Sivuja: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647559 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1410 : 11.05.2008 19:22:21 »

^ mitä drinkkejä joit? Wink

nyt rupes kiinnostamaan tarot-kortit. hmm.. onkohan niistä mitään tarkempaa keskustelua täällä.. mistähän ne ihmiset on eksyny niitä käyttämään, ketkä niitä harrastaa?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1411 : 11.05.2008 19:23:10 »



Hei Ystäväin


Nyt on sit äitienpäivä kemut pidetty
- hyvää ruokaa, punkkua ja ihanaa salaattia tarjolla
- jälkkäriksi mustikkatorttua ja vaniljakastiketta

Poikani asunnollakin pääsin
tyttäreni kanssa käymään
- reilut 1/2-vuotta olenkin sitä odotellut



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1412 : 11.05.2008 19:38:36 »

oispas mielenkiintosta kokeilla tuommosia. tai sit joku vois ennustaa mulle joka päivä jotain Wink en pistäis pahakseni. mut jos noita korttipakkojakin kaikkia eri teemoja niin mistäs nousuvaaka sen osais päättää et mikä kiinnostaa eniten Wink fantasia vissiin. mut tollasiin pitäs syventyä enemmänki et niitä kortteja vois vaan ruveta nosteleen?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1413 : 11.05.2008 20:23:29 »

Joo, terveiset uimalasta ja synttäreiltä.. kiva aina tutustua ihmisiin ja nähdä paikkoja , eri rotujakin..

menenpä tutkailemaan ne menneet elämät, siellähän se ratkaisu piilee. Kohtalo? On mikä täsmälleen, katsellaan. Tuntuu että siteitä on vähän löysätty minun ja erään välillä, vaikka se sielun veljeys varmaan pitää paikkansa, puhun ulkopuolisen kanssa asiasta. Tuli vaan mieleen se kun alussa häntä kiinnosti yoga ja meditaatio ja nyt niin kauan kaikenlainen pinnallinen tai muu harraste eikä pääse puhumaan asiaa. Ei saa tuputtaa ei, mutta silti. Ja vertailen vähän pitääkö paikkansa, mitä minulle on sanottu menneistä elämistä ja mitä itse koen. Esimerkiksi nuo Pohjoismaissa vietetyt ajat, kaupankäynti jne kontaktit..

No huomaan että monilla muillakin syvällisillä naisilla on tuo sama, että joko pintaharrasteet tai baarit houkuttaa miehiä, kyllä, neulansilmä on kapea, pyramidin huippu on terävä, eihän sinne halua kuin ne jotka ovat jo tulleet Elämiensä loppuun.. mitä voi muuta olettaa. Mutta silti! miksi tapaa juuri tietyn henkilön eikä ne muut jotka oikeasti haluaa harjoittaa henkisyyttä, siksi että?
jollain on idea siitä mihin voisi olla menossa, mutta meneekö. Nohh-

Oliko kukaan City marathonissa?
« Viimeksi muokattu: 11.05.2008 20:32:42 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1414 : 11.05.2008 20:31:53 »

WS, minulla iski intuitio onko jäänyt huikkaputki vapusta päälle. Luultavasti AIVAN VÄÄRÄ tunne ja mietiskelinkin pitkään tässä, että sanonko mitään ja mistä tämmöinen tuli.
Voisiko hänellä olla vaikeaa itsensä kanssa ja pysyy siksi pois, joko itsesäälin tai itsetuhon tunnoissa?
Nyt en tarkoita mitään itsemurhaa, vaan onhan esim. alkoholismikin hidasta itsensä tuhoamista.
Niin että tämmöistä tänään.  idiot2

Huomasitkos, että minulle iski tällainen aatos tuossa muutama päivä sitten? Shocked
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1415 : 11.05.2008 20:35:02 »

Ai muuten kiitos tuosta kommentista. Joo jos hemmo niin paljon humputtelee, vielä edelleen, tuntuu naurettavalta tarjota tekstiä meditaatiosta, puhua menneistä elämistä tms jne, jotka on minulle luonnollisia asioita ja hän vähän vitsailee niillä.

On varmasti totta että kun vappuyönä soitti kun olin ovellani ja seur päivänä krapulassa kattoi futista, en siihen mahtunut enkä halunnut ängetä väliin.. jou jou.. ehkä sitten kuluneena vkloppuna toisti saman, ken tietää (tai ollut kipeänä).. joo.. no ei niin ettei minulla menoa piisaisi.. en vaan tarvi sitä juomista. Cokista ja spritea viime päivinä. 
   Cool
« Viimeksi muokattu: 11.05.2008 20:38:03 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1416 : 11.05.2008 20:36:38 »

Iltaa tupaan!

Ompa ollut aivan loistava keli taas tänään. Auringon punoittamaa ihoa tuossa rasvaili, kun ulkona olen lähes koko päivän viettänyt.

Taas kävivät varpuset tervehtimässä  smitten Jotenkin tunnun keräävän näitä varpusia ympärilleni, eivät pelkää ollenkaan. Käyvät tervehtimässä, pää keikkuen katselevat aikansa, sirkuttelevat ja lentävät pois.... Eivätkä ole mitään kahviloiden kesy-varpusia.  Smiley
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1417 : 11.05.2008 20:39:53 »

puhua menneistä elämistä tms jne, jotka on minulle luonnollisia asioita ja hän vähän vitsailee niillä.

Voithan kertoa mihin itse uskot = elämänkatsomuksesi, mutta hänen täytyy itse löytää oma tiensä ja ehkä ihan ensin itsensä.  Wink
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1418 : 11.05.2008 21:13:54 »

en todellakaan jaksa venailla enää itsen etsiskelyjäää. sepä se.. kun olis niin helppo sanoa miten sekin tehdään ja hauskasti, ettei tarttis tehdä perusvirheitä > haluaisin sanoa siis monta asiaa.. no mut hyvää yötä, nyt ei jaksa olla niin viisas.  angel
« Viimeksi muokattu: 11.05.2008 21:18:08 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1419 : 11.05.2008 21:25:45 »

Iltaa tupaan  smitten

Tänään on ollut varsin rento päivä. Aamulla herätin äipän perinteisesti laulamalla ja pianoa soittaen, kappaleena tietenkin "Äideistä parhain". Se kun on niin perinne, ja tietty meitsille taas yks paikka loistaa  Grin Oi voi.. Niin ja lahjaks sitten tuollainen A3 kokoinen lyijykynäpiirros kirsikkapuusta ja mun piskistä sen alla.
  Sittemmin päivä onkin kulunut altaalla ja kävin mä koiriakin kattomassa. Piti vähä reenata tuota uutta tulokasta, josko siitäkin yks näyttelykehän kuningas saatais  smitten Poikaa ei tosin kovasti tuntunu kävelyharjoittelut kiinnostavan niin päätettiin sitten käväistä sellane viiden kilometrin lenkki. Oli pikkuselle kyllä ehkä vähän liikaa, nukkumaan meni heti kotia päästyämme  Cheesy
  Kohta ajattelin vielä kävästä yhtä kaveria moikkaamassa, hänen äitinsä kun menehtyi kolme vuotta sitten.. Saas nähä tarviiko olkapäätä nyt kun kerrankin oon sitä valmis tarjoomaan. Vai, kannattaakoha mun antaa hänen olla ihan rauhassa ja omissa oloissaan?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1420 : 11.05.2008 21:45:02 »

Kaunein asia tässä äitienpäivässäni oli LIPPUTANKO!

Nimittäin istuin verannalla vielä aamutakissani teetä nauttien auringossa ja katselin vanhemman poikani ja ukkoni touhuja.

Lipputangon naru oli jotenkin sotkeutunut ja nyt se kaadettiin nurin. Poika huomasi, että pestä piti hela hoito, haki ämpärin mäntysuopaliuoksineen ja harjan ja pesi tangon, jota ei koskaan ole vielä pesty.

Ukko seurasi lippu sylissä pojan hommia, kun tanko taas tuli pystyyn ja lippu ylös liehumaan.  smitten

Sama homma tapahtui noin 20 vuotta sitten. Toisinpäin vain. Ukko laittoi tangon pystyyn ja kiinnitti siihen lipun pikkupoikieni katsellessa hänen puuhiaan!  smitten On albumissa kuvakin siitä hetkestä.

Niin ne osat vaihtuvat! Ja 20 vuotta on mennyt yhtenä vilauksena!  Cheesy

 smitten Kiss
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #1421 : 11.05.2008 23:05:54 »

Oi - täällähän on herkuteltu ja juhlittu! Kiitos Neela kermakakusta  smitten

Se onkin minun suuri heikkouteni, mutta en sitten viitsinyt helluntaiksi leipoa, kun tuli nukuttua kellon ympäri ja piti töissäkin pari tuntia piipahtaa.

Marix, kun löydät ne 'omat' korttisi, niin tiedät kyllä.
Sain joskus parikymmentä vuotta sitten lahjaksi Klassiset, enkä oikein päässyt sinuiksi niiden kanssa. Annoinkin ne sitten pois löydettyäni Crowleyt. Ostin niistä sellaisen pikkupakan, eli ne ovat normaaliakin pelikortteja pienemmät. Ovat helppo käsitellä, ja kulkevat kätevästi pussukassa mukana, kun siltä tuntuu.
Keijukortit ovat myöskin aivan ihanat. smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1422 : 11.05.2008 23:19:19 »

Päivä alkaa olla pulkassa taas.
Eilisen tolkuttoman istumisen jälkeen,menin pitkälle lenkille. Smiley
Toin tullessani yhden sireenin oksan joka jo sellainen,että saattaa aueta.
Ja kolme omenapuun oksaa,joista yhdessä ihanan tuoksuvat valkoisen vaaleanpunaiset kukat. smitten
Koska se on Druidien horoskoopissa minun puuni,tietävät oksat kotona onnea.Ja niin ihanan kauniit kukat siinä on. smitten smitten

Sitten jumppasin ja suihkuun.
Äitienpäivää en minäkään vietä mitenkään erikoisesti.
Tämä poikani,jonka en kuuna päivänä ajatellut muistavan koko päivää,lähetti ensimmäisenä äitienpäivä toivotuksen. smitten
Siksi se on niin suloinen,kun on yllätyksiä täynnä ja iso mies kun muistaa,niin tulihan siitä lämmin mieli. smitten
Käväisi kahteenkin otteeseen.

Tytär tuli aamuvuorosta ja jatkettiin nyt kynsien laittoa toiseen käteen.
Siinä ne nyt komeilevat. Smiley

ELÄMÄNILO! smitten
Katsos kun tulostimeni ei ole toiminnassa.Ei ole koskaan ollutkaan ja luotin että tyttärellä on hyvät ohjeet.
Mutta sitten kun näin ne ohjeet,niin tiesin heti,että pieleen menee. Grin
Kaksi täysin ilman suuntavaistoa omaavaa naista lähtee hortoilemaan. idiot2 Grin

Ystävättäreni sanoi tänään,että olisitte ottaneet hänen navigaattorinsa.Kävi mielessä,vaan en kehdannut kysyä.
Häneltä nyt voi kysyä mitä vain,mutta kun on sellainen aina avulias,niin vältän sitä,ettei tule sellaista oloa,että aina tuo jotain ruikkaa.
Tosin luulen,ettei hän tunne koskaan niin ketään kohtaan.
Parempaa ystävää ei voisi saada lähelleen. smitten

Kengu! smitten
Koiralla unessa on monta merkitystä.Yksi on ystävä,kuten joku mainitsikin.Ardithko se oli?
Mutta minulle se edustaa miestä.
Saattaa olla,että johtuu siitä että olen varauksellinen koirien suhteen.
Olen enemmän kissaihmisiä.

Esmiraldan lipputankotarina oli ihanan liikuttava. Cry smitten
Niin ne osat vaihtuvat ja vuodet menevät hujauksessa.
Katsoin Junnu Vainion konsettia telkusta ja niin monesta laulusta nousi paljon muistoja.
Mietin mihin tämä aika elämästä oikein on mennyt ja miten moni oli uusi hitti,kun olin nuori.
Kotkan meripäiviltä ihania muistoja tulvi mieleen ja sen aikaisia ystäviä.
Mitähän heillekin kuuluu?
Olen jotenkin yliherkkä tällä hetkellä ja itken nopeasti sekä iloista,että haikeudesta.
En oikein ymmärrä itseäni.Mitä minulle tapahtuu,kun ennen osasin itseni niin hyvin kasata.

Ehkä tulen vanhaksi,,, Grin
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1423 : 12.05.2008 10:00:34 »

Olen alkanut epäillä että suhteissa, erityisesti sielukumppanuuksissa ei ole järjen häivääkään. Onko joku muu samaa mieltä? Jos elämään ei heittäydy, ei elä mutta nyt on kyllä vähän liian outo olo asiasta. Onko mikään suhde mennyt mitenkään järkevästi.. siis minulla. No tänään lepäilen, yöunet voisi palata, ainakin on kesäistä. Huomenna sit selvitän asiat, kohta kohdalta edetään.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1424 : 12.05.2008 10:27:38 »

Huomenta! smitten

Kyllä kaikilla suhteilla kait merkityksensä on.Pontti lienee siinä,paljonko lataa odotuksia toisen niskaan ja koko suhteeseen. Smiley

Jos vain antaa mennä sen omalla painollaan ja katselee rauhassa,tunnustellen välillä miltä itsestä tuntuu,niin eiköhän se siitä.
Sielunkumppanuutta en sen kummemmin enää edes mieti.
Onko sitä tässä? Huh
Saattaa olla,koska vuosien jälkeen kemiat toimivat ja vetovoima toista kohtaan.Mutta onko sillä sitten niin merkitystä?
Pääasia,että molemmilla on hyvä olla yhdessä ja erikseen. smitten

Kun tuossa huonon tuulen päivänä aloin kovasti analysoimaan juttua,niin katkohan siinä oli lähellä. idiot2
Parempi olla analysoimatta turhia ja antaa vain mennä ja kehittyä miksi ikinä kehittyykään.
Olen itse pilannut muutaman suhteen alkuunsa alkamalla vaatimaan tilitystä,että mitä tämä ja mitä sinä ja mikset sinä? knuppel2
Parempi vain kääntää toisin päin ja miettiä,mitä minä voin tehdä ja missä voi löysätä vaan,,, Smiley
tallennettu

Sivuja: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: