Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditoidaan yhdessä!  (Luettu 207984 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #495 : 27.09.2006 13:10:16 »

Niinpä Elämänilo! Hengessä täälläkin aina mukana,  Wink vaikken erikseen ilmoittelisi. Olen henkenä aina läsnä, nyt ja kaikkialla.  angel
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #496 : 27.09.2006 22:32:27 »

Pitkästä aikaa tein sen ja se todella rauhoitti ylikierroksilla käynyttä mieltäni... Näen taas sieluni silmin ruusuja avaruudessa. Lähetin oikein paljon rakkautta ja energiaa eräälle astrolaiselle, joka teki minulle samoin.. smitten

Olimme kaikki astrolaiset yhtä ja kylvimme valossa, puhtaita valo-olentoja kaikkialla... Hengitimme samaan tahtiin Universumin kanssa. Se oli kaunista.  smitten

Olimme säteilykeskus, joka säteili rakkauden energiaa Kaikkeuteen...

Kummastuksekseni meditoinnin loppupuolella sanoin yhtäkkiä ääneen "isä" vaikka en edes ajatellut isää... Se tuli ihan tahattomasti. Ilmeisesti hän on nyt luonani.
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #497 : 27.09.2006 22:41:39 »

No niin, taisi olla enemmän porukkaa paikalla kun teitä eilen pääsin jo hieman moittimaan  Wink
Johan energia virtas kivasti. Halit sinulle eli meille kaikille smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #498 : 27.09.2006 22:45:45 »

Hei Ystäväin

Lähes puoli tuntia olin mukana tänään.
- alku oli hyvin sekavaa ja heikkoa energiaa
- loppuajalla olikin sit voimakasta virtausta

Kaarina, "Lari", "Rakkauden enkeli"
ja "Diamond" olivat vasemmalla puolellani
- pääni veti koko ajan vasemmalle
Oikealla puolellani on joku,
jota en tunnistanut

(http://www.kotinet.com/katjan.perttula/chakra07.gif)

Käsissäni tunsin lämpimän pyöreän valopallon



 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #499 : 28.09.2006 08:08:29 »

Nukahdin jo ennen klo 22. ja aamulla soi mielessäni Riki Sorsan: Valoa, jokapuolella Valoa!! Näin myös unta hänestä. Rukoilen, että hän paranee mahdollisimman hyvin ja pian angel
 smitten

EDIT: Kurkkasinkin äsken blogiinsa ja mikä ilouutinen siellä olikaan: syöpä ON VOITETTU!! Cheesy smitten
« Viimeksi muokattu: 28.09.2006 08:52:08 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #500 : 29.09.2006 21:04:11 »

Aika jannaa-ilmeisesti on paljon telepatiaa kun jo useamman kerran kun en ole ollut meditaatiossa mukana ja jossain vaiheessa vaikka mita tekisin-tai missa olisin
niin astrolaiset ja ringi tulevat mieleen vahan jalkeen 8 tai 10, oikein hymyllyttaa tama ringi. smitten smitten smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #501 : 02.10.2006 12:20:42 »

Aika jannaa-ilmeisesti on paljon telepatiaa kun jo useamman kerran kun en ole ollut meditaatiossa mukana ja jossain vaiheessa vaikka mita tekisin-tai missa olisin
niin astrolaiset ja ringi tulevat mieleen vahan jalkeen 8 tai 10, oikein hymyllyttaa tama ringi. smitten smitten smitten

Sama täällä.  smitten
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #502 : 12.10.2006 22:15:57 »

Olettehan vielä kanssani...  smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #503 : 12.10.2006 22:52:01 »

Olettehan vielä kanssani...  smitten


Hei "Irish"


(http://smileys.smileycentral.com/cat/18/18_1_204.gif)

Tottakai.



 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Oikku67
Vieras
« Vastaus #504 : 12.10.2006 22:57:09 »

Joka toinen-/kolmas ilta pyrin rauhoittumaan 22:00
(http://www.snartgravid.com/plassen/images/smilies/meditere.gif)
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #505 : 13.10.2006 17:48:09 »

Olettehan vielä kanssani...  smitten
4ever  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Jasca
Vieras
« Vastaus #506 : 15.10.2006 12:07:10 »

Ilman muuta - täällä ollaan!   smitten
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #507 : 20.10.2006 12:20:47 »

Milloinkas seuraavan kerran? Voisin itsekin yrittää jotakin... Alkoi kiinnostaa, kun diamond sanoi nähneensä minut, vaikken ole ollut aikaisemmin mukana...
tallennettu
tiikeri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #508 : 22.10.2006 03:27:14 »

Hei kaikki! aloitin viimme yönä lukemaan näitä meditoidaan yhdessä.. Oli töissä tosi surkea päivä välillä itkettikin kovasti..Sitten löysin tämän sivuston ja tiedättekö miten kovasti se vaikutti minuun..
olen ollut 4-vuotta yh-äitinä ja kaikki nämä vuodet vähän niinkuin tutkiskellut itseäni ja miettinyt asioita.. Ja luullut ettei minulla ole ketään.Ja on ollut aika ajoin niin yksinäinen olo. Tuntuu että minulla on jokin ontto olo ja jotain puuttuu vaikka muuten asiani ovat hyvin... Mutta se tunne ja tyhjä olotila on minua vaivannut Undecided :'(Mutta kun silloin yöllä luin näitä niin tuli jotekin rauhallinen olo ja se tila täyttyi jotenkin..(sain seuraa teistä kaikista) tuli yhtenäinen tunne siitä, etten olekkaan yksin ja halusin niin kovin halata teitä..( ja minusta tuntui että niin teinkin Wink Cheesy ). Myös itkullani ei ollut rajaaa minä itkin siitä suunnattomasta tunteesta mitä koin kanssanne Cry Cry Cry...Mutta ne oli ilon kyyneleitä siitä valosta mitä olette  niinä vaikeinakin aikoina minulle tuoneet ja minä löysin sen viimmeikin ::)Ja Tänään minulla on ollut ihana päivä ( nyt kylläkin yö kun tätä kirjoitan..töissä ) Oloni on ollut aivan mahtava ja se johtuu teistä joten kiitos kun olette olemassa angel angel angel. Kysynkin voinko liityä seuraanne ja jatkaa yhdessä teidän kanssanne tätä taivalta.. Olen kyllä kanssanne meditoimassa aina kun voin ja hengessä mukana Kiss Terv: tiikeri
tallennettu

Voin aina luottaa sisäiseen viisauteeni!
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #509 : 22.10.2006 10:42:48 »

Tiikeri  smitten

Tervetuloa yksinäisten  smitten sydänten kerhoon  smitten
Kun etsii niin löytää.
Meitä on maailmassa varmaan aika paljon niitä jotka etsivät selitystä tyhjyydelleen. Täältä saat "kertomuksia" että et ole yksin.

 Tämäkin menee ohi, nimittäin yksinäisyyden testi.

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 37
  Tulostusversio  
 
Siirry: