Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditoidaan yhdessä!  (Luettu 208040 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #465 : 23.09.2006 12:44:52 »

Tunsin taas kumman kuristuksen kurkussani.
Toivottavasti se kuristus ei ollut tunne minun karmeasta kurkkukivustani.. Huh  smitten
Yskiminen ja kipu on vienyt äänenkin lähes kokonaan.. Pitää olla vaan  Lips Sealed
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #466 : 23.09.2006 13:30:38 »

Saanko rakkaat ystävät pyytää teiltä jotain?

Toivottavasti ette pidä tätä itsekkäänä pyyntönä... Kyse ei ole kenestäkään tutustani... Olen nähnyt hänet vain pari kertaa. Hän on nelikymppinen mies, jolla on singaporelainen vaimo ja heillä on pieni vauva. He ovat juuri muuttaneet Suomeen. Mies on siis alunperin suomalainen. Hän kävi leikkauttamassa selkäänsä Singaporessa ja yllätys, nyt jonkin ajan päästä leikkaushaava on infektoitunut ja pahasti. Kaiken lisäksi suomalaiset kirurgit ovat sitä mieltä, että leikkaus on ollut turha, Suomessa tähän ei oltaisi lähetty...  Sad

Nyt miehen selkä on avattu uudelleen, kämmenen kokoinen haava jätetty auki, josta menee onkaloita syvälle... Se pitää puhdistaa joka päivä kaksi kertaa ja mies joutuu syömään antibiootteja vähintään puoli vuotta. Selän hoitamisessa on ollut häslinkiä Suomessakin, miestä on pompoteltu ympäriinsä ja tilan annettu pahentua, kun lääkärit eivät ole halunneet ottaa vastuuta päätöksistään.  idiot2 idiot2

Nyt mies makaa sairaalassa eristyshuoneessa ja hänen vaimonsa on kotona yksin pienen vauvan kanssa, vieraassa maassa.  Undecided

Mies saattaa halvaantua minä hetkenä tahansa, jos infektio vähänkin leviää tai jos hän liikkuu varomattomasti. Hän tulee todennäköisesti kärsimään koko elämänsä ajan tuskallisista selkäkivuista, jos yleensä selviää tästä infektiosta hengissä. Lääkärit eivät vain sano tätä hänelle suoraan, vaan kiertelevät ja kaartelevat, jos yleensä vaivautuvat ottamaan kantaa.  tickedoff

 idiot2

Olisiko mahdollista, että tänä iltana lähettäisimme kaikki hänelle parantavaa energiaa ja voimia? Ja samoin vaimolle ja vauvalle? smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #467 : 23.09.2006 13:41:41 »

Olisiko mahdollista, että tänä iltana lähettäisimme kaikki hänelle parantavaa energiaa ja voimia? Ja samoin vaimolle ja vauvalle? smitten smitten smitten smitten
[/color]

Tottahan toki.  smitten  angel
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #468 : 23.09.2006 13:47:00 »

Olisiko mahdollista, että tänä iltana lähettäisimme kaikki hänelle parantavaa energiaa ja voimia? Ja samoin vaimolle ja vauvalle? smitten smitten smitten smitten
Olen mukana "lähetyksessä" kykyjeni mukaan.. (http://www.postsmile.com/img/emotions/199.gif)
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #469 : 23.09.2006 21:22:42 »

Tunsin taas kumman kuristuksen kurkussani.
Toivottavasti se kuristus ei ollut tunne minun karmeasta kurkkukivustani.. Huh  smitten
Yskiminen ja kipu on vienyt äänenkin lähes kokonaan.. Pitää olla vaan  Lips Sealed

Jaa, kyllä sitä samaa tautia taitaa olla täälläkinpäin liikkeellä. Pojalla ollut yskää jo monta päivää.
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #470 : 23.09.2006 21:25:01 »

Olin mukana vain ehkä viisi minuuttia. Tunsin taas kumman kuristuksen kurkussani.

Kyllähän se sen tahtoenergiamme muovaamista sen Luojamme tahdolle silloin on, kun tunnet sen chakran teot noin hyvin.  Wink smitten
tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #471 : 24.09.2006 20:32:27 »

Kympiltä voisin olla tässä mukana taas. Yhteinen juttu on kiva, vaikka ei mitään ihmeellistä kokisikaan. Smiley

Paljon on tullut mietittyä henkisiä asioita tänään.
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #472 : 24.09.2006 21:58:11 »

Sinako sen liekin lahetit, se todella oli violettia valoa ja nain kaden- jossa oli valojuova-hienoa  smitten
tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #473 : 24.09.2006 23:09:58 »

En kaiketi ollut minä. Itse asiassa unohdin tuon hetken, kun tuli muuta tekemistä yllätten. Sad Huomenna kenties uusiksi!
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #474 : 25.09.2006 09:08:35 »

Et, vaan Sininen enkeli, vahingossa hyppasin sivun yli.
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #475 : 25.09.2006 14:41:57 »

Mielenkiintoista.  Smiley Nyt kaipaisin itse jotakin liekkiä tai energiaa, kurkku on käheä ja keuhkot ihan jumissa. Tämä yskä on kaamea, mutta alkaa olla jo paremmaN puolella. Menenkin taas teetä tästä hörppimään.  buck2
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #476 : 25.09.2006 14:50:37 »

Sininen! Minullakin köhä... Osta Carmolis yrttitippoja ja yrttikaramelleja, maksoivat yht. vain 8€... (Onkohan tää nyt laitonta mainontaa? No en kai mä muutenkaan mikään pulmunen oo.. Wink)

Ja ihan ihme tosi kyllä jees, tuo parantava energia teki minuun tepposet eilen! Kun meditoin ja rukoilin illalla oikein pitkään ja hartaasti ja sitten annoin itselleni reikiä, nukahdin enkä herännyt kertaakaan ennen herätyskelloa! (vrt. toissayönä heräilin tunnin välein, koin ainakin 3 lähelläpititukehtumiskuolemaa ja niistin sangollisen tosi ällöä sitkeää räkää ja sitä samaa ihanaa stuffia oli myös keuhkoputket täynnä..)

Öh... Anteeksi mitä nöyrimmin tuo yksityiskohtainen kuvaus!

Mutta parantava energia, otetaan sille! *Hörppää yhdellä alas desin vettä, jossa on 20 tippaa Carmolista...*
Ahhh... Tujua tavaraa...  buck2Cheesy Cheesy
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #477 : 25.09.2006 18:30:44 »

Voi sinua.. Yritän parantua tästä skorpparin tahdonvoimalla, mutta melkoisen koetuksella sekin tuntuu olevan. Valkosipulia vaan enemmän ja lämmintä juotavaa. Sen siitä saa sitten kun alkaa terveysintoilemaan, heti sairastuu.  Wink
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #478 : 25.09.2006 23:37:46 »

... nelikymppinen mies ... Hän kävi leikkauttamassa selkäänsä Singaporessa ja yllätys, nyt jonkin ajan päästä leikkaushaava on infektoitunut ja pahasti.
Nyt miehen selkä on avattu uudelleen, kämmenen kokoinen haava jätetty auki, josta menee onkaloita syvälle... Se pitää puhdistaa joka päivä kaksi kertaa ja mies joutuu syömään antibiootteja vähintään puoli vuotta.

Nyt mies makaa sairaalassa eristyshuoneessa ja hänen vaimonsa on kotona yksin pienen vauvan kanssa, vieraassa maassaUndecided

Hei "valonkantaja"

Meditointiin en itse päässyt osallistumaan



 smitten   Elämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 26.09.2006 12:14:20 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #479 : 25.09.2006 23:52:20 »

Olin taas vaihteesta mukana ja oli oikein ihanaa.  smitten

Joku varmasti poltteli suitsukkeita. Joka tapauksessa tunsin, että olimme piirissä käsi kädessä ja annoimme toisillemme energiaa.

*paranemista nuhanenille ja köhäisille*

 smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 37
  Tulostusversio  
 
Siirry: