Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ammatinvalinta  (Luettu 3254 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Aki no uta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« : 05.04.2008 21:59:11 »

Olen jo sellaiset pian 10 vuotta miettinyt tuhannesti että mikä ammatti olisi sopivin, olen tullut kutakuinkin tulokseen, että sellaista ammattia ei ole oikein, että pitää luoda itse olosuhteisiin sopiva sellainen, mutta olisko teillä ideoita noin muuten? olen ollut aina hirmu raskaissa fyysisissä töissä, jopa miesten hommissa, ja se kuluttaa henkisesti...ja en ole kaiketi mikään maailman sosiaalisinkaan. saa ehdotella vapaasti mitä mieleen tulee. kiitos jos joku jaksaa kiinnostua.
tallennettu

aurinko, merkurius, jupiter, saturnus - neitsyt
kuu - kaksonen
asc., neptunus - jousimies
venus - rapu
mars, uranus - skorpioni
pluto - vaaka
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 06.04.2008 10:04:14 »

Heti ensiksi tuli mieleen pankki - tai vakuutusala. Sinulla on voimakas 8.huone ja lisäksi vielä Skorpioni MC. Kuitenkin työn pitäisi olla jotenkin fyysisesti tms. haastavaa, koska kuitenkin sinulla on MC:llä Mars, joka vaatii actionia ja toimintaa. Neitsyen tarkkuus ja luotettavuus sopii hyvin noihin pankkimaailman juttuihin, siellä neitsytmäisiä piirteitä arvostetaan.

Eiköhän se oikea ala löydy jos näet vaivaa ja oikeasti koetat etsiä vaihtoehtoja. Smiley Onnea yritykseen!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Aki no uta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #2 : 07.04.2008 16:12:28 »

Hei, kiitti kauheesti. toi osui jopa aika oikeaankin...olen kyllä aika sekopää ja tosi luova, enkä ole ollenkaan pedantti! jotkut pankkihenkilökunnasta ovat aika pedantteja, mutta olen tavannut kyllä todella lämpimiäkin ihmisiä asiakaspalvelussa. mulla on vahva neptunuksen vaikutus, tekee monta neliötä aurikoon, merkuriukseen, jupiteriin. ja sitten on se action puoli Wink

haluutteko kertoo yleensä ihmiset kokemuksia omista ammateistanne? tai asiaan liittyen? ootteko onnellisia siinä mitä teette?
« Viimeksi muokattu: 19.07.2010 21:09:29 kirjoittanut Aki no uta » tallennettu

aurinko, merkurius, jupiter, saturnus - neitsyt
kuu - kaksonen
asc., neptunus - jousimies
venus - rapu
mars, uranus - skorpioni
pluto - vaaka
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 07.04.2008 20:14:06 »

^ Pakko korjata, että siis, sinullahan Neptunus tekee neliön Merkuriukseen, Jupiteriin ja Saturnukseen - Ei aurinkoon. Smiley Se on aika iso ero.

Ja Pankissakin on monenlaisia töitä - myös todella luovia! Esim. mainoskamppanjoiden ja erilaisten graafisten juttujen suunnittelua, työpaikan sisäisien asioiden järjestelyä, mikä vaatii luovuutta ja organisaatiokykyä etc. Eli ei pankkityö ole pelkkää numeroiden kyttäämistä ja tarkkuuttakaan, vaan paljon muuta!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
pinita
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #4 : 10.04.2008 18:03:49 »

ammatti nimikkeenä voisi olla reppureissaaja omalla kohdalla. Verhoilija on virallinen ammatti mutta jostain kumman syystä sitä on tullut tehtyä jotain ihan muuta mm.  lapissa turistihyysääjänä, maatalouslomittajana. Niin se elämä heihtelehtii  Smiley   
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: