Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yllättävä Pietarin matka.  (Luettu 5616 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
skipidoway
Vieras
« : 08.09.2012 23:29:14 »

Äitini tuli tänään kylään ja ehdotti yllättäen et lähdettäis käymään Pietarissa, 23.9 ois lähtö ja oltais siel pari päivää ja laivalla pitäs mennä. Jännittää vähän toi reissu koska minulla on äidin kanssa tosi vaikeat välit Undecided ja lisäks 23.9 on minulla viimeinen tarkka ohitus  kauris sulkeutuva  aspect_squ askendentti. On noi aikasemmatkit ohitukset tuntunut, niin mitäs sit nyt knuppel2 Osaisko joku katsoo mun transiitteja ja katsoo et näkyiskö siel mitää positiivista reissulle :Smiley Lisäks kiinnostaa tää päivä et näkyykö täs päiväs jotain et tuli noin yllättävä ehdotus?
syntymäaikani:20.8.1985 klo 20.31 rauma
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 12.09.2012 21:32:20 »

8.9. oli  jupiter  aspect_conkuu kaksoset ( jupiter matka,  kuu ehdotus äidin taholta?)
ja näiltä neliö  aurinko aspect_con merkurius neitsyt sitä ehdotusta,  merkurius viestiä ja matkaa sekin.
Että yllättävä? ehdotus. Miksei myös tr  uranus pallas oinas yllätystä.
 Transiittina tuo jupiter kuu kaksoset osuu sun  pallas chiron kaksoset yhtymälle,
ja kun on olemassa myös asteroidi 2046 Leningrad (nyk. Pietari) niin lykkäsin sen kartallesi ja sehän onpi tuossa  kaksoset kimpassa,
Leningrad 12,  pallas 13 ja  chiron 14  kaksoset eli transiittina "matkanjärjestäjä"  jupiter kuu yhtyi tähän kimppaan.

23.9. tuo Leningrad on 1  vesimies ja tekee taivahalla ilmakolmion,
Auringon ja Lilithin kanssa.
Aurinko on just siirtynyt Vaakaan, ihmissuhdemerkkiin, ehkä se tuo muassaan välienselvittelyäkin matkasta nauttimisen ohella.
Lilith, mean Apoge on 1  kaksoset ja Lilithiä voi tituleerata esim. sanoin the Great Mother niin hyvässä kuin pahassa.
Se kuvaa meidän alitajuisia tunteita, pinnanlaisia tunnekehon muistoja.
Kuin myös intohimoja.
Taivahalla on samaan aikaan  pluto kuu kauris yhtymä,
elikkä tunteitten puoleen mennään vähän pintaa syvemmällä.
Ilmakolmiolla taas luulisi asioiden menevän omalla painollaan,
se on mentaalinen, älyllinen luonteeltaan,
ja kun sulla on jo syntymäkartalla tuo Leningrad Pallaksen seurassa,
niin ehkä siellä syntyy oivallus jos toinenkin asioista.
Kaksosissa another opinion.
 chiron tässä yhteydessä vois kuvata "sisäistä matkaa" niihin asioihin, jotka eivät toimi sen äidin kanssa?

Hyvää matkaa!
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #2 : 14.09.2012 16:05:37 »

Nikki, olin juuri vastaamassa sinulle. Mihin viesti on kadonnut Cry
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 14.09.2012 19:00:56 »

sorgen, olin kärsimätön ja poistin sen, kun ei vastattu mitään.
Aattelin että meni överiksi tai jotain.

den är tillbaka nu..varsågod  Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.09.2012 19:59:42 kirjoittanut nikki » tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #4 : 14.09.2012 19:06:27 »

Älkää lähtekö 23. vaan vasta 24. päivä. Tää on intuitiopohjanen suositus.
tallennettu

.
skipidoway
Vieras
« Vastaus #5 : 15.09.2012 12:04:36 »

Body electric: En itsekkään haluis lähtee 23.päivä mut liput on jo tilattu kun äidille ei käynyt muut päivät olla töistä pois.

Nikki: Kiitos et jaksoit pohtia noinkin tarkkaan, en vaan oikein tajunnut tosta kauheesti kun en osaa tätä "astrologian kieltä" viel niin hyvin. Toivottavasti tuo ilmakolmio lupailis jotain hyvää, ainakin itse yhdistä ilmamerkit matkailuun.  pluto kuu  saturnus aspect_con vaikuttaa pahalta. Kuulostaa jotenkin raskaalta energialta. No kunhan hengissä selviän nii se riittää mulle laugh
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #6 : 15.09.2012 22:13:22 »

Toivotan ihanaa ja siunauksellista matkaa Pietariin !
tallennettu

.
skipidoway
Vieras
« Vastaus #7 : 16.09.2012 01:45:20 »

Kiitos staardis ja body electric smitten.Ihana kuva ja yritän suhtautua mahdollisimman positiivisesti koko reissuun. Pietari on varmasti todella kaunis kaupunki coolsmiley
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #8 : 16.09.2012 21:19:00 »

Pietari on uskomattoman kaunis kaupunki, se on vähän niinku herkällä kynällä piirretty ja sen jälkeen vesiväreillä päälle laveerattu.

tallennettu

.
skipidoway
Vieras
« Vastaus #9 : 16.09.2012 22:32:39 »

Pietari on uskomattoman kaunis kaupunki, se on vähän niinku herkällä kynällä piirretty ja sen jälkeen vesiväreillä päälle laveerattu.


Olet ilmeisesti itse käynyt Pietarissa? Odotan sitä värikkään "sipulikirkon" näkemistä smitten
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #10 : 17.09.2012 11:34:45 »

Joo, olen käyny - siellä on niitä kirkkoja ja kauniita rakennuksia pilvin pimein, ja ihania kahviloita. Mutta käyntini ovat olleet aika lyhyitä ja hätäsiä, en ole mikään asiantuntija ja monessa vuodessa saattaa asiat muuttua. Ois kiva oleskella Pietarissa vähän pidempään, brushhata venäjänkielentaitoani. Vähän ite pelkäisin kyl siellä yksin liikkua, varsinkin iltaisin.

Äidin kanssa on kiva lähteä matkaan - itekin tässä oman äitini kanssa ollaan puhuttu muiden matkojen ohella just esim Pietarin matkasta.
tallennettu

.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: