Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihmeiden aika ei ole ohi...  (Luettu 11537 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #15 : 11.03.2009 10:29:40 »

Eilen toinen kissoistani näki selkeästi jotain, mitä minä en nähnyt, aistin kyllä jonkin läsnäolon... Kissani rupesi yllättäen tuijottamaan yhteen kohtaan olohuonetta hyvin intensiivisesti ja tuijotti tuota kohtaa ainakin varmaan puolisen tuntia välillä siirtäen katsettaan sivusuuntaan ja itsensä vierelle viistosti ja toisti tuota liikettä useamman kerran, aivan kuin seuraten jotain joka liikuskeli siinä lähellä. Itse aistin, että siinä oli jotain, mutta en nähnyt... Kissani selkeästi näki jotain ja oli hieman hämmästyneenkin oloinen.  :Smiley

Koiramme tekee ihan samaa. Se välillä katsoo pää kallellaan keskelle huonetta Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 11.03.2009 11:53:34 »

Eilen toinen kissoistani näki selkeästi jotain, mitä minä en nähnyt, aistin kyllä jonkin läsnäolon... Kissani rupesi yllättäen tuijottamaan yhteen kohtaan olohuonetta hyvin intensiivisesti ja tuijotti tuota kohtaa ainakin varmaan puolisen tuntia välillä siirtäen katsettaan sivusuuntaan ja itsensä vierelle viistosti ja toisti tuota liikettä useamman kerran, aivan kuin seuraten jotain joka liikuskeli siinä lähellä. Itse aistin, että siinä oli jotain, mutta en nähnyt... Kissani selkeästi näki jotain ja oli hieman hämmästyneenkin oloinen.  :Smiley

Koiramme tekee ihan samaa. Se välillä katsoo pää kallellaan keskelle huonetta Smiley

 smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #17 : 18.03.2009 02:06:37 »

Tuossa kävin läpi kuvia joita koneellani on ja muutama vanhempieni luona otettu joulunaikainen kuva oli joista osa oli huonosti onnistuneita "tärähtäneitä" kuvia joita en jostain syystä vielä ollut poistanut. Erityishuomioni kiinnittyi kuitenkin yhteen niistä, sillä en itse ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa kuvissa... Onko tuo nyt ihan normaalista "tärähtäneestä" kuvasta johtuvaa, miten on mahdollista että vanhimman tyttäreni käsien läpi näkyy kirjahyllyä, ja osa farkuista on kokonaan näkymättömissä, niin että itseasiassa tyttäreni näkyy osittain farkkujen läpi?  Shocked Enkö nyt tiedä tekniikasta tms. ja olenko vähän hölmö, mutta onko tämä ihan normi ilmiö vai mikä selittänee tämän?  idiot2 "Ihmekö" vaiko eikö?  :Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 18.03.2009 09:23:40 »

RV, Minusta näyttää ihan tavalliselta tärähtäneeltä otokselta kyllä. Smiley Usein jos kohde on liikkunut todella nopeasti (esim. refleksinomaisesti) niin voi tulla tuollaisia otoksia, vaikka ei nyt kovin usein kohdalle satukkaan...Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 18.03.2009 12:25:13 »

RV, Minusta näyttää ihan tavalliselta tärähtäneeltä otokselta kyllä. Smiley Usein jos kohde on liikkunut todella nopeasti (esim. refleksinomaisesti) niin voi tulla tuollaisia otoksia, vaikka ei nyt kovin usein kohdalle satukkaan...Smiley

Ok. Olinkin epävarma ja siksi kysyin...  Grin  Wink Aika hassu ja jännä kyllä tuollainen kuva.
tallennettu
trini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #20 : 25.03.2009 18:50:01 »


Haluatko kokea ihmeitä ,muuta asenteesi .Ala katsella ympärillesi kuin kaikki olisi
ihmeellistä ja uutta.Koe tuulen henkäys kasvoillasi ihmeeksi ,katsele lapsia
luomakunnan suurena ihmeenä .kun he leikkivät ja nauravat.Katsele luontoa
ja odota jotakin ihmeellistä ....luonto antaa sen sinulle.Ole lapsen kaltainen,
koe iloisia ihmeitä ja koe surun suloinen ihme.
Anna elämälle lupa tuoda ihmeet lähellesi ,ottamalla ne vastaan kunniottamalla
niitä .Anna itsellesi lupa ihmetellä vaikka oletkin aikuinen. angel :Smiley :Smiley
tallennettu

sininen itsevallitseva kotka
"älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse
rauhan lähettiläs"
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 26.03.2009 23:21:46 »


Haluatko kokea ihmeitä ,muuta asenteesi .Ala katsella ympärillesi kuin kaikki olisi
ihmeellistä ja uutta.Koe tuulen henkäys kasvoillasi ihmeeksi ,katsele lapsia
luomakunnan suurena ihmeenä .kun he leikkivät ja nauravat.Katsele luontoa
ja odota jotakin ihmeellistä ....luonto antaa sen sinulle.Ole lapsen kaltainen,
koe iloisia ihmeitä ja koe surun suloinen ihme.
Anna elämälle lupa tuoda ihmeet lähellesi ,ottamalla ne vastaan kunniottamalla
niitä .Anna itsellesi lupa ihmetellä vaikka oletkin aikuinen. angel :Smiley :Smiley


Niinhän minä teenkin.  Wink
tallennettu
trini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #22 : 28.03.2009 17:51:01 »

Sori en huomannut mainita ,että tämä viesti ei ollut tarkoitettu kenellekkään
henk.koht.vaan kaikille yleisesti.Saan innostuksen kirjoittaa tekstiä ,teksti tulee
niin helposti että itsekkin ihmettelen,ja teksti sopii tämän aiheen alle.
Ihmetellään kaikki yhdessä.... smitten
tallennettu

sininen itsevallitseva kotka
"älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse
rauhan lähettiläs"
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #23 : 30.03.2009 21:31:39 »

Sori en huomannut mainita ,että tämä viesti ei ollut tarkoitettu kenellekkään
henk.koht.vaan kaikille yleisesti.Saan innostuksen kirjoittaa tekstiä ,teksti tulee
niin helposti että itsekkin ihmettelen,ja teksti sopii tämän aiheen alle.
Ihmetellään kaikki yhdessä.... smitten


Ei mitään. Ihmetellään vain.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: