Sivuja: 1 ... 843 844 [845] 846 847 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648170 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12660 : 21.10.2010 22:45:24 »

Hyvä biisi Keskari Afro Kyllä sä vielä sen rouva Keskiyön tarkoituksen löydät.  Wink Toisille ne oikeat tulee liian aikasee ja toisille myöhemmin... ja toisille sit siinä menee melkein koko elämä ennen kun se löytyy.

Witch... järkierohan tämä mulle olikin. Ja hänelle. Hitto, taas tänään tullut vaan niin järjetön ikävä vaikka järki nimenomaan sanoo, ettei se siitä mihinkä muuttuisi.  Undecided

I know  Undecided Mikää ei oo lopullista ennen kun kuolema korjaa ja silloinkin se on väliaikaista vain.  Wink
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12661 : 21.10.2010 23:08:56 »


 smitten

Näin se menee, että juuri oikeaan aikaan saapuu se rakkaus-suhde. Mutta vieläkin sanon, että hetkessä eläminen antaa sitä vapautta aika paljon, kun ei murehdi menneitä, eikä murehdi tulevaisuuttakaan, kun tässä hetkessä voi suunnitella oman tulevaisuutensa siten kuten sen haluaakin menevän. Ja jos on jotain suunnitellut, niin sitä suunnitelmaa kunnioitetaankin tuolla henkimaailmankin puolella. Smiley

Mä uskon myös niin, että toisilla saattaa olla monta niitä "oikeita" elämän aikana. Eri elämänvaiheeseen se oikea opettamaan tai kasvattamaan itsessään/toisissaan tiettyjä asioita ja tuomaan ne tietyt kasvun paikat koettavaksi.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #12662 : 21.10.2010 23:15:51 »

Joo-o, reissuamassa kotikonnuilla. Tänä viikonloppuna olisi tiedossa viidet bileet, joita en haluaisi jättää väliin, mutta pakko vähän karsia, kun osaan osallistuminen vaatisi klooneja. Pitäisi yhtä aikaa olla kolmessa eri kaupungissa, joten ei taida onnistua. =D Olisi niin kiva käydä joka paikassa, mutta no minkäs teet. Täytyy sanoa, että  askendentti jousimies taas vauhdissa. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12663 : 21.10.2010 23:18:20 »

Mulla on kolmena lauantaina peräkkäin bileet, joten en onneksi tarvi kloonausta. Tosin kahdet bileet on halloweenit, joten oishan sitä voinnu laittaa jonkun toisen paikalle minuksi pukeutuneena.  Cheesy
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12664 : 21.10.2010 23:21:18 »

Minä menen edustamaan maahanpanijaisiin. Pukeutumiskoodina pelkkää mustaa päästä varpaisiin. Saas nähdä miten kylmän ja julman vaikutelman itsestäni taasen annan, kun en tapaa itkeä kyseisissä tilaisuuksissa.  :Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #12665 : 23.10.2010 19:31:03 »

Onko täällä ketään toista joka vain valvoo ja valvoo? Mulla on hermot mennyt, räkätautia edelleen, pää aivan sekaisin ja kahteen yöhön en ole nukunut. Syy: Möllöttää taivaalla paraikaa. Ja täällä on ainakin hieno ja pilvetön taivas.. Alkaa rassata tosissaan, kun uni olisi ihan jees juttu välillä. Mistä muuten johtuu että toiset valvovat aina täydenkuun aikaan? osaako joku viisaampi siellä puolen ruutua kertoa?  Embarrassed
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12666 : 24.10.2010 16:57:24 »

Tulihan tavattua sukulaisia lauantaina taas koko vuoden edestä. En siis ole mitenkään sukulaisrakas. Lähinnä olen se outolintu, joka pitää itsensä etäisenä, ei anna kenekään tarttua kiinni. Ihmettelen vaan miten vaikeaksi olo menee, kun ei oikein tiedä mitä sanoa omien sukulaisten seurassa.  Lips Sealed Väsyttävät hautajaiset. Edelleen väsynyt eilisestä. *haukotus*
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12667 : 25.10.2010 20:39:08 »

Oon tehnyt pian pari viikkoa joka päivä töitä. Tänään oli vaan 8h töitä ja oon ihan ihmeissäni, kun kotonakin vielä piisaisi energiaa.

Katselen tässä samalla Huippumalleja...
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12668 : 25.10.2010 20:59:08 »

Mikä aihe se oli, missä katsottiin sitä  mars :n merkkiä, että millainen ukko vetää puoleensa ja miten sellainen sitten hurmataan. Olisin tarkastanu sen kirjan nimen, mistä niitä patruunoja sun muita löytyi. Muistaaks kukaan? Yritin ettiä, mutten löytäny.  Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12669 : 26.10.2010 10:02:30 »

Muistan mitä tarkoitat - kait - mutten muista topiccia.

Mulla oudot, melkein löysät päivät jatkuu: tänään osittain etäpäivä ja työt siirtyivät alkavaksi vasta yhdeltä kympin sijaan. Hmm.... Hämmennykseni on suur - en ole ollut kotona tähän aikaan päivästä pitkään aikaan. Meille paistaa aurinko sisään!

Nyt on ollut niin paljon kivoja töitä, etten enää tiedä mitä silloin tehdään, kun ei tehdä töitä. Nyt oon kyllä niin tyypillinen  kauris   Grin

Ihanaa, aurinkoista aamua kaikille.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #12670 : 26.10.2010 10:22:16 »

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=17738.0
olisko toi?

mua vaan ottaa päähän joka päivä. ja päätä särkee (joka päivä sitäki)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #12671 : 26.10.2010 11:34:23 »

Mikä aihe se oli, missä katsottiin sitä  mars :n merkkiä, että millainen ukko vetää puoleensa ja miten sellainen sitten hurmataan. Olisin tarkastanu sen kirjan nimen, mistä niitä patruunoja sun muita löytyi. Muistaaks kukaan? Yritin ettiä, mutten löytäny.  Huh

Se on Maarit Laurennon kirja Venuksen suudelma- aikamatka naiseuteen.  Tai se on ainakin yks sellainen kirja.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #12672 : 26.10.2010 12:54:36 »

Haulla  miesihanne.
Täällä ainakin jotakin.
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=25159.0

ja tää kirja varmaan auttas ymmärtämään niitä miehen malleja toimia.

http://wsoy.fi/yk/products/show/70224?category=147
« Viimeksi muokattu: 26.10.2010 12:58:19 kirjoittanut nikki » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12673 : 26.10.2010 18:19:35 »

Oi kivaa, nikkiäkin näkyy  Smiley Smiley

Juu, mä meen jatkaan saman tien zombimaista olemustani tonne sohvalle (oon ollu kahessa yövuorossa ja nukuin tänä aamuna vaan 2 tuntia ku piti nousta ja lähtee neuvolaan)...
Onneks nyt on kaks vapaapäivää!!!!!!
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12674 : 26.10.2010 19:28:01 »

Mä oon ihan yli väsynyt buck2 kauhee tenttisuma päällä ja ressin vaikutus alkaa näkyä taas uniongelmina. Sellanen olo et käyn ylikierroksilla enkä saa itteeni rauhottuun ja siten en meinaa nukahtaa millään hirveestä väsymyksestä huolimatta ja toisaalta sit ku nukahdan niin heräilen yöllä ja mielessä sillonki päälimmäisenä noi opiskeluasiat. Miks täytyy olla näin herkkis ja reagoida joka asiaan niin voimakkaasti Undecided Muuten kaikki on ihanasti ja loistavasti, kuhan vaan sais unta.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Sivuja: 1 ... 843 844 [845] 846 847 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: