Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymäkartasta taas!  (Luettu 6605 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mirka222
Vieras
« : 21.05.2008 10:26:39 »

Hei! Olen aikaisemminkin kirjoittanut tästä samaisesta asiasta! Miksi nuo planeetat ovat taas eri paikoissa kartallani? Pluto on tällä kertaa taas kakkoshuoneessa kun se viime kerralla oli kolmoshuoneessa ja ihan aluksi kakkoshuoneessa? Lisäksi äkkiseltään katsottuna myös saturnus ja chiron ovat vaihtaneet huoneita! Lisäksi nuo planeettojen väliset aspektit ovat muuttuneet! Olen tilannut sisäinen soturi sekä luonneanalyysi tulkinnat, joten niissäkin on varmaan tulkinnat sitten päin honkia Angry! Joku käski klikata planeetan kuvaa viimeksi, koska kartta kuulemma näyttää hieman pieleen planeettojan sijainnit, mutta vaikka klikkasin, tekstissä oli samat sijainnit kun itse kartalla...Mulla on lisäksi aika monta planeettaa huoneiden rajoilla, joten nuo pienetkin muutokset aiheuttaa monen planeetan siirtymisen seuraavaan huoneeseen...Ei muuten, mutta nuo tulkinnat olivat kuitenkin maksullisia eivätkä mistään halvimmasta päästä!
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #1 : 22.05.2008 20:39:37 »

Muistaakseni nousu  neitsyt on pysynyt aina samana..Tuo teidän nykyinen karttapankki kai sitten näyttää oikein?...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: