Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakas Venus?  (Luettu 47283 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #60 : 15.08.2008 11:31:33 »

Jos ajatellaan sanaa Rakkaus - niin sehän on jotain todella voimakasta ja kuumaa.

Heti, kun luin tuon ajattelin, että ihmisellä, joka sanoo noin, täytyy itsellään olla Venus jossakin tulen merkissä -ja niinhän se olikin Wink !

Itse en kuvailisi rakkautta ensisijaisesti noilla sanoilla, vaikka Venukseni Leijonassa (ja Kuuni Oinaassa) onkin. Mulla on sen verran voimakkaasti ilman elementti esillä kartallani, että se taitaa tupata vaikuttamaan myös noissa romanttisissa asioissa. Intohimo ja ihastus on mulle kuumaa ja tulista, voimakasta kiihkoa ja tunteen paloa, mutta myös jotain todella nopeasti loppuun kärähtävää. Todellista rakkautta ilmennän ja koen pikemminkin henkisellä/sielun tasolla, enkä (valitettavasti) ole kovin sensuelli tyyppi, kun tuo maa elementin fyysisyyskin tulee kartalla esiin lähinnä sen aurinkomerkkkini Neitsyen kautta.

Hmm.. mielenkiintoista, pitäisi varmaankin perustaa topici sille miten ihmiset kuvailevat rakkautta. Sillä se taitaa erota persoonallisuuden mukaan.   Smiley
Itsekään kun en pidä rakkautta kuumana (intohimoa kyllä, mutta se ei ole minulle rakkautta), vaan enemmänkin tälläiseen kuukalatyylin virtaavana. Sitä huomaamattaan kelluu sen mukana ja jossain vaiheessa huomaa olevansa jykevästi kiinni siinä (venus kauriissa  Wink ) ja tuntevansa sellaista..hm..velvollisuudentunnetta toisesta.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #61 : 15.08.2008 11:34:40 »

venus-leijona mies oli tavallaan kuuma, tavallaan ujo.. koska kuukalat.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Norna
Vieras
« Vastaus #62 : 15.08.2008 12:38:28 »

 Minulla on Venus Härässä, mikä on tietysti aika otollinen asema sille Wink. Sijaintina on 9. huone ja sen edustamia asioita rakastan smitten. Venus ei kuitenkaan ole erityisesti aspektoitunut.

 Olisi hauska tietää mistä nuo karttaa hallitsevien planeettojen prosentit saa, joku täällä kun ilmoitti että Venusta oli jotain ja Plutoa jotain prosenttia. Saako tuollaista astro.com:sta vai pitääkö se jotenkin itse laskea?
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #63 : 15.08.2008 15:05:44 »

Oinaalle (ainakin minulle) tuntuu rakkaus olevan, niin intohimoista että kuumaa yhtäaikaa, että kyllä siinä on hiki ja tulenlieskat ympärillä Wink Grin

Vain kuuman intohimoisesti voi rakastaa. Kait en vaan nää "metsää puilta" sitten, että siis ois jotain veden kevyttä intohimoa Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #64 : 15.08.2008 21:30:44 »


 Tottahan se on kun tajuaa itse sen "tunnelukkonsa"- on jo iso askel eteenpäin,- ja myös sen, että

 neliöt voi kääntää positiiviseksi, onhan neliössä kaksi KOLMIOTA jakamalla. smitten smitten
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #65 : 16.08.2008 16:51:53 »

Venuksesta puhuttaessa ei voi olla mainitsematta Marja-Liisa Niemi-Mattilan kiehtovaa kirjaa; Ajattomat arkkityypit. Venushan on suorasti yhteydessä Kreikkalaisen mytologian vastineeseensa Afroditeen. Venus Leijonassa oli muistaakseni yksi arkkityyppisimmistä Afroditen edustajista ja  venus harka taisi olla toinen.

Tunnistankin itsessäni paljon Afroditen teemoja, mutta toisaalta myös Venuksen pimeä puoli Kore/Persefone näkyy kartallani (ja myös elämässäni) voimakkaasti. Olen vannoutunut esteetikko ja kauneuden palvoja ja vaikka joissakin asioissa olen suorastaan spartalaisen askeettinen, niin tämä piirre ei totisesti ulotu mihinkään, mikä koskee kauneutta (sielun tai ruumiin) ja kaunistautumista (sisäistä tai ulkoista).

Hyvä ystäväni ilmentää minuakin puhtaammin Afroditen henkeä. Hän on aurinkomerkiltään Koreen/Persefoneen yhdistetty Skorpioni, mutta askendentti leijona , jolla Kuu Härässä. Kaiken lisäksi Venus yhtymässä Aurinkoon. Hänestä todella huokuu ja säteilee ikiaikaisen jumalattaren lumovoimaa ja aistikasta naisellisuutta. Hän on sanomattoman perso kauniille, laadukkaalle designille ja kosmetiikalle. Kenkiä on konsanaan kuin Carriella Sex in the Cityssä, ynnä muita asusteita, laukkuja, huiveja, koruja. Hän teki jopa ammatin kauneudenrakkaudestaan; yläasteen jälkeen kouluttautui parturikampaajaksi, mutta halusi jotain muuta ja jatko-opiskeli maskeeraajaksi. Nyt tekee töitä yksityisyrittäjänä alalla (maskeeraa mainoksiin, muotinäytöksiin, muotikuviin jne) ja on saanut nopeasti nimeä. Ihastuttava tyyppi!
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #66 : 26.08.2008 17:38:50 »

Mulla  venus skorpioni 1. huoneessa  aspect_con uranus skorpioni 2. huoneessa, venus aspect_opp chiron  harka 7. huoneessa, sekä  aspect_squ mars leijona 10. huoneessa ja nousuvaakana  venus hallitsee kartttaani.
Oon lähiaikoina miettinyt rakkausasioita paljon, rakkauskäsityksiä jne. Nyt alko päässä soimaan Ismo Alangon biisi Rakkaus On Ruma Sana  Grin. Ongelmallinen sana se on, hyvällä tavalla. Kiinostavalla tavalla. Pelottava myöskin. "Antamalla" rakkauden antaa toiselle samalla valtavan vallan, jota toinen voi käyttää loukatakseen. Rakkaus on aina riski, enkä pidä riskinottamisesta. Pelko ja rakkaus ovat nivoutuneina toisiinsa.
Menen äärimmäisyyksiin. Reiluna tyttönä varoitan itsestäni/rakkaudestani. Jos juttu on siihen suuntaan luisumassa kerron miehelle kyllä mitä tuleman pitää. Ei mun kanssa voi vaan olla onnellisen rakastuneena, mun kanssa joutuu johonkin ihan muualle kuin mihin mies ehkä on tottunut. Varoittaessani miestä suojelen myös (ja ehkä ensisijaisesti) itseäni. Tiedän, että mulla on paljon annettavaa, paljon rakkautta. Enemmän kuin moni ehkä pystyy käsittelemään ja haluan enemmän kuin moni pystyy antamaan. Niin ainakin uskon.
Skorpioneihin usein yhdistettyä mustasukkaisuutta en pode, luottamus on kaiken perusta.
En ole aspekteihin kovin syvällisesti itse vielä perehtynyt, olisin iloinen jos joku kommentoisi Venuksen sijaintia ja aspekteja kartallani  Smiley.
« Viimeksi muokattu: 26.08.2008 17:40:50 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #67 : 03.01.2009 19:55:02 »

Skorpioneihin usein yhdistettyä mustasukkaisuutta en pode, luottamus on kaiken perusta.

Minä olen myös  venus skorppari, enkä mitenkään erityisen mustasukkaisena ole koskaan itseäni pitänyt.  Minulla on tosin  venus tarkassa yhtymässä  uranus:kseen ( uranus 5'40 ja  venus 5'57  skorpioni), joten ihmekös tuo...
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #68 : 27.06.2009 14:58:56 »

Skorpioneihin usein yhdistettyä mustasukkaisuutta en pode, luottamus on kaiken perusta.

Minä olen myös  venus skorppari, enkä mitenkään erityisen mustasukkaisena ole koskaan itseäni pitänyt.  Minulla on tosin  venus tarkassa yhtymässä  uranus:kseen ( uranus 5'40 ja  venus 5'57  skorpioni), joten ihmekös tuo...
Mulla on siis myös  venus aspect_con uranus skorpioni:ssa...sekö mustasukkaisuutta poistaisi?
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #69 : 28.06.2009 00:20:44 »

Tässäpä tuli mieleen ja tietämättömänä kyselen, että onko sillä jotain vaikutusta/ merkitystä yhteensopivuuteen miesystäväni kanssa, kun minulla on  venus kalat (6.huone) ja kultani on  aurinko  kalat?  :Smiley Minulla on muutenkin 6.huoneessa (menee kyllä nyt vähän Venuksesta ohi)  jupiter kalat ja 5.huoneessa  ceres kalat sekä  juno kalat  Fisujen kanssa olen aina tullut toimeen, tosin hän on ensimmäinen miespuolinen kala jonka olen tuntenut.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.06.2009 00:28:54 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #70 : 28.06.2009 11:43:25 »

Kuinkas sitten mulla....hmmm... Osaako joku tulkita?

 venus 20  oinas 53 (aspektit: aspect_squ aspect_con)
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #71 : 28.06.2009 12:11:27 »

Mutta Afroditen vimmaisen intohimon kohteena oli Adonis. Hän joutui kuitenkin jakamaan tämän kuolevan ja jälleensyntymän jumalan Persefonen, kuolleiden kuningattaren kanssa

Synastriakartalla minulla ja hänellä on Aphrodite  aspect_con Adonis. Nyt vaan ootellaan milloin se Persefone ilmestyy paikalle! Shocked

Olen todellinen venuutikko  askendentti  harka ja  venus vaa'assa, aurinko huoneessa 7... Tosin venus on yhtymässä plutoon, joka vähän huolestuttaa.

Tässäpä tuli mieleen ja tietämättömänä kyselen, että onko sillä jotain vaikutusta/ merkitystä yhteensopivuuteen miesystäväni kanssa, kun minulla on  venus kalat (6.huone) ja kultani on  aurinko  kalat?  :Smiley Minulla on muutenkin 6.huoneessa (menee kyllä nyt vähän Venuksesta ohi)  jupiter kalat ja 5.huoneessa  ceres kalat sekä  juno kalat  Fisujen kanssa olen aina tullut toimeen, tosin hän on ensimmäinen miespuolinen kala jonka olen tuntenut.  :Smiley

No, eikös se etenkin tuo juno(avioliiton asteroidi tai mikä lie)kaloissa viittaa vähän sinne päin, että kovin kalat olis se haluttu puoliso.
Missäs se sinun mars luuraa? Onko 12 huoneessa mitään = "kalojen huone". Eikös se ollut niin että miehen venusmerkki on hänelle se sopiva kumppani ja sama pätee naisen mars merkkiin.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #72 : 28.06.2009 13:24:58 »

Itsellani on muutaman paivan paasta  venus  aspect_con  aurinko
Katsotaampa jos jotain "tapahtuu"!
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #73 : 28.06.2009 14:23:19 »

Kuinkas sitten mulla....hmmm... Osaako joku tulkita?

 venus 20  oinas 53 (aspektit: aspect_squ aspect_con)

Kaarina Pääkkösen sivuilta poimittua:

-Oinaassa Venus on vastamerkissään Vaaásta ja korostaa oman arvomaailman suhdetta suhteessa toisiin. Toisten mielipiteiden ja erilaisten ihanteiden arvostaminen on tässä asemassa suurinpana haasteena. Mikä Minun arvomaailmani on ja mikä on toisten oikeus pitää oma mielipiteensä nousee tärkeäksi tasapainoitettavaksi asiaksi, suhteessa kauneu-teen ja ihanteisiin. Henkilöllä on valmiudet ja voimaa tuoda esille omia mielipiteitään.

- Entäs nuo aspektit vielä kertomaan kokonaisuuden?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #74 : 28.06.2009 14:37:36 »

Hei! Tosiaan, keskustellaan Rakkaasta Venuksesta, kun se on tässä esillä. Kesä kauneimmillaan ja kukat ja aurinko, Venusta se kaikki kai!!!

Venukseen kuuluu kauneus, ja arvot, naiseus ja rakkaus, rauhantahto, muototaju, sisäinen rauha...eli kaikki mitä tapahtuu yksilön sisällä, sieltä suuntautuu ulospäin. Onhan se meidän naapuriplaneetta, henkilökohtainen jos mikä!

Mietipä siis Diamond, mitä sinun sisälläsi tapahtuu. Huomaatko uusia arvoja, uudenlaista luomisenvirtaa sinussa tai ainakin kaipuuta siihen. Nyt juuri Venusenergia koskettaa sisintäsi. Aurinkohan on sinun omaa energiaa.

Minä olen pyöritellyt tässä Ap-karttojani ja Venuksen nähden huomaan mielenkiintoisen asian:
Syntymäkartallani Venus on aivan liki Aurinkoani, taas viime vuonna se oli toisella puolella, välissä Ceres. Nyt tämän vuoden Ap-kartassa Venus on kaukana (vanha venus)s 25 asteen päässä välissä on Merkurius ja Vesta. Samalla Venus ja Mars tekevät yhtymää Härässä ja huoneessa 7.

Mietin, olenko saavuttanut itsekeskeisestä naiseudestani jonkinlaisen feminiinisen ja maskuliinisen harmonian? Toimin naiseuden kautta sydämellä, mutta toimin myös hyvin itsenäisesti ja jopa itsekkäästi. Tasapainoittelen toisten turvallisuuden ja oman turvallisuuden välillä. Kumpikin tärkeitä!

Venus vain on niin vikkelä tuolla vieressämme, että sehän on tehnyt kierroksensa, äh nyt en muista, mutta oliko se kaksi kertaa niin nopeasti kuin Maa...kuka muistaa? Ja ehtii vaikuttaa aika nopeasti, joten sen osoitinta olisi ihan mukava seurata ja kuunnella sisintä sen mukaan. Tarttua onkeen silloin kun vapa vipottaa!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: