Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lihava mies ahmi mansikkaleivoksia  (Luettu 3954 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 25.04.2007 08:13:29 »

Ajattelin jo jättää teidät rauhaan vilkkaalta unimaailmaltani, mutta tämä vielä pitää kertoa, oli aika hauska.

Minulla oli orastavaa ihastusta erään tukevan miehen kanssa. Mies oli vaalea, ihan hauskannäköinen ja varsin tukeva. Hän pyysi minut kahville ja kysyi, saako hän tarjota mansikkaleivoksen.

Minä siihen että kyllä kiitos. Söimme todella herkulliset mansikkaleivokset, jonka jälkeen mies kysyi että otetaanko toiset. Minä vähän mietin, että eihän mansikkaleivoksia yleensä syödä useampia kerralla, mutta voisihan sitä ottaa tämän kerran, oli niin hyvää...

No saman tien mies tarjosi toiset. Kun minä vasta aloittelin omaa leivostani, mies oli jo nielaissut omansa ja kysyi: otetaanko kolmannet?

Hän otti itselleen lisää mansikkaleivoksia ja ahmi niitä. Samaan aikaan hän oikein pyöristyi silmissä, ihan kuin jostain lasten tietokonepelistä ("syötä virtahepoa ja katso miten se pyöristyy"). Pian hän oli jo tosi paksu ja mietti itsekseen, että taitaa taas paino nousta mutta on niin hyvää...

Että sellainen treffikumppani minulla oli viime yönä!  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mammamma
Vieras
« Vastaus #1 : 25.04.2007 09:32:19 »

Nooh, norjalaisvitsi  Grin Mitähän tuohon nyt sanoisi  Cheesy Pistetään mietintään! Mites muuten kauriskollegalla on tää venuksen aika sujunut?  Wink
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 25.04.2007 13:44:53 »

TuliTirppa, kiitos kysymästä. Eipä tämä ole herkkua ollut ainakaan tälle Kaurikselle.  Sad Töissä vastustaa, oma mies on tylsä, hoh. Entä itsellä?

Lilja-82, kiva että sinäkin luet uniani! Voipi olla noita mainitsemiasi juttuja. Minä kun yleensä näen jääkiekkounia niin viime ajat olen nähnyt unta miehistä ja romansseista. Olihan tämäkin sellainen, tuo kumppani vaan oli aika veikeä tyyppi. Hän oli kyllä miellyttävä mutta varsin perso mansikkaleivoksille...  2funny

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mammamma
Vieras
« Vastaus #3 : 25.04.2007 14:18:23 »

TuliTirppa, kiitos kysymästä. Eipä tämä ole herkkua ollut ainakaan tälle Kaurikselle.  Sad Töissä vastustaa, oma mies on tylsä, hoh. Entä itsellä?


Heh, töissä menee lujaa, mutta tuo toinen täsmää!  Grin
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 25.04.2007 14:42:17 »

..että nälkä kasvaa syödessä...
toisaalta jospa se oiskin jo herkuttelun ja itsensä palkitsemisen aika,
syöminen,suu,liittyy mielihyvän tunteisiin,ensimmäisiä sellaisia,
tukevuuden voi liittää hyvinvointiinkin,hyvään elintasoon,
mutta onko sitä liikevaihtoa tarvis kasvattaa ylettömästi,
mansikka kun on hapokas marja ja allergisoivakin...kohtuus?
joku yllyttää laajentamaan?
 venus :kaksoset:makean ystävä,herkuttelija?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #5 : 25.04.2007 14:48:19 »

Nikki! Kiitos. No sinähän tiedätkin jo että tässä on Kauris tehnyt bisnestä ja viime aikaiset laajentumishankkeet ehkä osoittautuivat vähän liian isoiksi. Olen itse alkanut peruuttelemaan senkin suhteen -ei makeaa mahan täydeltä joo.

Liika laajentuminen ei ole hyväksi. Miten kävi tälle miehelle? Ehkä hän halkesi lopulta. Uni ei kertonut.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: