Sivuja: 1 ... 394 395 [396] 397 398 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648597 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5925 : 06.02.2009 14:33:38 »

Jahas, en meekkään jumppaan vaan mulle soitettiin huomiseks töitä.. No käy se näinkin! Toivon ja rukoilen, että mun kädet on huomenna jo toimintakykyiset...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5926 : 06.02.2009 14:43:17 »

menisittekö meediolle kuulemaan viestejä sukulaisilta? tuli vaan mieleen kun itsellä on noita perintöjuttuja, niin.. sukulaisethan ärsyttää toisiaan pitkin elämää mutta jos sattuisi kaipaamaan heidän persooniaan? meillä oli 90 luvulla kovat melskeet suvussa, myös itsellä kaikenlaista, se on nyt takana.

rahan pyöritykseltä maallinen elämä tuntuu, mutta siinä on kaikenlaista muutakin vääntöä siis esim tunne, kumppanuudet, tietty matkat jne. ajatella miten paljon elämän aikana pyöritetään rahaa, sitten se jää perillisille ja taivaassa ei tehdä rahalla mitään! täällä sitä tarvitaan koko ajan! itsellä on VÄLILLÄ se olo että ehdinkö tehdä kaikki asiat mihin olen sitoutunut tälle elämälle, ajatuksissani ja töissä, ehdikö tavata kaikki kiinnostavat tyypit ja nähdä maat. onkohan se mahdollista! ? siksi varmaan määrittelen työt, bisnekset ja kumppanuudet niin TARKKAAN.. vaikka olisi kyse hupimatkoista, niin silti; että missä on siis hauskinta!

no hyvä puoli tuossa on, että tosiaan kokee elämänsä tärkeäksi, ei ole siinä vaiheessa että haluaisi enää 2-3 asiaa elämältä. ne ehkä, jotka on jo saaneet monta muuta asiaa.

jou. kankkunen..  2funny  rapu   > sanoi että nähtäis taas, mutta sillekin kirjoitan listan, että jos se ja se ja se ei kiinnosta, mitä sitten sen kanssa teen? onpas tota  rapu vaikutetta nyt 
« Viimeksi muokattu: 06.02.2009 16:01:06 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5927 : 06.02.2009 17:28:58 »

Tiigris: mulla oli vähän samanlainen olo viimeviikolla ku kävin pitkästä aikaa salilla ja
varmaan tein kaikkee liian raskaasti ja liian painavilla painoilla... seuraavat pari päivää
oli yhtä tuskaa  buck2 Liikku niinku joku vammautunut ja erityisesti käsien kans oli
ongelmia  Grin

Ihanaa,viikonloppu... tätä on odotettu  smitten
Illalla laitan raidat vihdoin hiuksiin ja katon ehkä yhden leffan loppuun.. niin ja ystävän kans
lenkille  Smiley
Huomenna pääseekin pitkästä aikaa näkemään  vesimies pikkusiskoa perhekodille.. sillä
on ollu synttärit niin pitäähän sitä mennä onnittelemaan,tein töissä sille ison kortin
johon liimasin vanhoja kuvia siitä ja leikkasin lehdistä kaikkia tekstin pätkiä  angel
Ihanaa päästä pariks päiväks pois täältä... vaikkei se hirveen kaukana ookaan mut kuitenki! Tykkään
istua autossa ja kuunnella musiikkia...maisemat vaan vilisee silmissä ja kaikki on niin hyvin...
Tai ei kaikki ehkä oo hyvin jos autossa istuu,mutta tulee sellanen tunne kun on liikkeessä
kokoajan...ja menossa johonkin... en osaa selittää...  crazy2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5928 : 06.02.2009 17:51:47 »

Joo, kai tää tästä ohi menee.. Cheesy

Kävin ostamassa apteekista voltaren-geeliä/voidetta mitä lie ja magnesiumia, jota kokeilen ottaa ennen nukkumaanmenoa..

Tuntee ainakin olevansa fyysinen olento!  Wink

Huokasin ihan helpotuksesta että mulle tarjottiin huomis ja sunnuntai-illoiks taas töitä..
Oon niin tottunut siihen, että viikonloput menee töissä, niin en kyl keksis varmaan mitään muuta tekemistä.. Grin
Parhaat kaverit on aina jossain muualla viikonloppusin, noh toinen makaa tällä hetkellä jossain palmun alla Thaimaassa - ah ja voi miten mäkin kaipaisin nyt aurinkoa!!  Cool
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5929 : 06.02.2009 21:35:38 »

Teen monenlaisia töitä ja yksikin on sellainen että ei kyllä ennen töiden aloittamista ollut näin hyviä käsivoimia. Ko. homma tehdään käytännössä yläkropan lihaksilla.

Tarkotatko tällä sitä hotellisiivousjuttua? Etkös sä tehnyt sitä?  Smiley

Kieltämättä mm. lakanoiden vaihtaminen on raskasta puuhaa..
Hoitotyössäkin sitä tulee tehtyä ihan kiitettävästi..



Mä tykkään harrastaa tollasia ohjattuja jumppia, koska mulla tulee siitä niin sosiaalinen olo... Smiley
Tykkään liikkuu yhdessä sen lisäks että käyn yksin pitkillä lenkeillä.
Saleilu ei taida olla mun juttu, koska mun lihakset on jo ennestään isot. Jos käyn salilla niin yhdistän siihen aina aerobisen osuuden ja teen pääasiassa pitkiä sarjoja kevyillä painoilla...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5930 : 06.02.2009 22:32:49 »

Kukkuu tupahan  smitten
Ihana... lakata kynsiä ja kuunnella heviä...  Cheesy

No, mutta hei! Tuohon pöydälle jätän pullon uutta kahvin aromia omaavaa punaviiniä, olkaa hyvä  Kiss Seurakseni nauttikaa lasi tai kaksi, sillä on minun vuoroni sanoa joksikin aikaa "hei, hei". Nyt vielä roikun hetken ja imen astron huuruja varastoon  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5931 : 06.02.2009 22:36:46 »

hyvä, bodatkaa  Smiley .. itseäni ei taida enää kiinnostaa älyllis-henkinen analyysi, eikö sitä ole jo tehty. sportti ja sitä liippaavat bisnekset olis nyt niin itseäni. että näin. niin ja muistakaa siis itse keholla tehtävät treenit eikä mitään vätystelyä kuntolaitteissa. kivut menee hetkessä ohi.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #5932 : 07.02.2009 00:41:44 »



                                                smitten

                    Hyvä, dokatkaa, itse en aina ole maanisdebressiivinen tuurijuoppo.

                       Mutta muistakaa, ITSE älyllä tehdyt aivotreenit saattavat

                          aiheuttaa niska kipuja alavatsaan tai, ja ranteisiin.


                                                smitten




                     
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5933 : 07.02.2009 13:09:45 »

Näin exästä viimeyönä ahdistavaa unta ja kummallista on, että en tätä unta ennen ole ajatellut häntä pitkiin aikoihin. Unessa yhtäkkiä muutimmekin taas yhteen, ja se oli pieni kerrostaloyksiö, jonne just ja just mahtui sänky... Exäni oli tehnyt itsekseen koko muuton. Katsoin että seinän vierellä oli pieni kirjahylly, mutta kun katsoin tarkemmin, se olikin sellainen avattavaa mallia oleva nukkekoti. Mietin vaan että mitä ihmettä me tällä tehdään.

Emme ehtineet jutella mistään mitään (luulen että olimme molemmat yhtä pihalla siitä, että asummekin taas yhdessä), kun ovikello jo soi ja siellä oli exän kaverit tulossa kylään, kutsumatta.

Päässäni alkoi kiehua heti, ja sanoin lähteväni kävelylle... Todellisuudessa meninkin sitten pyöräilemään.
Yhdessä T-risteyksessä en osannut päättää kumpaan suuntaan kääntyisin, joten ajoin takaperin ja päin pensasta, mutta en kaatunut (?) vaan löysinkin suunnan.. Kuulin takaa naurua ja huusin täysiä että "v**** keskittykää te vaan omaan ajamiseenne!!!!!"

 Grin Siis outo uni...... Varsinkin toi takaperin pyörällä ajaminen............


Hei kello käy, mun pitää lähtee ihan just putsaamaan autoo ja huristeleen työpaikalleni.
Kivaa että on melkeen joka viikonloppu töitä, varsinkin sunnuntait, kun saa tuplapalkkaa!!
Oon päättänyt alkaa säästämään matkaa varten.. En tiedä minne meen ja koska ja kenen kanssa,
mutta meen... smitten smitten Ihan takuulla..!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5934 : 07.02.2009 23:42:28 »

Kummaa.. Eilen tuli tasan 6v isän kuolemasta. Jotenkin olin laskenut päässäni et siitä on vaan 5v..
Mutta siis olin unohtanut koko asian, ei se päivä ole mulle mitenkään "erityinen", koska isä on aina hengessä mukana...!
Voi muistan mikä tuska mulla oli sillon 17-vuotiaana siitä, että mun tulevat lapset ei saa kokea isoisänsä ihanan lempeää ja rauhallista olemusta ja kuunnella niitä hassuja höpötyksiä ja opetuksia..
Nyt sen hyväksyy... Jokainen meistä täällä on vain lainassa toisillemme... Juuri sen pituisen ajan kuin tarkoitus on.. Lämmöllä ja kiitollisena häntä silti muistan melkein joka päivä..
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #5935 : 08.02.2009 10:42:18 »


Hyvää huomenta tupaan!  Smiley

Oikein retouttavaa sunnuntaita kaikille.  smitten
Vaikka täällä masentaa keli, sataa jääkylmää vettä. Hyyrrrrh!

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5936 : 08.02.2009 11:00:01 »

heh - aina kun joku ei tunnu menevän eteenpäin tms..

voi ajatella juuri näin

-kaikki menee aina oikein (esim jos joku katoaa jonkun elämästä.. tuli mieleen yksi tilanne, josta itseäni syytetään mutta olin vain puhunut toiselle hänen tekojensa vaikutuksista, minkä jälkeen välit meni poikki)
-kaikki tapahtuu oikeaan aikaan (vaikkapa se että saat korvauksen jostain)
-elämän pituus ja kuoleman ajankohta on juuri oikea.. siis oikeasti, en tarkoita ironiaa.. tätä voinee soveltaa juuri lapsen isovanhempiin ym.. tai vaikka työsuhteisiin
-jos joku tekee väärin, siitä kai pitäisi vieläkin tulla rangaistus.. siis nyt vaikka lainrikkominen, tunteiden loukkauskin kai kostautuu jollain tavalla
-sielunsopimukset asioiden kestosta ja syistä...!=? ketkä elää missäkin suhteessa, koska standardi ei välttämättä ole isä, äiti ja 2.3 lasta.. sielukumppaneillakin iät ja kansallisuudet heittää ja tilanteet..

show eilen oli jees.. ihmislaumat.. kesäksi lisää hevostelua. exä jotenkin katosi mielestä tai tunnetasolta kokonaan, kun laitoin ne viimeiset postit.  rapu ollut jo 10x yhteydessä helmikuu, menee laskut sekaisin.. punttis ei kuulema ole sille, hmm.. minulle oli hieman. ainakin sen verran että hyvä kunto ratsastella kesällä. harva urheilulaji todella vie mukana. uinti kenties. ens vkl, eri kaupunki.

saiko joku jotain irti messuilta? olemmeko nyt jossain eri ulottuvuudessa vai?

Smiley

Today it’s as if you were in the circus, there’s just so much going on. Much as you try to get a bit of calm and peace, everyone around you wants your attention, needs you to do things, they’re literally begging you to drop everything, go out to a party, meet people, have fun. And since you feel rather more reclusive today, there’s plenty of room for tension. Can you bring yourself to make that little effort and go along with them? Maybe you can postpone your quiet day to another day this week? This way, everyone will be happy!


« Viimeksi muokattu: 08.02.2009 11:33:06 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5937 : 08.02.2009 12:28:48 »

Mulla on jotenkin hyviä aavistuksia täällä.  Smiley Elämä meinaan on jännää!

Maanantaina sitten siivouspäivä, tiistaina luokkakaverin kanssa tapaaminen yhden ala-asteen opettajan kanssa liittyen projektiimme, samana pv:nä äidin ja siskon kans Tku:n toisen siskon luo ja ollaan yötä hotellissa, keskiviikkona takas... Mennään nimittäin sen mun siskon kissanristiäisiin, ihan oikeisiin sellaisiin.. smitten
Kisulilla on kyllä jo nimi, mutta eniweis.. Hän on hurmaava! Siamilaisen ja burrrrman risteytys... Ihanaa mennä katsomaan uutta perheenjäsentä!  smitten

Siskoni on ihan hurahtanut, mutta kai minäkin olisin, jos oisin saanut kissanpennun..
Ne on kuitenkin niin suuria rrrrakkauden lähettiläitä, että ei voi olla heltymättä... smitten

No joo, pian pitää tästä lähteä töihin taas iltavuoroon!!
Oikeestaan sunnuntait menee kivoiten töissä.. Smiley
On sitä paitsi ihanaa kun sataa, herää siihen aamulla ja katsoo kelloa että saa vielä hetken aikaa nukkua kuunnellen ropinaa... smitten

Miten mä voinkaan  smitten tänään kaikkea ja kaikkia!!

Nyt aamiaista: 1dl mustikoita, 1dl vadelmia, kourallinen saksanpähkinöitä maustamattomaan luomu-jugurttiin ja mukillinen hunajalla makeutettua piparminttuteetä!! Nam.. Kiss
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #5938 : 08.02.2009 16:50:39 »

Mä en kyllä ymmärrä tätä mun viinapäätä...  tickedoff

Join eilen illalla/yöllä YHDEN lonkeron ja nytte on pää niin helkkarin kipee, vatsa myllää, en tiedä pitäiskö oksentaa vai pa***ntaa...

"Minussa on ongelma, jokin virhe ohjelmoinnissa..."
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5939 : 09.02.2009 15:32:04 »

Wau..! Cheesy Luin justiinsa netistä,
että Madonna on kaatanut Suomessa koko GMS-verkon ja kukaan ei ole saanut lippuja.  Tongue
Ihmiset tappelevat ihan verissä päin lipuista. Grin 2funny
Onneksi tuli nähtyä tuo konsertti Wienissä Kauriksen ja hänen Rapunsa kanssa. Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 394 395 [396] 397 398 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: