Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakas Venus?  (Luettu 47280 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #45 : 08.06.2008 17:04:31 »

tuo Q,KVINTIILI,niinkö? 72,36,108,18 ja 144 astetta
siteeraan Nummelaa:
-antaa henkistä luovuutta
-yhdistää,harmonisoi ja kannustaa toimintaan
-liittyy ihmisten välisiin vaikeuksiin ,joissa kyse lahjakkuudesta ja vallasta
-vallan ja auktoriteetin oikeudenmukaista käyttöä tai väärinkäyttöä
-voima luoda tai tuhota
vapaus,tutkiminen,seikkailunhalu,levottomuus,kokeilunhalu,tyytymättömys systeemiin ja rutiineihin (eikä sitten seksiä samalla kellonlyömällä saunan jälkeen joka lauantai..)
seksuaalinen viehätysvoima ja eroottinen toiminta,voima ja pakko
kvintiili antaa kykyä yhdistellä asioita ja ilmoittaa TAVAN,JOLLA SEKSUAALISTA ENERGIAA KÄYTETÄÄN
sen vaikutus liittyy marsiin,jupiteriin ja uranukseen

ettäpä oikein oiva aspekti yhdistämään marsin ja venuksen energiat...

kiintoistaa!
tuo Q on jaanyt vahemmalle huomiolle...
Mulla on  venusaskendentti, en kylla osaa yhdistaa miten se toimii...  Huh
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #46 : 08.06.2008 17:18:23 »

Olen Venetiaalinen henkilo venuksen hallitessa )vaikka aurinko nousee) ja kartalta loytyy paljon vaakaa. heheh...tyylikas kuin mars vaaka! On siita jotain hyotyakin vaikka alennuksessa seista pojottaa.  Grin
Itseasiassa jotkut ovat sita mielta etta mars vaaka ei ole heikko vaan vaihtaa ´puoluetta´herkasti riitatilanteissa. Tuntemani muut mars vaaat kylla suuttuvat/hyokkaavat harvoin, mutta auta armias kun se sitten viimein tapahtuu. knuppel2

Olen pistanyt merkille, etta monella ystavallani on venus  aspect_sex  mars tai venus  aspect_tri mars  ja todellakin sekstiilihenkilot ovat ´vetavia´ pakkauksia, mutta kolmio henkiloista sen vetavyyden huomaa jotenkin selvemmin ja ehka he itse ovat tietoisempia tallaisista puolista itseissaan  Kiss

Sopisikohan tallaiselle venetiaalis lunaariselle henkilolle marssilais solaarinen kumppani?  Smiley
En olekkaaan koskaan miettinyt planeettavoimakkuuksien vaikutusta ihmissuhteissa...
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #47 : 09.06.2008 12:42:38 »

Venus Leijonassa ja huoneessa VIII (mikäli tuon huonejutun oikein ymmärsin)

Eräs syntymäkartan teko-ohjelma antoi seuraavat tulkinnat sanasta sanaan:
Venus Leijonassa
Leijona on rehellinen, suorasukainen ja herkkä. Hän uskoo rakkauteen ja elää täysillä antaen kaikkensa partnerilleen. Leijona ystävystyy henkilöihin joista on hyötyä ja suojaa heitä.
Heikkoudet: Hän voi olla koppava ja kuvittelee usein olevansa suurempi kuin on. Viettelee vain vietelläkseen - todistaakseen että on hienompi kuin on.

Venus huoneessa VIII
Et pelkää tuntematonta, kuolemaa etkä mystisiä kokemuksia. Elämäsi loppupuoli voi olla onnellista ja elät vanhaksi, luonnollinen kuolema.
Puolisosi voi olla taiteellinen tai muuten tavallisuudesta poikkeava.

Melko rehellinen olen kyllä, valehtelu on minulle vaikeaa. Suorasukaisuuttakin löytyy. Herkkäkin olen, vaikka todella vähän näytän ulospäin siltä. Joskus tulee myös kuviteltua olevansa suurempi kuin mitä on  Grin

Tuon kuolemanpelon kanssa on melko 50-50, mutta toivottavasti tosiaan elän vanhaksi ja koen luonnollisen kuoleman  Smiley
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #48 : 09.06.2008 13:12:31 »

Sain viime talvena erään tuttavamieheni syntymäajan ja hänen kartaltaan pisti silmään ensimmäisenä erittäin voimakas Venus. Kyseinen planeetta sijaitsee hänellä Kaksosissa yhtymässä MC:hen. Aurinko on hänellä Ravussa, Kuu Neitsyessä ja koska Vaaka on nousussa, Venus on samalla kartan hallitsija. Tämän lisäksi Venus asektoi KAIKKIA muita planeettoja.

Suuren luokan komistus tämä mies ei ole, mutta hänellä on erittäin miellyttävä puheääni ja on muutenkin ihmisenä kaikin puolin miellyttävä. Hän työskentelee opettajana, jossa tällaisista ominaisuuksista on taatusti hyötyä. Hänen rakkauselämänsä on ollut jossain määrin hippityylistä, vaikka pitkiäkin suhteita on takana. Omien sanojensa mukaan hänellä on naisten kanssa "homma hallussa".

Hän on joskus sanonut, että jos hän vaihtaisi/joutuisi vaihtamaan työpaikkaa, niin jokin sellainen homma voisi sopia, jossa hän voisi huolehtia, että kaikilla on kivaa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #49 : 09.06.2008 20:02:00 »

Olen Venetiaalinen henkilo venuksen hallitessa )vaikka aurinko nousee) ja kartalta loytyy paljon vaakaa. heheh...tyylikas kuin mars vaaka! On siita jotain hyotyakin vaikka alennuksessa seista pojottaa.  Grin
Itseasiassa jotkut ovat sita mielta etta mars vaaka ei ole heikko vaan vaihtaa ´puoluetta´herkasti riitatilanteissa. Tuntemani muut mars vaaat kylla suuttuvat/hyokkaavat harvoin, mutta auta armias kun se sitten viimein tapahtuu. knuppel2

Olen pistanyt merkille, etta monella ystavallani on venus  aspect_sex  mars tai venus  aspect_tri mars  ja todellakin sekstiilihenkilot ovat ´vetavia´ pakkauksia, mutta kolmio henkiloista sen vetavyyden huomaa jotenkin selvemmin ja ehka he itse ovat tietoisempia tallaisista puolista itseissaan  Kiss

Sopisikohan tallaiselle venetiaalis lunaariselle henkilolle marssilais solaarinen kumppani?  Smiley
En olekkaaan koskaan miettinyt planeettavoimakkuuksien vaikutusta ihmissuhteissa...
Eikös vastakohdat täydennäkin toisiaan - vakka ja kansi, kuulostaa hyvältä   :Smiley  Smiley
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ave^^
Vieras
« Vastaus #50 : 18.06.2008 12:11:38 »

Astro Logoksesta pomppasi silmiini sellainen lause kuin: "Tunnetila, se miten ihminen ilmentää tunteitaan, näkyy horoskoopissa parhaiten Kuun merkkisijainnista. Halu miellyttää, se miten ihminen haluaa tunnetason yhteyttä toisiin, näkyy Venuksen merkistä." Kumma kun en ollut ennen tullut ajatelleeksi sitä tältä kannalta. Sillä näinhän se on.  Smiley

Omaa karttaani kun olen tulkinnut, olen aina joutunut siihen umpikujaan että kuu kaloissa, joo, mutta jokin siinä mättää, en suhtaudu täysin sillä tavalla ihmisiin. Loppujen lopuksi kun jopa haluaisin lähinnä sellaisen "virallisen" suhteen, perustaa jonkun kanssa perheen ja hoitaa arjen asioita ja elää ilman mitään liiallisia rasittavia tunnesidosongelmia. Käytännöllistä elämää. Tässä ehkä vihdoinkin löysin jonkin tavan millä Venus-Kauriini ilmenee.
 Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #51 : 18.06.2008 12:22:57 »

Hyvä näkökulma, Ave!

Tuo kuulostaa turvalliselta suhteelta, Venus Kauriissa! Lämpösi ja hoivavastuusi on syvällä kuin moraalin aarreaitta, josta ottaa tarvittaessa, eikä kuten minulla (Kuu Kalat) Venus Ravussa, joka viskoilen tunteitani sinne tänne, ja lähimmäiseni tuntee olonsa joskus sitten syrjäytyneeksi.

Nyt tietyssä kypsässä iässä ja juuri tuon henkisen Venus-ohjeitten myötä minun tulisi oppia kokoomaan itseni ja tunteeni juuri siihen missä niitä tarvitaan eniten. Kasvaa...kasvaa...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #52 : 02.07.2008 11:09:24 »

Hei!

Tuonpa tämän vanhan Venuspaketin täältä, koska siinä on mielestäni käsitelty Venusta aika monipuolisesti.

Luin myös Aaviisuisen lähettämää kanavointia Venusplaneetan tärkeästä merkityksestä tälle kesälle.

Voisko siis jatkaa tätä aihetta vähän vielä tähän.  :Smiley  Jospa tuleva kesä on Venuksen kesä!!!

Tässä osio kanavoinnista, jonka Arkkienkeli Mikael on lähettänyt:

Maapallo saa jo ylösnousseen rakkauden ja myötätunnon kultaista valoa, mikä tuo yltäkylläisyyden ja rauhan koodeja. Nyt kesäkuussa teille tulee kollektiivina vahvoja tilaisuuksia tehdä valtavia muutoksia kollektiivitietoisuudessanne ja ottaa vielä lisää valoa kollektiiviolemukseenne. Kesäkuu edustaa ensimmäistä merkittävää tilaisuutta tänä kollektiivisen muutoksen vuotena - toinen on elokuussa ja kolmas lokakuussa. Selitämme näitä muita päivämääriä myöhemmin - tällä erää keskitymme Venus/aurinko-transiitin energioihin kesäkuun kahden ensimmäisen viikon aikana.

Tämä Venus-transiitti liittyy neljän vuoden takaiseen transiittiin ja nyt on sen Venus-syklin tarkka keskipiste, joka alkoi vuonna 2004 ja loppuun 2012. Vuoden 2004 Venus/aurinko-transiitti merkitsi vahvan heräämis- ja muodonmuutossyklin alkamista tällä planeetalla ja se salli monien teidän aloittaa matkanne korkeampiin tietoisuuksiin. Selitämme, miksi tämä energia on hyvin voimakasta tänä aikana.

Aurinko teidän aurinkokunnassanne kantaa arkkityyppistä maskuliinista solaarienergiaa, mitä kutsutaan muinaisessa egyptiläisessä viisaudessa Raksi. Venus kantaa arkkityyppisen jumalaisen feminiinisyyden energiaa, jota edustaa Hathor, kauneuden, rakkauden, taiteen ja musiikin Jumalatar. Venuksen transiitti auringon kanssa edustaa arkkityyppistä jumalaisen maskuliinisuuden ja feminiinisyyden kosmista tanssia, kun ne punovat luovan valonsa planetaariseen "taivaaseenne".

Vuonna 2004 tämä oli erityisen voimakas hetki maapallolle. Jumalainen feminiinienergia on hitaasti palannut kollektiivitietoisuutenne taajuuksiin, mitä ovat avustaneet indigo- ja kristallilapset sekä ne heränneet valotyöntekijät, jotka pystyivät kantamaan tätä energiaa. Tämä oli vuonna 2004 riittävän voimakasta, niin että tämä kaksoisliekkienergioiden jumalainen tanssi taivaissa käynnisti voimakkaan luovan ja muuntavan energia-aallon kollektiivitietoisuudessa. Monet ihmiset aloittivat henkilökohtaisen muodonmuutosmatkansa ja monia sielunkumppani- ja kaksoisliekkiliittoja muodostettiin tämän auringon ja Venuksen tanssin vanavedessä.

Tässä keskikohdassa olette valmiita tekemään toisen valtavan tietoisuushyppäyksen. Rakkaat ystävät, olette aktivoineet graalikoodinne ja pystytte olemaan täydellisessä tasapainossa sisäisesti, olemaan taivaiden täydellisen tasapainon peili. Pystytte nyt saamaan galaktisia ja kosmisia informaatiokoodeja suoraan Suuresta keskusauringosta käpylisäkkeeseenne ja sitten DNA:hanne aktivoimaan Jumalan tahdon kehonne jokaisessa solussa jumalaisen valon ja armon vastaanottimeksi.



Lainasin tämän vielä tähän, kun ihmettelen tuota rakkauden määrää mikä täällä foorumillakin huokuu. Hekin, jotka ovat vannoutuneita kuten Elämänilo ja jotkut muut, eivan säkenöivät nyt jotain uutta ja ihmeellistä.

Pitäneekö siis paikkansa tuo hoivaava Venuksen kesäsesonki!!!!

Voi nauttikaa, nautitaan, enhän minäkään ihan ilman ole, saan huomiota ja hoivaa ihmeellisellä tavalla!

Ihanaa!  smitten smitten smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #53 : 14.08.2008 16:29:23 »

Oletteko pistäneet merkille, miten Venuksen siirtyminen omaan  venus-merkkiinne (tai Venuksen liikkeet ylipäätään) vaikuttaa teihin? Mulla on syntymäkartalla Venus Leijonassa ja nyt, kun Venus viimeksi oli Leijonassa, tunsin sen vaikutukset todella voimakkaasti. Oli ihan sanomattoman upea, viehkeä ja itseensä tyytyväinen olo; kaikkialla tuntui olevan pelkkää auringonpaistetta ja kimaltelevaa, säkenöivää kauneutta, huumaavia hellepäiviä, ihania ihmisiä ja koko elämä yhtä juhlaa Smiley. Oli todella helppoa nauttia olosta ja elosta, eikä kantanut kaunaa tai katkeruutta mistään. Niin hyvä olla itsensä kanssa, että halusi jakaa sitä hyvää oloa muillekin; antaa kehuja ja kiitoksia, kannustusta ja lohdutusta, olla ylipäätään antelias ja vieraanvarainen. Omista nautiskeluista ja juhlimisista ei myöskään kantanut hitustakaa huonoa omaatuntoa tai morkkista, vaan söi ja joi ja laiskotteli ja shoppaili kuin vain sielu ja kukkaro sieti ja piti sitä ihan itsestään selvänä oikeutenaan, melkeinpä velvollisuutenaan. Kerrassaan ihanaa korkealentoisuutta ja vilpitöntä elämäniloa ja -janoa!

Nyt, kun Venus siirtyi Neitsyeen on tultu alas sieltä korkealta ja ryminällä! Mulla on nataalilla Aurinko Neitsyessä, joten itsekuria ja -kritiikkiä löytyy jo ihan omastakin takaa. Tuntuu, että tämä Venuksen asema tekee minusta suorastaan liiankin ankaran itselleni. Rima on nostettu korkeuksiin ja siksi itsetunto taas on pudonnut lattianrakoon; on nimittäin todella vaikeaa, ellei suorastaan mahdotonta yltää omiin vaatimuksiina ja odotuksiinsa. Siksi on koko ajan enemmän tai vähemmän pettynyt ja tyytymätön olo. Hyvänä puolena kiinnostus terveisiin elämäntapohin, säästeliäisyyteen, kohtuuteen, siisteyteen ja siveellisyyteen on lisääntynyt...mutta oman aurinkomerkkini ansiosta taivun luonnostaankin niiden puoleen, enkä siksi niin tätä lisäpontta kaipaa. Huomenna alkavat odottamani festarit, mutta huomaan, että on todella vaikea virittäytyä juhlatunnelmaan tällä Venus sijainnilla. Sen sijaan, että miettisin laitanko hiuksiin kiharaa vai kreppiä ja minkä ihanan leningin ja mitkä söpöt ballerinat, soimaan itseäni siitä, että ostinkin veikeät (pinkit) tennarit käytännöllisten ja tarpeellisten kumisaappaiden sijaan (koska niitä varmasti olisi tarvittu!!) ja tuhahdan itselleni omaa mahdollista turhamaisuuttani kavahtaen, että mekoista on turha haaveillakaan; farkut ja t-paita päälle vaan, sateenvarjo ja huppari mukaan.

Mulla on syntymäkartalla Venus keskitaivaalla ja suht voimakkaasti aspektoitunut, se on (hiukan laskentotavasta riippuen) joko karttani voimakkain tai toiseksi voimakkain planeetta (kilpailee herruudesta Marsin kanssa, elikkä ristiriitoja riittää!). Lisäksi progressiivinen karttani on erittäin Vaaka-painotteinen ( aurinko merkurius venus saturnus pluto Vaa'assa). Kenties Venus siis vaikuttaa poikkeuksellisen voimakkaasti minuun? Vai onko tyypillistä, että juuri tämän planeetat vaikutukset tuntuvat näin vahvasti...tai olenko jotenkin nyt vain alkanut tiedostamaan tätä elementtiä entistä paremmin... Huh
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #54 : 14.08.2008 16:42:28 »

Jos ajatellaan sanaa Rakkaus - niin sehän on jotain todella voimakasta ja kuumaa. Venus - tuo Rakkauden kaasupallo jolla on 480 asteen kuumuus ja joka on samalla antiikin mytologian mukaan Venus - roomalainen jumalatar. Uskon, että juuri siksi tuo vain harmaa kaasupallo kätkee sen mystiikan sinne sisälleen. Sieltä kaasupallon sisältähän (esim ihmisen) ne Rakkauden voimakkaat tunteet ja värinät lähtee.

Venus vain haluaa olla mahdollisemman huomaamaton, mutta sisältä se on taikaa Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #55 : 14.08.2008 17:05:10 »

Mulla on  venus jousimies ja 11. huoneessa, aika vapaudenkaipuinen sijainti, kun asiaa ajattelee  Shocked  Liekö sitten, miten vakaa parisuhteita ajatellen..

Mulla  venus muodostaa seuraavat aspektit:

 venus aspect_con aurinko
 venus aspect_tri kuu
 venus aspect_con merkurius
 venus aspect_con neptunus

Hmm, aika tunnepitoiset aspektit - tosiasia on se, että itseni toteutus vapaasti ja luovasti on mulle elintärkeää. Jos itseilmaisuani rajoitetaan, en pysty hengittämään sellaisessa suhteessa. Ja Neppari-yhtymä nyt kertoo sen, että ikuinen romantikko ja päiväuneksija olen rakkaudessa - jopa siinä määrin, että pettymyksiäkin tulee, kun todellisuus iskee..

Miehellä on  venus vaaka 2. huoneessa - vähän epäilyttää herran rahankäsittelytaito, kun osaa välillä törsätäkin (mitä tämä materiaalinhimoinen  askendentti kauris katsoo välillä vähän kieroon..). Kauneudentajuinen kyllä, ja erittäin merkki- ja laatutietoinen, osaa pistää laatuun rahaa paljonkin. Toisaalta erittäin hellä mies, joka nauttii huomiosta ja hellyydestä erittäin suuresti, kaipaa suhteessa tasapainoa sekä -arvoa. Toisaalta taas herra kaipaa myös vaihtelua sekä välillä omaa vapautta - toisaalta tuo  venus :sen sijainti 2. huoneessa taitaa kuitenkin merkitä sitä, että mies on vakaa ja luottamuksen arvoinen rakastetu(i)lleen.. Huh

Miehellä  venus muodostaa seuraavat aspektit:

 venus aspect_tri kuu
 venus aspect_tri jupiter
 venus aspect_tri chiron
 venus aspect_squ neptunus

Höm, no noita en oikein osaa tulkita, etenkään sitä, mitä tuo Chiron-Venus-aspekti kertoo.. Tuo vimppa aspekti ei kuitenkaan oikein miellytä.. Romanttinen mies, mutta ilmeisesti haaveilee liikaa ja ei aina kestä elämän realiteettaja Undecided  Mies on kyllä haaveilija ja ainakin aikaisemmin ihaili haaveidensa kohdetta kauempaa eikä koskaan uskaltanut tehdä aloitetta - naisjutut jäivät vain haaveen tasolle (tämä muuten koski myös meikäläistä teini-ikäisenä, haaveilin, mutten koskaan uskaltanut tehdä aloitetta miesten osalta).. Ensimmäinen suhde oli yli parikymppisenä, se päättyi pettymyksen kyyneliin miehen osalta ja mä olen nyt toinen eukko..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #56 : 14.08.2008 21:21:32 »

Jos ajatellaan sanaa Rakkaus - niin sehän on jotain todella voimakasta ja kuumaa.

Heti, kun luin tuon ajattelin, että ihmisellä, joka sanoo noin, täytyy itsellään olla Venus jossakin tulen merkissä -ja niinhän se olikin Wink !

Itse en kuvailisi rakkautta ensisijaisesti noilla sanoilla, vaikka Venukseni Leijonassa (ja Kuuni Oinaassa) onkin. Mulla on sen verran voimakkaasti ilman elementti esillä kartallani, että se taitaa tupata vaikuttamaan myös noissa romanttisissa asioissa. Intohimo ja ihastus on mulle kuumaa ja tulista, voimakasta kiihkoa ja tunteen paloa, mutta myös jotain todella nopeasti loppuun kärähtävää. Todellista rakkautta ilmennän ja koen pikemminkin henkisellä/sielun tasolla, enkä (valitettavasti) ole kovin sensuelli tyyppi, kun tuo maa elementin fyysisyyskin tulee kartalla esiin lähinnä sen aurinkomerkkkini Neitsyen kautta.
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #57 : 14.08.2008 21:49:57 »

 Minun kartalla    saturnus neitsyessä  aspect_squ :venus:rapuani 11huoneessa,-

 tunteita on ja hellyyttä kaipaan ja haluaisin antaa,-- mutta käytännössä TUNTEET ovat kuin

 lukon takana.   coolsmiley

 Kertokaa näistä kuvioista mielipiteitänne ja ajatuksianne,---se avaisi näitä tunnelukkojani. smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #58 : 14.08.2008 22:13:10 »

Venusrapu tässä vastaa hymyillen, että kun Liekku olet löytänyt tunnelukkosi, se on jo hyvä alku!
Pahinta on se tiedostamattomuus, tai ainakin se, että vain muut sen huomaavat.

Uskon että moni täällä ymmärtää jo paljon tuolta kartalta sitä avata, mutta minä en vielä uskalla.  Cool
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #59 : 15.08.2008 10:55:57 »

Liekku, myös minulla sama neliö. Tosin itselläni venus oinas aspect_squ saturnus rapu. Pystyn kyllä osoittamaan tunteita parisuhteessa, mutta välillä huomaan tuon rajoittuvuuden joissakin Venus-asioissa. Tosin en tiedä, onko se yksinomaan huono asia...esim. itse Venus-Oinaana ihastun helposti ja nopeasti, joten on toisaalta vain hyvä että se Saturnus pitää vähän jalkoja maassa. Wink Täytyy yrittää löytää neliöistä myös hyvät puolet!

Toisaalta Venus tekee jokseenkin hyvät aspektit kartallani muuten. Ensinnäkin sijainti on 1. huoneessa, lisäksi venus aspect_sex kuu on asteentarkka, sitten on venus aspect_sex merkurius, venus aspect_tri neptunus, venus aspect_con chiron ja se hieman haastavampi venus aspect_opp pluto jota voi syyttää obsessioistaan joka käänteessä. Grin

Ainakaan pinnalliset Venus-asiat eivät ole elämässäni mitenkään ykkössijalla, en esim. erityisemmin seuraa muotia tai pidä shoppailusta, meikkaan kyllä ja kaunistaudun muuten, mutta melkoisen käytännöllisellä tavalla. Vähän kavahdan aina jos puhutaan "naisten jutuista", koska en välitä mistään naisellisesta höösäämisestä. Venus-asioissa olen suhteellisen suoraviivainen ja ehkä jonkun mielestä epänaisellinenkin joskus, kuten venus oinas:lle sopii. :Smiley Kuitenkin yllätin itseni juuri tilaamalla Anne Masseyn kirjan Venus, her Cycles, Symbols and Myths ja totesin, että asialla on varmastikin proge-kuuni joka juuri siirtyi Venuksen hallitsemaan Härkään! Ehkä Venus-asioita on luvassa lähivuosina hieman tavallista enemmän. Smiley

Edit: kirjovihre...
« Viimeksi muokattu: 18.08.2008 09:15:16 kirjoittanut Ajatus » tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: