Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: transiiteista yhteenvetoa  (Luettu 23626 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #30 : 28.01.2006 21:41:47 »

Hei!

Nykyisessä työssäni kun aloitin ei taivaalla ollut mitään kovinkaan dramaattisia kuvioita.  aurinko vesimies ja  askendentti jousimies minuutilleen kuutiossa. Mutta sitä jännää on tulossa takuulla. Tr- pluto tulee työkartan askendentille parin viikon päästä ja tekee siis myös kuution  aurinko ja neliön kuu. Työkartallani  pluto on  keskitaivas hallitsija.
    Omalla radix-kartallani  uranus on maaliskuun alussa konjunktiossa  aurinko ja vielä 6. huoneessa. Persuksissa on kytenyt pieni tuli, että vaihtaisin maisemaa tänä vuonna. En ole ajatellut häipyä vielä keväällä äkillisesti vaan hallitummin joskus kesällä - saa nähdä kuinka käy :Smiley
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Corvus Leonis
Vieras
« Vastaus #31 : 29.01.2006 01:33:32 »

Ja minulta hajosi laite. Embarrassed Kaput, finito. Sitä ei saa enää toimintakuntoon. Mä en sitten osaa olla kiintymättä näihin, tämä on todella masentavaa. Undecided
tallennettu
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #32 : 30.01.2006 09:19:27 »

Kiitos, May, toivotuksista.
Ja kiitos myös taas avartavasta luonnehdinnastasi Merkuriuksen neliöstä Marsille. En kyllä olisi sen antanutkaan olla mikään "pahanilman lintu", tapanani ei ole elää kartan "pelossa", vaan yrittää hyödyntää sen mahdollisuuksista, haasteet mukaanlukien. Noita myrskyvaroituksia on aina silloin tällöin juuri ilmassa ja puhdistaviksi ne haluaisinkin ottaa. Mutta hyvin kuvasit uuden työn ilmapiiriä - juuri sellaiseksi sen voisin kuvitellakin.

Ja lämpöiset onnittelut mg_Artemikselle! Hyvin kuvaavia ovat nuo transiittisikin. Saturnus varmaankin tuo sopivaa vastuunottoa niin omasta itsestä kuin toimintasi motiiveista. Lykkyä!
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
enska
Vieras
« Vastaus #33 : 08.03.2006 22:30:03 »

Huuh..
Ensi viikolla olisi sitten työhaastattelu, mutta enpäs tiedä onko transiitit kovin lupaavia..
TR Aurinko kutosessa sekstiili Venus
TR Venus nelosessa sekstiili Khiron
TR Mars ysissä kolmio Uranus ja AC sekä sekstiili Kuu
TR Jupiter kakkosessa ( perääntyvä siis) kolmio MC
TR Saturnus kympissä ( retroaa myös) kolmio Jupiter ja Neptunus

Lisäksi tuo merkkari perääntyy, ei liene suotuisa työsopimusten teossa?
Voisiko joku transiittinero sanoa mitä nuo kuviot kertovat??

Please please..pretty please.. and sugar on top..??!!  Smiley Smiley
tallennettu
helinä
Vieras
« Vastaus #34 : 09.03.2006 22:01:45 »

Perääntyvä merkkari ja perääntyvä jupiter on varmasti hyviä enteitä, josko olet ollut tähän työhön yhteydessä jo aikaisemminkin  (esim. etenevän vaiheen aikana). Nyt on sitten tarkoitus vielä miettiä - onko tämä se oikea?

Sopimusta vaan ei saisi kirjoittaa jos mahdollista ennen kuin merkurius lähtee eteen päin (eli 25.3.). Yllättäviä asioita (muitakin hyviä paikkoja?) voi tulla ilmi ennen tätä...

Jupiter 2:ssa pistää raha-asioita uuteen tasapainoon.
Mulla sama aspekti. Oon kyllä tainnut tuhlata enemmän kuin tienata, mutta "uuteen järjestykseen" raha asiat menee sittenkin  2funny

Aurinko huone 6 kertoo, että tämä voi olla hyvä työnhakemis kokemus. Ehkä eteneminen ei ole ylös vaan vaaka-suunnassa, koska huone 10 on enemmän "nousu uraa" ja huone 6 taitojen hiomista paremmaksi. Samaa säveltä sanoo huone 10 saturnus. Loistat hyvällä osaamisellasi tai sitten ei...

Mars on aika lailla neliössä tällähetkellä huone 9:stä huoneen 6 uranukseen eikö totta? Voi olla että jos tämä on tälläinen nopea impulssi - mä haluun jotain parempaa tyyliin, tempaus voi jäädä yksittäiseksi yritykseksi "kapinoida".
Toisaalta luulen että kun mars on kolmiossa AC:llesi se ei pysty tekemään mitään hallaakaan sinulle. Haitta/hyöty jää aika mielenkiintoiseksi...

En ole transiitti ekspertti, mutta laitoin silti. Oon tässä vaivannut itsekin muita omilla jutuillani ja meillä kun on joitain samoja teemoja kartoillamme, olen tutkaillu karttaa myös itsekin työteema ajatuksella.

Nyt on menossa vaihe, että maaliskuun lopussa on auringonpimennys oinaan huonessa. Se voi hyvinkin merkitä todella yllättävää uutta alkua jossain....
Miksi ei (jos huone 7) niin uuden työkumppanuuden merkeissä!
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #35 : 12.03.2006 18:22:16 »

Kiitoksia kiitoksia Helinä!!
Perääntyvän merkkarin tulkinnastasi ainakin se osui että muita samanarvoisia töitä olisi näköpiirissä ja Auringosta kutosessa, että vaakatasossa mennään ainakin työn arvostuksen suhteen. Palkkapussi TULEE pienenemään, ja työ ei kestä edes syksyyn, mikäli tärppää, mutta ainakin tuntee tehneensä jotain hyödyllistä nykyisen nollahomman sijasta..
Mars-Urkki-neliölläkin on jotain merkitystä kuviossa, kapinatempauksesta on osittain kyse. Oikeastihan transitoiva Urkki on juuri poistumassa yhtymästä Aurinkooni, mikä lisää uhitteluhalua, olen huomannut. Taitaa olla uusi murkku-ikä muutenkin tuloillaan.. uglystupid2
Mutta nyt on vain sellainen olo että en jaksa tuskailla ja ns. saastuttaa karmaani jonkin tyhjänpäiväisen yrityksen tyhjänpäiväisenä rattaana, jota painostetaan ja tarkkaillaan määrällisin ( huom ei laadullisin) perustein. Päivät ovat muutenkin toistensa kopioita niinkin tarkkaan että tiedän jo etukäteen kuka mitäkin sanoo ja tekee niin työssä kuin jopa tauolla!!   buck2
Siispä katsotaan kuinka ämmän käy tuossa tiistaina (oli vaikka millainen hyppy tuntemattomaan sekin on parempi kuin tämä tasaisen tappava seisovan veden lätäkkö..)
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #36 : 13.03.2006 14:04:14 »

Mars-Urkki-neliölläkin on jotain merkitystä kuviossa, kapinatempauksesta on osittain kyse. Oikeastihan transitoiva Urkki on juuri poistumassa yhtymästä Aurinkooni, mikä lisää uhitteluhalua, olen huomannut. Taitaa olla uusi murkku-ikä muutenkin tuloillaan.. uglystupid2

Onnea huomiselle, enska! Smiley Kyllä kapinointiakin joskus tarvitaan! Terkuin nimimerkki "Uranus yhtymä aurinko -transiittia odotellessa, Mars neliö Uranus syntymäkartalla..."
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: