Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto kauriiseen  (Luettu 29636 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #45 : 06.12.2008 15:56:38 »

La Papessalta:

Lainaus
Mielenkiintoista, kuinka monella tämä    näyttää tiivistyvän asuinpaikkaan ja asuntoon liittyviin kysymyksiin. Aspekti kun kuitenkin liitetään lähinnä tunne-elämän transformaatioon. Pluton transiitilla kuulle, äidin ja äitiyden planeetalle,  olisi taipumusta tuoda esille lapsuudenaikaisia tunnetiloja, nostattaa perusturvallisuuteen liittyviä kysymyksiä.

Hyvä huomio! Ja kuten toteatkin, tällaiset muutokset alkavat kuoria sieltä esiin myös muita tunteita, kuten juuri tuon perusturvallisuuden.

Omaan 'pesään' jos mihinkään liittyvät hyvin pitkälle elämässä taaksepäinkin liikkuvia tunteita. Pluton tehtävähän on myös 'fyysisen muutoksen' kautta kuoria esiin kaikki muukin. Kotona sinä olet se perussinä, jossa voi riisua roolit ja muut 'asut'. Ja jos ystäväni tilanteessa ajattelee, että he ovat unelmoineet koko ajan ihan omasta kodista, mikä ei ole sama kuin vuokra-astunto tai toisten kanssa jaettu asunto, niin voi vain arvata, mitkä kaikki tunteet siinä ovat mukana taistelemassa paremman elämän toivossa! Cheesy

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tanita79
Vieras
« Vastaus #46 : 23.12.2008 03:18:19 »

Kai Pluto liittyy hyvin paljon ihmisen elämänkaareen.

Syntymäkartalla se vaeltaa minun kanssani koskettaen mitä milloinkin elämänaluettani. Tehnyt sitä tällä hetkellä noin puolikierrostansa kohta!

.......

Nyt Pluto on varmaankin yhtymien kanssa työnsä loppuunsuorittanut, sillä aika loppuu kesken. Mutta kun se on nyt Kauriissa 2-huoneessani, on aika oppositioiden kanssa tehdä elämän inventaariota. Mietin melkeinpä joka päivä, miten työni voin muuttaa siten että jaksan ja miten pitkään jaksan niin että voin jakaa voimani siinä muille. Pluto ravistelee ja on pakko kohdata myös heikkoutensa. Kauris siinä taustalla asettaa myös ehdot järjellä esille.


Yrittää tajuta ja ymmärtää ja on niin paljon asiaa ja tunnutte lukevan nuo transiittiasiat niin nopeesti!

Voisiko joku hieman valottaa mulle, että nyt pääsen hieman kiinni tuohon ideaan, mietinkö nyt sitten sitä kun mulla venus kauriissa, 6.huone kauriissa, pluto vaa'assa vai 4.huoneessa..vai mitä ensisijaisesti? Shocked

Mistä mä nyt aloittaisin.. Oon ruennu hieman tajuamaan noita miltä käytännössä näyttää todella oppositiot ja muut, vaikka aiemmin ne oli vaan sanoja/käsitteitä muiden monien joukossa..

Tässä on tätä muutosrallia ollut syyskuusta asti ja täyttä helvettiä viimeiset vuodet.

Mutta nyt jos joku haluis kertoo näin aluks että mites toi Pluto kauriissa nyt sitten mun kartalla vaikuttaa ja mistä mä lähden sitä tonkimaan noista ed. mainituista? Huh

(täs nyt varmuudeks tää viel jos tarttee.. 11.02.1979. 15:25 Mikkeli)
« Viimeksi muokattu: 23.12.2008 03:23:08 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #47 : 23.12.2008 03:51:17 »

Siis tota, tajusinkohan nyt hieman..
Pluto on ilmeisesti ollut huoneessa 5. joka mulla on skorpionissa,
(Erosin vahvasti skorpioni-vaikutteisesta poikaystävästäni syyskuussa, liittyneekö siihen?)
ja nyt 6.huoneessa joka on kauriissa, niinkö?
(Viime kuun lopussa on perheen sisällä ruennyt tapahtumaan ihmeasioita...tosi vahvoja muutoksia hyvään ja pahaan..sitäkö tämä on?)

Valmistuin keväällä ja nyt pitäisi siirtyä työelämään ihan toden teolla.. ei vaan saa mistään kiinni.

Olenko hakoteillä???
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #48 : 23.12.2008 12:43:03 »

Ymmärrän täysin pähkäilysi, Tanita. Itse tein sitä kaksi vuotta sitten, kun liityin foorumiin. Kaikki oli yhtä suurta hepreaa. Kun uteliaaksi tulin, tein vähän opiskelua sinne ja tänne ja huomaan, että se maailma on yhtä avara kuin itse avaruuskin...huh.

Joten älä välitä.

Olet nyt varmaankin katsonut syntymäkarttaasi. Kuvittelen, että olet minua hyvin paljon nuorempi (itse synnyin Pluton ollessa Leijonassa). Joten Pluto on ehtinyt sinun kartallasi vaeltaa vain tuolta Skorpionista Kauriiseen, sillä Pluto on kiertää niin pitkää rataa kaukana. Transiitit ovat niitä, joita sinun tämän hetken (ei synt.kartan hetken) kartalla on suhteessa syntymäkarttaasi.

Jos nyt katsot synt. karttaasi välillä skorpioni - kauris ja löydät siinä olevia planeettoja, niin Pluto on ollut vaikuttamassa niihin yhtymillä, jos ei, niin Pluto on vaikuttanut muilla transiittimerkeillä esim. oppositioilla. Ja nämä transiitit löydät transiittilistasta kun selaat taaksepäin vuosia.

En tiedä auttoiko tämä sinua, mutta yritin jotakin...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tanita79
Vieras
« Vastaus #49 : 24.12.2008 02:38:42 »

Hei Esmiralda,

Joo, mulla oli tuo Jone Nikula-Astrologian korjaus Juhanu Nummelan kirjoittama Astrol.... käsikirja jo kymmenen vuotta sitten ja silloin jo tutustuin siihen päällisin puolin, mutta kuten olen kuin olenkin aika malttamaton ajoittain ja selasin kirjaa vain sieltä täältä. Eikä siis näin ollen riittänyt kärsivällisyyttä edetä askel askeleelta. Jossain vaiheessa hävitin kirjan, mutta aina selailin karttaa vuosien ajan helmen ja astron sivuilta..
No, sitten törmäsin pari vuotta sitten kirjaan ja ostin sen uudestaan. Silloin tällöin selasin ja kyllästyin poukkoiluun, joten otin projektiksi lukea kirjan alusta loppuun vaikka päätä lyöden seinään.
Jopa aspektit, transiitit kaikkinensa, joita olin aina vältellyt.
No sitten tuntui että kaikki tieto mitä olin sieltä täältä kerännyt yhdistyi ja palaset loksahtivat paikoilleen.

Se mikä on vaikeaa, yhdistää asioita. Nyt se onnistuu jo yksinkertaisimmilla asioilla, mutta nyt sitten noiden transiittien ymmärtäminen niin että voi myös itse lukea sen kartalta, että tajuaa sen kun katsoo karttaa eikä lue transiittiohitus-kartasta että se ja se.
Ja sit uusi asia tuo että miten se nyt sitten vaikuttaa kun se "pluto on siellä 6.huoneessa ja onko se nyt sitten vielä vaikka se on kauriissa mulla..ja mites ne asteet.." Cheesy

Ja onhan se niinkin että tää on sellainen "alue" mitä ei ahmaista kerralla, vaikka kuinka tekisin mieli. Ajoittain tuntuu että hei nyt mä tajuun ja jo seuraavassa kohtaa tipahtaa taas, mutta pikkuhiljaa..
« Viimeksi muokattu: 24.12.2008 14:23:44 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #50 : 24.12.2008 12:52:23 »


Mutta liittyipä Pluto tähän kertomaani tapaukseen tai ei, niin minusta silti mielenkiintoinen kysymys. Kertokaahan kuu-jousimiehet, miltä viime viikot ovat tuntuneet!


No tässä yksi  kuu jousimies Viime viikot ovat tuntuneet siltä, että ehkä asiat alkavat pikku hiljaa rullaamaan. Tosin nyt v*tu*taa taas, ei kuitenkaan niin pahasti ollut painetta, kuin Pluton alla.

En tosin tiedä kuinka tuo Pluton lähtö tähän Jouskariin vaikuttaa kun planeettoja on siellä Kauriissakin vitoshuoneessa.
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #51 : 24.12.2008 14:15:38 »

Siis Juhani Nummelan kirja toi Astrologian käsikirja, mitähän mä nyt sekoilen tossa edellisessä viestissä..
Kannatais varmaan nukkuakin joskus uglystupid2

Nyt joitakin saattaa jopa ärsyttää kun kyselen, mutta mistä mä nään sen, että milloin pluto (esim.) menee toisen huoneen puolelle? Planeettaohituskartta? Siis ilmeisesti asteista? Mua suututtaa ku en nyt tunnu tajuavan yksinkertaista asiaa, vaan mietin niin monimutkaisesti tän.
Mulla ei ole ytään huonetta jouskassa mutta neptunus kyllä. Kaipa sekin on jotain painostusta aiheuttanut.

Ja mulla on venus kauriissa, se nyt sitten mitä ilmeisemmin tulee vaikuttamaan.

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #52 : 25.12.2008 00:00:25 »

Tanita hyvä!

Nummela on vaikea lukea, en minäkään siitä ymmärtänyt juuri mitään, ennen kuin sain käydä kursseilla ja konkretisoida kaiken.

Pluto on meillä monella eri huoneissa, koska huonejaot ovat erilaisia. Se alkaa siitä mihin se askendentti osuu tähtikartalla. Siitä lähtee syntymäkarttasi huoneet 1, 2 jne. Transiittikartta katsotaan siitä miten nuo planeetat sijoittuvat juuri tänään. Pluto radallaan tulee Kauriin tähtikuvioon. Nyt syntymäkartoilla tuo Kauris on huoneiden suhteen eri paikoissa. Minulla itsellä Pluto on huoneessa 2 tällä hetkellä.

Ei varmaan näin aattona nämä asiat mene jakeluun... jospa joku auttaisi enemmän, joten odotetaan toiseen päivään.

Jouluyö....kuulin juuri että silloin on Jupiter ollut yhtymässä Saturnuksen kanssa: Suuri kuningas on syntynyt ja maailma muuttuu, sanoivat sikäläiset astrologit.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tanita79
Vieras
« Vastaus #53 : 25.12.2008 16:03:49 »

Hei Esmiralda!

Totta,..eihän tässä mikään kiire ole.
Mutta kiitos kun jaksoit vastailla, ja vielä näin joulun alla! Smiley
Mulla on pluto 4.huoneessa (Placidus) ja vaa'assa.. Onneksi noita englanninkielisiä sivuja riittää ihan simppeleillä jutuilla höystettynä, mistä voi katsoa esimerkiksi planeetat huoneissa ja merkeissä, huoneet merkeissä..ja joitain aspektiesimerkkejä. Smiley

tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #54 : 04.01.2009 03:30:36 »


Aspekti kun kuitenkin liitetään lähinnä tunne-elämän transformaatioon. Pluton transiitilla kuulle, äidin ja äitiyden planeetalle,  olisi taipumusta tuoda esille lapsuudenaikaisia tunnetiloja, nostattaa perusturvallisuuteen liittyviä kysymyksiä.


Näin sen itsekin olen aina  ajatellut. Mielenkiinnolla (kauhulla) odotin pluton siirtymistä jousimiehen loppu puolelle. En mitään järisyttävää huomannut kuitenkaan. Muutamia pluto teemoja ilmeni kyllä yllä oleviin teemoihin liittyen. Molempien lapsien ja oma kuuni on täsmälleen samassa asteessa. Kahdella meistä kauriissa  ja yhdellä jousimiehessä... Ja aikaahan tuohon kauriin loppupuolelle meneekin sitten vielä.

Tosin koen, että tr. plutolla on vielä näppinsä pelissä, vaikkakin on jo muutaman asteen päässä Smiley.

« Viimeksi muokattu: 04.01.2009 03:38:05 kirjoittanut Hansuli » tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #55 : 07.01.2009 01:29:49 »

Nyt Pluto on sitten Kauriissa.. Mulla on tällä hetkellä meneillään aikasta tarkka  pluto aspect_sex saturnus -vaihe - eli ilmeisesti muutokset tapahtuvat rakentavalla tavalla.. No, tr- saturnus on myllyttänyt neliöillä 7. huoneesta käsin mun koko  jousimies -stelliumin kohta läpi, ja Saturnuksen vaikutukset ovat kyllä olleet Plutoa enemmän tuntuvia ja raskaita..

Tr- pluto siirtyy kohtapuolin mun 12. huoneeseen - mä en ole perehtynyt 12. huoneeseen, miten tuo sitten mahtaa vaikuttaa. Varmaan siinä parin vuoden sisällä  pluto lähestyy mun  askendentti :a ja saavuttaa sen sitten jokusen vuoden jälkeen (mun askendentti 14o  kauris ).

Miehellä alkaakin tässä jo vaikuttamaan  pluto aspect_squ venus (hänellä  venus 6o  vaaka ), tarkkana aspekti tulee vasta sitten parin vuoden jälkeen. Tr- pluto jytistää miehellä 4. huoneessa - jotain äkillisiä muutoksia rakkauselämässä ja kotiin, perusturvallisuuteen liittyvissä asioissa? Mietityttää, että onko ristiriitoja, esim. taipumus ihastua herkästi muihin ja lähteä "joka helman perään" tämän transiitin aikana ja sitten tämän pesänrakennushomman välillä.. Huh  No joo no, mutta miehellä myös meneillään tarkka pluto aspect_con neptunus , ja tuon voisi tulkita.. Miten?

Mies tässä alkoi hyvin yhtäkkiä puhumaan yhteenmuuttamisesta ja on jo kysellyt monta kertaa, että koskas mennään niitä asuntoja katsomaan. Alkoi jo hermostumaan, kun mä tässä Saturnus-neliöistä kärsivänä olen ollut vähän tylsä, vähäpuheinen ja en ainakaan osaa päättää mitään! Rauhoittui, kun saimme hakemukset vetämään, vaikkakin tässä jo koittaa "oikoreittiä" löytää kämppää, että pääsisi mahdollisimman pian rakentamaan sitä omaa pesää.. Vähän itseäni ihmetyttää miehen yhtäkillinen pesänrakennusvietti, kun on aikaisemmin ollut enempi vapaampaa kapinallis- kuin family man-tyyppiä.. Huh
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #56 : 07.01.2009 06:30:36 »

 pluto aspect_sex pluto, kätevää. Ja kohta vielä  pluto aspect_sex aurinko. Tekemistä piisaa joten onkohan noista avuksi.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #57 : 16.01.2009 17:29:54 »

Kahden päivän päästä Pluto yhtyy Aurinkooni.  Lips Sealed

Radixilla  aurinko 1. huoneessa ja  pluto 9. huoneessa  neitsyt. Tekevät sieltä  aspect_tri.

samaan syssyyn osuu myös pitkäaikaisista transiiteista  neptunus  aspect_squ  jupiter ja  neptunus  aspect_squ  askendentti, kun radixilla Juppari ja Asc  aspect_con.

Sitte vielä tuo  chiron palaa asemiinsa transiittina....
...ja se ei ole ehkä helppo pala... idiot2
kun on Suurristin osa... aspect_opp  uranusaspect_squ  marsaspect_squ  jupiter.

Voi ossasko joku kertoa, mitä vois olla odotettavissa? Embarrassed

Kaikkihan varmaan tapahtuva on kehitykselleni tarpeellista...mut jos jotenki osaisin aavistella, mitä tässä ois tulossa...







tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: