Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditoidaan yhdessä!  (Luettu 208003 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #435 : 22.09.2006 20:05:48 »

olenko siis oikeassa, ettei tarvitse pelätä meditaatioon osallistumista, jos on itsellä kyseisenä päivänä huonot energiat, kun eikös ne parane siinä samalla?

Minun mielestäni olet, sillä siinähän sitä meditaatiossa juuri tavallaan itse parantaa itseään.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #436 : 22.09.2006 20:08:28 »

Tulen taas tänään mukaan. Smiley Laitan Rexonaa.. :Smiley
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #437 : 22.09.2006 20:18:02 »


olenko siis oikeassa, ettei tarvitse pelätä meditaatioon osallistumista, jos on itsellä kyseisenä päivänä huonot energiat, kun eikös ne parane siinä samalla?

Näissä energioissa ei kukaan voi tehdä muuta kuin sen Luojamme teot, joten siinä mielessä et mitenkään voisi muuta kuin itsekin "parantua", koska luvassa on taas aivan uudenlaiset teot!  Wink Smiley
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #438 : 22.09.2006 20:20:31 »

"Että älkää ihmetelkö jos aistitte minussa kummallisia energioita tai lähden kesken kaiken tms.  On vähän arvaamaton olo."

"Tulen taas tänään mukaan.  Laitan Rexonaa.. "

Jokainen tämän foorumin lukijoista AINA on mukana, vaikkei päivätietoisuutenne olisikaan, sillä olemme se Pohjolamme Valo!  Wink smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #439 : 22.09.2006 20:25:48 »

"Että älkää ihmetelkö jos aistitte minussa kummallisia energioita tai lähden kesken kaiken tms.  On vähän arvaamaton olo."

"Tulen taas tänään mukaan.  Laitan Rexonaa.. "

Jokainen tämän foorumin lukijoista AINA on mukana, vaikkei päivätietoisuutenne olisikaan, sillä olemme se Pohjolamme Valo!  Wink smitten


Tuo on totta Kaarina, että olemme kuitenkin AINA mukana.  angel smitten

Hyvä tietää Asterix, että voimme sitten sinut tunnistaa Rexonan tuoksusta.  2funny Laittaa itse ruusuvettä korvien taakse, sekä ranteisiin.  Grin
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #440 : 22.09.2006 20:38:56 »

kiitokset vastauksistanne smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #441 : 22.09.2006 20:43:15 »

Minä myös mukana 22:00,, poika hoidossa ja saan ihan rauhassa rentoutua,,
toivottavasti yskänpuuska ei iske, on meinaan karmee yskä Undecided  ja "viihdelinja" ääni..  Wink Grin
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #442 : 22.09.2006 20:48:12 »

Lainaus käyttäjältä: Willow link=topic=9409.msg86046#msg86046 date=1158946995Minä myös mukana 22:00,, poika hoidossa ja saan ihan rauhassa rentoutua,,
[i
toivottavasti yskänpuuska ei iske, on meinaan karmee yskä Undecided  ja "viihdelinja" ääni..  Wink Grin[/i]

Pitäiskö laittaa varmuuden vuoksi korvatulpat, jos vaikka iskeekin se köhä?  Shocked
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #443 : 22.09.2006 22:21:08 »

Minulla näyttää olevan aika vakio tuo n. 10 minuutin meditaatio.  :Smiley

Kuulin "äänen" kutsuvan minua nimeltäni ja tuo ääni sitten sanoi:

"Mene keskukseen ja sytytä valosi."  :Smiley angel

Melkoista energiavirtausta, kuumotusta ja kihelmöintiä jälleen kämmenissä, rintakehässä ja päässä. Erityisesti otsassa ja päälaella...  :Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #444 : 22.09.2006 22:55:43 »

Kuuntelin samalla musiikkia ja ekana heitin vaatteet pois ja hypin alusvaatteillani vaikka kuinka kauan. Pyörin ympyrää ja tunsin olevani noita... Jossain vaiheessa tunsin niinku mun kämmenissä olis ollu naulat, ihan niinku mun pääni läpi olis menny kans naula, mutta se ei sattunu vaan ajattelin vaan että tässä olen. Tosi outoo ihan manaaja meininki...

No sitte kävin välillä hakemassa teetä ja hieman rauhotuin. Lopun ajan istuin ja tunsin kuinka ristiselästäni alkoi yhtäkkiä virrata todella lämmintä ja rakastavaa energiaa, joka levittyi kuin siivet ympärilleni rakastavina ja suojaavina. Vieläkin selkää kuumottaa jännästi.

Olipas kokemus.  Huh  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #445 : 22.09.2006 23:06:42 »

Hmmm... keitäs meitä olikaan..? :Smiley

Kuka oli tuo tummanpuhuva nainen, hiukset joko lyhyet
tai taakse vedetty ponnarilla, joka oli kuin suoraan mustavalkoisesta
valokuvasta, mutta vaalean violetissa valossa?

Entäpä noin 50 v. tumma ikään kuin polkkatukkainen nainen?

Kuka oli punaisissa housuissa ja valkoisessa paidassa
ja istui Lotus asennossa?

Kenellä oli keltainen paita?

Monesti kun alan meditoida, niin ympäristö, lähinnä muut ihmiset,
alkavat reagoida siihen.
Jokin vetää niitä aina paikalle juuri silloin,
kun vaivun meditaatioon. idiot2

Muilla vastaavia kokemuksia?




tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #446 : 22.09.2006 23:07:47 »

Jossain vaiheessa tunsin niinku mun kämmenissä olis ollu naulat, ihan niinku mun pääni läpi olis menny kans naula, mutta se ei sattunu vaan ajattelin vaan että tässä olen.

Hmm... Ristiin naulitseminen?  :Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #447 : 22.09.2006 23:14:29 »

Rakkauden enkeli, niin, en todellakaan tiedä mistä se tuli?  Huh

Asterix, luultavasti minä olin se tummanpuhuva hahmo kuin mustavalkoisesta valokuvasta... sopisi hyvin tunnelmiin miten itse koin... se vaalean violetti valokin... hiuksia pidin käsin kiinni, kun en jaksanut hakea hiuslenksua vaikka mietin hakisinko.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #448 : 22.09.2006 23:17:17 »


Asterix, luultavasti minä olin se tummanpuhuva hahmo kuin mustavalkoisesta valokuvasta... sopisi hyvin tunnelmiin miten itse koin... se vaalean violetti valokin... hiuksia pidin käsin kiinni, kun en jaksanut hakea hiuslenksua vaikka mietin hakisinko.

Jos se olit sinä, niin sinä olit tosi kaunis, mutta kovin surullinen.
Lähetin sinulle rakkautta ja haleja. smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #449 : 22.09.2006 23:18:08 »

Hmmm... keitäs meitä olikaan..? :Smiley

Kuka oli tuo tummanpuhuva nainen, hiukset joko lyhyet
tai taakse vedetty ponnarilla, joka oli kuin suoraan mustavalkoisesta
valokuvasta, mutta vaalean violetissa valossa?

Minulla on ainakin nyt hiukset ponnarilla taakse vedettyinä. Tokkopa minä olin kuitenkaan  Grin Sillä en ole mikään tumma ainaskaan, vai mitä tuolla tummanpuhuvalla tarkoitit?

Olisiko kenties ollut Valonkantaja tai Lilja-82?

Lainaus
Entäpä noin 50 v. tumma ikään kuin polkkatukkainen nainen?

Kaarina? Hän on tietääkseni kuitenkin alle 50v.

Lainaus
Kuka oli punaisissa housuissa ja valkoisessa paidassa
ja istui Lotus asennossa?

En ainaskaan minä, sillä olen tällä hetkellä vihreissä vaatteissa, vaikka Lotus asennossa kyllä istuinkin...  :Smiley

Lainaus
Kenellä oli keltainen paita?

 Ei tietoa.

Lainaus
Monesti kun alan meditoida, niin ympäristö, lähinnä muut ihmiset,
alkavat reagoida siihen.
Jokin vetää niitä aina paikalle juuri silloin,
kun vaivun meditaatioon. idiot2

Olen oikeastaan huomannut päinvastaista. Sillä kun haluankin olla rauhassa meditoimassa, yleensä saankin olla. Tai ovat kissat kyllä joskus olleet lähellä kyöhnäämässä.  :Smiley

tallennettu
Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 37
  Tulostusversio  
 
Siirry: