä me osataan...  Grin

Itseltäni taitais jäädä siihen hiilien sytyttämiseen koko touhu, kun loppuis sytysneste ja tikut  2funny Onneksi on tuo ukko, joka taitaa nää hommat. Mie vaan ilmottelen, mitä ilmestyy ritilälle  :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2609 : 27.07.2008 22:41:56 »

Mä keksin just "hauskoja" juttuja.. Tongue Cheesy

 leijona <--- siittiö
 aurinko <--- munasolu

Joo, taidan vaan olla väsynyt.

Ja mieltä kaihertaa, tekisi mieli lähettää yksi viesti mutta joku mun sisällä sanoo että anna nyt asian olla, asia järjestyy paremmin jos nyt tajuan olla rauhassa. Miten osaan? Kun mielessä on sata kysymystä?

? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?


Meditatiiviselle ja hammaspesulle ja nukkumaan.
Hyvää yötä ja alastomalle kokille terkkuja että vois tehdä mulle aamiaisen valmiiksi.. Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 172 173 [174] 175 176 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: