Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten paha pois?  (Luettu 5250 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
DorisTi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« : 25.06.2012 20:53:48 »

Moikka!

Voisiko joku auttaa ja kertoa miten saan pahan pois elämästäni ja jaksan piristyä ja suunnata tulevaisuuteen avoin mielin?

Hassu kysymys varmaan mutta oon elämässä kohdannut niiiin paljon lähtien jo varhaisesta lapsuudesta ja aina kun alan suunnitteleen jotain niin asia menee täysin raiteiltaan Sad

Enkä tosiaankaan kuvittele näin vaan esim viimeksi, lukuisten aikasempien tapahtumien lisäksi, miesystäväni sairastui hyvin vakavasti kun uskaltauduin suunnittelemaan tulevaisuutta hänen kanssaan. Hän onneksi pääsi täältä maailmasta pois jo mutta minun elämääni ei juuri mikään positiivinen asia kohtaa.

Jaksoin uskoa tulevaan hetken saadessani uuden, viidennen, lapsenlapsen, valitettavasti sekään ei ole sit tuonut onnea elämääni kuin pieninä silmänräpäyksinä.
Nyt on nuorimpani saamassa ensimmäisensä näinä päivinä ja hän jo ilmoitti ettei aio edes kertoa kun synnyttämään menee yms.

Mielestäni en ole ns normi-ongelmaihminen kuitenkaan; en juo enkä räyhää, en tuppaudu aikuisten lasteni elämään, yritän olla tukena aina kun haluavat. Olen kyllä köyhä ja sairas työkyv eläkeläinen nykyään.

Murehdin ja itken jatkuvasti enkä jaksa ajatella mitään positiivista, en pysty keskittyyn rentoutumiseen tai mihinkään enää.

Tyttäreni ovat minulle hyvin tärkeitä ja kaikkia lapsenlapsiani rakastan sydämestäni <3
olen aina ollut kuin tiikeri-emo lasteni puolella ja elänyt kai liikaakin heidän kauttaan varsinkin eroni jälkeen kun jo itsekin olin sairastunut ja osatyökyvytön.

Nyt en enää tiedä miten elää.. tunnen itseni turhaakin turhemmaksi;
vain vanha koirani tarvitsee minua, ja minä sitä

Enkä edes tiedä miksi tänne kirjoitan tätä kaikkea mutta nyt vain tuntui siltä..

Rakkautta teidän elämäänne, aurinkoa kesäänne ja voimia kohdata epäkohtia <3

tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1 : 25.06.2012 22:24:18 »

Hei!  Kokeileppa tästä linkistä
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=55484.0
löytyviä ohjeita.  On auttanut mulle ja monelle muullekin näköjään!
Iloa, valoa ja voimia sinulle!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
DorisTi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #2 : 26.06.2012 11:06:08 »

Suurkiitos linkistä Meimi!

Yritän alkaa opetella muistaan pyytää aamuisin iloa ja onnea, ihania yllätyksiä ovat ainakin muut saaneet Smiley

Mä en kaipaa materiaa, vaikka tarpeen sekin ois, kunhan saisin rauhan elämääni ja tunteilleni!
Oon miettinyt kai liikaa negatiivisia ajatuksia ja tunteita elämässäni kun en niistä eroon tunne pääsevän..

Kuten huomaat on niin huono keskittyminen etten itse osaa ees täältä löytää positiivisia juttuja joten mielellään saa mulle lisääkin linkkejä tarjota jos on mielessä!

tallennettu
DorisTi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #3 : 26.06.2012 11:32:02 »

Oli 'pakko' vielä käydä laittamassa tänne tän päivän riimuni, sattui taas aika kohdalleen!

Mannaz ( käänteinen )

Tämä riimu viestittää estyneisyydestä tai pysähtyneisyydestä, jotka johtuvat epärehellisyydestä itseäsi kohtaan. Nyt ei kannata kysellä muilta neuvoa, eikä missään nimessä osoittaa ketään syylliseksi, sillä este on sinussa itsessäsi. Etsi sitä sisimmästäsi kaikessa hiljaisuudessa. Varo tekemästä itsestäsi tärkeää, sillä tämä riimu kertoo sinun olevan vasta alussa.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #4 : 26.06.2012 11:58:58 »

Hei DorisTi,

olet ottanut ensimmäisen tärkeän askeleen; tiedostat, että olet juuttunut negatiiviseen ajatteluun ja haluat siitä irti. Onnea siitä!

Elämäntilanteesi ei ole yksin sinun aiheuttamaasi, olet kokenut paljon vaikeita asioita. On luonnollista, että ne vaikuttavat sinuun. Asiat pitää surra, mutta niihin ei pidä jäädä kiinni. Se on jokaiselle meistä iso haaste.

Voisitko puhua avoimesti tyttäresi kanssa tilanteesta? Kuunnellen häntä, miksi hän toimii noin. Mikäli pelkäät tilenteen kärjistyvän, voisitko kirjoittaa hänelle kirjeen? Kertoisit rehellisesti tunteistasi. Yritä pitää itsesi mahdollisimman myönteisenä, äläkä syyllistä häntä. Jospa kertoisit hänelle, kuinka rakas hän on sinulle ja iloitset lapsenlapsestasi?

Itse olen saanut paljon apua Enkelineuvotteluista. Siinä yksinkertaisesti pyydetään Enkeleitä neuvottelemaan osapuolten välillä ja pyydetään Enkeliä välittämään viestimme toiselle. Neuvottelua käytettäessä on tärkeää, että ei yritä manipuloida toista, vaan jättää asian Enkelten hoidettavaksi. Vaikeinta on luottaa, että he tietävät mikä on parasta kaikkien osapuolten parhaaksi. Yksinkertaisen pyynnön jälkeen kannattaa vain odottaa luottavaisena. Pyynnön voi myös uusia. Omia ajatuksia kannattaa kuunnella myös tarkkaan, Enkelit viestivät myös sinulle. Enkelineuvottelua aloittaessaan kannattaa ensin keskittyä mahdollisimman rakkaudelliseen tilaan. Huolien ja epätoivon saattelemat pyynnöt eivät ole yhtä tehokkaita. Toki tuskammekin kuullaan, mutta tuskallamme suljemme enkeleiltä mahdollisuuden toimia tehokkaasti.

Voit myös muistella hyviä hetkiä tyttäresi kanssa ja siten kasvattaa kiitollisuutta ja rakkautta sydänsakrassasi. Kasvata sydämessäsi "rakkauspallo" ja lähetä se tyttärellesi. Kun lähetät sen matkaan, salli tyttärellesi mahdollisuus ottaa se vastaan tai olla ottamatta. Rakkauspallo saattaa jäädä odottelemaan lähistölle, kunnes tyttäresi on valmis sen vastaanottamaan. Voit myös ohjeistaa rakkauspallon niin, että mikäli tyttäresi ei nyt ole valmis sitä vastaanottamaan, se voi mennä jonnekkin, missä tarvitaan rakkautta juuri nyt. Sinulla on myös oikeus rakastaa lapsenlastasi, vaikka et olisi häneen fyysisessä yhteydessä.

Näitä rakkauspalloja olisi hyvä tehdä ennenkaikkea itsellesi. Se kohottaa oloasi nopeammin, kuin mikään muu. Ja rakkaus vetää puoleensa rakkautta.

Täällä foorumilla on myös energialähetyksiä tarjolla. Ilmottaudu niihin mukaan. Ja koska aikaa ei ole, voit ottaa vastaa energiaa jopa lähetyksen päätyttyä.

Lähetän Enkeleitä luoksesi  smitten
« Viimeksi muokattu: 26.06.2012 12:02:45 kirjoittanut Yep » tallennettu
DorisTi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #5 : 27.06.2012 21:06:04 »

Olet lähettänyt niin iihania neuvoja etten edes illalla osannut mitään vastata kuin viestisi luin.

Lähettämäsi enkeli taisi jo saapua elämääni koska tyttäreni soitti mulle iltapäivällä mikä asia helpotti tietysti oloani huomattavasti,
vauva ei ole vielä syntynyt mutta neuvolasta käynnistään hän jutteli kuin ennenkin <3

Ystävälleni puhuin nuorimpani edellisistä puheista ja koska hän tuntee myös tyttäreni niin mietti josko tytöllä on nyt voimakas tarve itsenäistyä kokonaan kun on aina ollut se 'minun vauvani' joka soitti joka päivä ja oli tosi vihainen jos känny oli kiinni miesystäväni sairastuttua kun pelkäsi kai mitä minulle on sattunut.

Minun oma henkinen tila on nykyisin niin huono että en tahdo kestää minkäänlaista arvostelua vaan syyllistän itseni pienemmästäkin  siksikin kai niin voimakkaasti reagoin hänen puheisiinsa, tunsin olevani niin huono ihminen etten saa edes osallistua hänen onneensa..

Järkihän sanoo toista mitä on tuntemukset; ymmärrän nuorten tarpeen saada tutustua rauhassa pienokaiseensa ja pelkäävän ehkä puuttumistani asioihin mutta ajatus siitä että en kuulisi oma tyttäreni synnyttäneen uutta pieni ihanaa perheenjäsentämme saa minut yhä kyynelehtiin vaikka rauhoittunut hieman jo olenkin.

Aion ilman muuta kokeilla, toteuttaa ehdotustasi rakkauspallosta ja tänään osallistua myös rakkausenergia-lähetykseen jonka 'unelmassa' tarjoaa tänäiltana <3

Olen ollut hyvin hukassa nää viimeiset viisi vuotta ja tuntuu hyvältä kun pitkästä aikaa olen 'löytänyt' takaisin tänne sivuille jossa on ymmärtäväisiä ja auttavaisia ihmisiä jakamassa ajatuksiaan ja hyviä energioitaan!

Rakkautta elämääsi Yep ja vielä kerran kiitos <3
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #6 : 28.06.2012 00:04:58 »

Hienoa, jos sait apua. Aivan ihanan nopeasti aukesi ensimmäinen lukkoja tyttäresi soitti.

Enkeleita elämääsi edelleen!   smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: