Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä sinulle merkitsee halaus?  (Luettu 87536 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #135 : 16.07.2006 13:12:24 »

Elektra,  Kiss  2funny  laugh  Grin  smitten  smitten  2funny

Eikös Osholla ollutkin jotain tuonsuuntaisia ongelmia?  knuppel2
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #136 : 16.07.2006 13:19:09 »

Ippuska...  Kiss Wink  Grin

...Kuinkas sattuikaan... crazy2

 2funny  smitten 2funny  smitten 2funny smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #137 : 16.07.2006 13:39:24 »

Voi jukra Elektra!  2funny

Jonottaisko siinä isot miehenköriläätkin?

Haluaisin nähdä, haluaisin nähdä!  Cheesy

Ei, mutta huomaan nyt itsessänikin näitä rajaongelmia, tässähän ne  Shocked
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #138 : 16.07.2006 16:15:02 »

Voi Metsätonttu smitten

Tottakai jonottaisivat! Agape  smitten

(http://www.marcosabino.com/modatarada/tom%2520of%2520finland.jpg)
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #139 : 17.07.2006 20:46:30 »


Minä koen ehkä jollain tasolla antavani jotain halattavalle mutta en helposti halua mitään itselleni.


Mutta mitäs tuo on?  uglystupid2

Tarkoitin sillä sitä, että vedän puoleeni myös ne negatiiviset ja sekasortoiset energiat. Annan mielelläni omaa hyvää energiaa muille mutta en mieluusti kuitenkaan halua muilta mitään juuri tuon takia, että menen helposti epäbalanssiin  Wink
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #140 : 18.07.2006 00:50:38 »

Hei Astraali!

Tuo sinun juttusi epäbalanssista kuulostaa mielenkiintoiselta. Anteeksi, arvaan että sinulla se tuntuu epämukavalta, suorastaan pelottavalta.

Kun tässä opiskelen para-aikaa noita chakroja, tulee eittämättä mieleen, mikä on se sinussa, joka vetää puoleen negatiivista. Olisiko joku chakra tukossa tai epäharmooninen, vai miten on sinun omat asenteesi itseäsi kohtaan?

Halaus voi myös paljastaa hyvin tärkeitä asioita, joita kannattaa tutkiskella itseksensä.

Toivon, että joku päivä näet asioita ja itseäsi toisella tavalla ja yllätyt.
 smitten smitten smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #141 : 18.07.2006 09:10:00 »

Hei Astraali!

Tuo sinun juttusi epäbalanssista kuulostaa mielenkiintoiselta. Anteeksi, arvaan että sinulla se tuntuu epämukavalta, suorastaan pelottavalta.

Kun tässä opiskelen para-aikaa noita chakroja, tulee eittämättä mieleen, mikä on se sinussa, joka vetää puoleen negatiivista. Olisiko joku chakra tukossa tai epäharmooninen, vai miten on sinun omat asenteesi itseäsi kohtaan?

Halaus voi myös paljastaa hyvin tärkeitä asioita, joita kannattaa tutkiskella itseksensä.

Toivon, että joku päivä näet asioita ja itseäsi toisella tavalla ja yllätyt.
 smitten smitten smitten

Kiitos viestistäsi!  smitten
Minulla on jotenkin todella kummallinen keho tässä elämässä. Se on niin "hienoksi viritetty", etten saa sitä mitenkään pysymään tasapainossa... Minulla on suuria ongelmia saada energiat kulkemaan tasaisesti ja menen epätasapainoon pienestäkin asiasta.
Saan jotenkin tosi helposti kaikkien negatiiviset vibat itselleni  Undecided

En oikein osaa noita chakroja -pitäisi varmaan alkaa opiskelemaan. Olen jo nyt saanut viestejä noista tukoksistani mutta olen jotenkin niin "pökerryksissä" etten osaa tehdä niille mitään (elämäntilanne ei kaikkein helpoin). Otsachakraani on kyllä pyöritelty tässä jo ikuisuuksien ajan. Eilisen meditaation aikana paine oli niin kova, että silmänpohjiin saakka sattui...

Osaisitko sinä, Metsätonttu, auttaa jotenkin? Antaa vinkkejä? Kiitos, jo nyt  smitten  smitten  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #142 : 18.07.2006 12:26:43 »

Voi ystävä hyvä,en todellakaan ole mikään asiantuntija.

Mutta esoteerisissa opeissa sanotaan, niin ylhäällä kuin alhaallakin tai alhaalla niin ylhäälläkin. Monet 'viisaammat' toitottavatkin, että suhde äiti maahamme ja luontoon pitäisi olla harmoniassa kaiken pohjalla. Minua pelottaa sellaiset kuvitelmat, joilla hapuillaan ylävoimia eikä välitetä arkipäivän eli myös alachakrojen kunnosta.

Eli jos sinun alachakrasi ovat heikossa kunnossa, niin sinulla on ylächakroissa 'paineita', jolloin sinun pitäisi suojautua. Otsachakran auttaminen vain voi edistää tuota epätasapainoa. Tarkkailisit, miten on juurichakrasi ja suhde maahan. Toisin sanoen, että sinulla pitäisi 'olla jalat tukevasti ensin maassa' ennen kuin alkaa hortoilemaan yläilmoissa.

Tuossa on minulla 'Chakra, käsikirja' (Shalila Sharamon & Baginski, jota sanotaan hyväksi ehkä sen vuoksi, että siihen on yhdistetty kaikki idän tieto, ei vain yhden kulttuurin. Sitä voisit vilaista.

Lämmöllä metsätonttu  smitten

Enkelin suojelusta sinulle  angel
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #143 : 18.07.2006 23:51:36 »

Minulla ei ole tiskikonetta ja nytpä tiedän syynkin -> käsin tiskaaminen maadoittaa sopivasti - sekä myös tasapainottaa kaikenkaikkiaan  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #144 : 19.07.2006 00:23:25 »

 Smiley

    Wink

      Grin

      Hallelujaa ja halipatzui.   Undecided Siis pyykkiäkö

       tässä pestääkin??  Minäkun HALASIN!!  Eikä

         oikea käsi tiennyt mitä vasen käsi teki!

           Tai oliko se toisinpäin? No kuitenkin

             vilpitön mieli voi sittenkin asua

               myös toisen käden " varressa ".


                       2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #145 : 19.07.2006 00:36:04 »

Minulla ei ole tiskikonetta ja nytpä tiedän syynkin -> käsin tiskaaminen maadoittaa sopivasti - sekä myös tasapainottaa kaikenkaikkiaan  Smiley

Kyllä Ippuska! Arkitouhut ovat tuikitärkeät. Konemaailma vaatii omaansa, pitää meteliä ja syöttää myrkkyjä maahan. Kun pojat joskus valittivat, että olemme ainoat kylällä joilla ei ole videota, lauloi punarintakin, että 'osta viideo'. Sitten kun piti sellainenkin hankkia, lauloi punarinta seuraavana keväänä 'ai että viideo'. Se kuulosti ihan paheksuvalta, sillä ei luonto valitse koneita kuitenkaan.

Odotan sitä lintua joka kevät saapuvaksi, se on niitä viimeisiä muuttajia, ja halaisin sitä jos voisin, niin hauskaa on sen kanssa keskustella. videot ovat unohtuneet, mutta lintu ei.  smitten

tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #146 : 02.07.2007 21:27:30 »

Hih, piti ihan nostaa vanha niin iiiihana aihe. Onkos sitä miten halailusuonet auenneet sitten viime kesän, vaiko miten päin on käynyt?

Mie tuolla ketjun alussa silloin ammoisina aikoina mainitsin, ettei halit oikein lähde. Mutta mainittakoon, että nyt lähtee!
Vuosi tuolla hierojakoulussa teki niin hyvää siinä suhteessa. Toki "tuntosarvillani" kuulostelen, kuka kestää tulla halatuksi ja sitten saatan halata. Enää sitä estettä kuitenkaan ole miun puolella. Jes!
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #147 : 02.07.2007 21:33:13 »

HEIPS Selkis   Smiley
Mulla on ihan kamalaa halipullaa, eikä täällä "isossa kaupungissa" kehtaa edes puita halailla  Cool

Joku hieronta tms. kurssi tekisi poikaa minullekin   :Smiley
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
selkälokki
Vieras
« Vastaus #148 : 02.07.2007 21:45:42 »

Ippuskalle jättihali sinne kauas! Niin, liekö ihmiset siellä jäyhempiä halimaan...
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #149 : 02.07.2007 21:47:24 »

Oi kiitos  smitten smitten
Lie ...  :Smiley coolsmiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: