Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä sinulle merkitsee halaus?  (Luettu 87543 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #105 : 13.06.2006 18:40:00 »

Kaikenlaista teille on tapahtunut, Oikullekin paprikasuudelma, enpä ole sellaisesta osannut haaveillakaan  Grin

Etpä uskokaan kuin harmittaa, etten tehnyt parempaa tuttavuutta.. uglystupid2
Jos ikinä enää vastaavaa tapahtuisi, niin VARMANA toimisin toisin.. knuppel2....
tai sitten menis taas "pupu pöksyyn"..  Undecided, halaisin pikana ja juoksisin poooiiis.. Wink Grin
Halailemisiin.. Oikku
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #106 : 13.06.2006 18:49:17 »

Pallaskissalle ja kaikille muillekin..
(http://www.camelotbears.com/images/bear_hug_poster.jpg)
Oikku
tallennettu
ritsku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #107 : 14.06.2006 15:12:09 »

Minullakin on erilainen halausmuisto työnantajan edustajan kanssa. Olin suuren kansainvälisen firman poispotkittujen listalla. Kaikki saivat lähteä ilman irtisanomisaikaa, työvelvoitetta ei ollut. Tehtaajanjohtaja oli tuonut minullekin lapun kouraan.

Esimieheni tuli tämän jälkeen vastaan tehdassalissa ja veti minut syliinsä tiukasti ja kauanaikaa. Halaus ei ollut eroottinen vain kuin tuskanparahdus. Sanaakaan ei vaihdettu ei silloin eikä myöhemmin. Halaus oli kuitenkin lohduttava, vaikka hän varmasti tarvitsi sinä päivänä lohdutusta enemmän kuin minä.
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #108 : 15.06.2006 19:51:27 »

Halaus on aika merkittävä.Halailen ja pusuttelen ystäväniäni ihan arkisissa tilanteissa ja usein:). Kaikki ovat tuohon jo tottuneetkin, niin en sillä pahennusta aiheuta. Ovat kummasti rentoutuneet hekin. Nuorempana taisin olla välttelevämpi (kuu kauris), mutta nykyisin olisi luonnotonta käyttäytymistä, jos en niin toimisi:).

tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #109 : 19.06.2006 13:41:52 »

Minä halailen paljon - hyvin epäsuomalainen piirre. Ja jos en voi halata niin ainakin kättelen.

Parisuhteessa koskettaminen on minulle tärkeintä. Luen kumppania koskettamalla, eivätkä sanat merkitse minulle niin paljoa kuin kosketus. Kosketuksista halaus on minulle tärkein. Halaan paljon ja pidän itse halatuksi tulemisesta. Minulle ei tuota ongelmia antaa halausta kellekään. ^_____^

Kuulin tuossa juuri ruokatauolla tosi tarinan erään miehen isän opettajasta. Tämä miesopettaja joutui jäämään eläkkeelle 60-vuotiaana, koska hän sairastui vakavasti. Sairastumisen syy oli uusi naisopettaja, joka oli tullut kouluun ja heti kättelyssä kieltänyt kaikenlaiset halaamiset. Opettajat eivät saaneet halata toisiaan (=seksuaalista ahdistelua) eivätkä oppilaitaan (=pedofiliaa).

Halauksettomuuteen voi siis sairastua.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #110 : 19.06.2006 16:14:38 »

Toitpa esiin järkkyjutun, AthaMaarit!

Tässä näkyy se pelon ääripää. Saksassa ollessai syntyi sellainen kansainvälinen mukava tyttöryhmä ja kävimme yhdessä diskoissa. Meitä varoitettiin, ettei saa halailla tai mennä yhdessä vessaan, katsotaan että olemme lesboja.

Tottakai siinä suomalaistakin nauratti niin kuin olis vitsin kuullut. Mutta juttu olikin ihan vakava. Huh

Onneksi meidän koulussa saa halata, en ole vielä tuollaiseen törmännyt! Mutta aina on niitäkin lapsia, jotka torjuvat (sen aistii heti). Päätä voi aina pikkuisen pörröttää. Viikonlopun lähtöhalaukset ovat tärkeitä.

Mutta olen ihan varma, että monta sairasta vanhusta, nuorta ja lasta (niin, aikuitstakin) voisimme auttaa pelkällä päivittäisellä halailulla ja suukottelullakin tai parantaa heidät sen vastaanottamiseen taitoon ensin. Ihmiskunnan paras ja aina esillä oleva lääke!!!!!!  smitten
« Viimeksi muokattu: 19.06.2006 16:29:19 kirjoittanut metsätonttu » tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #111 : 19.06.2006 16:26:38 »

AthaMaarit, aivan täsmälleen samoin koen halaamisen ja kosketuksen kuin sinä tuossa kirjoitit! Ja aikoinaan Ranskassa asuessa ei mennyt kuin hetki poskisuudelmiin tottuessa. Järkytin niillä sitten suomalaisia ystäviäni vähän aikaa palatessani sieltä takaisin  Cool

Huomasin, että sinulla on myös tuo venushärkä, taitaapi vaikuttaa tässä. Mitkään sanat eivät voita kunnon rutistusta, sellaista missä sielutkin koskettaa toisiaan...

Minusta suomessa kärsitään suuresta halipulasta  Huh
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #112 : 20.06.2006 09:52:43 »

Niin - olen samaa mieltä siitä, että monia oireita voisi lievittää kosketuksella. Halaus, käden olkapäälle laittaminen, käden silitys... vanhainkodit, sairaalat... perheetkin Undecided

Halaus - nii'in itse halailen mennessä, tullessa ja palatessa Grin
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #113 : 20.06.2006 21:44:12 »

Milloinkahan huomataan halausterapeuttien suuri tarve hoitoloissa?

Täällä olisi koko joukko!  Grin

Ei muuta kuin halauslista esille.

Onkohan koskaan muuten tehty tutkimusta halauksen tervehdyttävästä vaikutuksesta?

Lämmin halaus teille kaikille antoisasta keskustelusta ja myötätunnosta! smitten smitten smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #114 : 21.06.2006 10:44:57 »

Kaikki, jotka koetta halaamisen tärkeäksi: lukeakaa ihmeessä Pieni Halauskirja. Laitan tähän linkin kirjan arvosteluun.

Pieni Halauskirja - arvostelu

HUOM!
Lopussa näkyvä kirjan hinta on vielä markkoina - kirja EI TODELLAKAAN maksa 62 euroa!  Grin
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #115 : 21.06.2006 16:36:55 »

Kaikki, jotka koetta halaamisen tärkeäksi: lukeakaa ihmeessä Pieni Halauskirja. Laitan tähän linkin kirjan arvosteluun.

Pieni Halauskirja - arvostelu

HUOM!
Lopussa näkyvä kirjan hinta on vielä markkoina - kirja EI TODELLAKAAN maksa 62 euroa!  Grin

Hyvä juttu!

Minä tein äsken mm. elämäni ensimmäiset autokaupat. Aivan oudon leskirouvan kanssa. Hän kait tunsi jättäneensä rakkaan Puntonsa hyviin käsiin, koska halasi niin lämpimästi. Vai kuuluuko se autokauppaan?!  Grin
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #116 : 21.06.2006 17:26:36 »

Kaikki, jotka koetta halaamisen tärkeäksi: lukeakaa ihmeessä Pieni Halauskirja.
Kirja ON ihana.. Sain sen äidiltäni joskus vaikeina aikoina ja aina kun tuntuu hankalalta luen sitä, taatusti tulen paremmalle mielelle ja tekee mieli halata kaikkia!
Suosittelen.. Oikku67  smitten
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #117 : 05.07.2006 17:10:39 »

Heips kaikille!

Kyllä halaus merkitsee todella paljon.
Halaus voi jopa tuntua niin syvältä, että voi puhua 'syvähalauksesta'.
Olen kokenut tällaisen halauksen.
Uskomaton tunne, joka tosiaan yhdistää energiat toisiinsa.

Onko joku muu kokenut vastaavaa?

 smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #118 : 06.07.2006 17:54:03 »

Heips kaikille!

Kyllä halaus merkitsee todella paljon.
Halaus voi jopa tuntua niin syvältä, että voi puhua 'syvähalauksesta'.
Olen kokenut tällaisen halauksen.
Uskomaton tunne, joka tosiaan yhdistää energiat toisiinsa.

Onko joku muu kokenut vastaavaa?

 smitten    maarita          smitten

Vastaavaa lienee se, että olen kokenut sellaisia henkisiä "halauksia", siis ilman, että kyseinen henkilö olisi fyysisesti paikalla, läsnä.  :Smiley  smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #119 : 06.07.2006 18:00:11 »

............
Uskomaton tunne, joka tosiaan yhdistää energiat toisiinsa.

Onko joku muu kokenut vastaavaa?

 smitten    maarita          smitten
Luulen, että tiedän mistä puhut. Se oli alkusoitto koko loppuelämääni vaikuttavalle käänteelle  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: