Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jalokiviterapia ja meditaatio  (Luettu 4341 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jondie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili WWW
« : 31.12.2012 23:41:48 »

Sivusto jalokiviterapiasta ja jalokivien käytöstä meditaatiossa. Kiviä myynnissä myös:
http://kivet.nettisivu.org/
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1 : 25.06.2015 20:17:03 »

Hei!
Millaisia kokemuksia teillä on mustasta turmaliinista?Itselläni on musta turmaliini rannekoruna ja muistan kun ostin sen ja laitoin ranteeseen niin johan tuli energia pyrähdys!Tunsin korun energian tosi voimakkaana sillä seurauksella,että en en saanut kunnolla nukuttua.Olen netistä katsonut erilaisia videoita tästä kivestä ja osa sanoo, että koru pitäisi puhdistaa ja osa sanoo,että mustaa turmaliinia ei tarvitse koskaan puhdistaa?Kumpi nyt sitten on oikeaa tietoa?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Shopia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #2 : 28.06.2015 01:11:04 »

Itselläni kävi siten, että oli liikkeessä katselemassa ja yhdestä kristallista tuli todella voimakkaat energiat.. Menin kassalle, niin kassakone meni rikki  uglystupid2 Olen siis yleisesti puhdistuksen suhteen samoilla linjoilla näin kognitiviisesti.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #3 : 29.06.2015 00:05:18 »

Itselläni kävi siten, että oli liikkeessä katselemassa ja yhdestä kristallista tuli todella voimakkaat energiat.. Menin kassalle, niin kassakone meni rikki  uglystupid2 Olen siis yleisesti puhdistuksen suhteen samoilla linjoilla näin kognitiviisesti.

Oho! Shocked
Minä puhdistin korun kotiin tullessani juoksevan veden alla heti kun kaupasta kotiin tulin.Eikös vuorikide tai seleniitti ole mustan turmaliinin kanssa hyvä pari?Kun ajattelin korjata tuosta korusta nauhan ja lisätä siihen mukaan vuorikiteitä tai seleniittiä.Tosin luulen,että seleniitin lisääminen koruun jää haaveeksi,koska se ko.kivi ei kestä vettä. Aiheesta kukkaruukkuun... Löysin kaappini kätköistä sydän riipuksen,joka todennäköisesti on joko sodaliitti tai lapis lazuli.En ole varma,että mikä kivi korussa on koska olen saanut sen aikoinaan lahjaksi monta vuotta sitten.Puhdistin sen ja laitoin korun kaulaan töihin.Ilmeisesti ko.riipus ja musta turmaliinirannekoru tekivät minusta tehokkaan,mutta suustani liiankin piikikkään.Vikisin koko päivän!No tosin voi olla,että kun olin nukkunut huonosti yöllä niin sekin saattoi olla syy kärttyiseen oloon... :Smiley
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: