Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko mahdollista?  (Luettu 6831 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sysma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 15.03.2006 18:25:55 »

Moi.

Liityin foorumille pohtiessani elämää suurempaa kysymystä: voiko nelikymppisenä aloittaa elämänsä uudelleen alusta?
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #1 : 15.03.2006 19:21:43 »

Smiley Miksei voisi aloittaa? Jos itse haluaa muutosta elämään ja haluaa aloittaa ns. uuden elämän, niin onnistuuhan se... Uskoisin ainakin näin vahvasti. Työtähän se vaatii,mutta jos itse on siihen valmis,niin ei muutakuin siitä vaan!  Smiley
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #2 : 15.03.2006 19:22:53 »

Sysma, elämä on alussa joka päivä. Wink
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #3 : 15.03.2006 19:30:53 »

Mielummin itse muuttaa elämänsä kuin tekee sen olosuhteiden pakosta.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4 : 15.03.2006 19:35:46 »

Moi.

Liityin foorumille pohtiessani elämää suurempaa kysymystä: voiko nelikymppisenä aloittaa elämänsä uudelleen alusta?


Hei "sysma"[/b]

Toki voi
- kaikki alkaa ajatuksesta
ja halusta
muuttaa elämääsi.


Täältä löytyy Positiivisuuden avaimet

(http://www.intermin.fi/intermin/hankkeet/nuoret/home.nsf/0/c2ef9e10f7135e05c22570730029c914/WebPageBody/0.12E?OpenElement&FieldElemFormat=jpg)

Ole hyvElämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 15.03.2006 19:50:14 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 16.03.2006 12:27:11 »

Ilman muuta - eihän 40 vuotta ole vielä ikä eikä mikään!

Jokaiselle ihmiselle tulee jossain vaiheessa elämää vaihe, jolloin sielu pyrkii ilmentämään itseään juuri sellaisena kuin se on. Ihminen kokee tarvetta päästä pois vanhasta ja uudistaa itseään ja elämäänsä. Yleensä tätä kutsutaan "kolmenkympin kriisiksi", mutta tuo kriisi voi iskeä vanhemmallakin iällä. Se on eräänlainen murroskausi, joka tulee 29-40 ikävuoden välillä, yksilöllisiä eroja on.

Eli anna mennä vain, kuuntele sydäntäsi! Lupaan ettet tule katumaan, vaikka alussa olisikin hankalia kausia. Tulet enemmän katumaan päätöstäsi olla muuttumatta.  Wink
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #6 : 16.03.2006 22:00:10 »

Hei sysma! Smiley

Voi toki, elämäänsä voi muuttaa vaikka kuinka monta kertaa.
Kaikki muutoshan lähtee itsestä.

Mitä ja millaista muutosta tarvitsen?
Mihin sillä pyrin.

Minulla elämä on ainakin ollut jatkuvaa 'oppimista'.
Enkä osaa vieläkään ajatella, että pitäisi jämähtää johonkin tiettyyn tilanteeseen tai ajatusmalliin.

 smitten    maarita         smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
lepakko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #7 : 18.03.2006 16:59:00 »

Itse aikoinaan pohdin samanlaisia asioita ja voin vastata sinulle, että mahdollista se on. Smiley Kyllä se sinultakin onnistuu kuten minultakin ja olen vahmenpi kuin sinä. Vaikeita päiviä on vieläkin mutta kevättä kohti mennään ja aurinko paistaa.
  smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #8 : 18.03.2006 17:33:51 »

HeI Ystäväin

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/cupidsmil.gif)   Kaikki on tosiaankin mahdollista.  (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/cupidsmil.gif)

Päästämällä irti menneestä,
annat tilaa tulevalle.




http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=5288.msg41230#msg41230
Ystävyys exien kanssa


Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ozzette
Vieras
« Vastaus #9 : 18.03.2006 17:41:54 »

Elämää voi muuttaa milloin vaan, ei ole iästä kiinni.
Rohkeasti vaan tekee asioita ja elää/kokee juuri sellaista elämää, kuin itse haluaa. Itseäni ärsyttää kaikenlainen kaavoihin kangistuminen ja se, että muka PITÄISI elää jonkin "muotin" tai odotusten mukaisesti. Kun olet 40, pukeudut jakkupukuun tms. NO WAY ! Ei sovi minulle lainkaan tuontyyppinen ajattelu. Olen luonteeltani ja olemukseltani eräänlainen "ikuinen lapsi". Vaikka olen aikuinen, niin en aikuistu. Mielestäni jokaista hetkeä ja päivää pitäisi elää niin, kuin se olisi viimeinen. Ottaa kaikesta elämässään mahdollisimman paljon irti. Mieluummin tekee kuin jättää tekemättä. Eli että kokee mahdollisimman paljon, ettei sitten "haudan partaalla" tai ylipäätään jälkikäteen kadu ja voivottele kokemattomia asioita tai tekemättä jättämisiä. Näen, koen, ymmärrän...  smitten
tallennettu
Värikkö
Vieras
« Vastaus #10 : 20.03.2006 12:38:59 »

TOTTA IHMEESSÄ ON MAHDOLLISTA!!!

Itselläni elämä meni uusiksi 43-vuotiaana ja  sen jälkeen on ollut uusiksi menemistä monta kertaa - tasot vain ovat vaihdelleet.
Tosin emmin monta vuotta irtiottoa, mutta näin jälkikäteen olen vain voinut todeta, että kaikki tapahtuu aikanaan  coolsmiley

Niin että anna mennä, mutta varo väkisin vääntämistä  smitten
tallennettu
sindek
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #11 : 20.03.2006 14:44:41 »

Aina voi ja pitää, jos siltä tuntuu.
tallennettu
arjaho
Vieras
« Vastaus #12 : 20.03.2006 22:24:02 »

No, ilman muuta! Noin viisikymppisenä olen eronnut, mennyt naimisiin, sanoutunut irti vakituisesta työsuhteesta ottaakseni vastaan väliaikaisen ja MIELUISAN työn, muuttanut asuinpaikkaa, ottanut asuntolainaa, ostanut oman auton ... ja alkanut elää. Elämä on kivaa!!!
tallennettu
Magay
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #13 : 23.03.2006 13:11:56 »

Tottakai voi aloittaa uuden elämän vaikka 70-vuotiaana. Smiley Ja todellakin suosittelen sitä jos vaan siltä tuntuu. Olen myös itse siinä tilanteessa, että edessä on täysi elämän muutos. Pelottaa lähteä matkalle, mutta tiedän että loppujen lopuksi se on paras valintani.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: