Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 17.7. kokemuksia?  (Luettu 27236 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 17.07.2007 15:53:26 »

Palan halusta kuulla muiden meditoijien kokemuksia! Itse en ole yleensäkään paljoa meditoinut, joten olin vähän pallo hukassa, mutta tunsin kuitenkin, että valtava määrä energiaa kulki minunkin kautta  smitten Loppua kohti piti laittaa jo pitkäkseen, tuo vei ihan voimat, mutta pienen levon jälkeen on taas ihan kiva olla  Smiley
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #1 : 17.07.2007 20:03:34 »


Kun laitoin silmät kiinni tunsin kuinka valtavan suuri energia kulki joka puolella ja tunsin kanssameditoijien energiat hyvin voimakkaina, lämpiminä ja rakkaudellisina. En kyllä mitään vastaavaa ole aiemmin kokenut. Jotenkin suuri yhteyden tunne.

 

Voih! tuosta mä oon kyllä vähän kade - mut harjoituksen puutettahan se taitaa olla  Sad Mietin tuota monta kertaa tuon tunnin aikana, että itsekseni tässä istuskelen, mutta takaraivo kertoi kuitenkin, että tärkeä on olla mukana vaikkei muiden energioita niin selvinä tuntisikaan.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2 : 17.07.2007 20:23:38 »

Olin ensin parvekkeella katsellen kaunista vehreää  lehtimetsää ja pihapiirin suuria jalopuita, rukoilin.

Sitten antauduin luottamuksen valtaan, Rakkaus voittaa kaiken, myös itsekkyyden ja ahneuden, joka yrittää tuhota luonnon.  Sitten tulvivat mieleeni lapsuusmuistoni luonnon sylissä ja minut täytti kiitollisuus niin, että itkin ilosta. Todella, rakkausenergia tuntui erittäin voimallisesti  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Valo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #3 : 18.07.2007 00:11:19 »

Mie oon ihan hottina, vaikken meditoi jäin tulilinjalle, how come  Winksmitten  knuppel2
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #4 : 18.07.2007 11:25:14 »

Ei mitään tuntemuksia. Olin tosin töissä.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 18.07.2007 11:57:42 »

Vaikka kuinka yritin varata kyseisen tunnin itselleni, niinpä vain kävi että alkuosa ajasta meni proosallisesti perheelle perunoita keitellessä. Manasinkin mielessäni, että maapallo odottaa pelastamista ja täällä meikä vaan keittelee perunoita joita perhe odottaa suut ammollaan. Mutta voihan sen maapallon pelastamisen aloittaa pienemmistäkin piireistä, vaikka omasta perheestä  Smiley

Reilut puolet ajasta ehdin ihan hiljentyäkin pihakeinuun. Valtavan voimakkaat energiat tuntuivat liikkeellä olevan, käsiä ja jalkapohjia kimoili kuin reikittäessä ikään. Olo oli kevyt  ja melkeinpä taivaallinen, silmiin visualisoitui jatkuvasti kuva maapallosta, joka ikäänkuin sykki kirkasta valoa. Aivan ihmeellinen kokemus, olin sitten yhteydessä muiden energioihin ja sitä kautta koko energiaverkkoon tai vain omaan sisimpääni, kuka tietää. Pääasia, että olo oli virkeä ja energinen. Vielä nukkumaan mennessä olo oli kepeä, energinen, leijuva ja unikin tuli vasta neljältä aamulla - mikä ei välttämättä ole kovin mukavaa pimeällä mökillä yksin valvoessa ja yön ääniä kuunnellessa...  Wink

Joka tapauksessa erittäin positiivinen kokemus. Toivottavasti siitä oli myös apua äiti maalle.
tallennettu

Atomi
Vieras
« Vastaus #6 : 18.07.2007 17:41:27 »

Oli tosi ihana meditaatio!  smitten  Tosin tulin häirityksi, mutta eipä haitannut. Oikeastaan aavistin, että niin käy ajankohdan huomioon ottaen ja sovin yläkerran sakin kanssa jo heti alussa, että olen mukana vaikka tulisinkin keskeytetyksi. Keskeytys ei sitten haitannutkaan ja sain olla mukana alussa ja lopussa ja koin ihanat energiat, joita oli liikkeellä. Ei epäilystäkään siitä etteikö maapallo tervehtyisi vielä.    smitten
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #7 : 18.07.2007 21:18:58 »

Ei epäilystäkään siitä etteikö maapallo tervehtyisi vielä.    smitten

Toivotaan! Just katoin JIM:iltä ennustuksista kertovan dokkarin, ja oliko se nyt Mayojen ennustus, että 2012 tulee maapallolle apokalyptinen puhdistus. Tai sitten tuo tervehtyminen vaatii tuon puhdistuksen  Sad
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #8 : 18.07.2007 21:55:30 »

Meillä oli pieni meditaatioryhmä, jonka kanssa meditoimme vahvistaen maan energiaverkkoa ko. tunnin aika minuutilleen.

Meditaatio oli siinä mielessä erilainen, että se oli hyvin maadoittava. Kukaan meistä ei lähtenyt "liitelemään" vaikka esimerkiksi minulla on siihen taipumusta.
Energian virtaus oli voimakas ja kesti sitten aikansa. Lopulta päädyttiin "kelluntavaiheeseen", jossa nautittiin vaan energioista.

Hieno kokemus! Olisi mukavaa kuulla järjestäjien taholta jonkinmoista yhteenvetoa tapahtumasta ja sen vaikutuksista -ehkäpä me saammekin vielä kuulla?  Smiley
tallennettu
Taru A
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #9 : 19.07.2007 10:30:17 »

Mikä on apokalyptinen puhdistus? Shocked

Että tietää mitä odottaa...
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #10 : 19.07.2007 16:50:04 »

Mikä on apokalyptinen puhdistus? Shocked

Maalausten puhtaaksiväritystä (Tajunnassa olevien asioiden poistoa tai säilyttämistä) eli kuvakerrostumien uudelleenjärjestelyä (Olentomme resonointia punnitaan) :Smiley

Niihin sisäpeileihin kantsii tsiigailla, että kestää tulevat katseet (tulen kasteet..)

Taas sitä sitten mennään.....

Olkaamme siis Totuudellisia Elämää kohtaan..

Luottamusta  smitten

The Brothers gonna work it out..
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #11 : 20.07.2007 11:39:59 »

Onko siinä kaikki mitä tarvii tietää?  :Smiley

Sitten on tietysti Don't fire the grid -liike. Smiley
http://www.davidicke.com/forum/showthread.php?t=6200
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #12 : 20.07.2007 12:48:19 »

Kilpailu sieluista ON kovaa, näinä ... aikoina  :Smiley

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #13 : 21.07.2007 11:04:26 »

Kiitos korjauksesta  Wink Kiss smitten angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 23.07.2007 10:19:30 »

Kilpailu sieluista? Kukaan ei kilpaile sielustani, päätän itse mitä teen ja en tunne mitään ihmeen energiavirtailuja, hyvä niin.

Tottakai sinulla on vapaa tahto Lilja, suhteellisen vapaa, ilmeisesti, synkassa sen kanssa mitä koet sisällä, miksikäs Kaarina ei vastannut muuten ketjuuni Vapaa tahto ja planeetat? Siksikö kun tietää etten ajattele samalla tavalla? Mika-Matti odotti myös kommentteja koskien eläinten kärsimyksiä meidän neropattien maailmassa. 
« Viimeksi muokattu: 23.07.2007 10:22:11 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: